Версия за печат

00678-2013-0004

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Топлофикация Русе ЕАД, ул. Тец Изток, За: Методи Тодоров Неделчев, Р. България 7009, Русе, Тел.: 082 883334, E-mail: tedo@ toplo-ruse.com, Факс: 082 844068

Място/места за контакт: Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.toplo-ruse.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.toplo-ruse.com/actual.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на блокови индиректни абонатни станции по техническо задание, технологична схема и спецификации за Топлофикация Русе ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Топлофикация Русе ЕАД
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на блокови индиректни абонатни станции по партиди съгласно спецификации: Спецификация 1- №Мощност отоплениеМощност БГВКоличество kW kW бр. 1 150 50 5 2 250 75 3 3 350 100 10 4 400 125 1 5 450 175 2 6 900 350 1

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39715000

Описание:

Уреди за подгряване на вода и отопление на сгради; водопроводно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Първа доставка до 15.08.2013г. по Спецификация 1 - 22 броя.Следващи доставки по заявка.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за добро изпълнение в размер на 3% от стойността на договора.Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка IBAN: BG28 INGB 9145 1002 5049 12 ; б.код: INGBBGSF при ING Банк клон София

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва без аванс, отложено с мин 60 дни / по банков път/ след доставка в указан срок

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата в която са установени. 2. Информационен лист 3. Декларации за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП.Наличието на обстоятелства по ал.2 води до отстраняване на кандидата
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1.Копие от Заверен годишен финансов отчет за 2011 г.- минимално изискване да е с положителен резултат

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.Копие от удостоверение на ДАМТН, че кандидатът е вписан в регистъра на лицата, извършващи дейностите по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръженията с повишена опасност по реда на чл. 36, ал.6 от Закона за техническите изисквания към продуктите и чл.283 от Наредбата за устройството, безопасната експлоатация и техническия надзор на съоръжения под налягане; 2.Доказателства , че производителя е сертифициран за изградена система за управление на качеството по ISO 9001/2008 или еквивалентен 3.Списък на изпълнени от кандидата основни договори с подобен обект на доставка и въведени в експлоатация през последните три години, включително стойностите датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение – минимален изискуем обем 300 000лв.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Д-4/ 2013г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.05.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.05.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.05.2013 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала трети етаж на административна сграда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лица с представителни функции, съгласно регистрацията на участника или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ