Версия за печат

00246-2013-0032

BG-с. Ковачево: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: инж. Нено Димов - Специалист търговия; инж. Георги Кожухаров - началник Електро цех, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662911; 042 662062, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел; Електроцех

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: инж. Нено Димов - Специалист търговия, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662911, E-mail: n.dimov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, област Стара Загора /Регистратура обществени поръчки/, За: Христина Димитрова - Танева, Република България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662507; 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура за обществени поръчки

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Разширение на съществуващата централизирана система за мониторинг (ЦСМ) в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД с изграждането на автоматична пожароизвестителна инсталация и система за мониторинг за нея в административна сграда между стара и нова машинна зала

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Разширение на съществуващата централизирана система за мониторинг (ЦСМ) в „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД с изграждането на автоматична пожароизвестителна инсталация и система за мониторинг за нея в административна сграда между стара и нова машинна зала, съгласно Технически изисквания

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45343220

Описание:

Работи по монтаж на инсталации за гасене на пожари

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно Технически изисквания, приложени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
97000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП) в размер на 950.00 (деветстотин и петдесет) лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора - в размер на 3% от стойността му. Представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 12 месеца от гаранционния срок и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя. Тази гаранция се връща на Изпълнителя при добросъвестно изпълнение и липса на претенции от страна на Възложителя. 3. Ако гаранциите са парична сума се внасят по сметката на Възложителя: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, „Корпоративна търговска банка”, гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП №........". 4. Ако гаранциите са банкови се представят по приложени в документацията образци и са със следните срокове на валидност: - за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите; - за изпълнение на договора - 22 месеца от датата на сключване на договор;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Условия на плащане: – 80% от фактурираните дейности – в срок до 60 дни от издаване на фактура-оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС. – 20% от стойността на издадената фактура – в срок до 60 дни от успешно преминалите 72-часови проби.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не. Преди подписване на договора определения за изпълнител представя документите посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Етапи и срокове за изпълнение: - Първи етап - Проектиране (предпроектно проучване и изработване на работни проекти). Срок - до 3-ия месец след подписване на договора. - Втори етап - Доставка на необходимото техническо оборудване, материали и софтуер; Влаганите от Изпълнителя техническо оборудване, материали и софтуер да бъдат с франкировка DDP „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, всички мита и такси платени (INCOTERMS 2010). Срок - до 6-ия месец след подписване на договора. - Трети етап - Изграждане на инсталациите и системата (монтиране, инсталиране и тестване; въвеждане в експлоатация; обучение на специалистите за работа с инсталациите и системата; изработване на съпровождаща документация; гаранционно поддържане). Срок - до 9-ия месец след подписване на договора. 2. Гаранционен срок: не по-малко от 12 /дванадесет/ месеца от датата на протокол за успешно преминали 72 часови проби. 3. Изисквания към участниците: - Участниците трябва да представят документ, удостоверяващ правото им на ползване на марката на софтуера, обслужващ централизираната система за мониторинг на възложителя – WinGuard, напр. свидетелство за регистрация на марка или лицензионен договор, заверени от участника. - Участниците трябва да представят доказателства, че предлаганият от тях специализиран приложен софтуер за работа със системата за мониторинг и управляващите централи на пожароизвестителните и пожарогасителните инсталации са разработени и работят на български език. Представя се декларация или друг документ по преценка на участника. - Участниците трябва да представят техническо предложение за изпълнение на поръчката, отговарящо на техническите изисквания на Възложителя и включващо принципите на работа на пожароизвестителната инсталация и системата за мониторинг, чертежи, скици, снимки и други, по преценка на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 ЗОП – представят се декларации по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 (без т.4 и т.6) се отстранява от участие. 4. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

За доказване на финансовата си възможност всеки Участник представя документи по чл.50, ал.1 т.3 ЗОП. Информация за общия оборот и за оборота на строителството, което е предмета на поръчката за последните три години. Възложителят изисква участниците да докажат оборот по предмета на поръчката от минимум 97 000.00 (деветдесет и седем хиляди) лева за последните три години (2010, 2011 и 2012г.) Непредставяне на исканите документи е основание за отстраняване на Участник.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация: 1. Участникът да представи списък на договорите, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение. Тези препоръки да посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания - съгласно чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП. Възложителят изисква Участниците да имат през последните пет години внедрена в експлоатация минимум 1 автоматична пожароизвестителна инсталация, включена към централизирана система за мониторинг. 2. Участниците да представят сертификат, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството по ІSO 9001:2008 или еквивалентно, с обхват покриващ предмета на поръчката - съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП. Представя се заверено от участника копие на сертификата, преведено на български език. 3. Участниците да представят сертификат, издаден от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на околната среда по ІSO 14001:2004 или еквивалентно - съгласно чл.53, ал.1 от ЗОП. Представя се заверено от участника копие на сертификата, преведено на български език. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

13041

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.05.2013 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител, всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, след представяне на бланка с данните на участника (адрес по регистрация, адрес за кореспонденция, телефон, факс) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка”, гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2013 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.05.2013 г.  Час: 13:00
Място

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, Централна административна сграда,Заседателна зала на Търговски отдел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

1. Участници или техни упълномощени представители. 2. Представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ