Версия за печат

00152-2013-0001

BG-Велико Търонво: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ град Велико Търново, ул."Ниш" №1, За: Веселин Узунов, България 5000, Велико Търонво, Тел.: 062 648843

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарствени средства за нуждите на ЦСМП Велико Търново за периода от 01.05.2013г. до 30.04.2015г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка с предмет “Доставка на лекарствени средства за нуждите на ЦСМП Велико Търново за периода от 01.05.2013г. до 30.04.2015г.” има за цел задоволяване на нуждите на ЦСМП Велико Търново от лекарствени средства, описани в техническа спецификация, неразделна част от документация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

общото количество на лекарствените средства по видове е конкретизирано в списък, неразделна част от документацията за възлагане на обществената поръчка

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

01.05.2013 г. 

Завършване

30.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за изпълнение - 2% от прогнозната стойност на договора

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява с бюджетни средства. Плащане по банков път в договорения срок след издаване на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Лекарствените средства трябва да отговарят на изискванията на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина (ЗЛПХМ) – трябва да притежават валидно разрешение за употреба в страната, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент /ЕО/ №726/2004 на Европейския парламент и Съвета /чл.23, ал.1 от ЗЛПХМ/. Остатъчният срок на годност на лекарствените продукти към датите на доставка трябва да бъде не по-малък от 75%.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника; Копия на документи данъчна регистрация и по реда на Закона за данък върху добавената стойност; Декларация от управителя, съответно от управителния орган на участника за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие от годишния му финансов отчет за 2012г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, подписана и подпечатана от участника, че всички лекарствени продукти, за които участва, са разрешени за употреба в Р България. Декларация, че цените на предлаганите продукти не надвишават пределните цени на лекарствените продукти в Република България. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти на участника или разрешително за производство на лекарствени продукти. Лицензия, издадена по реда на ЗКНВП, когато участника участва за доставка на медикаменти, съдържащи наркотични вещества от Приложения 2 и 3 на ЗКНВП - заверено от участника копие. Сертификатите, издадени от акредитираните институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
Минимални изисквания: Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен на името на участника.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена на предложението; тежест: 40
Показател: Начин на плащане разсрочено в дни; тежест: 30
Показател: Срок за доставка в часове; тежест: 15
Показател: най-дълъг срок на годност в дни, придружен от сертификат за качество; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.04.2013 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

по касов или банков път

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.04.2013 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.04.2013 г.  Час: 09:00
Място

сградата на ЦСМП Велико Търново в град Велико Търново, ул."Ниш" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

законните представители на участниците в откритата процедура или техни изрично упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

месец февруари 2015 година

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

месец февруари 2015 година

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ