Версия за печат

02712-2013-0012

BG-Община Севлиево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Северно централно държавно предприятие ДП ТП ДГС СЕВЛИЕВО, УЛ.СЛАВЯНСКА № 24, За: Гинка Татева, България 5400, Община Севлиево, Тел.: 0675 33917, E-mail: sevlievo@scdp.bg

Място/места за контакт: ДГС СЕВЛИЕВО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http&/scdp.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодично техническо обслужване,включващо профилактика ремонт/основен и текущ / осигоряване на резервни части на 5 броя МПС собственост на СЦДП ДП ТП ДГС СЕВЛИЕВО

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: РБългария гр. Севлиево
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодично техническо обслужване включващо -профилактика ремонт осигуряване на резервни части на 5 броя МПС собственост на СЦДП ДП ТП ДГС Севлиево

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

пет броя моторни превозни средства

Прогнозна стойност без ДДС
15000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е парична сума в размер на 1% от стойноста на поръчката -150 лв/сто и петдесет /лева ,Гаранцията за участие трябва да е постъпила по сметката на възложителя или в касата към момента на изтичане на срока за подаване на предложенията за участие. Гаранциите във формата на парична сума се внасят по банкоп път по сметка Райфазенбанк клон Севлиево iban BG46RZBB91551083312316 BIC RZBBBGSF,участникът може да представи и оригинал на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

със средства на ДГС СЕВЛИЕВО

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Съдържание на офертите/съгласно чл,56 от ЗОП Офертата се изготвя по образец и трябва да съдържа: 1,1. Оферта по образец 1.2.Документ за закупена документация за участие -копие заверено от кандидата 1.3.Документ за внесена гаранция за участие -оригинал или заверено копие 1.4.Копие от документ за регистрация или единен регистрационен код съглосн чл,23 от Закона за търговския регистър ,когато участника е юридическо лице или едноличен търговец. 1,5.Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2011 г с изключение на новорегисгрираните търговци. 1.6.Справка за продължителността на работното време 1.7.Списък на основните договори за обслужване, изпълнени последните три години придружени с препоръка за добро изпълнение които показват успешно изпълнение на съответния договор. 1.8.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47ал.1 от ЗОП 1.9.Декларация за липса на обстоятелства по член 47 ал.2 т,1т,2 от ЗОП 1.10.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.5 от ЗОП 1.11.Имената на подизпълнителите които ще участвуват при изпълнение на поръчката в случаите когато кандидата предвижда участие на такива ,подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания на които отговаря и основния кандидат. 1.12.Декларация относно срока на валидност на предложението 1.13. Предлагана цена/ценова оферта/най- голяма % на отстъпка-приложение № 9 1.14.Проект на договор подписан и подпичатан без нанесени цени и срок на изплъннение. 1.15.Списък на документите съдържащи се в офертата подписан от участника,При участие на подизпълнители кандидатът представя:-подписани от подизпълнителите декларации по чл.47 ал.1 2 и ал.5 от ЗОП декларация по чл.55 ал.4 от ЗОП подписан от подизпълнител документиите по 1,4,1,5,1,6 и 1.7 са за всеки от подизпълнителите. Кандидатът трябва да посочи в офертата си подизпълнителите /в случай че ще ползва такива / както и процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка коята ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител. Офертата се преставя в запечатан непрозрачен плик от кандидата или от негов упълномощен представител лично или по пощата с препоръчено писмо с обратна разписка ,Върху плика кандидата посочва адреса за кореспонденция ,телефон и по възможност факс и електронен адрес. Пликът съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор " в който се поставя документите по чл.56 ал,1 т1-7 т,11-12 от ЗОП т1,1,т 1,12 и т 1,13 от документацията Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката " в който се поставя документите свързани с изпълнението на поръчката/т1,13 и т1,15 / от документацията Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" /предложена% на отстъпка /който съдържа пределожениет на участника ,изписано цифром и словом Ценово предложение /% отстъпка/-оригинал по приложен образец в докментацията -Приложение към ценовото предложение /Образец 9А, 9Б и 9В/което е неразделна част към ценовото предложение -Ценовото предложение /% отстъпка / се прадставя в отделен запечатан непрозрачен плик ,ведно с /образец 9А ,9Б И 9В/ към нег се поставя в плика с офертата. Образец 9 А,Б,и В ще послужи за извършване на класиране по най- ниска цена/ най- голям % отстъпка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информаиция :Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2012 г с изключение на новорегистрираните търговци съгласно чл,50 ал,1 т,2 от ЗОП
Минимални изисквания: участника да е реализирал оборот от финансови средства не по -малко от10000 лв през отчетната финансова година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за продължителността на работното време 1.Списък на основните договори за обслужване изпълнени през последните 3 години,придружени от препоръки за добро изпълнение или други подходящи документи които покават успешното изпълнение на съответния договор
Минимални изисквания: няма
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.04.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се заплаща в касата на ТП ДГС Севлиево. Цената е с ДДС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.04.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.04.2013 г.  Час: 16:00
Място

Административната сграда на ТП ДГС Севлиево



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП- Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 /десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.03.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ