Версия за печат

00233-2013-0014

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.rail-infra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Анюта Томанова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323941, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Евгения Русимова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326115

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Оценка на съответствието и строителен надзор за проект „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик – ІІ-ри етап”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Гаров комплекс - гара Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Оценка на съответствието и строителен надзор за проект „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик – ІІ-ри етап”, по дейности, както следва: 1. Администриране на договора за проектиране и строителство, включващо, без да се изчерпва с: контрол и управление на качеството, контрол и управление на разходите, контрол по спазване на времевите графици и всякакви други дейности, съгласно изискванията на Възложителя; 2. Изпълнение на функциите на цялостен контрол по изпълнението на договора за проектиране и строителство от името на Възложителя, което се изразява най-общо, без да се ограничава, в: проверява, издава становища, издава одобрения за изготвените проектни разработки, графиците на изпълнителя, финансовите планове; контролира ежедневно процеса на изпълнение; изготвя актове за плащане на изпълнителя; издава съгласия за извършване на доставки и др. необходими операции; издава указания и предложения, необходими и законосъобразни за управление на процеса на изпълнение; издава разпореждания и др. 3. Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите (на всички части на проекта, включително части „Конструктивна” и „Енергийна ефективност”), съгласно задължителния обхват на чл. 142 и чл. 166 от ЗУТ. 4. Упражняване на строителен надзор при извършване на строително-монтажни работи съгласно изискванията на ЗУТ. 5. Осъществяване на контрол върху строителните продукти при извършване на оценката на съответствие на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор съгласно чл. 169б ал. 1 от ЗУТ. 6. Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве по смисъла на Наредба № 2 на от 22.03.2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. 7. Актуализиране на съставените технически паспорти за Приемно здание, магазия и пешеходен подлез след извършване на строителни и монтажни работи за строеж „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик - ІІ-ри етап", съгласно изискванията на чл. 176а и 176б от ЗУТ и чл.2, ал.2 от Наредба № 5 на МРРБ за техническите паспорти на строежите. 8. От името на Възложителя осъществява контактите с одобряващата проекта институция и ДНСК във връзка с одобряване на проекта, издаване на разрешение за строеж и/или допълнение към съществуващото, назначаване на приемателна комисия на обекта и издаване на разрешение за ползване, като събира и внася в горните институции цялата необходима за тази цел документация. 9. Осъществяване контролни функции на готовото строителство по време на срока за съобщаване на дефекти, контролиране провеждането на тестове по време на експлоатацията за изпълнението им в съответствие с одобрените изисквания и процедури.; незабавно уведомяване на Възложителя при констатиране на проблеми, произтичащи от некачествено изпълнение на дейност/дейности от страна на изпълнителя по договора за проектиране и строителство 10. Управлява проекта в съответствие с нормативната рамка на Оперативна програма "Транспорт".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка представлява възлагане на консултантска услуга за администриране на договора за строителство, изготвянето оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор, координация по безопасност и здраве, и актуализиране на технически паспорти на приемната сграда, магазията и пешеходния подлез с отразяване на изпълнените строителни и монтажни работи на строеж „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик - ІІ-ри етап". Проекта включва проектиране и строителство на: Преустройство и саниране на приемна сградата - двуетажна с частичен сутерен, с размери 72,25 м дължина и 14,40 м ширина. Застроената площ на сутерена е 955 м2, на първи етаж – 1213 м2, на втори етаж – 970 м2. Разгънатата застроена площ на сградата е 3140 м2. Пълно обновяване на пешеходния подлез с дължина 60 м, широчина 3,50 м и височина 2,50 м с осигуряване достъп на хора с увреждания, направа на хидроизолация от вътрешната страна на подлеза без да се засягат елементи на железния път, възстановяване осветлението и външното ел.захранване; Ремонт магазия с размери 38,64м на 7,10 м, вкл. ремонт на покривната конструкция, подмяна дограма, външно и вътрешно боядисване на сградата , направа преградни зидове, окачени тавани и инсталационни работи;

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

28


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участниците в процедурата представят гаранция за участие в размер на 2 000 лв.Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” №10, удостоверено с платежно нариеждане.В документа задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Оценка на съответствието и строителен надзор за проект: "Преустройство и саниране на приемно здание Пазарджик – ІІ-ри етап”. 2. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 1 (един ) месец или постъпила парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ", IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2, удостоверено с платежно нареждане.В документа задължително следва да бъде записано: Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет: Оценка на съответствието и строителен надзор за проект: "Преустройство и саниране на приемно здание Пазарджик – ІІ-ри етап”. 3.За превеждане на аванс по договора от възложителя избраният изпълнител представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100 % размера на авансовото плащане,и със срок на валидност до окончателното му възстановяване. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Цената за изпълнение на поръчката се представя както следва: Обща цена в лева, без включен ДДС за изпълнение на поръчката, в т. ч.: - за оценка съответствието на проекта, изготвяне на доклад за оценка съответствието, дейности по съгласуване и одобряване на проекта във фази идеен, технически и работен проект, и издаване на разрешение за строеж; - за упражняване на строителен надзор, изготвяне на окончателен доклад и дейности по въвеждане на обекта в експлоатация; - администриране, управление и контрол на договора за рехабилитацията на гаровия комплекс; -актуализация на техническия паспорт на приемната сграда, магазията и пешеходния подлез; Участникът представя и разбивка на цената, съгласно приложените към документацията за участие в процедурата образци. 2. Начин на плащане: Плащанията ще се извършват с платежно нареждане, срещу издадена оригинална данъчна фактура, на Консултанта, както следва: 1. Авансово плащане в размер на до 10% от стойността на договора - в рамките на 30 дни от подаване на искане за авансово плащане, придружено от Гаранция за авансово плащанелл Искането за авансово плащане може да се представи след началната дата на договора. 2. Междинни плащания - в рамките на 30 дни след получаване при Възложителя на фактура, придружена с междинен доклад за напредъка и финансов доклад. Първо междинно плащане се извършва след съгласуване и одобряване на работния проект от компетентните органи съгласно Глава осма от ЗУТ и разрешаване на строителството. Второ междинно плащане се извършва след изтичане на 6-тия месец от началната дата на договора. Трето междинно плащане се извършва след получаване на регистрираните паспорти и разрешение за ползване на строежа 3.Окончателно плащане в размер на 10% от стойността на договора, без стойността на непредвидените разходи, след приспадане на вече платените суми - в рамките на 30 дни след получаване при Възложителя на фактура, придружена с окончателен доклад, предварително одобрени от Възложителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: У-те, бълг. и чуждестр.ФЛ или ЮЛ, удостоверяват с декларации липсата на обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1, т.1 от букви "а" до "д",т. 2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и 5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. На отстраняване подлежат лицата, за които се установят обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 от букви "а" до "д",т. 2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП. Чуждестр. ЮЛ и ФЛ удостоверяват с деклараци, че за тях не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от букви "а" до "д",т. 2 и т.3 и ал.2 т.1,3 и 5 съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП водят до отстраняване на участниците в процедурата. Участниците представят копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец,копие от док.за самоличност,когато участникът е физ.лице. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице документите за регистрация се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите за регистрация се представят и за тях.Документите за регистрация се представят в официален превод. Участниците представят: 1. Лиценз, издаден от Министерството на регионалното развитие и благоустройството при условията и реда на чл.166, ал.2 от ЗУТ (редакция до 26.11.2012 г.), придружен със списък (неразделна част от лиценза) на правоспособните физически лица (копия, заверени от участника) или Удостоверение, издадено от Началника на Дирекцията за национален строителен контрол при условията и реда на чл.166, ал.2 от ЗУТ. Когато участниците са чуждестранни лица, съгласно чл. 166, ал.7 от ЗУТ, представят копие от удостоверение, с което им се дава право да упражняват дейностите по чл.166, ал.1, т.1 от ЗУТ: издадено по реда на чл. 6а, във връзка с чл. 8а от Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор (отм., бр. 103 от 28.12.2012 г., в сила от 28.12.2012 г.) или - издадено по реда на чл. 9 или чл. 10 от Наредба № РД-02-20-25 от 3.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага към лицата в обединението, съобразно разпределението на участието им при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката.За подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. 2. Удостоверение за вписване в регистъра на Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл.23, ал.4 от Закона за енергийна ефективност. Документът се представя от лицата, които ще извършват съответните дейности, изискващи регистрация. 3. Удостоверение за правоспособност на лицата, определени да осъществяват функциите на координатори по безопасност и здраве, съгл. Наредба 2/22.03.2004 год. на МТСП и МРРБ за миним. изискваниания за ЗБУТ при изв. на СМР. 4. Декларация, че не съществуват правопрепятстващи обстоятелства по чл. 166, ал.3 и ал. 4 от ЗУТ.5.Декларация, с която гарантират, че ще изпълнят своите задължения съгласно чл.142, ал.4, 5 и 6, чл.168, чл.169, чл.169а, чл.169б, чл.176, ал.1, чл.176а и чл.176б от ЗУТ, Наредба № 5/28.12.2006 год. на МРРБ и Наредба №2/22.03.2004 год. на МРРБ и МТСП. 5. Декларация, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие Техническите спецификации и действащата нормативна база в Р. България.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.1 и т.3 от ЗОП: 1. Копие от валидна застрахователна полица за застраховка професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ, или еквивалент. 2. Информация за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. Ако участникът е обединение документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях.
Минимални изисквания: Наличие на валидна застраховка за професионална отговорност за строежи първа категория , съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалент; Ооборота от услуги, които са предмет на поръчката, за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си,трябва да бъде най-малко 150 хил. лв. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот от услуги, които са предмет на поръчкат се отнася общо за участниците в обединението.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за оборот се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. Под услуги, които са предмет на настоящата обществена поръчка следва да се разбира: - услуги по извършване на строителен надзор на строителство/модернизация и/или рехабилитация на сгради за обществено обслужване и/или, - услуги по извършване на оценка на съответствие за проект(и) за строителство/модернизация и/или рехабилитация на сгради за обществено обслужване и/или, - услуги по управление на договори за проектиране и/или строителство/модернизация на сгради за обществено обслужване и/или на железопътна инфраструктура.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно51, ал.1, т.1, т.4, т.7 от ЗОП: 1. Списък на основните договори за услуги, предмет на поръчката изпълнени през последните 3 години, считано до датата на подаване на офертата, включително, стойностите датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Списък на екипа, включващ: ръководен персонал, ключови експерти, технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството и други експерти, чрез които ще се изпълняват дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка с приложени към него автобиография по образец и копия на документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит, и съответните свидетелства за правоспособност; 3. Удостоверение за придобита ІІІ квалификационна група, съгласно Правилник за БЗРЕТЦРМ от 2005 год., или еквивалент и „Правилник за БЗРЕС до 1000 V от 2005 год., или еквивалент за персоналът, който се предвижда да извършва работи, свързани с електрически уредби и мрежи. 4.Свидетелство за правоспособност за длъжностите по чл. 2, ал. 1 от Наредба 56 от 14.02.2003 г., издадена от Министър на транспорта и съобщенията, (обн. в ДВ, бр. 20 от 04.03.2003 г., попр., бр. 59 от 01.07.2003 г., доп., бр. 94 от 25.11.2005 г.; изм, и доп., бр. 102 от 22.12.2009 г.) с призната правоспособност пред ИА ЖА на основание чл. 10, ал.1 от Наредба 58 от 02.08.2006 г.за лицата определени като координатори за преглед на исканията на изпълнителя по договора за проектиране и строителство за разрешаване на „прозорци” и за получаване на съответните одобрения. 5. Удостоверение от КИИП за лицата, които ще извършват оценка на съответствието на част "Конструктивна", за вкл. им в списък на КИИП или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на ЕС, или в друга държава - страна по Споразумението за ЕИП съгласно чл.142, ал.8 от ЗУТ. Това доказателство се прилага само за квалификацията на лицата, които ще осъществят оценката за съответствието на част „Конструктивна” на проекта във фази технически и работен проект. Ако участникът е обединение документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят и за тях. 6.Документ за внедрена система за управление на качеството под формата на сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2008, или еквивалент.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването се отнася и за тях. 7.Документ за внедрена система за управление на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2005, или еквивалент. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, което при изпълнение на поръчката ще осъществява строителен надзор.В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за представяне на документа се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие. Възложителят приема еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда, доказващи съответствие с поставените изисквания, съгл.чл.53,ал.4 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има поне два успешно завършени подобни договора през последните 3 години, считано до датата на подаване на офертата.Ако уч-кът обединение, което не е ЮЛ, изискв.за завършени договори се отнася общо за у-ците в обединението.При участие на подизп.изискв.се прилага съобр.вида и дела на участие.Тези договори трябва да включват поне една от следните дейности: - строителен надзор на строителство/модернизация и/или рехабилитация на сгради за обществено обслужване;- оценка на съответствие за проект(и) за строителство /модернизация и/или рехабилитация на сгради за обществено обслужване;- управление на договори за проектиране и/или сроителство/ модернизация на сгради за обществено обслужване и/или на железопътна инфраструктура. 2. Минимални изисквания към ръководния персонал:2.1.Ръководител на екипа - Квалификация-дипломиран инж. или архитект с образователно-квалификационна степен магистър. Общ професионален опит-мин.10 г. в сферата на строителството на сгради – управление, проектиране, изпълнение, строителен надзор и/или оценка на съответствието.Специф. професионален опит- най-малко 2 завършени подобни обекта на подобна/идентична позиция.2.2.Ключови експерти за оценка съответствието на проекта – най-малко по 1 експерт за всяка от следните специалности:a)архитектура,b)геодезия,c) конструктивна,d)водопровод и канализация, e) отопление, вентилация и климатизация,f)енергийна ефективност,g)пожарна безопасност,h)електрическа – силнотокова,i)електрическа – слаботокова. Квалификация на всеки един от ключовите експерти-дипломирани инженери, а за ключов експерт по част архитектура – дипломиран архитект, с образователно-квалификационна степен магистър в съответната област (специалност).Общ професионален опит за всеки един от ключовите експерти, описани по-горе от а) до i) включително: мин.5 г. в сферата на строителството на сгради – проектиране и/или оценка на съответствието. Специфичен професионален опит за всеки един от ключовите експерти: да има участие при изготвянето на най-малко 2 одобрени доклада за оценка съответствието на проектите на подобни обекти.2.3. Ключови експерти за осъществяване на строителен надзор – най-малко по един експерт за всяка от следните специалности:a)архитектура,b)геодезия,c) конструктивна,d)водопровод и канализация,e)отопление, вентилация и климатизация, f)електрическа – силнотокова,g)електрическа – слаботокова.Квалификация на всеки един от ключовите експерти-дипломирани инженери, а за ключов експерт по част архитектура – дипломиран архитект, с образователно-квалификационна степен магистър в съответната област (специалност).Общ професионален опит за всеки един от ключовите експерти, описани по-горе от а) до g) включително: мин.5 г. в сферата на строителството на сгради – строителство и/или упражняване на строителен надзор. Спец. професионален опит за всеки един от ключовите експерти: участие при изготвянето на най-малко 2 одобрени доклада за готовността за въвеждане в експлоатация на подобни обекти.Ключови експерти, извършващи оценка съответствието на проекта, могат да упражняват и строителен надзор.2.4. Ключови експерти за управление и контрол на проекта – най-малко по един експерт за всяка от следните специалности:s)Финанси,t)Планиране и координация,u)Безопасност и здраве,v)Качество. Квалификация на всеки един от ключовите експерти: Ключов експерт Финанси-дипл. икономист или финансист,Ключов експерт Планиране и координация-инженер или икономист, Ключов експерт Качество-дипл. инженер, с квалификация и умения по отношение Системите за осигуряване на качеството,Ключов експерт Координатор по БЗР-инженер правоспособен специалист. Горните ключови експерти да притежават образоват.-квалиф. степен магистър в съответната област/специалност). Общ професионален опит за всеки един от ключовите експерти: мин.5 г.проф.опит в сферата на строит. –управление, контрол, отчетност, координация по безопасност и здраве, строителство и/или упражняване на строителен надзор. Продължава в поле VI.3
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 80
Показател: Техническа оценка в т. ч. 1.Предложение за стратегия и организация за изпълнение на поръчката - 10т. и Предложение за организация на ключов персонал - 10 т.; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 483608 от 18.05.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.04.2013 г.  Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 312, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 5 лева без ДДС, внесена в касата на компанията. При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2.По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.04.2013 г.  Час: 16:45
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.04.2013 г.  Час: 10:00
Място

ДП НКЖИ, гр. София, бул. "Мария Луиза", 110, заседателна зала, партер.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията. Преди отваряне на офертите участниците ще удостоверят присъствието си чрез попълване на списък.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ОП "Транспорт" 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Участникът представя: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което задължително да съдържа: Предложение за стратегия и организация за изпълнение на поръчката и Предложение за организация на ключовия персонал. Възложоителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адрес http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки-детайли/ Продължение от поле III.2.3.) Специфичен професионален опит да са заемали идентична позиция при изпълнение на най–малко 1 проект от сходно естество/сложност и видове работи. За чужд. лица се приемат еквивалентни образ.квалифик.степен и правоспособност. Под «Подобен обект» за ръководителя на екипа и за ключов експерт по част Конструктивна се разбира завършен договор, касаещ основен ремонт/ реконструкция/ рехабилитация/ модернизация и/или ново строителство на сгради за обществено обслужване, от които поне един с РЗП над 3 000 м2.Под «Подобен обект» за всеки един от описаните по-горе ключовите експерти, с изключение на ключовия експерт, отговарящ за част Конструктивна се разбира завършен договор, касаещ основен ремонт/ реконструкция/ рехабилитация/ модернизация и/или ново строителство на сгради за обществено обслужване.Под „Подобна/идентична позиция” да се разбира:За позиция Ръководител на екипа – лицето да е изпълнявало функциите на ръководител екип за оценка на съответствието на проекти, проектиране, строителен надзор, инвеститорски контрол или друг вид контрол и/или управление на договори .За позиция Ключови експерти, описани по-горе от s) до v) както следва:- Финанси – лицето да е изпълнявало функциите съответно финансов контрол по отчитане и заплащане на строително-монтажните работи и/или инвеститорски контрол;- Планиране и координация – лицето да е изпълнявало планиране и координация на строителството;- Качество – лицето да е изпълнявало функции по контрол на качеството;- Координатор по Безопасност и здраве – лицето да е изпълнявало функции по контрол на безопасността - координатор по безопасност и здраве.Под „Завършен проект” се разбира проект, който към датата на подаване на офертата е одобрен и приет от съответния Възложител или компетентен орган. Последното се доказва с референция от Възложителя или документ (протокол, акт, решение и т.н.) от компетентния орган. Необходимо е консултантът да включи в екипа си най-малко по един експерт за всяка от следните специалности:Архитект(и); Инженер(и) по част Конструктивна;Инженер(и) по част Водопровод и канализация; Инженер(и) по част Отопление, вентилация и климатизация;Инженер(и) по част Електрическа – силнотокова;Инженер(и) по част Електрическа – слаботокова; Инженер(и) по Геодезия;Координатор за разрешаване на „прозорци” – 1 човек, притежаващ свидетелство за правоспособност за длъжностите по чл. 2, ал. 1 от Наредба 56 от 14.02.2003 г., издадена от Министър на транспорта и съобщенията, (обн. в ДВ, бр. 20/04.03.2003 г.) с призната правоспособност пред ИА ЖА на основание чл. 29, ал.1 от Наредба 56 от 14.02.2003 г. Специалист(и) по планиране и координация; Специалист(и) по безопасност на железопътния транспорт; Специалист(и) координатор(и) по безопасност и здраве;Специалист(и) по екология; Специализиран персонал за тестовете;Други специалности - по преценка на Консултанта.В екипа задължително трябва да има най-малко две лица -по един експерт за всяка една от части Електрическа – силнотокова и Електрическа - слаботокова. , които отговарят за електрически уредби и мрежи и трябва да притежават удостоверение за придобита трета квалификационна група, съгласно „ Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” (обн. ДВ, бр. 34 от 27.04.2004 г., изм. и доп. ДВ, бр. 19 от 01.03.2005 г.) и „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V” (обн. ДВ, бр. 21 от 11.03.2005 г., изм, ДВ, бр. 17 от 25.02.2011 г.) или еквивалент.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура" лице за контакт старши юрисконсулт Александър Николов, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323928, Факс: 08 9310687

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ