Версия за печат

00109-2013-0003

BG-Благоевград: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев - Македончето" № 1, За: Крум Алуминов - старши експерт "Юрист", Калинка Досева, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 590966, E-mail: kaluminov@abv.bg, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Дирекция "Устойчиво развитие и евроинтеграция"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Изпълнение на строително-монтажни работи в обект, намиращ се на територията на община Благоевград, град Благоевград в рамките на проект „Изграждане на три броя ЦНСТ и едно Защитено жилище на територията на община Благоевград”, финансиран с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.1-12/2011/040, схема за безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”.„Изпълнение на строително монтажни работи в обект № 4 –Реконструкция на сграда в поземлен имот 04279.615.162 кв. 131а – II микрорайон гр. Благоевград – Защитено жилище”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Основно място на изпълнение: община Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Община Благоевград ще проведе открита процедура съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: “Изпълнение на строително-монтажни работи в обект, намиращ се на територията на община Благоевград, град Благоевград в рамките на проект „Изграждане на три броя ЦНСТ и едно Защитено жилище на територията на община Благоевград”, финансиран с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.1-12/2011/040, схема за безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”. Изграждането на три центъра за настаняване от семеен тип и едно Защитено жилище ще осигури възможност за извеждане на деца от институции при гарантирана грижа от различен тип. Предвидения за изпълнение работен проект за обект „Изпълнение на строително монтажни работи в обект № 4 –Реконструкция на сграда в поземлен имот 04279.615.162 кв. 131а – II микрорайон гр. Благоевград – Защитено жилище” отговарят на изискването за функционално разпределение на помещенията, така че да може в максимална степен за децата и младежите с увреждания да бъде осигурена среда близка до семейната. Местоположението на сградта ще позволява на обитателите и да ползват съпътстващите услуги в общността. Това гарантира на децата и младежите, които ще бъдат настанени в реконструираната сграда, възможност за индивидуално развитие и интеграция в обществото.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45100000, 45215000, 45310000, 45330000, 45331000, 45331100

Описание:

Работи по подготовка на строителната площадка
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради на здравеопазването и социалните грижи, крематориуми и обществени тоалетни
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на отоплителни тръбопроводни инсталации

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Поръчката включва „Изпълнение на строително монтажни работи в обект № 4 –Реконструкция на сграда в поземлен имот 04279.615.162 кв. 131а – II микрорайон гр. Благоевград – Защитено жилище”.

Прогнозна стойност без ДДС
145207.76 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата не надвишава 1% от посочената прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС „Изпълнение на строително монтажни работи в обект № 4 –Реконструкция на сграда в поземлен имот 04279.615.162 кв. 131а – II микрорайон гр. Благоевград – Защитено жилище”- 1 450,00 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 дни от крайната дата за представяне на офертите.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Благоевград: IBAN: BG71SOMB 9130 33 13725301, ВIС SOMBBGSF, БАНКА: Общинска банка АД, Благоевград.При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията . Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 3% (три процента) от цената на конкретния договор.Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предвижда се авансово плащане в размер до 20 %. Конкретният процент аванс ще бъде определен на база предложението, направено от участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Междинни плащания за изпълнение се извършват в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на отчетната документация, в това число, констативен акт, обр.15. Тези плащания не могат на надхвърлят 80 % от общо договорената сума, включително и получения аванс. Окончателно плащане на договорената сума, при изпълнение на всички предвидени дейности, в срок до 60 (шестдесет) дни след представяне на отчетната документация в това число, констативен акт, обр.16 за въвеждане на обекта в есплоатация. Разплащането при изпълнението на обществената поръчка се осъществява до размера на осигурените средства.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица преди подписването на договора за обществена поръчка следва да се представи регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Пликът с офертата съд. 3 отделни запечатани непрозрачни плика:Плик №1-“Документи за подбор”:1)Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;2) Писмо към офертата – попълва се Образец №1;3)Административни сведения - попълва се Образец №2;4) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец №3;5) Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец №4;6) Регистрационни документи на участника:Документ за регистрация или посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ– копие, заверено с подпис и печат на лицето определено по регистрация да представлява дружеството (за ЮЛ, което е регистрирано в България);удостоверение за актуално състояние (за ЮЛ), издадено от съотв.адм. орган по регистрация на участника (АВ за ЮЛ, рег-но в Б-я) – представя се само в случаите, че участника не е представил ЕИК. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата ; документ за рег-я на чуждестранното лице, съобразно нац.му зак-во, като документът бъде преведен на бълг.език и в офиц. превод (за ЮЛ, което не е рег. в Б-я); документа за самоличност (копие) за участник - ФЛ;Документ за дан.рег-я (копие) и БУЛСТАТ /ЕИК (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие);7) Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в ЦПРС, с право на изпълнение на обекти от 1 група, V категория, съгласно чл.137 от ЗУТ или екв. регистрация в държавата, в която са регистрирани – копие,8)Документ за закупена документация за обществена поръчка - копие;9) документ за внесена гаранция за участие - оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 10)Декларация за липса на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 1 , б "а", "б", "в", "г", "д", ал.2, т.5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП- попълва се Образец № 5.11) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.2а, т. 3, т. 4 и ал.5,т.2 ЗОП - попълва се Образец № 5а.12) Декларация за участието на подизпълнители - попълва се Образец № 6;13) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - попълва се Образец №7;14)Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка - попълва се Образец № 8;15) Декларация от членовете на обединението/консорциума - попълва се Образец №9; 16) Декларация за приемане на условията в проекта на договор - попълва се Образец № 10;17) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от Закона за обществените поръчки - попълва се Образец № 10а;18) Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);19)При участник обединение, което не е ЮЛ - Договор за създаване на обединението, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението;Обединението представя споразумение и анекса към него, когато изискванията по предното изречение се изпълнява с допълнителен анекс към споразумението за учредяване на участника 20) Документи, доказващи изискванията за финансови и икономически възможности на участника; 21)Документи, доказващи изискванията за техническа възможност за изпълнение на настоящата обществена поръчка;Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката"-включва попълнен Образец № 16 и следните приложения към него:1. Подробен линеен график за изпълнение на предвидените в проекта дейности с приложена диаграма на работната ръка. 2. Спецификация на всички използвани материали.Плик № 3 "Предлагана цена" - „Ценова оферта" - Образец № 17.Към ценовата оферта се представят:1. КС с попълнени единични цени за предвидените СМР, подписана и подпечатана – оригинал.2. Анализи на единичните офертни цени – заверени от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1) Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години, считано от крайната дата за представяне на оферти - копия заверени от дипломиран експерт счетоводител (когато е приложимо), подписани и подпечатани на всяка страница. 2) Информация за общия оборот и за оборота от строителни дейности, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, в считано от датата на представяне на офертата – Образец №11 Забележки:Под „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират строителни дейности по изграждане или реконструкция на обекти от първа група, пета категория, съгласно чл.137, ал. 1, т.5, буква „а” от ЗУТ – „жилищни и смесени сгради с ниско застрояване, вилни сгради, сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгърната застроена площ до 1000 кв. м или с капацитет до 100 места за посетители”. За сходни ще се приемат и изграждането или реконструкцията на сгради и от по-висока категория.3) Копие на валидна застраховка за професионална отговорност на лицето, което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. забележки:За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1, от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1)Участникът следва да е реализирал мин.общ оборот общо за последните 3 приключени фин.години считано от крайната дата за получаване на оферти без ДДС както следва- 400 000,00 лв. 2) Участникът следва да е реализирал мин. оборот от дейности по СМР, сходни с предмета на настоящата поръчка, общо за последните 3 приключени фин.години считано от крайната дата за получаване на оферти без ДДС както следва: 290 000,00 лв. При несъответствие на оборота на участника с изискуемия, участникът ще бъде отстранен от участие. В случай, че участникът участва като обединение, което не е ЮЛ, изискването се прилага към обединението участник, а не към всяко от лицата, вкл. в него.3) Участникът следва да притежава валидна застраховка за проф. отговорност на лицето, което ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. В случай, че участникът предвижда наемане на подизп., изискуемият оборот за всеки отделен подизп.се опр. съобр.вида и дела на неговото участие. Независимо от вида и дела на участието си подизп. следва да е застрахован по чл. 171 от ЗУТ ако изпълняваната от него дейност изисква такава застраховка. При обединение по отношение на застраховката за проф. отговорност, всеки един от съдружниците следва да притежава такава застраховка, в случаите когато съобразно разпределението на дейностите в обединението за конкретната дейност се изисква такава застраховка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1)Справка – декларация за броя и вида на използваната собствена или наета техника и механизация за изпълнение на поръчката – попълва се Образец №12; 2) Списък –декларация за броя и квалифицията на наетите лица– Образец №13; 3) Списък – декларация на предложения инженеро-технически състав за изпълнение на поръчката – Образец №14; 4) Справка - Списък с основните договори за СМР, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните пет години, считано до датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, с посочени предмет на договора, цена, място, срокове на изпълнение и клиенти.- Образец № 15; 5) Референции / препоръки за изпълнените договори с подобен предмет като настоящата поръчка през последните пет години – в тези препоръки трябва да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, като са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителя може да получи допълнителна информация; Референциите за договорите доказващи изпълнението на критериите за допустимост са задължителни. 6) Валидни сертификати за внедрени Система за управление на качеството ISO 9001:2008, Система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 и Системи за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката. 7.Копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за строежи от Първа група, пета категория.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 2 обекта, с предмет, сходен на предмета на настоящата общ. поръчка за последните 5 години, считано до датата на подаване на офертата, независимо от техния обем и стойност и задължително да са придружени с препоръки за добро изпълнение; 2. Участникът трябва да притежава валидни сертификати за внедрени Система за управление на качеството ISO 9001:2008, Система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 и Системи за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката.3. Участникът трябва да разполага за изпълнение на поръчката с инженерен персонал, който трябва да отговаря на следните изисквания: Един Ръководител на проект:1)диплома за завършено висше образование, степен „магистър”, квалификация строителен инженер, специалност ПГС или екв.специалност;2)професионален опит минимум 10 години по специалността; Техн. ръководители следва да притежават: 1)диплома за завършено висше образование с квалификация строителен инженер, със специалност ПГС или еквивалентна специалност или диплома за строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение;2)най-малко 5 години стаж по специалността 4. Отделно от лицата по т.3 участникът да разполага с минимум 10 наети лица (разполагаем персонал) за изпълнение на обекта. Участникът следва да посочи броя и квалификацията на лицата, които ще използва за изпълнение на РСМР. Тази справка да съответства на предложеният от участника линеен график за изпълнение и диаграмата на работната ръка, съобразно предложеният от него срок за изпълнение на поръчката. При несъответствие на посочените в линейния график наети лица по брой и квалификация и предвидените за изпълзване в настоящия списък, участникът се отстранява от процедурата на основание това предварително обявено от възложителя условие. 5. Участникът да разполага със собствена или наета техника и механизация – мин. изисквания за всяка от обос.позиции: багер – 1бр., товарен автомобил за извозване на пръст и доставяне на материали до обекта – мин.1 бр., скеле - 300 кв.м, ударопробивна машина – 1 бр., кофраж – 50кв.м, машина за лепене на полипропилен – 1 бр., вибратор за полагане на бетон – 1 бр. При участие на обединение, което не е ЮЛ, изброените по-горе изисквания се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. По отношение на сертификатите за качество при участие на обединение на основание чл. 25, ал. 8, предложение 2 от ЗОП всеки един от участниците в обединението следва да притежава гореизброените сертификати. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. По отношение на бр.изп.договори от подизпълнителя, той следва да има поне един изпълнен успешно договор, съобразно вида на изпълняваната от него работа, независимо от неговата стойност. При участие на подизпълнител, той трябва да притежава сертификат за внедрена Система за управление на качеството ISO 9001:2008. Участникът следва да е вписван в Централния професионален регистър на строителя за строежи от Първа група, пета категория.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 20
Показател: Срок на изпълнение ; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.05.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 60 BGN
Условия и начин на плащане

За получаване на документацията за участие се заплаща сумата BGN 60,00 (шестдесет лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща в касата на Община Благоевград или по банков път IBAN: BG71SOMB 9130 33 13725301, ВIС SOMBBGSF, БАНКА: Общинска банка АД, Благоевград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
18.05.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.05.2013 г.  Час: 10:00
Място

Зала 210 на Община Благоевград

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Проект „Изграждане на три броя ЦНСТ и едно Защитено жилище на територията на община Благоевград”, финансиран с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.1-12/2011/040, схема за безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ