00276-2013-0004
Технически редакции | ||
12.04.2013 16:37 ч. : | 12/04/2013 16:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.04.2013 16:37 ч. : | 12/04/2013 16:36 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Български пощи" ЕАД, ул. "Акад. Стефан Младенов", №1, бл. 31, За: Петър Николов, Република България 1700, София, Тел.: 02 9493176, E-mail: p.nikolov@bgpost.bg, Факс: 02 9625329
Място/места за контакт: дирекция "Правна дейност"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgpost.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.bgpost.bg./?cid=36.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Пощенски услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на чанти и колички с чанти за разнос на кореспонденция
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на чанти и колички с чанти за разнос на кореспонденция
18933100, 34911100
Описание:
ДА
НЕ
Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на чанти и колички с чанти за разнос на кореспонденция по две обособени позиции: 1.Доставка на чанти за разнос на кореспонденция – 1733 броя; 2.Доставка на колички с чанти за разнос на кореспонденция – 474 броя колички и 550 броя чанти за колички.
60
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участниците представят гаранция за участие за съответната обособена позиция на процедурата, както следва: За oбособена позиция № 1 „Доставка на чанти за разнос на кореспонденция” - 600 /шестстотин/ лева; За oбособена позиция № 2 „Доставка на колички с чанти за разнос на кореспонденция” – 300 /триста/ лева. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се престави от обединението или от партньор в него, в съответствие с договора за обединение. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата Цена по договора за съответната обособена позиция без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на приключването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора.
Средствата са планирани в Бюджета на "Български пощи" за 2013 г. Заплащането се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим, съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същия се начислява върху цената за изпълнение на договора.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.
При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: - Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по т. 10 (чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП), издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите, когато те се отнасят до обстоятелства, вписани в Търговския регистър при Агенция по вписванията. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението; - Удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл. 87, ал. 6 от ДОПК; - Гаранция за изпълнение на поръчката в съответствие с условията в обявлението за обществена поръчка и раздел "ГАРАНЦИИ" от настоящите указания.
Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: - оборот от дейности в областта на предмета на поръчката за последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: - заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови (2010, 2011 и 2012) години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови (2010, 2011 и 2012) години; - информация за общия оборот и оборота от договори, сходни с предмета на обществената поръчка – доставка на чанти и колички, за последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: - през последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/ да е изпълнил най-малко 2 (два) бр. договора за доставка на чанти и колички. За доказване на техническите възможности и квалификацията си участниците представят следните документи: - списък на основните договори за доставка на чанти и колички изпълнени през последните 3 (три) /2010, 2011 и 2012/ години; - референции (препоръки) за добро изпълнение и копие от договорите; - валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен; - мостри на предлаганите стоки за съответната обособена позиция за която участника подава оферта.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
1. Върху посочената стойност не се начислява ДДС. 2. Документацията се получава в Централно управление на “Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. “Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, в стая 211 С от 10,00 до 12,00 и от 14,00 до 17,00 часа всеки работен ден. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на Възложителя (БП): “Райфайзенбанк (България)” ЕАД, IBAN: BG88 RZBB 9155 1032 7343 05, BIC: RZBB BGSF или в касата на БП стая 304.
Български
90
В сградата на Централно управление на “Български пощи” ЕАД, ул. „Акад. Стефан Младенов” № 1, бл. 31, зала 212.
Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
12.04.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Доставка на чанти за разнос на кореспонденция
18933100
Описание:
Доставка на чанти за разнос на кореспонденция – 1733 броя
Доставка на колички с чанти за разнос на кореспонденция
34911100
Описание:
Доставка на колички с чанти за разнос на кореспонденция – 474 броя колички и 550 броя чанти за колички