Версия за печат

00740-2013-0024

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831901762

Изпълнителна агенция по околна среда, бул."Цар Борис III" 136, За: Мария Ангелова, Република България 1618, София, Тел.: 02 9406432, E-mail: m.angelova@eea.government.bg, Факс: 02 9559015

Място/места за контакт: отдел "Административно-правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.eea.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://eea.government.bg/bg/notices/porachki.html.

Електронен достъп до информация: http://eea.government.bg/bg/notices/porachki.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на общо лабораторно оборудване за изпитване на проби от околната среда и дооборудване на лабораториите за Хидробиологичен мониторинг и Генно модифицирани организми”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
• Доставката на оборудването по обособена позиция № 1 ще извърши на място в съответните лаборатории, за които е предназначена, а именно: Централна лаборатория – София: бул. „Цар Борис “ № 136, ет. 5; Регионална лаборатория - Благоевград: 2700, ул. „Свобода“ № 1; Регионална лаборатория - Бургас: 8001, ул. „Перущица“ № 67; Регионална лаборатория - Варна: 9010, ул. „Ян Палах“ № 4; Регионална лаборатория - Велико Търново: 5002, ул. „Н. Габровски“ № 68; Регионална лаборатория - Враца: 3000, ул. „Екзарх Йосиф“ № 81; Регионална лаборатория - Монтана: 3400, ул. „Юлиус Ирасек“ № 4; Регионална лаборатория - Пазарджик: 4400, ул. „Гурко“ № 3; Регионална лаборатория - Плевен: 5800, кв. Сторгозия, сграда на „Метрология и стандартизация”, ет. 5; Регионална лаборатория - Русе: 7000, ул. „Придунавски булевард“ № 20; Регионална лаборатория - Смолян: 4700, ул. „Дичо Петров“ № 16; Регионална лаборатория - Стара Загора: 6000, ул. „Стара планина“ № 2; Регионална лаборатория - Хасково: 6300, ул. „Добруджа“ № 14, ет. 1; Регионална лаборатория - Шумен: 9700, ул. „Съединение“ № 71, ет. 4; Регионална лаборатория - Пловдив: 4002, ул. „Перущица“ № 1. • Доставката по обособена позиция №2 ще се извърши на място в съответните лаборатории, за които е предназначена, а именно: Централна лаборатория – София: бул. „Цар Борис “ № 136, ет. 5; Регионална лаборатория - Благоевград: 2700, ул. „Свобода“ № 1; Регионална лаборатория - Бургас: 8001, ул. „Перущица“ № 67; Регионална лаборатория - Варна: 9010, ул. „Ян Палах“ № 4; Регионална лаборатория - Велико Търново: 5002, ул. „Н. Габровски“ № 68; Регионална лаборатория - Враца: 3000, ул. „Екзарх Йосиф“ № 81; Регионална лаборатория - Монтана: 3400, ул. „Юлиус Ирасек“ № 4; Регионална лаборатория - Пазарджик: 4400, ул. „Гурко“ № 3; Регионална лаборатория - Плевен: 5800, кв. Сторгозия, сграда на „Метрология и стандартизация”, ет. 5; Регионална лаборатория - Русе: 7000, ул. „Придунавски булевард“ № 20; Регионална лаборатория - Смолян: 4700, ул. „Дичо Петров“ № 16; Регионална лаборатория - Стара Загора: 6000, ул. „Стара планина“ № 2; Регионална лаборатория - Хасково: 6300, ул. „Добруджа“ № 14, ет. 1; Регионална лаборатория - Шумен: 9700, ул. „Съединение“ № 71, ет. 4; Регионална лаборатория - Пловдив: 4002, ул. „Перущица“ № 1.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка, инсталиране, въвеждане в експлоатация, обучение и гаранционна поддръжка на общо лабораторно оборудване за изпитване на проби от околната среда и дооборудване на лабораториите за Хидробиологичен мониторинг и Генно модифицирани организми”. Настоящата обществена поръчка е свързана с определяне на изпълнител за доставка чрез покупка, на общо лабораторно оборудване за изпитване на проби от околната среда; за правилната подготовка на пробите с оглед на достигане на по - ниски граници на откриване на изпитваните показатели; дооборудване на лабораториите за Хидробиологичен мониторинг позволяващо постигане на по - добра резолюция, по-голямо увеличение и възможност за прехвърляне на изображението на монитор; дооборудване на лабораторията за Генно модифицирани организми с цел постигане на по-голяма точност на използваните методи за осъществяване на контрол върху освобождаването на генетично модифицирани организми (ГМО) в околната среда.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

38000000, 38500000, 38950000, 38400000, 38510000, 38434000

Описание:

Лабораторно, оптично и прецизно оборудване (без стъклени изделия)
Уреди за контрол и изпитания
Полимеразна верижна реакция (PCR)
Уреди за контрол на физически характеристики
Микроскопи
Анализатори

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка е разпределена в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1:„Доставка на общо лабораторно оборудване за изпитване на проби от околната среда” Доставка на общо лабораторно оборудване за изпитване на проби от околната среда включва: лабораторни сушилни – 10 бр., ротационен вакуум изпарител – 3 бр., лабораторни миялни машини – 13 бр., електронна двуобхватна аналитична везна – 3 бр.; електронни технически везни - 3 бр.; клатачна машина - 8 бр., ултразвукова вана – 9 бр.; лабораторен хладилник – 9 бр.; водни бани - 5 бр.; нагревателни плочи – 8 бр.; система за филтруване на водни проби от околната среда (ОС) – 8 бр.; термо шкафове – 4 бр.; дейта логер за температура, относителна влажност и налягане – 15 бр.; нагревателни плочи с магнитни бъркалки - 8 бр.; вакуум помпи за лабораториите - 2 бр. Обособена позиция № 2 – „Дооборудване на лабораториите за хидробилогичен мониторинг и за анализ на генно модифицирани организми” Оборудване на лабораториите за хидробиологичен мониторинг и анализ на генно модифицирани организми включва: микроскоп за светло поле с дигитална микроскопска камера – 5 бр.; система за PCR анализ в реално време (Real time PCR) – 1 бр.; термодвойка за PCR апарат – Quatrocycler - 1 бр.; компютърна станция за апарат Quatrocycler – 1 бр.; мини центрофуга – 1 бр.; уред за хомогенизиране на проби – 1 бр.; вана и принадлежности за хоризонтална гел електрофореза - 1 бр.; анализатор за определяне на живак във води и в екстракти от различни типове твърди проби и елуати - 6 бр.; проточен анализатор за определяне на биогенни и други елементи в различни типове води, почви и елуати – 2 бр.; ламинарен вертикален бокс за пробоподготовка на проби и следващо определяне на следи от метали - 10 бр.; шкаф за химикали - химически и пожароустойчив -15 бр.; шкаф за съхранение на три газови бутилки - 15 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
1574350 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

6

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по обособени позиции е, както следва: 1. По обособена позиция № 1 - в размер на 3000,00 (три хиляди ) лева; 2. По обособена позиция № 2 - в размер на 5000,00 (пет хиляди ) лева Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% от стойността на договора. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение могат да бъдат банкови или парични. Паричната гаранция следва да бъде внесена по следната банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: ОБЩИНСКА БАНКА - клон “Денкоглу”, гр. София, SWIFT BIC код: SOMBBGSF; IBAN: BG38 SOMB 9130 3337 0251 01. Когато формата на гаранцията е банкова гаранция, се представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция: за гаранцията за участие - тя трябва да покрива срока на валидност на офертите от 240 календарни дни. Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора и е със срок на валидност срока на договора и 1 (един) месец след неговото изтичане.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по следния начин: (1) Първо плащане в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора в срок до 30 (тридесет) дни от представяне на документи, че апаратурата е произведена /декларация от доставчика потвърждаваща, че апаратурата е произведена с посочени в документа серийните номера на апаратурата, но в срокове не по-дълги от крайния срок на доставка на апаратурата, съгласно офертата на изпълнителя/, осигуряване на финансиране и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. (2) Второ междинно плащане в размер на 60 (шестдесет) % от стойността на договора в срок до 30 (тридесет) дни след доставка на апаратурата в лабораториите на ГД ЛАД на ИАОС и подписване на приемо-предавателен протокол, но в срокове не по- дълги от крайния срок на доставка на апаратурата, съгласно офертата на изпълнителя, осигуряване на финансиране и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. (3) Окончателно плащане в размер на 20 (двадесет) % от стойността на договора в срок до 30 (тридесет)дни след инсталирането, въвеждането в експлоатация, подписване на окончателен констативен протокол по чл.6 раздел II, осигуряване на финансиране и представяне на фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица; При подаване на офертата участникът трябва да представи документ за учредяване на обединението, а преди сключване на договора регистрация по БУЛСТАТ. В случай, че обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват. Споразумението трябва да бъде представено от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са солидарно отговорни, по закон за изпълнението на договора; - Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всички членове на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, (копие заверено за вярност с оригинала).Участниците, не представили ЕИК, представят към документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние (чл. 24 от ППЗОП). Документ за самоличност, когато участникът е физическо лице, (копие заверено за вярност с оригинала). Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. 2. Административни сведения – в оригинал; 3. Документ за регистрация по ЗДДС (представя се, ако участникът е регистриран) – заверено копие; 4.Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а - д” и ал. 5, т.1 от ЗОП - в оригинал; 5.Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т.2 от ЗОП - в оригинал. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП по отношение на участника, някое от лицата в обединението или подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата. 6. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, се представя, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 7. Документ за гаранция за участие в процедурата – оригинал. 8. Доказателства за икономическо и финансово състояние на Участника по чл. 50, ал.1,т. 2 от ЗОП; 9. Доказателства за техническите възможности и квалификация на Участника. 10. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки - в оригинал; 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнители – в оригинал; 12. Декларация за приемане условията на проекта на договор – в оригинал; 13.Техническо предложение. 14. Ценова оферта. 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (от лицето с представителна власт, съгласно регистрацията, или от упълномощено от него лице) – в оригинал.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заверени от участника копия на отчет за приходите и разходите и копия на счетоводен баланс, подписани и подпечатани на всяка страница, за последните три /2010 г., 2011г. и 2012 год./ приключили финансови години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Документите следва да са изготвени съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която Участникът е установен, когато публикуването на отчет за приходите и разходите и на счетоводен баланс се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. (Участниците, пререгистрирани/регистрирани по ЗТР, посочват само ЕИК и не представят изискваните документи, в случай, че са заявили и представили за обявяване ГФО за съответните години в Търговския регистър, съгласно чл. 40 от Закона за счетоводството). В случай, че срокът за ГФО за 2012 г. не е настъпил се приема достатъчно представяне на документа по чл. 50, ал.1 , т. 3 от ЗОП. За физическите лица: подписана от участника декларация, удостоверяваща дохода на лицето за последните три приключили финансови години /2010 г., 2011г. и 2012 год./ години. 2. Справка - декларация за общия оборот и за оборота от дейности, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има оборот от дейности с предмет "дистрибуторство, продажби, инсталиране и сервиз на лабораторна апаратура" изпълнени през последните три /2010 г., 2011г. и 2012 год./ приключили финансови години или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, чиято стойност да достига или надвишава по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 - 100 000.00 (сто хиляди) лв. без ДДС. Обособена позиция № 2 – 200 000.00 (двеста хиляди) лв. без ДДС. Забележка: В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението/консорциума като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Документ, удостоверяващ, че участникът е производител и/ или оторизиран представител на фирмата - производител/ дистрибутор на апаратурата с права за доставка и сервизна дейност на територията на Република България за срок, не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата поръчка. Във втория случай се представя оторизационно писмо/договор или извлечение от такъв, от което да са видни предоставените права 2. Списък (в оригинал) на основните договори за изпълнение на поръчки със сходен предмет, през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите, (Образец № 10), придружен от препоръки/ референции за добро изпълнение - заверени копия. Участникът трябва да е изпълнил най - малко 3 (три) броя договори със сходен предмет, в това число сервизна дейност. Участникът следва да представи препоръка за добро изпълнение към всеки от договорите, посочени в списъка. 3. Поименен списък на специалистите от екипа на участника (в оригинал), отговорни за изпълнение на поръчката (в т.ч. качеството, поддръжката и сервизната дейност), съдържащ информация за тяхната професионална квалификация и опит Образец № 11). Към списъка, за всяко от лицата, се прилагат следните документи: - удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на посочените в списъка специалисти – заверени копия; - удостоверяващи опит в сервизиране на апаратура, сходна на тази, предмет на поръчката, на поне двама от предложените специалисти, отговорни за изпълнение на поръчката. Участникът следва да разполага с минимум двама специалисти, всеки от които, с минимум 3 (три) години опит в сервизиране на оборудването. Такива документи могат да са сертификати за обучения, ако разполага с такива, и/ или други еквивалентни – заверени копия; 4. Участника да разполага със сервизната база, което се доказва с документи за собственост/ договор за наем или други (заверени копия), удостоверяващи, че участникът разполага със собствена/ наета или с осигурено по друг начин ползване, в т.ч. през целия гаранционен период, технически оборудвана сервизна база на територията на Република България. 5. Сертификат за качество по стандарт ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалентен на името на участника. Обхватът на сертификация трябва да включва всички дейности, необходими за изпълнение на поръчката – търговска дейност (вкл. доставка), сервизна дейност и обучения. Представяните сертификати, включително еквивалентните, трябва да са валидни към датата на подаване на офертата – заверени копия. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 6. Каталози (фотографски снимки)/ описание на стоките (без посочена цена), предмет на съответната обособена позиция, за която се подава оферта, с посочване на производител и каталожен номер, даден от производителя, но без посочена цена. 7. Сертификати, издадени от сертифициращи/акредитиращи институции или агенции, удостоверяващи наличието на въведена система за управление на качеството на производителите на стоките в съответствие с изискванията на стандарт ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалентно. Представяните сертификати, включително еквивалентните, трябва да са валидни към датата на подаване на офертата – заверени копия. 8. Декларации за съответствие на стоките в случаите, когато се изискват от националното или европейското законодателство.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да е производител и/ или оторизиран представител на фирмата - производител/ дистрибутор на апаратурата с права за доставка и сервизна дейност на територията на Република България за срок, не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата поръчка. Във втория случай се представя оторизационно писмо/договор или извлечение от такъв, от което да са видни предоставените права. 2. Участникът трябва да е изпълнил най - малко 3 (три) броя договори със сходен предмет, считано от датата, определена като краен срок за подаване на оферти, в това число сервизна дейност. Участникът следва да представи препоръка за добро изпълнение към всеки от договорите, посочени в списъка. 3. Участникът разполага със собствена/ наета или с осигурено по друг начин ползване, в т.ч. през целия гаранционен период, технически оборудвана сервизна база на територията на Република България – необходимо е да се представи описание на сервизните помещения и списък на сервизното оборудване, с които участникът разполага, за изпълнение на настоящата поръчка, в т.ч. през посочения от участника гаранционен период. 4. Участникът да има сертификация по стандарт ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалентен, която да включва всички дейности, необходими за изпълнение на поръчката – търговска дейност (вкл. доставка), сервизна дейност и обучения. 5. Производителят на стоките предмет на поръчката да притежава сертификат, издаден от сертифициращи/акредитиращи институции или агенции, удостоверяващи наличието на въведена система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарт ISO 9001:2008 „Системи за управление на качеството” или еквивалентно. 6. Участникът следва да разполага с минимум двама специалисти, всеки от които, с минимум 3 (три) години опит в сервизиране на оборудването. Такива документи могат да са сертификати за обучения, ако разполага с такива, и/ или други еквивалентни – заверени копия

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на предложената цена -П1; тежест: 30
Показател: Оценка на степента на съответствие – П2; тежест: 70
Показател: Параметри на техническото предложение - Zтп - към оценката на показател П2; тежест: 5
Показател: Предложен срок за доставка Zсд - към оценката на показател П2; тежест: 2
Показател: Предложен гаранционен срок на доставката Zгс - към оценката на показател П2; тежест: 3
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.04.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.05.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

240

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.05.2013 г.  Час: 10:30
Място

Изпълнителна агенция по околна среда, бул. "Цар Борис III" 136

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."

VI.3) Допълнителна информация

Изпълнителна агенция по околна среда предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на интернет адреса на възложителя: http: http://www.eea.government.bg/, до изтичането на срока за закупуване на документация, посочен в раздел ІV, т. 3.3 от настоящето обявление. Съобщение, относно датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти: В съответствие с изискванията на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, възложителят обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като публикува съобщението на интернет страницата на Изпълнителна агенция по околна среда.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2.публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 или чл. 86, ал. 3, или на договаряне без обявление; 3.получаване на решението по чл. 79, ал. 12, чл. 83г, ал. 11, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 11, чл. 93ж, ал. 4, чл. 106, ал. 4 и чл. 119м, ал. 2; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на общо лабораторно оборудване за изпитване на проби от околната среда
1) Кратко описание

Доставка чрез покупка, на общо лабораторно оборудване за изпитване на проби от околната среда; за правилната подготовка на пробите с оглед на достигане на по - ниски граници на откриване на изпитваните показатели

2) Общ терминологичен речник (CPV)

38500000

Описание:

Уреди за контрол и изпитания

3) Количество или обем

Доставка на общо лабораторно оборудване за изпитване на проби от околната среда включва: лабораторни сушилни – 10 бр., ротационен вакуум изпарител – 3 бр., лабораторни миялни машини – 13 бр., електронна двуобхватна аналитична везна – 3 бр.; електронни технически везни - 3 бр.; клатачна машина - 8 бр., ултразвукова вана – 9 бр.; лабораторен хладилник – 9 бр.; водни бани - 5 бр.; нагревателни плочи – 8 бр.; система за филтруване на водни проби от околната среда (ОС) – 8 бр.; термо шкафове – 4 бр.; дейта логер за температура, относителна влажност и налягане – 15 бр.; нагревателни плочи с магнитни бъркалки - 8 бр.; вакуум помпи за лабораториите - 2 бр..

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
508934 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

• Доставката ще се извърши на място в съответните лаборатории, за които е предназначена, а именно: Централна лаборатория – София: бул. „Цар Борис “ № 136, ет. 5; Регионална лаборатория - Благоевград: 2700, ул. „Свобода“ № 1; Регионална лаборатория - Бургас: 8001, ул. „Перущица“ № 67; Регионална лаборатория - Варна: 9010, ул. „Ян Палах“ № 4; Регионална лаборатория - Велико Търново: 5002, ул. „Н. Габровски“ № 68; Регионална лаборатория - Враца: 3000, ул. „Екзарх Йосиф“ № 81; Регионална лаборатория - Монтана: 3400, ул. „Юлиус Ирасек“ № 4; Регионална лаборатория - Пазарджик: 4400, ул. „Гурко“ № 3; Регионална лаборатория - Плевен: 5800, кв. Сторгозия, сграда на „Метрология и стандартизация”, ет. 5; Регионална лаборатория - Русе: 7000, ул. „Придунавски булевард“ № 20; Регионална лаборатория - Смолян: 4700, ул. „Дичо Петров“ № 16; Регионална лаборатория - Стара Загора: 6000, ул. „Стара планина“ № 2; Регионална лаборатория - Хасково: 6300, ул. „Добруджа“ № 14, ет. 1; Регионална лаборатория - Шумен: 9700, ул. „Съединение“ № 71, ет. 4; Регионална лаборатория - Пловдив: 4002, ул. „Перущица“ № 1.




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Дооборудване на лабораториите за хидробилогичен мониторинг и за анализ на генно модифицирани организми
1) Кратко описание

Дооборудване на лабораториите за Хидробиологичен мониторинг позволяващо постигане на по - добра резолюция, по-голямо увеличение и възможност за прехвърляне на изображението на монитор; дооборудване на лабораторията за Генно модифицирани организми с цел постигане на по-голяма точност на използваните методи за осъществяване на контрол върху освобождаването на генетично модифицирани организми (ГМО) в околната среда.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

38950000, 38400000, 38510000, 38434000

Описание:

Полимеразна верижна реакция (PCR)
Уреди за контрол на физически характеристики
Микроскопи
Анализатори

3) Количество или обем

Оборудване на лабораториите за хидробиологичен мониторинг и анализ на генно модифицирани организми включва: микроскоп за светло поле с дигитална микроскопска камера – 5 бр.; система за PCR анализ в реално време (Real time PCR) – 1 бр.; термодвойка за PCR апарат – Quatrocycler - 1 бр.; компютърна станция за апарат Quatrocycler – 1 бр.; мини центрофуга – 1 бр.; уред за хомогенизиране на проби – 1 бр.; вана и принадлежности за хоризонтална гел електрофореза - 1 бр.; анализатор за определяне на живак във води и в екстракти от различни типове твърди проби и елуати - 6 бр.; проточен анализатор за определяне на биогенни и други елементи в различни типове води, почви и елуати – 2 бр.; ламинарен вертикален бокс за пробоподготовка на проби и следващо определяне на следи от метали - 10 бр.; шкаф за химикали - химически и пожароустойчив -15 бр.; шкаф за съхранение на три газови бутилки - 15 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1065416 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

• Доставката ще се извърши на място в съответните лаборатории, за които е предназначена, а именно: Централна лаборатория – София: бул. „Цар Борис “ № 136, ет. 5; Регионална лаборатория - Благоевград: 2700, ул. „Свобода“ № 1; Регионална лаборатория - Бургас: 8001, ул. „Перущица“ № 67; Регионална лаборатория - Варна: 9010, ул. „Ян Палах“ № 4; Регионална лаборатория - Велико Търново: 5002, ул. „Н. Габровски“ № 68; Регионална лаборатория - Враца: 3000, ул. „Екзарх Йосиф“ № 81; Регионална лаборатория - Монтана: 3400, ул. „Юлиус Ирасек“ № 4; Регионална лаборатория - Пазарджик: 4400, ул. „Гурко“ № 3; Регионална лаборатория - Плевен: 5800, кв. Сторгозия, сграда на „Метрология и стандартизация”, ет. 5; Регионална лаборатория - Русе: 7000, ул. „Придунавски булевард“ № 20; Регионална лаборатория - Смолян: 4700, ул. „Дичо Петров“ № 16; Регионална лаборатория - Стара Загора: 6000, ул. „Стара планина“ № 2; Регионална лаборатория - Хасково: 6300, ул. „Добруджа“ № 14, ет. 1; Регионална лаборатория - Шумен: 9700, ул. „Съединение“ № 71, ет. 4; Регионална лаборатория - Пловдив: 4002, ул. „Перущица“ № 1.