Версия за печат

00398-2013-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на апаратура по проект ДФНИ Б01/8 от 21.11.2012г. ФНИ, МОМН на тема: "Лечебна ефективност на лазерно - асистираната фотоактивирана дезинфекция в денталната медицина" по 5 обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Медицински Университет - София - Факултет по Дентална медицина при Медицински Университет - София, адрес гр.София, ул. ”Георги Софийски” № 1. Точният адрес на доставка ще бъде уточнен допълнително с контактно лице посочено по процедурата.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на апаратура по проект ДФНИ Б01/8 от 21.11.2012г. ФНИ, МОМН на тема: "Лечебна ефективност на лазерно - асистираната фотоактивирана дезинфекция в денталната медицина" по 5 обособени позиции, включително монтаж, пускане в експлоатация,предоставяне на техническо описание и инструкция за работа на български език, обучение на персонала за обособена позиция №4 и осигуряване на гаранционен и следгаранционен сервиз на доставената апаратура.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимата апаратура за нуждите на научните разработки по проект ДФНИ Б01/8 от 21.11.2012г. ФНИ, МОМН и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

45

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата – парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се представи към офертата оригинал от платежното нареждане или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване, съгласно чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на: За 1-ва обос.позиция - 50,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 60,00 лв., за 3-та обос.позиция -50,00 лв.,за 4-та обос.позиция-360,00лв. и за 5-та обос.позиция-25,00лв При участие за цялата поръчка в размер на 545,00 лв. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на Изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпъленение на договора – парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ-София IBAN: BG 78 BPBI 79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, като се представи оригинал от платежното нареждане или безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка или от чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката без ДДС и със срок на действие 10 работни дни след приключване срока на договора. Гаранцията трябва да е представена към момента на подписване на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа, в случаите предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, съгласно условията на договора. При забава или неизпълнение на договора от страна на Изпълнителя, той следва да внесе дължимата неустойка в срок от 3 работни дни от получаване на писмо-покана от Възложителя по банковата сметка Медицински университет-София- Ректорат: IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021 01, код BNBGBGSD – БНБ – София или в касата на Ректората на Медицински университет-София ет.10,стая 29 всеки работен ден от 10,00-12,00ч. и от 13,00-16,30ч. В противен случай неустойката се удържа от гаранцията за изпълнение, след което Възложителя заплаща извършената доставка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от – Факултет по Дентална медицина при Медицински университет – София, по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни от доставката на апаратурата, монтажа, пускане в експлоатация и обучение на персонала за обособена позиция № 4 и след представяне на : - Доставна фактура издадена с името и с данните на Факултет по Дентална медицина при Медицински университет - София, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; -Приемателно-предавателен протокол между Ръководителя на проекта или оторизирано от него лице и Изпълнителя, удостоверяващ получаването на апаратурата, извършения монтаж, пускане в експлоатация, а за обособена позиция № 4 - Инфрачервена камера и обучение на персонала на място от фирмата производител или от Изпълнителя; - гаранционни карти; - техническо описание и инструкция за работа на български език; - сертификат за калибровка за обособена позиция № 4.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ; Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към Агенцията по вписванията; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения – договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника;-Когато документите от съдърж. на Плик № 1, Плик № 2 и Плик № 3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка обособена позиция поотделно поставени в общите пликове №№1, 2 и 3 ,при надвишаване на финансовия лимит по дадена обособена позиция, при непредставяне на извадки от фирмени брошури или каталози,при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата и извън съдържанието на всеки един от пликовете.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

НЯМА

Изисквано минимално/ни ниво/а:

НЯМА

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък - декларация (свободен текст), съдържаща основните договори за подобни доставки изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата на участника, включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори в оригинал или заверено от участника копие. За обособена позиция №1 - Високоенергиен диоден лазер и обособена позиция № 4 - Инфрачервена камера фирмите участници да представят оригинално или заверено копие на оторизационно писмо от производителя или от негов оторизиран представител за територията на страната за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България. За останалите обособени позиции не е необходимо фирмата-участник да има оторизация от производителя или от негов оторизиран представител за територията на страната за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България. Доказателства, че артикулите от обособени позиции №1 - Високоенергиен диоден лазер и № 5 - Комплект за фотоактивирана дезинфекция с лампа с дължина на вълната 625-635 nm притежава CE-mark /заверено копие/; Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя за обособена позиция № 4 - Инфрачервена камера /заверено копие/; За обособена позиция №2 - Апарат за автоматично измерване на енергията на меридианите в човешкото тяло и обособена позиция №3 - Апарат за измерване на вариабилността на сърдечната честота да се представят сертификати ISO 13485:2003 или еквивалент на производителя . За обособена позиция №2 - Апарат за автоматично измерване на енергията на меридианите в човешкото тяло и обособена позиция № 4 - Инфрачервена камера фирмите участници да представят сертификати ISO 9001:2008 или еквивалент на фирмата-участник за доставка на медицинска апаратура. За обособени позиции №1 - Високоенергиен диоден лазер и № 4 - Инфрачервена камера - участникът прилага декларация /свободен текст/, че има сервизна база в България оторизирана от производителя или от негов представител за страната. За останалите обособени позиции не се изисква сервиза на Участника да е оторизиран от производителя или от негов представител за страната.За обособена позиция № 4 - Инфрач. камера - участникът да представи сертификати, удостоверения на сервизни специалисти от сервизната база на Участника, доказващи че са обучени и сертифицирани от фирмата производител.За обособена позиция № 4 - Инфрачервена камера участникът да представи декларация /свободен текст/, че при доставката ще предостави сертификат за калибровка. Задължително се представят извадки от фирмени брошури или каталози, само страниците касаещи съответната апаратура, надписани в горния десен ъгъл за коя об. позиция се отнасят, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на апаратурата с изискванията на Възложителя. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик № 1- „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР” /същите се разглеждат за съответствие на ІІ етап заедно с техническото предложение на участника/ Участникът прилага декларация за обособени позиции №1 и №4, подписана от него, удостоверяваща че, има възможност за договорно възмездно следгаранционно обслужване от негов сервиз на територията на България, оторизиран от производителя или от негов оторизиран представител за територията на страната /Образец № 7/. За останалите обособени позиции не се изисква сервиза на участника на територията на България да е оторизиран от производителя или от негов оторизиран представител за територията на страната. В горния десен ъгъл на всеки сертификат, оторизация и СЕ марка задължително да е отбелязано за коя обособена позиция се отнасят, съгласно Прил.№ 1

Изисквано минимално/ни ниво/а:

В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано от датата на подаване на офертата на участника, имат изпълнени най-малко три договора с предмет сходен с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица, да са изпълнени качествено и в срок, доказано с препоръки за добро изпълнение минимум 3 /три/ броя. Под договор за доставка с предмет, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира доставка на апаратури, които съответстват по клас и предназначение с посочения предмет на поръчката, за съответната обособена позиция; За обособена позиция №1 - Високоенергиен диоден лазер и обособена позиция № 4 - Инфрачервена камера участниците да имат оторизация от производителя или от негов оторизиран представител за територията на страната за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България. - За останалите обособени позиции не е необходимо фирмата-участник да има оторизация от производителя или от негов оторизиран представител за територията на страната за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България. Предлаганите артикули от обособени позиции №1 - Високоенергиен диоден лазер и № 5 - Комплект за фотоактивирана дезинфекция с лампа с дължина на вълната 625-635 nm да имат CE-mark Участникът да достави апаратурата по обособена позиция № 4 - Инфрачервена камера от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент; Участникът да доставя апаратурата по обособена позиция №2 - Апарат за автоматично измерване на енергията на меридианите в човешкото тяло и обособена позиция №3 - Апарат за измерване на вариабилността на сърдечната честота от производител сертифициран по ISO 13485:2003 или еквивалент; За обособена позиция №2 - Апарат за автоматично измерване на енергията на меридианите в човешкото тяло и обособена позиция № 4 - Инфрачервена камера, фирмата участник да е сертифицирана по ISO 9001:2008 или еквивалент за доставка на медицинска апаратура. За обособени позиции №1 - Високоенергиен диоден лазер и № 4 - Инфрачервена камера - се изисква участника да има сервизна база в България оторизирана от производителя или от негов представител за страната. За останалите обособени позиции не се изисква сервиза на Участника да е оторизиран от производителя или от негов представител за страната. За обособена позиция № 4 - Инфрачервена камера - сервизната база на фирмата участник да разполага с обучени и сертифицирани от фирмата производител сервизни специалисти. - Участникът да доставя апаратурата по обособена позиция № 4 - Инфрачервена камера придружена със сертификат за калибровка. За доказване на съответствието на предлаганата апаратура участникът да представи извадки от фирмени брошури или каталози.Участникът да има възможност за договорно възмездно следгаранц. обслужване от негов сервиз на територията на България,оторизиран от производителя или от негов оторизиран представител за територията на страната за обособени позиции №1 и №4. За останалите обособени позиции не се изисква сервиза на участника на територията на България да е оторизиран от производителя или от негов оторизиран представител за територията на страната.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.04.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.05.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.05.2013 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители при представяна на пълномощно оригинал или заверено от участника копие по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят определя финансов лимит по обособени позиции, както следва: за първа обособена позиция - 5000,00 лв. без ДДС, ,2-ра обос.позиция - 6245,00 лв. без ДДС, за 3-та обос.позиция - 5392,00лв. без ДДС,за 4-та обос.позиция -36666,00лв. без ДДС и за 5-та обос.позиция - 2500,00лв. без ДДС. Участник надвишил финансовия лимит по дадена обособена позиция се отстранявя от участие за тази обособена позиция.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Високоенергиен диоден лазер
1) Кратко описание

Високоенергиен диоден лазер

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1 - Пълно описание на предмета на поръчката от документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов лимит за тази обособена позиция в размер на 5000.00 лв. без ДДС




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Апарат за автоматично измерване на енергията на меридианите в човешкото тяло
1) Кратко описание

Апарат за автоматично измерване на енергията на меридианите в човешкото тяло

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1 - Пълно описание на предмета на поръчката от документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов лимит за тази обособена позиция в размер на 6245,00 лв. без ДДС




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Апарат за измерване на вариабилността на сърдечната честота
1) Кратко описание

Апарат за измерване на вариабилността на сърдечната честота

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1 - Пълно описание на предмета на поръчката от документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов лимит за тази обособена позиция в размер на 5392,00 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Инфрачервена камера
1) Кратко описание

Инфрачервена камера

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1 - Пълно описание на предмета на поръчката от документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов лимит за тази обособена позиция в размер на 36666.00 лв. без ДДС.




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Комплект за фотоактивирана дезинфекция с лампа с дължина на вълната 625-635 nm
1) Кратко описание

Комплект за фотоактивирана дезинфекция с лампа с дължина на вълната 625-635 nm

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1 - Пълно описание на предмета на поръчката от документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя ограничен финансов лимит за тази обособена позиция в размер на 2500.00 лв. без ДДС.