Версия за печат

00276-2013-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Български пощи" ЕАД, ул. "Акад. Стефан Младенов", №1, бл. 31, За: Петър Николов, Република България 1700, София, Тел.: 02 9493176, E-mail: p.nikolov@bgpost.bg, Факс: 02 9625329

Място/места за контакт: дирекция "Правна дейност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgpost.bg./?cid=36.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пощенски услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на чанти и колички с чанти за разнос на кореспонденция

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на чанти и колички с чанти за разнос на кореспонденция

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18933100, 34911100

Описание:

Пощенски чанти
Ръчни колички

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на чанти и колички с чанти за разнос на кореспонденция по две обособени позиции: 1.Доставка на чанти за разнос на кореспонденция – 1733 броя; 2.Доставка на колички с чанти за разнос на кореспонденция – 474 броя колички и 550 броя чанти за колички.

Прогнозна стойност без ДДС
105000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие за съответната обособена позиция на процедурата, както следва: За oбособена позиция № 1 „Доставка на чанти за разнос на кореспонденция” - 600 /шестстотин/ лева; За oбособена позиция № 2 „Доставка на колички с чанти за разнос на кореспонденция” – 300 /триста/ лева. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се престави от обединението или от партньор в него, в съответствие с договора за обединение. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата Цена по договора за съответната обособена позиция без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на приключването на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средствата са планирани в Бюджета на "Български пощи" за 2013 г. Заплащането се извършва по банков път, в български лева. Ако е дължим, съгласно действащото законодателство данък върху добавената стойност, същия се начислява върху цената за изпълнение на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: - Документи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по т. 10 (чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП), издадени от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която е установен. Не се изисква представяне на документите, когато те се отнасят до обстоятелства, вписани в Търговския регистър при Агенция по вписванията. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от партньорите в обединението; - Удостоверения за наличие или липса на задължения към държавата и община, на основание чл. 87, ал. 6 от ДОПК; - Гаранция за изпълнение на поръчката в съответствие с условията в обявлението за обществена поръчка и раздел "ГАРАНЦИИ" от настоящите указания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът да отговаря на изискванията по чл.46, чл.47 и чл.48 от ЗОП, което удостоверява с документи и декларации, представени както е описано в Документацията за участие в процедурата. 2.Обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване: 2.1.Наличие на обстоятелство по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 2.2 Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на чл.56 от ЗОП; 2.3.Участникът не отговаря на изискванията на т. 4, т. 6 и т. 8 от документацията за участие; 2.4.Не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на Участника или на партньор в обединението, когато се участва под такава форма в процедурата; 2.5.Представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 2.6. Не е представен някой от изискваните от Възложителя документи и/или има непопълнени или недостоверни данни в исканите справки и приложения; 2.7.Не е представен документ за създаване на обединение/сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма; 2.8.Не са закупени документи за участие в процедурата, което се удостоверява с приложено копие от фактура за закупуване; 2.9.Предложената цена е по-ниска с 20 и повече % от средната цена на останалите оферти, освен ако участникът не докаже, че предложената цена е формирана обективно (чл. 70 от ЗОП).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: - оборот от дейности в областта на предмета на поръчката за последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: - заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови (2010, 2011 и 2012) години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови (2010, 2011 и 2012) години; - информация за общия оборот и оборота от договори, сходни с предмета на обществената поръчка – доставка на чанти и колички, за последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: - през последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/ да е изпълнил най-малко 2 (два) бр. договора за доставка на чанти и колички. За доказване на техническите възможности и квалификацията си участниците представят следните документи: - списък на основните договори за доставка на чанти и колички изпълнени през последните 3 (три) /2010, 2011 и 2012/ години; - референции (препоръки) за добро изпълнение и копие от договорите; - валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен; - мостри на предлаганите стоки за съответната обособена позиция за която участника подава оферта.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 525617 от 26.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.05.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

1. Върху посочената стойност не се начислява ДДС. 2. Документацията се получава в Централно управление на “Български пощи” ЕАД, гр. София, ул. “Академик Стефан Младенов”, № 1, бл. 31, в стая 211 С от 10,00 до 12,00 и от 14,00 до 17,00 часа всеки работен ден. Стойността на документацията се превежда по банков път по сметка на Възложителя (БП): “Райфайзенбанк (България)” ЕАД, IBAN: BG88 RZBB 9155 1032 7343 05, BIC: RZBB BGSF или в касата на БП стая 304.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.05.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.05.2013 г.  Час: 11:00
Място

В сградата на Централно управление на “Български пощи” ЕАД, ул. „Акад. Стефан Младенов” № 1, бл. 31, зала 212.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на чанти за разнос на кореспонденция
1) Кратко описание

Доставка на чанти за разнос на кореспонденция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18933100

Описание:

Пощенски чанти

3) Количество или обем

Доставка на чанти за разнос на кореспонденция – 1733 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
69500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на колички с чанти за разнос на кореспонденция
1) Кратко описание

Доставка на колички с чанти за разнос на кореспонденция

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34911100

Описание:

Ръчни колички

3) Количество или обем

Доставка на колички с чанти за разнос на кореспонденция – 474 броя колички и 550 броя чанти за колички

Прогнозна стойност, без ДДС
35500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60