Версия за печат

00568-2013-0006

BG-Созопол: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Созопол, гр. Созопол, пл. Хан Крум № 2, За: Божана Вълкова-Чампарова и Галина Георгиева- юристи;Керанка Христова-Гл.специалист Екология, България 8130, Созопол, Тел.: 0550 25773; 0550 25731, E-mail: sozopol_obshtina@abv.bg, Факс: 0550 25773

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sozopol.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнители за извършване на целогодишно поддържане и почистване на съществуващите зелени площи и прилежащите им алеи, градини и площадки, целогодишно поддържане на парковата мебел, на детските съоръжения, на поливните системи, на питейните фонтанки и др. на територията на Община Созопол, както и извършване на дейности по оформяне на нови зелени площи, доставка и монтаж на нова паркова мебел, нови детски съоръжения, нови поливни системи, питейни фонтанки и др."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Община Созопол
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В дейностите по предмета на обществената поръчка се включва: 1. Паркоустрояване - поддържане на озеленените площи, резитби и премахване на остарели дървета и засаждане на нови дървета на територията на Община Созопол, поддържане на вегетативната зелена система (дървесна, храстова, цветна, тревна) и изграждане на нова такава, поддържане на дълготрайната декоративна растителност и внасяне на нова декоративна растителност, провеждане на текущи озеленителни манипулации, свързани с поддържане на озеленените площи (косене, плевене, торене, поливане, зацветяване, провеждане на резитби на храстовата и дървесната растителност). 2.Поддържане на чистотата в местата за широко обществено ползване - паркове, градини, скверове, междублокови пространства, детски площадки, озелени площи по улици и булеварди (разделителни ивици, средни ленти и прилежащи площи), вкл. събиране и извозване на технологичен отпадък (органичен и неорганичен) от дейността, компостиране и др.; 3.Текущо поддържане на парковата мебел, детски съоръжения, поливни системи, питейни фонтанки и др. - поддържане на съществуващите детски съоръжения, паркови архитектурни елементи, паркова мебел (пейки, перголи, беседки и др.), питейни фонтанки, поливни системи, кошчета за отпадъци, оградни пана, както и доставка и монтаж на нови такива. 4. Напоителни системи - поддържане на вече съществуващите напоителни системи, проектиране и изграждане на пови напоителни системи в съществуващите озеленени площи и цветни фигури.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77300000

Описание:

Услуги по озеленяване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

целогодишно поддържане и почистване на съществуващите зелени площи и прилежащите им алеи, градини и площадки, целогодишно поддържане на парковата мебел, на детските съоръжения, на поливните системи, на питейните фонтанки и др. на територията на Община Созопол, както и извършване на дейности по оформяне на нови зелени площи, доставка и монтаж на нова паркова мебел, нови детски съоръжения, нови поливни системи, питейни фонтанки и др.за период от 24/двадесет и четири/месеца от сключване на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
332000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 3 320 (три хиляди триста и двадесет ) лева без ДДС. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция (по образец на банката) или парична сума, внесена по сметка на община Созопол: BIC: IORTBGSF IBAN: BG 66 IORT 7378 3311 1563 00 БАНКА: “ИНВЕСТБАНК” АД .Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Възложителят обръща внимание на участниците, че когато участникът е обединение и представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, гаранцията трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от участника, а не от отделен член на обединението. Гаранциите за участие се освобождават от възложителя, както следва: на отстранените участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; на класираните на първо и второ място участници след сключване на договор за обществена поръчка; на останалите класирани участници в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител; при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; в) в случаите по буква „а” и „б”, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея.Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция по образец на банката, която я издава) или парична сума, внесена по сметка на община Созопол: BIC: IORTBGSF IBAN: BG 66 IORT 7378 3311 1563 00 БАНКА: “ИНВЕСТБАНК” АД .Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. 2.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Созопол и със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора.Участникът, определен за изпълнител на обществена поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на поръчката се осигуряват ежегодно чрез бюджет на Община Созопол.1. Заплащането по договора ще се извършва, както следва: До 10 (десет) работни дни след представяне на двустранно подписан Протокол обр.19, анализи за извършени видове работи и фактура за стойността на извършените работи, по единични цени за посочени в офертата видове работи. 2.До 10 (десет) работни дни след представяне и одобрение от Възложителя на фактури за закупен и вложен посадъчен материал, закупени и монтирани детски съоръжения, паркови архитектурни елементи, паркова мебел и др. материали. 3.Всички видове работи по поддържане на озеленените площи, чистотата в тях, поддържането на парковата мебел ще се изплащат от Възложителя на Изпълнителя при условията на: 3.1. Завършена технология с всички необходими операции по предмета на възлагане; 3.2. Спазване на действащите към момента на извършване на всяка операция ЕО стандарти за качество и безопасност (сертификати за безопасност на детски съоръжения БДС EN-1176, БДС EN, 1176-1, БДС 1176-2, БДС EN 1176-3, БДС EN 1176-4, БДС EN 1176-5, БДС EN 1176-6, БДС EN 1176-7, БДС EN 1177, ISO 9001:2000 или еквивалентни), както и спри спазване на действащата към момента нормативна уредба; 3.3. Изпълнени предписания, предявени от главен експерт „Екология" или д-ция „УТСКЕ"в Община Созопол и специалист по озеленяване в съответния район(кметство); 4.Фактурирането на новите насаждения от дълготрайна декоративна растителност ще се извършва отделно от останалите видове работи, както следва: -при засаждане на дълготрайна декоративна растителност (декоративни храсти, декоративни дървета) се фактурира и заплаща 80% от стойността; - останалите 20% се фактурират и заплащат след установено качество и цъфтеж на материала; - при компрометиране на растителния материал, същият не се заплаща.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Открита процедура е процедурата за възлагане на обществени поръчки, при която всички заинтерeсовани лица могат да подадат оферта. Заинтерeсовани лица са български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки и предварително обявените от Възложителя условия; 2. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 3. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да представи оферта с приложими документи в обхвата, посочен в чл. 56, ал. 1 от ЗОП, както следва:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Административни сведения за участника; Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства и условия от значение за поръчката; Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката; Декларация за приемане на условията в проекта на договор; Регистрационни документи на участника: удостоверение за актуално състояние и единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – за юридическо лице и ЕТ, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице следва да приложи нотариално заверен учредителен акт на обединението. Физ. лица, включени в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юридическите лица и ЕТ, включени в състава на обединения, представят удостоверение за актуално състояние и ЕИК или копие на документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, в официален превод; Документ за закупена тръжна документация (оригинал или заверено копие от участника); Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежния документ или оригинал на банковата гаранция за участие; Декларации за липсата на обстоятелствата по: чл. 47, ал. 1, т. 1, букви а, б, в, г и д и чл. 47, ал. 2, т. 5 от ЗОП; чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1 и 3 от ЗОП; чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Документ за регистрация по ЗДДС (ако участника е регистриран по ЗДДС); Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; Декл. за участието на подизпълнители с информация за дела на участието и вида на работите, които те ще извършват; Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; Декл. от членовете на обединението за солидарно участие в изп. на дог.; Декл. за оглед на обекта; Декл. за спазването на изискванията за закрила на заетостта, вкл. и за мин. цена и условията на труд; Участникът следва да има регистрация в ЦПРС, съгласно ЗКС за изпълнение на строежи минимум от ІV група/за строежи трета категория/и пета група или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държавата, в която са установени. Доказва се със заверено копие от Удостоверението за регистрация за вписване в ЦПРС, съгласно ЗКС за изпълнение на строежи минимум от ІV група/за строежи трета категория/и пета група или еквивалентни документи за чуждестранните лица и декларация, че данните са валидни към датата на подаване на офертата. Когато се предвижда участие на подизпълнители, за тях трябва да представят документите съгласно чл. 56, ал. 2 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от Закон за обществените поръчки (ЗОП); Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Всички документи в офертите на участниците, които не са на български език, се представят и в превод. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, т. 3 и т. 5 води до отстраняване на участниците в процедурата по възлагане на обществената поръчка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за оборота от извършената дейност от участника за последните 3 (три) приключили финансови години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си и заверени копия на Годишния финансов отчет за последните три счетоводни години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато пуликуването му се изисква от законодат. на държавата, в която участникът е установен. В случай на представен ЕИК и при положение, че годишния финансов отчет за изискуемите години е видим в сайта на Търговския регистър на Агенцията по вписванията не е необходимо представянето му, а само неговото позоваване. Документ, издаден от банка, че участникът разполага със собствени средства или има осигурен достъп до кредитна линия – оригинал или нотариално заверено копие. Копие от Застраховка „Професионална отговорност”, за строежи ІV група/за строежи трета категория/и пета група, за вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участници чуждестранни лица се представят еквивалентни документи, изготвени съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са реализирали общ оборот, свързан с предмета на поръчката, за последните три години/ 2010, 2011, 2012/ - в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си) не по-малък от 820 000 лв /осемстотин и двадесет хиляди лв./ без ДДС. Участникът трябва да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитна/и/ линия/и/ в размер не по-малък от 240 000 лв. лева (двеста и четиридесет хиляди лева). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност -съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Съгласно чл.137, ал.1, т.З и т.4 от ЗУТ , парковете и градините , както и техните реконструкции, съставляват строежи от трета и четвърта категория. В случай, че участникът бъде избран за изпълнител е длъжен в срок не по-късно от датата на сключване на договора за обществената поръчка да удължи срока на застраховката „Професионална отговорност” с валидност за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството и/или проектирането. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и квалификация, участниците следва да представят: списък на основните договори с предмет, аналогичен на настоящата поръчка по, изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си), придружени с препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти . Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството или доставките, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател, изходящ номер и да съдържат описание на извършените работи по вид, количество и качество. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване за изпълнението на поръчката, за което се представя декларация по образец и копия на документи за собственост или договор за наем/лизинг или предварителен договор за ползване от трети лица, от които произтича правото на участника да ползва оборудването. Участниците да притежават застраховка за трудова злополука на персонала, ангажиран в изпълнение на поръчката,Удостоверение за регистрация от Регионална служба за растителна защита към МЗХ и Разрешително за дейности с отпадъци. Участниците следва да представят Каталози, снимки и др. подходящ материал (вкл. може да се представи и видеоматериал), сертификати за качество, доказателства за гаранционния срок и др. информационни материали, които се отнасят за парковата мебел и детските съоръжения.
Минимални изисквания: Кандидатите да са изпълнили или да са участвали в изпълнението на обекти от подобен характер през последните 5 (пет) години или в зависимост от датата, на която са учредени, от които минимум 3 обекта да са въведени в експлотация придружени с препоръки за добро изпълнение.Под договори сходни с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбират договори свързани с работи по създаване и поддържане на озеленени площи в урбанизирани територии.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008/обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката/ други еквивалентни сертификати.Участникът следва да представи валиден сертификат за внедрена система за управление на Околна среда ISO 14001:2004 и валиден сертификат за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или други еквивалентни на посочените сертификати. Участникът следва да разполага с професионално подготвен инженерен и технически персонал за видовете дейности, включени в поръчката и да разполага минимум с: 2(двама) ландшафтни архитекти с пълна проектантска правоспособност, 5(пет) технически лица, 1(едно) лице с висше образование по специалност "Агрономство", 20(двадесет) души озеленители;Участникът трябва да разполага минимум със следното собствено или наето оборудване: 1 (един) бр. автовишка с работна височина до 15 м; 1 (един)бр. мини-автовишка с работна височина до 10 м; 1 (един) бр. машина за вадене на дървета ; 1 (един) бр. автокран, 2 (два) бр. цистерна, 3 (три) бр. тракторни косачки; 10 (десет) бр. моторни косачки; 10 (десет) бр. моторни триони; 10 (десет) бр. моторни храсторези; 5 (пет) бр. специализирани товарни превозни средства за пренос на отпадъци с минимален обем 4мЗ. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени в съответствие с чл. 25, ал. 8 от ЗОП, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Елементи на ценообразуване ; тежест: 20
Показател: Работна програма и мерки за опазване на околна среда; тежест: 40
Показател: Предлагана цена по позиции ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.04.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата следва да бъде внесена в касата на община Созопол, пл. "Хан Крум" № 2 от 9:00 часа до 16:00 часа всеки работен ден или но банков път на следната сметка на община Созопол: ”Инвестбанк”АД, IBAN:BG 63 IORT 7378 8411 1562 00, BIC: IORT BG SF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.04.2013 г.  Час: 11:00
Място

Община Созопол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, техни представители, както и представители на юридическите лица с нестопанска цел и медиите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ