Версия за печат

00456-2013-0002

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129009094

Национален военен университет "Васил Левски", бул. "България" № 76, За: подп. Красимир Йорданов Кирилов, Р България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Място/места за контакт: НВУ "Васил Левски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nvu.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nvu.bg/node/91.

Електронен достъп до информация: www.nvu.bg/node/91.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален военен университет "Васил Левски", бул. "България" № 76, За: майор Павлин Глушков, Р България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618842

Място/места за контакт: НВУ "Васил Левски"

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален военен университет "Васил Левски" - Регистратура за некласифицирана информация, бул. "България" № 76, За: Любомира Генчева, Р България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618824

Място/места за контакт: НВУ "Васил Левски"

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Отбрана
Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на вещево доволствие за нуждите на НВУ "Васил Левски"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
НВУ "Васил Левски" - гр. Велико Търново
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на различни видове вещево доволствие за нуждите на НВУ "Васил Левски", разпределено в 6 (шест) позиции по вид.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

18410000, 18330000, 18443000, 18810000, 19100000, 18100000

Описание:

Дрехи със специално предназначение
Тениски и ризи
Шапки и аксесоари за тях
Обувки, с изключение на спортни или предпазни
Кожа
Работни дрехи, специално работно облекло и аксесоари

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на вещево доволвствие за нуждите на НВУ "Васил Левски", както следва: Позиция 1 - Всекидневно облекло от камуфлажен плат и отличителни знаци за него. Позиция 2 - Парадно и всекидневно облекло от камгарен плат и отличителни знаци за него. Позиция 3 - Кожени изделия. Позиция 4 - Полеви обувки. Позиция 5 - Зимни обувки към парадно и всекидневно облекло. Позиция 6 - Летни обувки към парадно и всекидневно облекло.

Стойност, без да се включва ДДС
431863 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

5

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - банкова гаранция, издадена по приложения образец в документацията (Приложение 1) или парична сума преведена по сметката на НВУ „Васил Левски” Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN: BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Размерът на стойностите на гаранцията за участие по обособени позици е както следва: 1. Обособена позиция 1 - 2 333,00 лв. 2. Обособена позиция 2 - 639,00 лв 3. Обособена позиция 3 - 497,00 лв 4. Обособена позиция 4 - 634,00 лв 5. Обособена позиция 5 - 46,00 лв 6. Обособена позиция 6 - 166,00 лв

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извърши до 30 (тридесет) дни след доставката, с платежно нареждане по банков път, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след представяне в отдел „Логистика и ПУР” на НВУ „Васил Левски” на следните редовно оформени документи: - фактура (оригинал), надлежно оформена съгласно изискванията на чл. 114 от ЗДДС и подписана от получателя на стоката в склада; - складова разписка; - приемо-предавателен протокол, подписан между изпълнителя и възложителя; - протокол за оценка на съответствието.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Срокът за доставка на първите партиди от изделия по обособени позиции 1 и 2 е до 23.07.2013 година, втора партида от изделия по обособени позиции 1 и 2 и първа доставка от изделия по обособени позиции 4 и 6 е до 08.08.2013 г. Количествата на доставките са посочени в документацията за участие. При наличие на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП, участникът ще се отстранява от процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

До участие в процедурата се допускат само участници чиито оферти отговарят на всички обявени от възложителя условия и изисквания, посочени в обявлението и документацията. Чуждестранните юридически лица от държава членка, прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган , в която са установени, който се представя в официален превод или с печат апостил, съгласно Конвенцията за премахване на изискването залегализация на чуждестранни публични актове (обн.Държавен вестник бр. 45 от11/05.2001г.). За физически лица - копие от документа за самоличност. За чуждестранните физически лица - копие от съответен еквивалентен документ със официален превод на български език. Съгласно изискванията на чл. 56, ал.1 от ЗОП всяка оферта трябва да съдържа: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; когато участникът е обединение се представя договор за създаването му в който задължително се посочва представляващия. 2. Документ за гаранция за участие. 3. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в настоящото обявление за обществена поръчка. 5. Декларация за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП . 6. Декларация за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г”, „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 7. Декларация по чл. 327, ал.1 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ) – попълва се от представляващия участника. 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ – попълва се от представляващия участника. 9. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документи по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11, декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Декларация за съгласие за изпълнение на поръчката от подизпълнителя, ако се предвижда такъв. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 1, 5, 6 и 8 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по т.7 от представляващия обединението. 10. Срок за изпълнение на поръчката. 11. Предлагана цена ( в отделен запечатан непрозрачен плик за всяка обособена позиция). 12.Техническо предложене за всяка обособена позиция за която се участва . 13. Срок на валидност на офертата. 14. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Пликът на офертата. съдържа отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят изискуемите документи, от т.1 до т.9. включително, т.13., т.14 и т. 15. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят изискуемите документи по т. 10 и т.12. Участникът представя отделни пликове № 2 за всяка отделна позиция за която кандидатства. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника – т. 11. Участникът представя отделни пликове № 3 за всяка отделна позиция за която кандидатства.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите към 31.12.2012 г. - чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП. 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години /2010, 2011 и 2012/ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – представя се под формата на декларация - чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Да е налице положителен финансов резултат различен от нула за предходната 2012 г. 2. Оборотът от стоките, същи или сходни с предмета на обществената поръчка за последните три години да е не по-малко от 2 пъти от прогнозната стойност на съответната обособена позиция, за която се подава оферта. Ако участникът подава оферта за 2 и повече обособени позиции оборотът от стоки, същи или сходни с предмета на обществената поръчка за последните три години да е не по-малко от 2 пъти от сбора на прогнозните стойности на съответните обособени позиции.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 2. Образци (мостри) по позиции 1,2,4,5,6 от предмета на поръчката, за която кандидатства участника, за съответните артикули, конкретизирани в документацията за участие - чл. 51, ал. 1, т. 5 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Да има изпълнени поне 2 договора за последните три години с предмет същия или сходен на предмета на поръчката, за които да се представят препоръки с информация за възложителя, дати, договор, предмет, стойност, подписани от лицето, което ги издава. 2. Изделията да отговарят на описанието на съответната техническа спецификация.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.05.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие ще се продава всеки работен ден в отделение "Финанси" - каса на НВУ "Васил Левски", гр. Велико Търново, бул. "България" № 76, сграда Ректорат, ет. 2, от 13,30 ч. до 16,30 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.06.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.06.2013 г.  Час: 09:00
Място

НВУ "Васил Левски", гр. Велико Търново, бул. "България" № 76, Дом на културата, ет. 2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На основание чл. 68, ал. 3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, участниците в процедурата или техни представители, представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват при отварянето на офертите за проверка съответствието им със списъка по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП и при отваряне на плика с ценовите оферти.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълната документация за участие в обществената поръчка ще се публикува на интернет-страницата на НВУ "Васил Левски" www.nvu.bg., Обществени поръчки - Профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10-дневен срок от уведомяването на участниците за съответното решение съгласно член 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.04.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на всекидневно облекло от камуфлажен плат и итоличителни знаци за него
1) Кратко описание

Доставка на всекидневно облекло от камуфлажен плат и отличителни знаци за него

2) Общ терминологичен речник (CPV)

18100000

Описание:

Работни дрехи, специално работно облекло и аксесоари

3) Количество или обем

Доставка на полушуби и клинове камуфлирани с и без подплата, пуловери полеви, ризи полеви с дълъг ръкав, клин летен, фланелка полева, шапка лятна и зимна, тунел-пагон тип ОВ и ВВС, лента с фамилия, барети от плат сукно ОВ и ВВС.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
233405 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 5



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на парадно и всекидневно облекло от камгарен плат и отличителни знаци за него
1) Кратко описание

Доставка на парадно и всекидневно облекло от камгарен плат и отличителни знаци за него

2) Общ терминологичен речник (CPV)

18400000, 18330000

Описание:

Дрехи със специално предназначение и аксесоари
Тениски и ризи

3) Количество или обем

Ризи униформени, якета с дълъг и къс ръкав, фуражки 50/2, 44/2, барети 50/2, пакони твърди, пагон-тунел, наръкавни емблеми малки и големи тип ОВ и ВВС, куртка от плат 50/2,44/2 ОВ и ВВС за мъже и жени, панталон, поли и вратовръзка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
63985 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 5



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на кожени изделия
1) Кратко описание

Доставка на кожени изделия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

19100000

Описание:

Кожа

3) Количество или обем

Полушуби кожени и ръкавици кожени за мъже и жени тип ОВ и ВВС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
49750 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 5



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на полеви обувки
1) Кратко описание

Доставка на полеви обувки за специални части дамски и мъжки.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

18800000

Описание:

Обувни изделия

3) Количество или обем

Обувки цели полеви за специални части дамски и мъжки - 668 чифта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
63460 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 5



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на зимни обувки към парадно и всекидневно облекло
1) Кратко описание

Доставка на зимни обувки към парадно и всекидневно облекло - боти дамски и мъжки.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

18813000

Описание:

Обувки с горна част от естествена кожа

3) Количество или обем

Обувки специални - боти дамски и мъжки - 86 чифта

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
4658 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 5



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на летни обувки към парадно и всекидневно облекло
1) Кратко описание

Доставка на летни обувки към парадно и всекидневно облекло

2) Общ терминологичен речник (CPV)

18813000

Описание:

Обувки с горна част от естествена кожа

3) Количество или обем

Обувки половинки дамски и мъжки - 314 чифта; Обувки половинки дамски отворени - 9 чифта; Обувки половинки мъжки с перфориран юз - 45 чифта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
16605 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 5