Версия за печат

00087-2013-0049

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Столична община, ул. "Оборище" №44, За: инж. Цветан Иванов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377200, E-mail: cvetanivanov@mail.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Здравеопазване"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на строително-монтажни и ремонти работи в самостоятелните детски ясли на територията на град София по обособени позиции": 1.Обособена позиция №1 – Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 36, Детска ясла 56, Детска ясла 57 и Детска ясла 12; 2.Обособена позиция №2 – Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 1, Детска ясла 28 и Детска ясла 21; 3.Обособена позиция №3 - Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 70, Детска ясла 51, Детска ясла 48, Детска ясла 41 и Детска ясла 31; 4.Обособена позиция №4 - Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 55, Детска ясла 35, Детска ясла 44 и Детска ясла 69; 5.Обособена позиция №5 – Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 45 и Детска ясла 46.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: На територията на гр. София
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Извършване на строително-монтажни и ремонти работи в самостоятелните детски ясли на територията на град София по обособени позиции включва следните видове СМР: бояджииски и мазачески работи; външна топлоизолация; подмяна на външна и вътрешна дограма; ВиК, Ел и ОиВ работи; Ремонт и подмяна на ограда; Преасфалтиране на дворове; Проектиране и изграждане на детски площадки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочените в раздел II, т.1.5 от обявлението видове работи ще се реализират в 18 детски ясли на територията на Столична община, разделени в 5/пет/ обособени позиции. Подробна разбивка на видовете дейности по обособени позиции се съдържа в количествените сметки, като същите заедно с цялата документация за участие могат да бъдат намерени на сайта на Столична община - www.sofia.bg в раздел профил на купувача.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.09.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: 1.За обособена позиция №1 – 11 088/единадесет хиляди и осемдесет и осем/ лева. 2.За обособена позиция №2 – 4 169/четири хиляди сто шестдесет и девет/ лева. 3.За обособена позиция №3 – 6 197/шест хиляди сто деветдесет и седем/ лева. 4.За обособена позиция №4 – 7 524/седем хиляди петстотин двадесет и четири/ лева. 5.За обособена позиция №5 – 6 852/шест хиляди осемстотин петдесет и два/ лева, Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора без по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора за съответната обособена позиция се заплаща както следва: 1. авансово плащане - ....... (не повече от 20 % /двадесет на сто/) от цената на договора, платима в срок до 30 (тридесет) дни от датата на регистрационния индекс на договора след осигуряване на финансиране и представяне на фактура за дължимата сума; 2. допускат се междинни плащания, като пропорционално се приспада преведения аванс. 3. окончателно плащане – в размер на останалата част от цената, се извършва по единични фирмени цени, съгласно предложението, въз основа на акт за установяване на извършени СМР количествена сметка, сметка 22 и фактура в срок до 30 (тридесет) дни след след приемане на обекта с приемателно-предавателен протокол

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Участниците в процедурата трябва да представят:Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът за регистрация се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Същите следва да представят и документ, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника, в случай, че тази информация не се съдържа в удостоверението за актуално състояние. Всеки участник да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, трета категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ за създаване на обединение/консорциум. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие, както и да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; 2.Участниците в обединението трябва да определят (упълномощат) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица; 3.Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; 4.В документа трябва да се определи и наименованито на участника (обединение/консорциум); 5.Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; 6.Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 7.Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението, както и дела на всеки от участниците. 8.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи III категория, съгласно „Наредба за задължително застраховане в проектирането и строителството /Д.В. бр.17/2004г./”. 2.Декларация за оборота от строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка за последните 3/три/ години (2010, 2011 и 2012г.).
Минимални изисквания: 1.Участникът да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи III категория, съгласно „Наредба за задължително застраховане в проектирането и строителството /Д.В. бр.17/2004г./”. 2.Участникът трябва да има реализиран оборот от строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка, за последните 3/три/ години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, както следва: 2.1.За обсобена позиция №1 – не по-малко от 1 330 000/един милион триста и тридесет хиляди/ лева; 2.2.За обсобена позиция №2 – не по-малко от 500 000/петстотин хиляди/ лева; 2.3.За обсобена позиция №3 – не по малко от 744 000/седемстотин четиридесет и четири хиляди/ лева; 2.4.За обсобена позиция №4 – не по-малко от 903 000/девестотин и три хиляди/ лева; 2.5.За обсобена позиция №5 – не по малко от 822 000/осемстотин двадесет и две хиляди/ лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка през последните 5/пет/ години (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012г.). Към списъка се представят препоръки за изпълнението на посочените договори, указващи доброто изпълнение. В тези препоръки се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Заверено копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на качеството по БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 3.Заверено копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за система за управление на околната среда по БДС ISO 14001-2004 или еквивалентен с обхват строителство. 4.Заверено копие на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от акредитиран орган, за внедрена система за безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001-2007 или еквивалентен с обхват строителство. 5.Списък със собствените или наети технически лица, които участникът ще използва при изпълнението на настоящата обществена поръчка. Към списъка се представят документи доказващи правоотношението на лицата с участника.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има изпълнени минимум два договора за последните 5/пет/ години (2008, 2009, 2010, 2011 и 2012г.) за строителни и монтажни работи, съответстващи на видовете СМР в количествената сметка за всяка една обособена позиция. 2.Участникът да притежава внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство; 3.Участникът да притежава внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС ISO 14001-2004 или еквивалентен с обхват строителство. 4.Участникът да притежава внедрена система за безопасни условия на труд по стандарт OHSAS 18001-2007 или еквивалентен с обхват строителство.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 90
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 522178 от 05.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена на адрес - гр. София - 1000, ул. „Париж” №3, стая №1 всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, стая №405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък, последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, вид плащане 447000. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителен преглед на документацията се извършва в Столична община на адрес - гр. София - 1000, ул. „Париж” №3, стая №1 всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Столична Община (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.sofia.bg/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.05.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.05.2013 г.  Час: 13:00
Място

В сградата на Столична община - гр. София - 1000, ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Изискването за валидна застраховка професионална отговорност се прилага към участниците в обединението, които ще извършват строително-монтажните и/или ремонтни работи. Сертификатите за внедрени системи по ISO 9001:2008, ISO 14001-2004 и OHSAS 18001-2007 или техен еквивалент е достатъчно да бъдат представени само от един от участниците в обединението. Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, трета категория да бъде представено от участниците в обединението, които ще извършват строително-монтажните и/или ремонтни работи. Декларация по ал. 1, т. 11 на чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Забележка: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи първа група, трета категория, както и заверено копие на застраховка „професионална отговорност” се представят от съответния подизпълнител само в случай, че същия ще изпълнява строително-монтажни и/или ремонтни работи. Представените от подизпълнителя доказателства за финансови и технически възможности не могат да се използват за доказване на съответствие на участника с минималните изисквания посочени от Възложителя. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 36, Детска ясла 56, Детска ясла 57 и Детска ясла 12;
1) Кратко описание

Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 36, Детска ясла 56, Детска ясла 57 и Детска ясла 12;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количествени сметки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.09.2013 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 1, Детска ясла 28 и Детска ясла 21;
1) Кратко описание

Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 1, Детска ясла 28 и Детска ясла 21;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количествени сметки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.09.2013 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 70, Детска ясла 51, Детска ясла 48, Детска ясла 41 и Детска ясла 31;
1) Кратко описание

Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 70, Детска ясла 51, Детска ясла 48, Детска ясла 41 и Детска ясла 31;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количествени сметки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.09.2013 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 55, Детска ясла 35, Детска ясла 44 и Детска ясла 69;
1) Кратко описание

Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 55, Детска ясла 35, Детска ясла 44 и Детска ясла 69;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количествени сметки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.09.2013 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 45 и Детска ясла 46.
1) Кратко описание

Строително-монтажни и ремонтни работи в Детска ясла 45 и Детска ясла 46.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количествени сметки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.09.2013 г.