Версия за печат

00599-2013-0004

BG-Бобов дол: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бобов дол, ул. "27-ми октомври" № 2, За: Галина Николаева Антова, България 2670, Бобов дол, Тел.: 089 3653522, E-mail: zop@bobovdol.eu, Факс: 0702 62355

Място/места за контакт: Галина Николаева Антова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bobovdol.eu.

Адрес на профила на купувача: www.bobovdol.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доизграждане / рехабилитация на градски парк и улична мрежа в град Бобов дол " по следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Първи етап: части „Архитектура”, „Електро”, „В и К”, „Геодезия”; Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Втори етап: част „Паркоустрояване и благоустрояване” Обособена позиция № 2: Изграждане на 186 метра от ул. „Митко Палаузов”, кв. „Хр. Ботев” о.т. 355-357-358; Изграждане на 551,74 метра от ул. „Цар Симеон” о.т. 210-323-324-325-326-327-328-329-329б-331б-418; Изграждане на 130 метра от ул. „Ал. Стамболийски” о.т. 373-374-360.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Бобов дол
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е "Доизграждане / рехабилитация на градски парк и улична мрежа в град Бобов дол " по следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Първи етап: части „Архитектура”, „Електро”, „В и К”, „Геодезия”; Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Втори етап: част „Паркоустрояване и благоустрояване” Обособена позиция № 2: Изграждане на 186 метра от ул. „Митко Палаузов”, кв. „Хр. Ботев” о.т. 355-357-358; Изграждане на 551,74 метра от ул. „Цар Симеон” о.т. 210-323-324-325-326-327-328-329-329б-331б-418; Изграждане на 130 метра от ул. „Ал. Стамболийски” о.т. 373-374-360. Изпълнителят следва да извърши строително-монтажните работи съгласно изготвените и одобрени работни проекти и спецификации за Обособени позиции № 1 и 2, както и въз основа на разрешениeто за строеж и заповедите, дадени писмено в заповедната книга на обекта, условията на договора за възлагане на обществената поръчка и действащото българско законодателство за строителство и въвеждане на строежите в експлоатация. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с изграждането на строежа: 1. изпълнение на строително-монтажни работи съгласно одобрените инвестиционни проекти и Технологично-строителната програма, предписанията и заповедите в Заповедната книга, в т.ч. предвидените с Количествено – стойностната сметка за строително-монтажните работи; 2. доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и одобрените инвестиционни проекти строителни продукти; 3. Изпълнение на строителните и монтажните работи с материали, изделия, продукти и други в съответствие със съществените изисквания към строежите, както и за спазване на технологичните изисквания за влагането им; 4. производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи и влагането им в строежа; 5. извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 6. Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на строежа; 7. участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; 8. отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация; 9. гаранционно поддържане на строежа (отстраняване на дефекти в Гаранционните срокове, съгласно договора за обществена поръчка).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233252, 45233330, 45112711, 45236250, 45212120

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни работи по изпълнение на основа на улици
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни работи на терени на паркове
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тематични паркове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на настоящата обществена поръчка е "Доизграждане / рехабилитация на градски парк и улична мрежа в град Бобов дол " по следните обособени позиции: Обособена позиция № 1: Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Първи етап: части „Архитектура”, „Електро”, „В и К”, „Геодезия”; Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Втори етап: част „Паркоустрояване и благоустрояване” Видовете и обеми работи, подлежащи на извършване са в съответствие със спецификата на съответната част от обекта -Архитектура, ВиК, Електро, Геодезия и Паркоустройство и благоустройство. Количествата са съгласно заложените в КСС за всяка от частите по проекта. Обособена позиция № 2: Изграждане на 186 метра от ул. „Митко Палаузов”, кв. „Хр. Ботев” о.т. 355-357-358; Изграждане на 551,74 метра от ул. „Цар Симеон” о.т. 210-323-324-325-326-327-328-329-329б-418; Изграждане на 130 метра от ул. „Ал. Стамболийски” о.т. 373-374-360. Общо количество СМР по обособена позиция 2 е изграждане на 867,74 м. улична мрежа.

Прогнозна стойност без ДДС
1879608 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

13


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът трябва да представи с офертата гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за участие е в размер на: 1. за обособена позиция 1 от поръчката – 10 000 лв. /десет хиляди лева/ 2. за обособена позиция 2 от поръчката – 6 000 лв. /шест хиляди лева/ Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на община Бобов дол. “Уникредит Булбанк” АД IBAN BG62UNKR700032200720315 BIC UNICRBGSF При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция в оригинал или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схемата на плащане на поръчката е следната: Авансово плащане - еднократно в размер на 50 % от стойността на договора. Авансовото плащане е дължимо след одобряване на проведената процедура и договора за възлагане на обществена поръчка от страна на ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция, получаване на кредит за мостово финансиране на разходите за ДДС по проекта, подписване на Протокол Обр.2а по Наредба № 3 от 31.07.2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и след представяне на банкова гаранция или друго обезпечение от страна на Изпълнителя за пълния размер на авансовото плащане, със срок на валидност до датата на издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на последния обект, въведен в експлоатация. Авансовото плащане се изплаща след настъпването на горепосочените обстоятелства, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на издаването на фактура за авансово плащане от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя. Окончателно плащане – в размер на разликата между стойността на реално извършените и актувани СМР и стойността на авансовото плащане е дължимо след получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на безлихвен заем от Министерството на финансите по реда на Постановление на МС № 59/ 11/03/2011 за условията и реда за отпускане на безлихвени заеми на общините от централния бюджет за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрени проекти по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., въз основа на следните документи: 1.Окончателен доклад за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР; 2.Окончателен доклад от лицето осъществяващо строителен надзор;3. Задължителните за съставяне на актове и протоколи за строежи от категория ІІІ съгласно чл. 137, ал. 1 ЗУТ (за Обособена позиция № 1) и за строежи от ІІ категория съгласно чл. 137, ал. 1 от ЗУТ (за Обособена позиция № 2) съгласно Наредба № 3 от 2003 г.; 4. Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.), 5. Удостоверения за въвеждане в експлоатация на всички позиции и обекти в рамките на поръчката. Окончателното плащане се изплаща след настъпването на горепосочените обстоятелства и при наличието на горепосочените документи, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на издаването на фактура за окончателно плащане от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя. От окончателното плащане се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от страна на Изпълнителя сума, за стойността, с която надвишават внесената гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; Изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всеки член на обединението / консорциума; Всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението / консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по долу изисквания, с изключение на административните изисквания и изискванията за съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението ще се прилагат за обединението (консорциум и др.) като цяло.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК „1” с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР”, в който се пост. док съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1-6, т. 8 и т. 11-14 от ЗОП, отн. се до крит. за подбор, вкл.: Писмо към Офертата на участ.–Обр. 1, с което участникът представя своята оферта, потвърждава, че отговаря на изискванията и условията на поръчката и че е в състояние да я изпълни качествено в съответствие с изискв.на възл-ля и предложената оферта; Списък на док-тите, съд. се в офертата на осн. чл.56, ал.1, т.14 от ЗОП, подп. от участ.- Обр. 2; Админ. сведения за участ.- Обр. 3; Декл-я, че участника е запознат с всички обстоят. и условия от значение за поръчката–Обр. 4; Декл-я, че участника се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката–Обр.5; Декл-я, че участника приема условията в проекта на договор – Обр.6; Регистрационни документи на участн.: Копие от документ за регистрация или ЕИК, съгл. чл. 23 от ЗТР, когато участникът е Юл или ЕТ; копие от документ за самоличност, ако участникът е ФЛ; Когато не е предст. ЕИК, съгл. чл.23 от ЗТР, участниците ЮЛ или ЕТ представят към своите оферти и Удост.за актуално състояние, съгл.чл.24 от ППЗОП ; Чуждестранните ЮЛ прилагат еквивалентен документ на съдебен или администр.орган от държавата, в която са установени, като документът трябва бъде преведен на бълг. език в офиц. превод по смисъла на § 1, т. 16а от ДР на ЗОП ; Документ за закупена документация за участие- копие,заверено с "Вярно с оригинала"; Декларация,че участникът е вписан в ЦПРС за строителство на обекти от съответната за предмета на поръчката категория строежи и при сключване на договор за възлагане на поръчката ще представи на Възложителя заверено копие от Удостоверение за регистрация в ЦПРС и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на ЦПРС. Чужд лица представят Декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентни органи, съгласно националното им законодателство; Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносна бележка или оригинал на банкова гаранция за участие; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, предл.първо,т.3, т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП–Обр. 7 и Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б. "а" до "д", ал. 2, т.5 и ал.5, т. 1 от ЗОП–Обр. 7а; Възложителя отстранява участници, за които са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2а, предл.първо,т.3, т.4 и т.5 ); Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако участника е регистриран (копие); Док-ва за икон. и финансово състояние на участника съгл. Раздел III.2.2; Доказателства за техн. възможности за изпълнение на поръчката, съгл. Раздел III.2.3; Декл-я по чл.56, ал.1, т.11 за минимална цена на труда - Обр. 14 (Информ. за изискванията за закрила на заетостта, вкл. минимална цена на труда и условията на труд може да се получи от ИА „ГИТ" и нейните терит. поделения); Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представрява участника в процедурата (когато участникът не се представя от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация); Декарация за участие на подизпълнители–Обр. 15; Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в проц. като такъв – Обр. 16; Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участника е обединение, което не е ЮЛ), с нотариална заверка на подписите; При участници обединения–нотариално заверен документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия обединението; Деклрация за спазване на етичните клаузи на поръчката – Обр. 17 Продължава в поле VІ.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от съставните части на годишните финансови отчети за 2010; 2011 и 2012 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: - Заверено копие на балансите за 2010, 2011 и 2012 г.; - Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за 2010, 2011 и 2012 г.; Горепосочените документи могат да не се представят в случай, че участникът е посочил ЕИК и съответния документ е обявен в Търговския регистър - Заверено копие на одиторските доклади от експерт-счетоводителя заверил финансовите отчети за 2010, 2011 и 2012 г. В случай, че участникът не подлежи на одит, той следва да представи декларация - свободен текст относно това обстоятелство. Декларация по образец - образец № 8, която съдържа информация за оборота от строителство за последните 3 финансови години /2010, 2011 и 2012 г./, в която се изисква описание на основните договори за строителство. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя по-горе документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При констатиране от страна на участника, че не може да докаже икономическото и финансовото си състояние с изброените по-горе документи, той следва да отправи запитване до възложителя, в което да посочи документите, с които разполага. 2. Декларация, свободен текст представяща коефициента за ликвидност на участника за 2012 г. 3.Заверено копие от валидна застраховка за професионална отговорност по чл.171, ал.1 от ЗУТ и Декларация , подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. За чуждестранните лица - документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка .
Минимални изисквания: 1)Участниците трябва да са реализирали оборот общо от строителство за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която са учредени или са започнали дейността си, не по-малък от: a. За обособена позиция 1 – 2 400 000,00 (два милиона и четиристотин хиляди) лева без ДДС сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) b. За обособена позиция 2 - 1 350 000,00 (един милион, триста и петдесет хиляди) лева без ДДС сумарно за последните 3 (три) (2010, 2011 и 2012 г.) При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. В случай, че в договорът за създаване на обединение участниците изрично са посочили разпределението на участието си в него изискването за оборот се прилага съобразно чл.25, ал.8 от ЗОП. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 2)Участниците в процедурата трябва да имат Коефициент за обща ликвидност не по малък от 1 /едно/ за 2012 г. 3) Участниците трябва да притежават застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ. Застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката и да е валидна, към датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентно право.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1) Декларация по образец – Образец № 9 за основните договори изпълнени през последните 5 (пет) години до датата на представяне на офертата, придружена от препоръки за добро изпълнение в които се посочва стойността на изпълнения договор, датата и мястото на строителството, както и да ли то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, както и със заверено копие от подписан констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение № 15 към Наредба №3/31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството); 2) Заверени копия от валиден сертификати ISO 9001: 2008 или еквивалент и валиден сертификат ISO 14001 или еквивалент; 3) Списък по образец – Образец № 10, съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката. За ръководителя на обекта и за координатора по безопасност и здраве към Списъка се прилагат: i. Професионална автобиография с посочен професионален опит конкретно по изискванията за съответния специалист (вкл. като ръководител) – Образец № 11, ii. Декларации за разположение - Образец № 12, iii. Копие от диплома, iv. Копие от трудова книжка (за координатора допълнително се представя и копие от сертификат за „координатор по безопасни и здравословни условия на труд”) и/или др. документи, които удостоверяват и доказват наличието на горепосочените изисквания. За собствените технически лица се представя копие от трудов договор, за наетите - копие на граждански договор. 4) Декларация-списък на техническо оборудване и механизация – Образец № 13 и справка – извлечение от ДМА на участниците или с предварителен договор за наем на техниката.
Минимални изисквания: 1) Участниците по обособена позиция 1 трябва да са изпълнили един или повече от един обект за изграждане и/или реконструкция на парк на стойност не по-малка от стойността на обособената позиция от поръчката през последните 5 /пет/ години до датата на представяне на офертата, в зависимост от датата, на която участниците са учредени или са започнали дейността си; В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението / консорциума като цяло. Участниците по обособена позиция 2 трябва да са изпълнили един или повече от един обект за изграждане и/или реконструкция на улици на обща стойност не по-малка от стойността на обособената позиция от поръчката през последните 5 /пет/ години до датата на представяне на офертата, в зависимост от датата, на която са учредени или са започнали дейността си. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението / консорциума като цяло. На изискването може да се отговори, ако участникът е изпълнил един договор, в случай че в него са акумулирани изискуемите обекти по двете обособени позиции. 2.Участниците трябва да притежават валиден сертификат ISO 9001: 2008 или еквивалент / обхвата на сертификация да отговаря на предмета на поръчката/ или да прилагат еквивалентни мерки за управление на качеството и валиден сертификат ISO 14001 или еквивалент или да прилагат еквивалентни мерки за управление на околната среда – представят се заверени копия от сертификатите. При участие на обединения, които не са юридически лица изискването за валиден сертификат ISO 9001: 2008 и валиден сертификат ISO 14001 или еквивалент се отнася за всички членове на обединението/консорциума. 3.Участниците трябва да разполагат с минимум 2 (двама) души сумарно за двете позиции, предмет на поръчката ръководен персонал, както следва: 1 (един) ръководител на обекта с висше образование „строителен инженер”; общ трудов стаж минимум 7 г. и опит като ръководител на строителен обект - минимум 5 г. и 1 /един/ координатор по безопасност и здраве с минимум 2 г. трудов стаж като координатор по безопасност и здраве. При участие на обединение изискването се отнася сумарно за обединението. 4) Участникът следва да разполага със следното техническо оборудване: За Обособена позиция № 1: Багер 1 бр.; Челен товарач 1 бр.; Машина за челно заваряване на тръби 1 бр.; Самосвали 1 бр.; Валяк 1 бр.; Трамбовки 1 бр.; Булдозер 1 бр.; За Обособена позиция № 2: Самосвали 1 бр.; Багер 1 бр.; Челен товарач 1 бр.; Бордови автомобил 1 бр; Асфалтополагаща машина 1 бр; Валяк 1 бр.; Механични трамбовки 1 бр.; Автогрейдер 1 бр.; Булдозер 1 бр. Участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по – горе изисквания се прилагат за обединението / консорциума като цяло. Участникът ще бъде предложен за отстраняване от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако на етап разглеждане съдържанието на Плик 1-„Документи за подбор” и след прилагане разпоредбите на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП не представи съответните доказателства за покриване на гореизброените минимални изисквания за технически възможности.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1-Програма за изпълнение на поръчката(измерва се в точки), включващ следните под- показатели; тежест: 40
Показател: П 1.1 - подпоказател Т1- Съдържание на Обяснителната записка на програмата за изпълнение на поръчката (измерва се в точки); тежест: 25
Показател: П 1.2 - подпоказател Т2 - Съответствие на Обяснителната записка на Програмата за изпълнение на поръчката и Линейният календарен план (измерва се в точки); тежест: 15
Показател: П 2- Предлагана цена (измерва се в точки); тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.04.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 20 (двадесет) лева следва да бъде внесена в касата на община Бобов дол или по банков път на следната сметка на община Бобов дол: “Юробанк И Еф Джи” АД, клон Бобов дол IBAN BG33BPBI79258458926744 BIC BPBIBGSF, код за плащане 447000

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.04.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.04.2013 г.  Час: 10:00
Място

сградата на община Бобов дол, град Бобов дол, ул. "27 октомври" № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Договор №10/322/00519 от 25.10.2011 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 «Обновяване и развитие на населените места» от Програма за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. /ПРСР/, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони /ЕЗФРСР/.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле ІІІ.1.3 : Декларация от членовете на обединението, в която се декларира, че всички членове на обединението / консорциума:- са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; - изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всеки член на обединението / консорциума; - всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора- Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението / консорциума за целите на поръчката- Обр. 18; ПЛИК „2” с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА”, наименование на съответната обособена позиция, за която се подава предложението. Участниците представят толкова самостоятелни плика № 2, за колкото обособени позиции участват. Във всеки плик се поставят следните документи: подписан и попълнен Образец 20 „Предложение за изпълнение на поръчката” за всяка от обособените позиции, за които кандидатът участва и Обр.19- Декларация по чл.56, ал.1, т.9 от ЗОП за срок на изпълнение на поръчката, за всяка от обособените позиции, за които кандидатът участва; ПЛИК „3” с надпис „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА” и наименование на обособената позиция, който съдържа предлагана от участника цена – Обр. 21 „Ценово предложение” и Приложенията към Образец 21, попълнени и представени за всяка от обособените позиции, за които кандидата участва. Към ценовото предложение се прилага попълнена на хартиен и магнитен носител във формат „Excel” или еквивалентен формат КСС, в която се посочват единичните цени и стойност на всяка позиция, както и обща цена. Участникът прилага подробни анализи на единичните цени за всяка позиция и дейност.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Първи етап: части „Архитектура”, „Електро”, „В и К”, „Геодезия”; Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Втори етап: част „Паркоустрояване и благоустрояване”
1) Кратко описание

Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Първи етап: части „Архитектура”, „Електро”, „В и К”, „Геодезия”; Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Втори етап: част „Паркоустрояване и благоустрояване”. Изпълнителят следва да извърши строително-монтажните работи съгласно изготвените и одобрени работни проекти и спецификации за Обособена позиция № 1, както и въз основа на разрешениeто за строеж и заповедите, дадени писмено в заповедната книга на обекта, условията на договора за възлагане на обществената поръчка и действащото българско законодателство за строителство и въвеждане на строежите в експлоатация. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с изграждането на строежа: 1. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали, включително асфалтови смеси, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.); 2. Изпълнение на строителните и монтажните работи с материали, изделия, продукти и други в съостетствие със съществените изисквания към строежите, както и за спазване на технологичните изисквания за влагането им. 3. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 4. Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството и на строителни книжа; 5. Съдействие при процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; 6. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация; 7. Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236250, 45112711, 45212120

Описание:

Строителни работи на терени на паркове
Строителни работи по оформяне на паркове
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на тематични паркове

3) Количество или обем

Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Първи етап: части „Архитектура”, „Електро”, „В и К”, „Геодезия”; Рехабилитация на градски парк в гр. Бобов дол в УПИ X, кв. 49 – Втори етап: част „Паркоустрояване и благоустрояване”. Изпълнителят следва да извърши строително-монтажните работи съгласно изготвените и одобрени работни проекти и спецификации за Обособени позиции № 1, както и въз основа на разрешениeто за строеж и заповедите, дадени писмено в заповедната книга на обекта, условията на договора за възлагане на обществената поръчка и действащото българско законодателство за строителство и въвеждане на строежите в експлоатация. Видовете и обеми работи, подлежащи на извършване са в съответстие със спецификата на съответната част от обекта -Архитектура, ВиК, Електро, Геодезия и Паркоустройство и благоустройство. Количествата са съгласно заложените в КСС за всяка от частите по проекта.

Прогнозна стойност, без ДДС
1203621 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 13

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на 186 метра от ул. „Митко Палаузов”, кв. „Хр. Ботев” о.т. 355-357-358; Изграждане на 551,74 метра от ул. „Цар Симеон” о.т. 210-323-324-325-326-327-328-329-329б-331б-418; Изграждане на 130 метра от ул. „Ал. Стамболийски” о.т. 373-374-360.
1) Кратко описание

Изграждане на 186 метра от ул. „Митко Палаузов”, кв. „Хр. Ботев” о.т. 355-357-358; Изграждане на 551,74 метра от ул. „Цар Симеон” о.т. 210-323-324-325-326-327-328-329-329б-331б-418; Изграждане на 130 метра от ул. „Ал. Стамболийски” о.т. 373-374-360. Изпълнителят следва да извърши строително-монтажните работи съгласно изготвените и одобрени работни проекти и спецификации за Обособени позиции № 2, както и въз основа на разрешениeто за строеж и заповедите, дадени писмено в заповедната книга на обекта, условията на договора за възлагане на обществената поръчка и действащото българско законодателство за строителство и въвеждане на строежите в експлоатация. Предметът на обществената поръчка включва изпълнението и на следните дейности, които са свързани с изграждането на строежа: 1. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни продукти (строителни материали, включително асфалтови смеси, изделия, елементи, детайли, комплекти и др.); 2. Изпълнение на строителните и монтажните работи с материали, изделия, продукти и други в съостетствие със съществените изисквания към строежите, както и за спазване на технологичните изисквания за влагането им. 3. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 4. Своевременно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството и на строителни книжа; 5. Съдействие при процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; 6. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и въвеждането му в експлоатация; 7. Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233330, 45233252

Описание:

Строителни работи по изпълнение на основа на улици
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици

3) Количество или обем

Изграждане на 186 метра от ул. „Митко Палаузов”, кв. „Хр. Ботев” о.т. 355-357-358; Изграждане на 551,74 метра от ул. „Цар Симеон” о.т. 210-323-324-325-326-327-328-329-329б-331б- 418; Изграждане на 130 метра от ул. „Ал. Стамболийски” о.т. 373-374-360. Изпълнителят следва да извърши строително-монтажните работи съгласно изготвените и одобрени работни проекти и спецификации за Обособени позиции № 2, както и въз основа на разрешениeто за строеж и заповедите, дадени писмено в заповедната книга на обекта, условията на договора за възлагане на обществената поръчка и действащото българско законодателство за строителство и въвеждане на строежите в експлоатация. Общо количество СМР по обособена позиция 2 е изграждане на 867,74 м. улична мрежа в гр. Бобов дол

Прогнозна стойност, без ДДС
675987 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 13