Версия за печат

00109-2013-0004

BG-Благоевград: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, Пл. "Геолги Измирлиев" № 1, За: Мартин Лалев, инж. Цветан Попниколов, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867714; 073 867781, E-mail: mlalev@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1, Стая № 117 и Стая № 319

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Определяне на изпълнител за извършване на авариен ремонт и укрепване на мост над р. Благоевградска Бистирица на бул. „Св. Димитър Солунски”, гр. Благоевград”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Благоевград, мост над река Благоевградска Бистрица
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е изпълнението на строително-монтажни работи във връзка с извършване на авариен ремонт и укрепване на мост над р. Благоевградска Бистирица на бул. „Св. Димитър Солунски”, гр. Благоевград. Строително - монтажните работи ще се извършват съгласно инвестиционен проект, придружен от количествени сметки. Аварийният ремонт и укрепването обхващат следните части: Част "Пътна" и Част "Конструкции".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършването на аварийния ремонт и укрепването на моста над р. Благоевградска Бистрица на бул. "Св. Димитър Солунски", гр. Благоевград ще се извърши съгласно инвестиционен проект, придружен от подробни количествени сметки. Изпълнението на строително-монтажните работи във връзка с извършването на аварийния ремонт и укрепването на моста над р. Благоевградска Бистирица на бул. „Св. Димитър Солунски" обхваща част "Конструкции" и Част "Пътна"

Прогнозна стойност без ДДС
565059 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 5 600 лв. /пет хиляди и шестстотин лева/, а участникът, определен за изпълнител на поръчката, внася гаранция за изпълнение в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато кандидатът, участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: 90% от нея да са за срок на договора, надвишаващ с един месец срока за изпълнение на договора, а останалите 10 % със срок на валидност един месец от датата на изтичане на гаранционния срок. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на Община Благоевград: Банка АД - BIC SOMBBGSF; IBAN BG71 SOMB 9130 3313 7253 01 Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец или да са по-благоприятни за Възложителя. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят може да откаже да приеме гаранцията и/или да поиска нейната корекция. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка е от републиканския бюджет и е целево. Съобразно Решение № 2 от 26.02.2013 г. на Междуведомствената комисия за възстановяване и подпомагане към Министерския съвет осигурените средства за изпълнение на поръчката са общо в размер до 565 059 /петстотин шестдесет и пет хиляди и петдесет и девет лева/ лв. без ДДС. Плащането от Възложителя се извършва съгласно финансовия план /Приложение № 1 към договора за строителство/ от офертата на Изпълнителя за плащанията в 10 – дневен срок от подписването на Протоколи /оформени като количествено – стойностна сметка/ и представяне на фактура за осъществените разходи. От последното плащане се удържа гаранция за качество 5 /пет/ % от договорната цена, която ще бъде възстановена на Изпълнителя след изтичане на общия гаранционен срок за обекта. Финансовият план за плащанията се съставя между страните на база направената от участника оферта и предвидената схема на плащане по процедурата. За определяне датите по условията за отделните плащания, по финансовия план се съставят протоколи между страните. При забавяне на съответните плащания Възложителя дължи и лихва върху неразплатената сума в размер на законната лихва за периода на неразплащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изисквания за придобиване на правна форма от Изпълнителя. При положение, че участникът е обединение /или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват нотариално заверен договор. Договорът за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено в оригинал или в нотариално заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. Договорът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; да определя лице, което да представлява обединението/консорциума, да го задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума за целите на поръчката; всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е представено нотариално заверено копие от договора за създаването на обединението/консорциум, или в приложения липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. Който е осъден с влязла в сила присъда за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система (включително изпиране на пари) по чл. 253-260 от НК; подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от НК, освен ако е реабилитиран; 2. Който е обявен в несъстоятелност; 3. Който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; 4. Който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 5. Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 6. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 7. Който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 8. Който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 9. При които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 10. Които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси;11. Който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя, обективирани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие; 12. Който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал.2 от ЗОП; 13. Който е представил гаранция за участие в процедурата под формата на банкова гаранция, която е със срок на валидност по-кратък от срока на валидност на офертите. Участниците представят: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал); Оферта за участие; Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012/- заверено копие на балансите за последните 3 финансови /2010, 2011 и 2012/г.;заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови години;Информация за общия оборот и оборота от строителството (СМР), сходно с предмета на поръчката, реализиран общо за последните три отчетени финансови години;Списък на основните договори за строителство, изпълнени в рамките на последните 5 години, предхождащи крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си;Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1,т.2 и т.3 и ал.2,т.1,т. 2-а, пр.1, т.3 и т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП;Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б. „а“- „д“, ал.2, т.5 и ал.5,т.1 от ЗОП;Декларация за използване/неизползване на подизпълнител по чл.56, ал.1,т.8 от ЗОП; Документ за внесена гаранция за участие;Техническа оферта;Декларация за техническо оборудване;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; Други документи, изискуеми съгласно документацията за участие и/или обявлението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за общия оборот и оборота от строителство (СМР), сходно с предмета на поръчката, реализиран общо за последните три отчетени финансови години /2010, 2011, 2012 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансов състояние се прилагат към обединението участник като цяло, а не към всяко от лицата, включени в него.При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. 2.Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 2012/ години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 2012/ години. Изискваните документи се прилагат в зависисимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал да развива дейността си. Когато участникът е обединение, съставните части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години се представят само от участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че е представен ЕИК и документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенцията по вписванията, се допуска позоваване на тези обстоятелства вместо представянето им с офертата. В случай, че участникът не разполага с изготвен годишен финансов отчет за календарната 2012 г., изцяло съобразен със посочените срокове за изготвяне и публикуване в Закона за счетоводството, то той може да приложи различни финансови извлечения и други сходни документи, доказващи реализиран оборот за календарната 2012 г.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е реализирал оборот от строителство, сходно с предмета на обществената поръчка, общо за последните 3 /три/ финансово приключили години, а именоо 2010, 2011, 2012 /считано към датата на откриване на процедурата/, в размер на не по-малко от 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди лева) без ДДС. Под „оборот от строителство, сходно с предмета на обществената поръчка” следва да се разбира оборот от: изграждане/реконструкция на мостово съоръжение/пътен надлез – самостоятелно или като съоръжение от улична или пътна мрежа, както и изпълнение на улици и пътища.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участниците следва да представят списък на основните договори за строителство /образец № 4 от документацията/, изпълнени в рамките на последните 5 (пет) години, предхождащи крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, като 3 /три/ от договорите, посочени в списъка, трябва да бъде придружени от: - препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Препоръки се представят само за договорите, които са посочени в списъка. - документ, доказващ разрешеното ползване и/или въвеждането в експлоатация на обектите. 2. Доказателства за наличие на изискваната механизация - Декларация /Образец № 17/, за техническото оборудване (механизация), което участникът ще осигури за изпълнение на обществената поръчка, съобразено с изискванията на Възложителя. Оборудването за изпълнение на дейностите може да бъде собствено или ползвано на друго правно основание, съответно доказано с документ за собственост или договор за наем/лизинг и др. за периода на поръчката. 3.Участниците следва да представят списък на ръководно-експертния екип /Образец № 5 от докумунтацията/, ведно с професионални автобиографии и документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на предлагания от участника ръководно-експертен екип (заверени копия от трудова/служебна книжка и/или трудови/ граждански договори, дипломи, удостоверения, сертификати, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи, доказващи по безспорен начин минималните изискания, на които трябва да отговарят експертите 3.1.Участниците следва да представят списък на предложените работници за изпълнение на поръчката (Образец № 18 от документацията). 4. Представя се заверено копие на Удостоверение за вписване в професионалния регистър на строителя за строежи най-малко III-та категория, съгласно Правилника за вписване и водене на ЦПРС или еквивалент за чуждестранен участник. 5. За доказване изпълнението на това минимално изискване се представя копие от Сертификатите или еквивалентни документи. 6.Доказва се с документ за собственост или с копие от валиден договор за доставка. 7. Представя се заверено копие от Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано до изтичане крайния срок за подаване на оферти, да е изпълнил успешно минимум 3 (три) договора, сходни с предмета на поръчката, придружени с препоръки за добро изпълнение за по-важните обекти от възложителите им. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, както и дали изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. За „Договор с предмет, сходен на предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: изграждане/реконструкция на мостово съоръжение/пътен надлез – самостоятелно или като съоръжение от улична или пътна мрежа, както и изпълнение на улици и пътища. 2. Участникът да разполага със собствено или наето оборудване /механизация/ минимум, както следва: 1. Бордова товарна кола до 3 тона – 1 бр.; 2. Автосамосвали – 2 бр.;3. Водоноска до 3 куб. м. – 1 бр.;4. Бетоновоз до 5 куб. м. – 1 бр.;5. Автогрейдер – 1 бр.;6. Пътна фреза до 0,5 м. – 1 бр.;7. Челен товарач до 1 куб. м. – 1 бр.;8.Фугорезачка – 1 бр.;9. Компресор подвижен – 1 бр.; 10. Механична четка – 1 бр.;11. Ръчна пръскачка за битумна емулсия – 1 бр.;12. Асфалтополагаща машина – 1 бр.;13. Самоходен стоманобандажен вибрационен валяк от 6 до 10 тона – 1 бр.;14. Самоходен пневматичен валяк 10 – 15 тона – 1 бр.;15. Малогабаритна техника – 2 бр.; 16.Автогудронатор за битумна емулсия – 1 бр.; 17.Строително скеле – 300 м2;18. Автокран – 1 бр. 3. Всеки участник следва да разполага с ръководно-експертен екип /персонал/ за изпълнение на поръчката и работници, както следва: 1. Ръководно – експертен екип:1.1 Строителен инженер и ръководител на обекта– 1 бр. с професионален стаж минимум 6 г.; 1.2. Геодезист на обекта – 1 бр.; 1.3. Строителен техник –1 бр. с професионален стаж 9 г.;1.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – 1 бр.,притежаващ удостоверение (сертификат) за изпълнение на този вид дейност;1.5. Експерт по качеството - 1 бр., притежаващ удостоверение /сертификат/ за изпълнение на този вид дейност.; 2.Работници: 2.1. Квалифицирани работници за пътни работи – 12 бр.; 2.2. Ел. работник – 2 бр.;2.3. Настилки и облицовки – 3 бр.;2.4. Общи работници – 2 бр.;2.5. Железар – 1 бр.;2.6. Заварчик – 1 бр.;2.7. Кофражисти – 2 бр.;2.8. Арматурист – 1 бр.;2.9. Охрана на обекта – 2 бр. 4.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи от III – та /трета/ категория или еквивалент, предмет на настоящата обществена поръчка. 5.Всеки участник трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти: ISO 9001:2008 Сертификат за управление на качеството за дейностите или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП; ISO 14001:2004 Системи за управление на околната среда или еквивалентен, или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 6. Участникът да притежава собствена асфалтова база или да има валиден договор за доставка на асфалтобетон /асфалтова смес/. 7. Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Застраховката трябва да е в сила към момента на отварянето на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника в свободен текст, че в случай, че същата изтече преди указания по-горе срок, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК (ПС) - представлява предложен срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 35
Показател: ПОКАЗАТЕЛ ГАРАНЦИОНЕН СРОК (ПГ) – представлява предложен гаранционен срок ; тежест: 10
Показател: ФИНАНСОВИ ПОКАЗАТЕЛИ (ФП) - предложена от участника крайна цена и ценообразуващи показатели; тежест: 35
Показател: ПОКАЗАТЕЛ СРОК РАЗСРОЧЕНО ПЛАЩАНЕ (РП) - ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.04.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 40 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие в процедурата може да бъде закупена всеки работен ден между 8:30 ч.-12.30 ч. и 13.30 ч. -17:00 ч., в срок до 17:00 часа на датата посочена в обявлението. Цената на настоящата документация е в размер на 40.00 лв. с вкл. ДДС, като сумата може да бъде заплатена в брой на касите в сградата на Община Благоевград, в гр. Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1 или по банков път по сметка: Общинска банка АД - BIC SOMB BG SF IBAN BG44SOMB 91308401500044, вид плащане 44 40 00. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят при служителя Мартин Йорданов Лалев и инж. Цветан Попниколов. Копие от платежния документ задължително се представя с офертата за участие в процедурата. Пълен достъп до настоящата документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Благоевград – www.blgmun.com.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.05.2013 г.  Час: 14:00
Място

Община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите предствители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно. Присъстващите представители на участниците вписват имената си и се подписват в регистър, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ