Версия за печат

00561-2013-0001

BG-гр. Брезник: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БРЕЗНИК, ул. "Елена Георгиева" № 16, За: Васил Михайлов Узунов, инж. Иван Здравков Ковачев, Република България 2360, гр. Брезник, Тел.: 07751 2434, E-mail: obshtina_breznik@abv.bg, Факс: 07751 3845

Място/места за контакт: деловодство и дирекция "ТСУ и ЕИ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.breznik.info.

Адрес на профила на купувача: www.breznik.info.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Управление и отчитане на дейностите по по проект 14/322/00722 „Модернизиране и изграждане на уличното осветление в Община Брезник със светлодиоден източник”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: Община Брезник
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на поръчката са дейностите по управление и отчитане на проект 14/322/00722 „Модернизиране и изграждане на уличното осветление в Община Брезник със светлодиоден източник”“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Община Брезник провежда открита процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Управление и отчитане на дейностите по проект 14/322/00722 „Модернизиране и изграждане на уличното осветление в Община Брезник със светлодиоден източник”. Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор №14/322/00722/ 19.11.2012 за отпускане на финансова помощ по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от ПРСР за периода 2007 -2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони за извършване на дейностите по проект: „Модернизиране и изграждане на уличното осветление в Община Брезник със светлодиоден източник”. Проектът предвижда подмяната на 1395 съществуващи осветителни тела, разположени на стълбове с височина 5.5м. и 3.5м. и 18 прожектора, разположени по фасади на сгради или на стълбове с височина 5.5м. и 3.5м. с нови осветителни тела със светлодиоден (ЛЕД) източник, както и монтирането на 128 броя соларни осветителни тела (комплектни автономни фотоволтаични светлинни модули уличен тип) с височина 6м. Проектът обхваща цялата Община Брезник – общинския център - гр. Брезник и 32 села в общината. Обект на поръчката са дейностите по управление и отчитане на проект: „Модернизиране и изграждане на уличното осветление в Община Брезник със светлодиоден източник”“. Възложителят изисква от изпълнителя да извърши следните дейности в обхвата на поръчката: 1. да съдейства на Възложителя при комуникацията му и обмяната на документи с Държавен фонд „Земеделие”; 2. да подготвя и предоставя при поискване на Възложителя информация и документи във връзка с предмета на Договора за отпускане на финансова помощ, в определения за това срок; 3. да извършва документални проверки на фактурите и другите документи, доказващи извършването на разходи във връзска с Проекта; 4. да подготвя документи, свързани с извършването на плащания по Договора за отпускане на финансова помощ, в съответствие с изискванията в него; 5. да изготвя междинни и Окончателен доклади за напредъка по изпълнението на Проекта; 6. да подготви и комплектова пакета документи за кандидатстване за окончателното плащане от Разплащателна агенция към Държавен фонд „Земеделие”. Очакваните резултати от Изпълнителя по настоящата обществена поръчка са следните: • Законосъобразно изпълнение на дейностите по проекта в съответствие със заложения бюджет и срокове за изпълнение на дейностите по проекта; • Спазени условия на договора за отпускане на финансова помощ, сключен между Община Брезник и Държавен фонд „Земеделие”; • Ефикасно финансово управление на проекта; • Изготвени и предадени в срок заявки за плащане, съгласно изискванията на ПРСР и Договор за отпускане на финансова помощ; • Подготвени отговори на запитвания, отправени от ДФ „Земеделие” и молби за промени в договора, сключен между Община Брезник и ДФ „Земеделие. Горното изброяване е примерно и неизчерпателно. Предмет на услугата и очаквани резултати са и всички други дейности, изисквани от закони и нормативни документи или необходими за осигуряване на ефективен и качествен процес по управление и отчитане на дейностите по Проекта.

Прогнозна стойност без ДДС
17852 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 178,00 (сто седемдесет и осем) лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора.Гаранцията за участие може да се внесе като паричен депозит в полза на Общината по банков път по следната сметка: IBAN: BG67 STSA 9300 3311 151599, Банков код: STSABGSF, при Банка: "ДСК" ЕАД гр. Брезник или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се освобождава съгласно договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира по Договор № 14/322/00722/19.11.2012 г., за отпускане на финансова помощ по Мярка 322 - ”Обновяване и развитие на населените места” от ПРСР, подкрепена от ЕЗФРСР, за извършване на дейностите по проект „Модернизиране и изграждане на улично осветление в Община Брезник със светлодиоден източник”. Заплащането на цената по договора ще става по следната схема на плащане: - Авансово плащане в размер на 50 / петдесет / % от стойността на договора. Авансът се изплаща от Възложителя в срок от 7/ седем/ работни дни от датата уведомителното писмо за съгласуване на проведената процедура; - окончателно плащане представляващо неизплатената сума по договора, платима след окончателното приключване и приемане на резултатите по проект: „Модернизиране и изграждане на уличното осветление в Община Брезник със светлодиоден източник”, финансиран по Договор № 14/322/00722/19.11.2012 г., за отпускане на финансова помощ по Мярка 322 ”Обновяване и развитие на населените места” от ПРСР, подкрепена от ЕЗФРСР, като срокът за изпълнение на инвестицията е фиксиран на 30 месеца от датата на подписването му, но не по-късно от 15.07.2015г. Окончателното плащане ще се извършва в срок до 15 работни дни след предаване на изготвената заявка за окончателно плащане

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът избран за изпълнител на настоящата обществена поръчка, на етап процедура е участвал като обединение, той може да избере: или да създаде юридическо лице или да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ към Агенция по вписванията като неперсонифицирано лице по ЗЗД. Независимо от избора му, тези действия следва да бъдат изпълнени към момента на сключване на договора в сроковете по ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка за строителство могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, при съобразяване с изискванията на чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по долу изисквания, с изключение на административните изисквания, ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/ консорциума, и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката.Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията посочените в III 2.1., III 2.2. и III 2.3. на Обявлението се прилагат и за подизпълнителите. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. За участника не следва да са налице обстоятелствата , визирани в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 2 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от Закона за обществените поръчки. Изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП се прилагат за лицата посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Когато Участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, се прилагат за всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението, съответно и за всеки един от подизпълнителите. При подаване на офертата Участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП със собственоръчно подписани декларации по образец на Възложителя. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение от обслужваща банка /банкова референция/, че оферентът е коректен клиент – издадено до 30 дни преди подаване на офертата; 2. ЕИК или Удостоверение за актуално състояние на ЮЛ.
Минимални изисквания: Участникът следва да има коректна финансова история и отношения с банкова институция.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договори за услуги, изпълнени по проекти, финансирани по ПРСР или други програми на Общността, включващ стойности, дати, получатели и програми, придружен от референции /препоръки/ за добро изпълнение на договорите за всеки един
Минимални изисквания: Участникът следва да притежава опит в консултирането или управлението на проекти, финансирани от ПРСР или друга програма на Общността.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена; тежест: 60
Показател: Обосновка на участника; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.05.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

За получаване на документацията за участие заинтересованите лица заплащат сумата от 10 / десет /лв., платима в касата на Община Брезник на адрес гр. Брезник, ул. „Елена Георгиева” № 16 или внесена по банков път на следната банкова сметка на Община Брезник: IBAN: BG46 STSA 9300 8423 552400, Банков код: STSABGSF при Банка: "ДСК" ЕАД гр. Брезник вид плащане: 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.05.2013 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на Община Брезник

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се финансира по Договор с № 14/322/00722/19.11.2012 г., за отпускане на финансова помощ по Мярка 322 - ”Обновяване и развитие на населените места” от ПРСР, подкрепена от ЕЗФРСР, сключен между ДФ "Земеделие" и Община Брезник.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ