00233-2013-0014
Технически редакции | ||
20.03.2013 15:26 ч. : | 20/03/2013 14:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.03.2013 15:26 ч. : | 20/03/2013 14:32 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежана Кусорова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326120, E-mail: s_kusorova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.
Адрес на профила на купувача: www.rail-infra.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Анюта Томанова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323941, Факс: 02 9310663
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.rail-infra.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Евгения Русимова, Република България 1233, София, Тел.: 02 9326115
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.rail-infra.bg.
Публичноправна организация
Друг: Поддържане на жп инфраструктура
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Оценка на съответствието и строителен надзор за проект „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик – ІІ-ри етап”
Възлагане на обществена поръчка
„Оценка на съответствието и строителен надзор за проект „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик – ІІ-ри етап”, по дейности, както следва: 1. Администриране на договора за проектиране и строителство, включващо, без да се изчерпва с: контрол и управление на качеството, контрол и управление на разходите, контрол по спазване на времевите графици и всякакви други дейности, съгласно изискванията на Възложителя; 2. Изпълнение на функциите на цялостен контрол по изпълнението на договора за проектиране и строителство от името на Възложителя, което се изразява най-общо, без да се ограничава, в: проверява, издава становища, издава одобрения за изготвените проектни разработки, графиците на изпълнителя, финансовите планове; контролира ежедневно процеса на изпълнение; изготвя актове за плащане на изпълнителя; издава съгласия за извършване на доставки и др. необходими операции; издава указания и предложения, необходими и законосъобразни за управление на процеса на изпълнение; издава разпореждания и др. 3. Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите (на всички части на проекта, включително части „Конструктивна” и „Енергийна ефективност”), съгласно задължителния обхват на чл. 142 и чл. 166 от ЗУТ. 4. Упражняване на строителен надзор при извършване на строително-монтажни работи съгласно изискванията на ЗУТ. 5. Осъществяване на контрол върху строителните продукти при извършване на оценката на съответствие на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор съгласно чл. 169б ал. 1 от ЗУТ. 6. Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве по смисъла на Наредба № 2 на от 22.03.2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. 7. Актуализиране на съставените технически паспорти за Приемно здание, магазия и пешеходен подлез след извършване на строителни и монтажни работи за строеж „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик - ІІ-ри етап", съгласно изискванията на чл. 176а и 176б от ЗУТ и чл.2, ал.2 от Наредба № 5 на МРРБ за техническите паспорти на строежите. 8. От името на Възложителя осъществява контактите с одобряващата проекта институция и ДНСК във връзка с одобряване на проекта, издаване на разрешение за строеж и/или допълнение към съществуващото, назначаване на приемателна комисия на обекта и издаване на разрешение за ползване, като събира и внася в горните институции цялата необходима за тази цел документация. 9. Осъществяване контролни функции на готовото строителство по време на срока за съобщаване на дефекти, контролиране провеждането на тестове по време на експлоатацията за изпълнението им в съответствие с одобрените изисквания и процедури.; незабавно уведомяване на Възложителя при констатиране на проблеми, произтичащи от некачествено изпълнение на дейност/дейности от страна на изпълнителя по договора за проектиране и строителство 10. Управлява проекта в съответствие с нормативната рамка на Оперативна програма "Транспорт".
71520000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Настоящата обществена поръчка представлява възлагане на консултантска услуга за администриране на договора за строителство, изготвянето оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор, координация по безопасност и здраве, и актуализиране на технически паспорти на приемната сграда, магазията и пешеходния подлез с отразяване на изпълнените строителни и монтажни работи на строеж „Преустройство и саниране на приемно здание гара Пазарджик - ІІ-ри етап". Проекта включва проектиране и строителство на: Преустройство и саниране на приемна сградата - двуетажна с частичен сутерен, с размери 72,25 м дължина и 14,40 м ширина. Застроената площ на сутерена е 955 м2, на първи етаж – 1213 м2, на втори етаж – 970 м2. Разгънатата застроена площ на сградата е 3140 м2. Пълно обновяване на пешеходния подлез с дължина 60 м, широчина 3,50 м и височина 2,50 м с осигуряване достъп на хора с увреждания, направа на хидроизолация от вътрешната страна на подлеза без да се засягат елементи на железния път, възстановяване осветлението и външното ел.захранване; Ремонт магазия с размери 38,64м на 7,10 м, вкл. ремонт на покривната конструкция, подмяна дограма, външно и вътрешно боядисване на сградата , направа преградни зидове, окачени тавани и инсталационни работи;
НЕ
28
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Участниците в процедурата представят гаранция за участие в размер на 2 000 лв.Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 180 календарни дни след крайния срок за подаване на офертите или постъпила парична сума внесена по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” №10, удостоверено с платежно нариеждане.В документа задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: Оценка на съответствието и строителен надзор за проект: "Преустройство и саниране на приемно здание Пазарджик – ІІ-ри етап”. 2. При сключване на договора участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна, неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на договора плюс 1 (един ) месец или постъпила парична сума, внесена по сметката на ДП "НКЖИ", IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2, удостоверено с платежно нареждане.В документа задължително следва да бъде записано: Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет: Оценка на съответствието и строителен надзор за проект: "Преустройство и саниране на приемно здание Пазарджик – ІІ-ри етап”. 3.За превеждане на аванс по договора от възложителя избраният изпълнител представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща 100 % размера на авансовото плащане,и със срок на валидност до окончателното му възстановяване. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите. Наредителят, съответно вносителят, българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, може да учреди или внесе гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение, като сума във валута, с размер на левовата равностойност, изчислена по официалния курс на БНБ в деня на учредяването или внасянето на гаранцията. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно изпълнителя.
1. Цената за изпълнение на поръчката се представя както следва: Обща цена в лева, без включен ДДС за изпълнение на поръчката, в т. ч.: - за оценка съответствието на проекта, изготвяне на доклад за оценка съответствието, дейности по съгласуване и одобряване на проекта във фази идеен, технически и работен проект, и издаване на разрешение за строеж; - за упражняване на строителен надзор, изготвяне на окончателен доклад и дейности по въвеждане на обекта в експлоатация; - администриране, управление и контрол на договора за рехабилитацията на гаровия комплекс; -актуализация на техническия паспорт на приемната сграда, магазията и пешеходния подлез; Участникът представя и разбивка на цената, съгласно приложените към документацията за участие в процедурата образци. 2. Начин на плащане: Плащанията ще се извършват с платежно нареждане, срещу издадена оригинална данъчна фактура, на Консултанта, както следва: 1. Авансово плащане в размер на до 10% от стойността на договора - в рамките на 30 дни от подаване на искане за авансово плащане, придружено от Гаранция за авансово плащанелл Искането за авансово плащане може да се представи след началната дата на договора. 2. Междинни плащания - в рамките на 30 дни след получаване при Възложителя на фактура, придружена с междинен доклад за напредъка и финансов доклад. Първо междинно плащане се извършва след съгласуване и одобряване на работния проект от компетентните органи съгласно Глава осма от ЗУТ и разрешаване на строителството. Второ междинно плащане се извършва след изтичане на 6-тия месец от началната дата на договора. Трето междинно плащане се извършва след получаване на регистрираните паспорти и разрешение за ползване на строежа 3.Окончателно плащане в размер на 10% от стойността на договора, без стойността на непредвидените разходи, след приспадане на вече платените суми - в рамките на 30 дни след получаване при Възложителя на фактура, придружена с окончателен доклад, предварително одобрени от Възложителя.
Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
ДП „НКЖИ”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, етаж 3, стая 312, всеки работен ден от 08,00 до 12,00 и от 12,45 до 16,45 часа, до 10 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума в размер на 5 лева без ДДС, внесена в касата на компанията. При поискване от заинтересовано лице, документацията за участие се изпраща за сметка на лицето, отправило искането, след плащане по сметка на ДП „НКЖИ”, IBAN: BG97 CECB 9790 1019 1009 04, BIC: CECB BGSF, банка: Централна кооперативна банка гр. София, банков клон “Химимпорт”, ул. “Стефан Караджа” № 2.По възможност в искането да се посочи куриерска служба и клиентски номер.
Български
180
ДП НКЖИ, гр. София, бул. "Мария Луиза", 110, заседателна зала, партер.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Пълномощните, задължително в оригинал или нотариално заверени копия, се предоставят на комисията. Преди отваряне на офертите участниците ще удостоверят присъствието си чрез попълване на списък.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
ОП "Транспорт" 2007-2013 г.
Участникът представя: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което задължително да съдържа: Предложение за стратегия и организация за изпълнение на поръчката и Предложение за организация на ключовия персонал. Възложоителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адрес http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/обществени-поръчки-детайли/ Продължение от поле III.2.3.) Специфичен професионален опит да са заемали идентична позиция при изпълнение на най–малко 1 проект от сходно естество/сложност и видове работи. За чужд. лица се приемат еквивалентни образ.квалифик.степен и правоспособност. Под «Подобен обект» за ръководителя на екипа и за ключов експерт по част Конструктивна се разбира завършен договор, касаещ основен ремонт/ реконструкция/ рехабилитация/ модернизация и/или ново строителство на сгради за обществено обслужване, от които поне един с РЗП над 3 000 м2.Под «Подобен обект» за всеки един от описаните по-горе ключовите експерти, с изключение на ключовия експерт, отговарящ за част Конструктивна се разбира завършен договор, касаещ основен ремонт/ реконструкция/ рехабилитация/ модернизация и/или ново строителство на сгради за обществено обслужване.Под „Подобна/идентична позиция” да се разбира:За позиция Ръководител на екипа – лицето да е изпълнявало функциите на ръководител екип за оценка на съответствието на проекти, проектиране, строителен надзор, инвеститорски контрол или друг вид контрол и/или управление на договори .За позиция Ключови експерти, описани по-горе от s) до v) както следва:- Финанси – лицето да е изпълнявало функциите съответно финансов контрол по отчитане и заплащане на строително-монтажните работи и/или инвеститорски контрол;- Планиране и координация – лицето да е изпълнявало планиране и координация на строителството;- Качество – лицето да е изпълнявало функции по контрол на качеството;- Координатор по Безопасност и здраве – лицето да е изпълнявало функции по контрол на безопасността - координатор по безопасност и здраве.Под „Завършен проект” се разбира проект, който към датата на подаване на офертата е одобрен и приет от съответния Възложител или компетентен орган. Последното се доказва с референция от Възложителя или документ (протокол, акт, решение и т.н.) от компетентния орган. Необходимо е консултантът да включи в екипа си най-малко по един експерт за всяка от следните специалности:Архитект(и); Инженер(и) по част Конструктивна;Инженер(и) по част Водопровод и канализация; Инженер(и) по част Отопление, вентилация и климатизация;Инженер(и) по част Електрическа – силнотокова;Инженер(и) по част Електрическа – слаботокова; Инженер(и) по Геодезия;Координатор за разрешаване на „прозорци” – 1 човек, притежаващ свидетелство за правоспособност за длъжностите по чл. 2, ал. 1 от Наредба 56 от 14.02.2003 г., издадена от Министър на транспорта и съобщенията, (обн. в ДВ, бр. 20/04.03.2003 г.) с призната правоспособност пред ИА ЖА на основание чл. 29, ал.1 от Наредба 56 от 14.02.2003 г. Специалист(и) по планиране и координация; Специалист(и) по безопасност на железопътния транспорт; Специалист(и) координатор(и) по безопасност и здраве;Специалист(и) по екология; Специализиран персонал за тестовете;Други специалности - по преценка на Консултанта.В екипа задължително трябва да има най-малко две лица -по един експерт за всяка една от части Електрическа – силнотокова и Електрическа - слаботокова. , които отговарят за електрически уредби и мрежи и трябва да притежават удостоверение за придобита трета квалификационна група, съгласно „ Правилник за безопасност и здраве при работа в електрически уредби на електрически и топлофикационни централи и по електрически мрежи” (обн. ДВ, бр. 34 от 27.04.2004 г., изм. и доп. ДВ, бр. 19 от 01.03.2005 г.) и „Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V” (обн. ДВ, бр. 21 от 11.03.2005 г., изм, ДВ, бр. 17 от 25.02.2011 г.) или еквивалент.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.
ДП "Национална компания Железопътна инфраструктура" лице за контакт старши юрисконсулт Александър Николов, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, Република България 1233, София, Тел.: 02 9323928, Факс: 08 9310687
20.03.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ