00087-2013-0046
Технически редакции | ||
10.04.2013 16:15 ч. : | 10/04/2013 15:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
10.04.2013 16:15 ч. : | 10/04/2013 15:47 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" № 33, 1 етаж, фронт –офис, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377203
Място/места за контакт: фронт офисИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: www.sofia.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА МЕРКИ ЗА ВИЗУАЛИЗАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ НА ПРОЕКТ: „ИЗГРАЖДАНЕ НА СОЦИАЛНА ИНФРАСТРУКТУРА В ПОДКРЕПА ЗА ДЕИНСТИТУЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА СОЦИАЛНИ ИНСТИТУЦИИ, ПРЕДЛАГАЩИ УСЛУГИ ЗА ДЕЦА В РИСК НА ТЕРИТОРИЯТА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за изпълнение на мерки за визуализация и публичност с цел популяризирането на дейностите и резултатите от проекта и разпространението на информация във връзка с безвъзмездната помощ предоставена от Европейския съюз. С изпълнението на поръчката се цели да се осъществи обширна рекламна кампания в подкрепа на дейностите по изграждане на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища на територията на Столична община, както и да се популяризира финансовия принос от страна на Европейския съюз за тяхното изграждане. В рамките на процедурата ще бъдат реализирани следните дейности: Дейност 1: Организиране на 2 пресконференции Дейност 2: Изработка и монтаж на Рекламен банер Дейност 3: Изработка и монтаж на информационни табели 3.1. Изработка и поставяне на 16 бр. билборда на работните площадки на обектите - преди стартирането на предвидените СМР по проекта. 3.2. Изработка и поставяне на 16 бр. постоянни обяснителни табели - След приключване на проекта на изградените Центрове за настаняване и защитени жилища трябва да бъдат поставени постоянни обяснителни табели. Дейност 4: Дизайн и печат на 2 000 бр. брошури Дейност 5: Организиране на 5 бр. медийни изяви - публикации и интервюта в местните медии Дейност 6: Официално откриване на обектите пред обществеността
22150000, 22120000, 79340000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
организирани и проведени 2 бр. пресконференция – една за официално оповестяване старта на проекта и една при неговото приключване; изработен и монтиран 1 бр. рекламен банер; изработени и монтирани 16 бр. билборда по време на Строително-монтажните работи; изработени и монтирани 16 бр. постоянни обяснителни табели; изработени 2 000 бр. брошури; организирани 5 бр. медийни изяви - публикации и интервюта в местните медии; организирани и проведени 16 бр. официални откривания на обектите
НЕ
15.02.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие размер на 194 (сто деветдесет и четири) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по следната сметка на Столична община, дирекция "Финанси":Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6 IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC: SOMBBGSF; В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Столична община. Важно! Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че е:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата;е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметката на Столична община посочена по-горе или банкова гаранция. Важно! Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – 30 календарни след изтичане на срока на договора; има възможност за нейното усвояване на части. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. а) и в), когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите за участие: - на отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител.- класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. - при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
Стойностите по договора се плащат в лева по банков път. Начинът на плащане: 1. авансово плащане – в размер на 20% от стойността на договора – до 1 месец след: - представяне на фактура за авансово плащане; 2. окончателно плащане – в размер на 80% от стойността на договора – до 1 месец след приключване на дейностите, подписване на Приемо-предавателен протокол между Възложителя и Изпълнителя и представяне на фактура за окончателно плащане.
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а (без поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.3 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.4, стая 405, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка:Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6; IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.
Български
180
Сградата на Столична община, ул."Париж"№3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. Бюджетна линия BG161РО001/1.1-12/2011
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП
10.04.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ