00087-2013-0049
Технически редакции | ||
16.04.2013 15:59 ч. : | 16/04/2013 15:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.04.2013 15:59 ч. : | 16/04/2013 15:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Столична община, ул. "Оборище" №44, За: инж. Цветан Иванов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377200, E-mail: cvetanivanov@mail.bg
Място/места за контакт: Дирекция "Здравеопазване"Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на строително-монтажни и ремонти работи в самостоятелните детски ясли на територията на град София по обособени позиции": 1.Обособена позиция №1 – Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 36, Детска ясла 56, Детска ясла 57 и Детска ясла 12; 2.Обособена позиция №2 – Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 1, Детска ясла 28 и Детска ясла 21; 3.Обособена позиция №3 - Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 70, Детска ясла 51, Детска ясла 48, Детска ясла 41 и Детска ясла 31; 4.Обособена позиция №4 - Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 55, Детска ясла 35, Детска ясла 44 и Детска ясла 69; 5.Обособена позиция №5 – Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 45 и Детска ясла 46.
Възлагане на обществена поръчка
„Извършване на строително-монтажни и ремонти работи в самостоятелните детски ясли на територията на град София по обособени позиции включва следните видове СМР: бояджииски и мазачески работи; външна топлоизолация; подмяна на външна и вътрешна дограма; ВиК, Ел и ОиВ работи; Ремонт и подмяна на ограда; Преасфалтиране на дворове; Проектиране и изграждане на детски площадки.
45000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Посочените в раздел II, т.1.5 от обявлението видове работи ще се реализират в 18 детски ясли на територията на Столична община, разделени в 5/пет/ обособени позиции. Подробна разбивка на видовете дейности по обособени позиции се съдържа в количествените сметки, като същите заедно с цялата документация за участие могат да бъдат намерени на сайта на Столична община - www.sofia.bg в раздел профил на купувача.
НЕ
15.09.2013 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: 1.За обособена позиция №1 – 11 088/единадесет хиляди и осемдесет и осем/ лева. 2.За обособена позиция №2 – 4 169/четири хиляди сто шестдесет и девет/ лева. 3.За обособена позиция №3 – 6 197/шест хиляди сто деветдесет и седем/ лева. 4.За обособена позиция №4 – 7 524/седем хиляди петстотин двадесет и четири/ лева. 5.За обособена позиция №5 – 6 852/шест хиляди осемстотин петдесет и два/ лева, Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора без по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Цената по договора за съответната обособена позиция се заплаща както следва: 1. авансово плащане - ....... (не повече от 20 % /двадесет на сто/) от цената на договора, платима в срок до 30 (тридесет) дни от датата на регистрационния индекс на договора след осигуряване на финансиране и представяне на фактура за дължимата сума; 2. допускат се междинни плащания, като пропорционално се приспада преведения аванс. 3. окончателно плащане – в размер на останалата част от цената, се извършва по единични фирмени цени, съгласно предложението, въз основа на акт за установяване на извършени СМР количествена сметка, сметка 22 и фактура в срок до 30 (тридесет) дни след след приемане на обекта с приемателно-предавателен протокол
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията за участие може да бъде получена на адрес - гр. София - 1000, ул. „Париж” №3, стая №1 всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, стая №405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък, последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, вид плащане 447000. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителен преглед на документацията се извършва в Столична община на адрес - гр. София - 1000, ул. „Париж” №3, стая №1 всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Столична Община (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.sofia.bg/.
Български
180
В сградата на Столична община - гр. София - 1000, ул. "Московска" №33
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Изискването за валидна застраховка професионална отговорност се прилага към участниците в обединението, които ще извършват строително-монтажните и/или ремонтни работи. Сертификатите за внедрени системи по ISO 9001:2008, ISO 14001-2004 и OHSAS 18001-2007 или техен еквивалент е достатъчно да бъдат представени само от един от участниците в обединението. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, трета категория да бъде представено от участниците в обединението, които ще извършват строително-монтажните и/или ремонтни работи. Декларация по ал. 1, т. 11 на чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Забележка: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, трета категория, както и заверено копие на застраховка „професионална отговорност” се представят от съответния подизпълнител само в случай, че същия ще изпълнява строително-монтажни и/или ремонтни работи. Представените от подизпълнителя доказателства за финансови и технически възможности не могат да се използват за доказване на съответствие на участника с минималните изисквания посочени от Възложителя. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.
16.04.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 36, Детска ясла 56, Детска ясла 57 и Детска ясла 12;
45000000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количествени сметки.
Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 1, Детска ясла 28 и Детска ясла 21;
45000000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количествени сметки.
Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 70, Детска ясла 51, Детска ясла 48, Детска ясла 41 и Детска ясла 31;
45000000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количествени сметки.
Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 55, Детска ясла 35, Детска ясла 44 и Детска ясла 69;
45000000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количествени сметки.
Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 45 и Детска ясла 46.
45000000
Описание:
Съгласно приложените към документацията количествени сметки.