00447-2013-0004
Технически редакции | ||
02.04.2013 11:18 ч. : | 01/04/2013 17:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.04.2013 11:18 ч. : | 01/04/2013 17:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 05 - Далекосъобщителни услуги
Услуги
Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Кирил Симеонов, България 1111, София, Тел.: 029486 168, E-mail: kiril.simeonov@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.registryagency.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.
Електронен достъп до информация: http://www.registryagency.bg/?cat=3.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
„Осигуряване на комуникационна свързаност (IP VPN) за нуждите на Агенция по вписванията”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Осигуряване на комуникационна свързаност (IP VPN) за нуждите на Агенция по вписванията въз основа на комуникационна услуга чрез пренос на данни от различен характер и предназначение, между географски отдалечени точки (VPN точки, намиращи се в офисни помещения на Възложителя), намиращи се в едно или различни населени места на територията на Република България, чрез маршрутизиране с минимално забавяне в рамките на единна мрежа, в която е осигурена и резервираност на услугата през друга преносна среда, различна от наземна кабелна
64220000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на поръчката вклюва: 1. Доставка на комуникационна услуга; 2. Инсталиране; 3. Конфигуриране; 4. Обучение за работа; 5. Въвеждане в експлоатация; 6. Гаранционен сервиз
НЕ
НЕ
24
Гаранцията за участие е в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката или 8 000 (осем хиляди) лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет), включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 90 (деветдесет) календарни дни от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка.
Абонаментно месечно възнаграждение, съгалсно ценовата оферта на изпълнителя, в срок до 90 дни от получаването на оригинална фактура от изпълнителя и двустранно подписан протокол за извършената работа.
НЕ
Административни изисквания: а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност. в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. д) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки е) Участникът да няма парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен. ж) Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: при които лицата, представляващи участника, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Документи: o Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. o Документ за регистрация на участника и документ, удостоверяващ актуалното състояние на участника, или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б.”а” до б.”д” , т. 2 и т.3 от ЗОП. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, т.3, т.5 от ЗОП. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. o Информационен лист на участника o Декларация за участието на подизпълнители o Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Декларацията не се представя в случай, че кандидатът няма да използва подизпълнител, видно от Декларация за участието на подизпълнител. o Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация или споразумението за създаване на обединението). o Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Декларация за съгласие с условията на проекто-договора. o Декларация за свободна и лоялна конкуренция.
o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите за периода 2010 – 2012 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. o Информация за оборота за последните три години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Участникът да е реализирал минимален общ оборот от дейността си не по–малко от 2 400 000 /два милиона и четиристотин/ лева общо за последните три години или от датата, на която е учреден. Участникът да е реализирал оборот от дейност сходна с предмета на поръчката в размер на 800 000 /осемстотин хиляди/ лв. за последните три години или от датата на която е учреден. За сходен предмет се счита изграждане и поддържане на защитена комуникация в множество населени места.
o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. o Документ на участника, удостоверяващ въведена система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Документът се представя като копие, заверено от участника. o Документ, удостоверяващ въведена система за информационна сигурност по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалент o Удостоверение/разрешение или индивидуална лицензия за осъществяване на далекосъобщения на територията на цялата страна чрез далекосъобщителна мрежа. o Доказателства, че участникът разполага със собствени и/или наети сертифицирани специалисти за извършването на инсталиране и сервизна дейност на оборудването, предмет на доставката (копия от сертификати, издадени от акредитираните учебни центрове) и декларация за ангажираност на екипа за срока на изпълнение. o Декларация за наличие на функционираща техническа поддръжка в работния интервал 365 дни, 24 часа, 7 дни в седмицата, helpdesk (дежурство за помощ), работеща trouble ticket (съобщение за проблеми) система. o Декларация за наличие на собствени и/или наети сервизни центрове в 28-те областни града за осигуряване на техническата поддръжка.
o Участникът трябва да е сертифициран по стандарта за качество ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. o Участникът да има въведена система за информационна сигурност п остандарт ISO 27001:2005 или еквивалент, валиден към датата на подаване на офертите. o Участникът да е изпълнил минимум два договора през последните три години с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка – доказва се със списък на договорите, придружен от препоръки за добро изпълнение (под сходен предмет се разбира изграждане и поддържане на защитена комуникация в множество населени места). o Участникът да разполага с екип от собствени и/или наети специалисти, гарантиращ изпълнението на поръчката и включващ минимум: - Ръководител проект - притежаващ най-малко две PMP (Project Management Professional) със сертификат издаден от PMI (Project Management Institute) - 3 (трима) специалисти по мрежови технологии (например CCNP – Certified Network Professional или подобен) - 1 (eдин) експерт по мрежови технологии (например CCIE – Certified Internet Expert или подобен); o Участникът трябва да разполага и оперира със собствени или под свое административно и техническо управление MAN на територията на гр. София и междуградска оптична преносна мрежа. Междуградската мрежа трябва да бъде изградена на базата на SDH/DWDM технологии, гарантиращи преноса на данни и глас по IP/MPLS. Мрежите трябва да бъдат под административно и техническо управление на съответният Кандидат. Опорната мрежа трябва да има точки на присъствие (POP), позволяващи изграждането на мрежова свързаност до всички необходими на Възложителя точки; o Участникът да разполага със собствени и/или наети сервизни центрове в 28-те областни града за осигуряване на техническа поддръжка. o Участникът трябва да е обществен телекомуникационен оператор, притежаващ валиден индивидуален лиценз (разрешение) за осъществяване на далекосъобщения на територията на цялата страна чрез далекосъобщителна мрежа, издаден от Комисия за регулиране на съобщенията (КРС).
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
Агенция по вписванията - гр. София, ул. "Елисавета Багряна" 20
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
01.04.2013 г.