Версия за печат

00398-2013-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет - София - Ректорат, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стаи 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 /сградата на НЦОЗА/, ет. 10, ст. 22, За: г-жа Марта Генсузова, Р България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 /сградата на НЦОЗА/, ет. 10, ст. 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: икономист "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Иван Евстатиев Гешов" № 15 /сградата на НЦОЗА/, ет. 10, ст. 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Р България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: експерт "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на комбинирана апаратура за измерване на размери и зета-потенциал на наночастици за нуждите на научните разработки по Договор № 1-И/2012 г. на тема: „Характеризиране на катионни нанокапсули за пренос на нуклеинови киселини и други биоактивни вещества при генна трансфекция, регулация на експресията и третиране на туморни клетки".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София 1431, ул."Здраве" № 2, Медицински факултет при Медицински Университет-София, Предклиничен център, Катедра "Медицинска физика и биофизика", ет. 4
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на комбинирана апаратура за измерване на размери и зета-потенциал на наночастици за нуждите на научните разработки по Договор № 1-И/2012 г. на тема: „Характеризиране на катионни нанокапсули за пренос на нуклеинови киселини и други биоактивни вещества при генна трансфекция, регулация на експресията и третиране на туморни клетки".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Комбинирана апаратура за измерване на размери и зета-потенциал на наночастици- 1 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
99641.67 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

20

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на Ректората на Медицински Университет-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя съгласно чл.60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност на офертата от 180 календарни дни. Участникът представя гаранция за участие в размер на 996.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума преведена по банкова сметка на Ректората на МУ-София или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя с валидност 10 работни дни след приключване изпълнението на договора.Размерът на гаранцията за изпълнение е 3% от стойността на договора в лв. без ДДС. Гаранцията трябва да е представена в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка.Банковата сметка за внасяне на гаранцията за участие/изпълнение под формата на парична сума в полза на Възложителя е: IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201; BIC: BPBIBGSF при Юробанк И Еф Джи България.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва от Медицински факултет-Деканат по банков път в срок до 20 календарни дни след извършване на доставка, монтаж, пускане в експлоатация и след представяне на оригинална фактура, приемо-предавателен протокол за извършена доставка и протоколи за монтаж и за пускане в експлоатация; протокол за извършено обучение на персонала; гаранционна карта и ръководство за употреба на български език. При неизпълнение или забава от страна на Изпълнителя по договора, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка на Ректората на Медицински университет-София IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, код BNBGBGSD – БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София. В противен случай неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение, след което Възложителя заплаща извършената доставка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан;1.1.Оферта за изпълнение на обществена поръчка /Приложение 10/;2.Документи за регистрация на участника удостоверяващи неговата правосубектност, съгласно изискванията посочени в раздел VI."Необходими документи", т.1.2 от документацията за участие;3.УАС на участника, издадено не по-рано от 3 месеца преди подаване на офертите;4.Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата–представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника;5.а/Декларация по чл.47,ал.1,т.1;б/Декларация по чл.47,ал.1,т.2 и 3; 6.а/Декларация по чл.47,ал.2,т.5; б/Декларация по чл.47,ал.2,т.1 и т.3;7.Декларация по чл.47,ал.5,т.1;8.Декларация по чл.47,ал.5,т.2;9.Декларация за запознаване с условията на поръчката;10.Документ за внесена гаранция за участие-оригинал;11.Декларация, че участникът няма да ползва/ще ползва подизпълнител;12.Декларация за приемане условията в проекта на договор;13.Документ за регистрация по ДДС;14.Документ за закупена документация;15.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител при изпълнение на поръчката;16.Техническо предложение за изпълнение на поръчката;17.Ценова оферта по образец и поставена в запечатан, непрозрачен плик с надпис плик № 3 "Предлагана цена" ;18.Декларация по чл.4,ал.7 и чл.6,ал.5 от ЗМИП;19.Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП;20.Таблица за техническо съответствие на апаратурата.Документите от т.1 до 15,18 и 19, както и тези изрично посочени, че се поставят в плик № 1 на раздел VI."Необходими документи", т.2 и 3 от документацията за участие се поставят в плик № 1 "Документи за подбор". Документите по т.16 и 20 се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", както и тези изрично посочени в раздел VI."Необходими документи", т.3 от документацията за участие се поставят в плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката".Документът по т.17 се поставя в плик № 3 "Предлагана цена".Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП, чл.69,ал.1,чл.70,ал.3 и ал.4 от ЗОП и при наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2, когато:а/ е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;б/има задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;в/е осъден с влязла присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;- не е представил някои от изискуемите документи, съдържащи се в Плик № 1 на офертата и съгласно изискванията на чл.68,ал.9 от ЗОП- в случай, че участникът не е представил липсващите документи и не е отстранил несъответствията, посочени в протокола по чл.68,ал.7 от ЗОП; Офертата е непълна и не отговаря на изискванията на чл. 57, ал.2 от ЗОП- не съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 "Документи за подбор", плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и плик № 3 "Предлагана цена". Оферта, която не отговаря на изискванията посочени в документацията и обявлението се отстранява от участие в процедурата, както и в случай на представяне на документи в общия плик извън трите плика.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация /свободен текст/ съдържаща информация по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот и оборота от доставка на апаратура, сходна с предмета на поръчката за последните три финансови години - 2010, 2011 и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал своята дейност. Документът по т.1 се поставя в плик № 1 "Документи за подбор".

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, чийто оборот за последните три финансови години - 2010, 2011 и 2012 г. от доставки, сходни с предмета на поръчка е не по-малък от двукратния размер на определения от Възложителя финансов ресурс.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация (свободен текст), съдържаща списък на основните договори със сходен предмет на поръчката, изпълнени от участника през последните три години, считано към момента на подаване на офертата с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и клиентите, както и телефон за контакт с Възложителя (клиента), придружена с препоръка /референция/ за добро изпълнение по посочените в Списъка договори. Препоръката /референцията/ да съдържа предмет на договора, стойност, срок на изпълнение и дата на сключване и изпълнение, както и дали договора е изпълнен качествено и в срок. Препоръката /референцията/ - минимум 1 бр. се представя в оригинал или заверено от участника копие – поставят се в плик № 1; 2.Участникът да представи оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права да извършва доставка на територията на Република България на предлаганата апаратура, с валидност за срока на изпълнение на поръчката; 3.Доказателства, че предлаганата апаратура притежава CE-mark /заверени копия/;4.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя на предлаганата апаратура /заверено копие/;5.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника, за дистрибуция и сервиз на предлаганата апаратура /заверено копие/;6.Участникът да представи оригинално или нотариално заверено копие на оторизационно писмо от производителя на предлаганата апаратура /с валидност за срока на изпълнение на поръчката/, удостоверяващо правото на участника да извършва монтаж, предварително изпитване и сервизно обслужване на предлаганата апаратура;7.Участникът да представи на сервизният специалист заверени копия на диплома за завършено висше техническо образование и сертификати, удостоверения или други документи, удостоверяващи обучението и професионалната квалификация;8.Участникът да представи оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганата апаратура с маркиране на каталожен номер на конкретната апаратура, без посочване на цени.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано към момента на подаване на офертата имат изпълнен най-малко 1 (един) договор с предмет, сходен с предмета на поръчката, независимо дали този договор е сключен с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Този 1 (един) брой договор може да е с приключило изпълнение или да се изпълнява в момента (може срокът на действие все още да не е изтекъл), но по него да са реализирани доставки. Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира съответствие по клас и предназначение на посочения предмет на поръчката, доказано с препоръка /референция/ - минимум 1 бр.; 2.Участникът да притежава оторизация от производителя на съответната апаратура за предоставени права да извършва доставка на територията на Република България на предлаганата апаратура с валидност за срока на изпълнение на поръчката;3.Предлаганата апаратура да има CE-mark; 4.Участникът да достави съответната апаратура от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент; 5.Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за дистрибуция и сервиз на предлаганата апаратура;6.Участникът да разполага със сервиз оторизиран от производителя на предлаганата апаратура за извършване на монтаж, първоначално изпитване и сервизно обслужване на апаратурата; 7.Участникът трябва да осигури обучен и сертифициран от фирмата-производител най-малко един сервизен специалист, притежаващ висше техническо образование и професионална квалификация - да е преминал обучение за сервизно обслужване при производителя на предлаганата апаратура;8.Оригинален фирмен каталог или брошура на предлаганата апаратура с посочен каталожен номер на конкретната апаратура (без посочване на цени).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.05.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се получава всеки работен ден от 10:00-12:00 ч. и от 13:00-16:30 ч. в Ректората на Медицински университет-София, бул."Акад. Иван Евст. Гешов" № 15 /сградата на НЦОЗА/, ет.10, стая 20 след направена еднодневна предварителна заявка на тел. 02/9515087 или 02/9152111. Сумата се заплаща на касата на Медицински университет-София-Ректорат, гр.София-1431, бул."Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15 /сградата на НЦОЗА/, ет.10, ст. 29 срещу редовно издаден документ.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.При поискване от заинтересованото лице документацията ще се изпрати за сметка на лицето отправило искането след направен превод на сумата по банкова сметка на Медицински университет-София-Ректорат: IBAN BG 43 BNBG 9661 31 00 1021-01, BIC: BNBG BGSD при БНБ-София. В случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП възложителят ще предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.05.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.05.2013 г.  Час: 10:30
Място

Медицински Университет-Ректорат, гр.София 1431, бул." Акад. Ив. Евстатиев Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.12, Заседателна зала № 6.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (по 1 представител от участник), представящи пълномощно-оригинал или заверено от участника копие, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване, след представяне на документи доказващи статута им. Участниците ще бъдат информирани допълнително за датата, часа и мястото за публичното отваряне на плик № 3 "Предлагана цена" чрез публикуване в сайта на МУ-София, раздел "Профил на купувача" - Обяви и съобщения и по факс.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят определя ограничен финансов ресурс за закупуване на "Комбинирана апаратура за измерване на размери и зета-потенциал на наночастици" в размер на 119 570 лв. с ДДС. Участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висoка от определения от Възложителя финансов ресурс ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 - дневен срок, във връзка с чл. 120, ал. 5, т. 1 и чл. 120, ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ