Версия за печат

00087-2013-0027

BG-София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. " Московска " №33, За: Илияна Станева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: istaneva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: д-я " Обществени поръчки и търгове", ул. Париж №3 , партер , ст.4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. " Московска"№33, За: д-я "Обществени поръчки и концесии", РБългария 1000, София, Тел.: 02 9377593, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Охрана на обекти на Столична община, районни администрации, общински предприятия, инкасо и обекти на други общински структури, намиращи се на територията на гр. София по обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на гр.София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Охрана на обекти на Столична община, районни администрации, общински предприятия, инкасо и обекти на други общински структури, намиращи се на територията на гр. София по следните обособени позиции: Обособена позиция 1. Обекти на администрацията на Столична община и инкасо Обособена позиция 2. Обекти на районните администрации Обособена позиция 3. Обекти общинска собственост на разпоредители с бюджетни кредити Обособена позиция 4. Обекти на дирекция „Социални дейности” Обособена позиция 5. Обекти на дирекция „Зелена система” Обособена позиция 6. Обекти на дирекция „Здравеопазване” Обособена позиция 7. Обекти общинска собственост – незавършено строителство Обособена позиция 8. Пунктове /отдели/ на дирекция „ПАМДТ" Обособена позиция 9. Обекти на дирекция „Управление на отпадъците” Обособена позиция 10. Обекти на ОП „Гробищни паркове” Обособена позиция 11. Обект „Зооопарк София” Обособена позиция 12. Обекти на ОП „Екоравновесие” Обособена позиция 13. Обекти „Пешеходни подлези” Обособена позиция 14. Обекти „Проходими инсталационни колектори” /ПИК/ Обособена позиция 15. Охрана при транспортиране на ценни пратки и товари от пунктове на дирекция „ПАМДТ” Предметът на обществената поръчка са охрана на обекти, които са публична общинска или частна общинска собственост на територията на гр. София. Охраната е физическа, техническа или от смесен тип.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция 1. Обекти на администрацията на Столична община и инкасо Обособена позиция 2. Обекти на районните администрации Обособена позиция 3. Обекти общинска собственост на разпоредители с бюджетни кредити Обособена позиция 4. Обекти на дирекция „Социални дейности” Обособена позиция 5. Обекти на дирекция „Зелена система” Обособена позиция 6. Обекти на дирекция „Здравеопазване” Обособена позиция 7. Обекти общинска собственост – незавършено строителство Обособена позиция 8. Пунктове /отдели/ на дирекция „ПАМДТ" Обособена позиция 9. Обекти на дирекция „Управление на отпадъците” Обособена позиция 10. Обекти на ОП „Гробищни паркове” Обособена позиция 11. Обект „Зооопарк София” Обособена позиция 12. Обекти на ОП „Екоравновесие” Обособена позиция 13. Обекти „Пешеходни подлези” Обособена позиция 14. Обекти „Проходими инсталационни колектори” /ПИК/ Обособена позиция 15. Охрана при транспортиране на ценни пратки и товари от пунктове на дирекция „ПАМДТ”

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции за участие в откритата процедура в размер на : Обособена позиция 1. Обекти на администрацията на Столична община и инкасо – 3 145/ три хиляди сто четиридесет и пет/лв. Обособена позиция 2. Обекти на районните администрации – 4 066 /четири хиляди и шестдесет и шест /лв. Обособена позиция 3. Обекти общинска собственост на разпоредители с бюджетни кредити – 2 324 / две хиляди триста двадесет и четири/ лв. Обособена позиция 4. Обекти на дирекция „Социални дейности” – 5 274 /пет хиляди двеста седемдесет и четири/ лв. Обособена позиция 5. Обекти на дирекция „Зелена система” – 6 480 /шест хиляди четиристотин и осемдесет/лв. Обособена позиция 6. Обекти на дирекция „Здравеопазване” 1 005 / хиляда и пет /лв. Обособена позиция 7. Обекти общинска собственост – незавършено строителство – 1260 /хиляда двеста и шестдесет/ лв. Обособена позиция 8. Пунктове /отдели/ на дирекция „ПАМДТ”- физическа охрана, СОТ – 4711 / четири хиляди седемстотин и единадесет/лв. Обособена позиция 9. Обекти на дирекция „Управление на отпадъците” -1845 /хиляда осемстотин четиридесет и пет/ лв. Обособена позиция 10. Обекти на ОП „Гробищни паркове”- 11 340 /единадесет хиляди триста и четиридесет/лв. Обособена позиция 11. Обект „Зооопарк София”- 2 160/ две хиляди сто и шестдесет/ лв. Обособена позиция 12. Обекти на ОП „Екоравновесие” – 1740 / хиляда седемстотин и четиридесет/ лв. Обособена позиция 13. Обекти „Пешеходни подлези” -3 510/ три хиляди петстотин и десет/ лв. Обособена позиция 14. Обекти „Проходими инсталационни колектори” /ПИК/ - 3 847 / три хиляди осемстотин четиридесет и седем/ Обособена позиция 15. Охрана при транспортиране на ценни пратки и товари /ЦПТ/ от пунктове на дирекция „ПАМДТ” - 2500 - /две хиляди и петстотин/ лв., представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва,съгласно проекта за договор за всяка обособена позиция,неразделна част от документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят:Заверено от участника на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.6. от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;2. документите по ал.1, т. 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл.56,ал.2 от ЗОП (т. 27.2, т. 27.5 и т. 27.6 от документацията за участие), а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, 5 и 6 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП.От участие се отстранява и участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1,т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 , ал. 2 т.1,т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. За доказване на опита: Списък съгласно Образец № 3 от документацията за участие на договори за изпълнение на охранителна дейност на обекти сходни с предмета на поръчката за последните 3 (три) години включително до датата за подаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите. За посочените в списъка договори да се приложат референции от Възложителите с посочена дата и стойност на договора; 2. За доказване на възможност за осигуряване на квалифициран, нает по трудов договор персонал за изпълнение на услугата участниците трябва да представят Справка от съответната териториална дирекция на НАП за заетите по трудов договор лица. За доказване на квалификацията на лицата, участникът представя копие от лиценза на учебния център, а в случай че не е собствен се представя и нотариално заверен договор с такъв учебен център. Представят се копия от програми за обучение на охранители в съответствие с чл. 28 от ЗЧОД. Представят се копия на 5 (пет) броя протоколи за обучение от Център за професионално обучение. Представят се копия на 10 (десет) броя удостоверения за завършено обучение на охранителите издадено от Център за професионално обучение за последните 3 години (2010, 2011 и 2012). 3. За доказване на техническо оборудване: за наличие на патрулни МПС, за наличие на специализирани МПС за охрана и транспортиране на ЦПТ /инкасо/, за наличие на патрулни МПС за контрол и помощ на охранителите – копия на регистрационни талони; за наличие на позволените от Закона за частна охранителна дейност помощни и предпазни средства – документ за наличност и снимков материал. 4. За наличие на технически системи за сигурност се представя списък с използваните средства за комуникация и снимков материал; за наличие на оборудван с технически средства дежурен център се представя кратко описание на дежурния център и снимков материал. 5. За доказване наличието на индивидуална лицензия за изграждане, поддържане и използване на обособена далекосъобщителна подвижна мрежа за територията на обектите предмет на поръчката, издадена от Комисия за регулиране на съобщенията се представя копие от лиценза. 6. За разположение с GPS система за контрол – участникът да представи копие на договор за доставка и монтаж на GPS система. 7. За наличие на лиценз за извършване на частна охранителна дейност, който да включва дейността по чл.5 от ЗЧОД – копие на лиценза. 8. За доказване наличието на внедрена система за управление на качеството – копие на валиден сертификат ISO 9001:2008. 9. За доказване наличието на внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа – копие на валиден сертификат BS OHSAS 18001:2007.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Опит в извършването на охранителна дейност на сходни обекти* с предмета на поръчката не по-малко от 3 договора - за последните 3 (три) години включително до датата за подаване на оферти . 2. Възможност за осигуряване на квалифициран, нает по трудов договор персонал за охранителна дейност. Участниците в процедурата да са обучавали охранителния персонал в лицензиран от Националната агенция за професионално образование и обучение учебен център /собствен или по договор/. 3. Участниците в процедурата трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване: - наличие на минимум две патрулни МПС за реагиране на сигнали по СОТ /без обособени позиции 5, 7, 9, 10, 11, 12 и 13/; - наличие на минимум четири патрулни МПС – за обособени позиции 13 и 14; - наличие на минимум 1 брой специализирано МПС за охрана и транспортиране на ценни пратки и товари /ЦПТ/ - инкасо - за обособена позиция 1 - минимум 5 броя специализирани МПС за охрана и транспортиране на ЦПТ /инкасо/ - за обособена позиция 15; - наличие на минимум две патрулни МПС за контрол и помощ на охранителите, в т.ч. през почивните и празничните дни; - наличие на позволените от Закона за частна охранителна дейност помощни и предпазни средства за самозащита. 4. Да разполагат с технически системи за сигурност: - охранителите да бъдат оборудвани с паник бутони без обособени позиции 5, 7 и 10 - изградена система за контрол и проверка на получени сигнали - наличие на оборудван с технически средства дежурен център за контрол и помощ през цялото денонощие, включително събота и неделя. 5. Участниците в процедурата да имат индивидуална лицензия за изграждане, поддържане и използване на обособена далекосъобщителна подвижна мрежа за територията на обектите предмет на поръчката издадена от Комисия за регулиране на съобщенията. 6. Участниците в процедурата да разполагат с GPS система за контрол. 7. Участниците в процедурата да притежават лиценз за извършване на частна охранителна дейност. Лицензът трябва да включва дейността по чл. 5 от ЗЧОД. 8. Участникът да е внедрил Система за управление на качеството ЕN ISO 9001:2008г. или еквивалентна с обхват включващ охранителна дейност. 9. Участникът да е внедрил Система за управление на здравето и безопасността при работа BS OHSAS 18001:2007. или еквивалент. Забележка: За „сходни обекти” по смисъла на настоящата обществена поръчка, се приемат следните обекти: - за позиции 1, 2, 3, 4, 6, 8 и 9 са административни сгради и офиси; - за позиции 5, 10, 11 и 12 са паркове и градини; - за позиция 1 и 15 е инкасова дейност; - за позиция 7, 13 и 14 са инженерни съоръжения и строежи.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за частната охранителна дейност

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: финансов показател „предлагана цена” ; тежест: 40
Показател: показатели на „Предложение за изпълнение на поръчката” в т.ч.-Предложение за организация на охраната -20т.;-План и схема за охрана на обектите-20т.;Варианти за действие на охранителя при различни извънредни ситуации -10т.;Система за контрол и помощ на охранителите -10 т.; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 011 - 014109 от 16.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.03.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.03.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.04.2013 г.  Час: 11:00
Място

ул."Париж"№3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

след 18 месеца

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1.На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията на Възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни зисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпа или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал. 1 от ЗОП. 4. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1). изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2). получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3). публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. 5.Срокът за обжалване на решението по т. 4, 1) тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1). жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2). документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3). документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 6. Жалбата по т. 3. се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 7. Жалба може да се подава от - всяко заинтересовано лице - в случаите по т.4, 1), т.4, 3), т.5 и т.6. - всеки заинтересован участник - в случаите по т. 4, 2) и т.6. 8. В срока по т. 4,1) жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 9. В случаите по т. 4.,1) и т. 4.,3), когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в „Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.. 10. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.03.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обекти на администрацията на Столична община и охрана на ценни пратки и товари /инкасо/
1) Кратко описание

Охрана на обекти на администрацията на Столична община и охрана на ценни пратки и товари /инкасо/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

I. Обекти на администрацията на Столична община А. Физическа охрана за следните обекти: 1. „Ротонда” – Централна гара и 4 бр. фонтани – 2 поста, 24 часа, всички дни в месеца. 2. Два броя инвалидни асансьори /„Орлов мост” – „Царевец”/ - 1 пост, 12 часа /08-20/, всички дни в месеца. Б. Комбинирана охрана /физическа и СОТ/: 1. Физическа охрана, 1 пост, всички дни в месеца: 1.1. Административна сграда на ул. „Париж” № 1 - 12 ч. /08-20/ в работните дни и 8 ч. /09-17/ в почивните дни. 2. Физическа охрана, 1 пост, всички работни дни в месеца, за всеки обект: 2.1. Административна сграда, ул. „Париж” № 3 - 12 ч. /06-18/ 2.2. Административна сграда, ул. „Париж” № 5 - 10 ч. /08-18/ 2.3. Дирекция „Общинска собственост”, ул. „Московска” № 41 - 12 ч. /06-18/ 2.4. Дирекции на Столична община, ул. „Оборище” № 44 - 10 часа /08-18/ 2.5. Приемна на кмета на Столична община, ул. „11-ти август” № 4 - 8 часа /09-17/ 2.6. Дирекция „Инвестиционно отчуждаване”, пл. „Славейков” № 6 - 10 часа, /08-18/ В. Охрана със СОТ и поддържане на СОТ през времето, извън посоченото в т. 1. и т. 2., както следва: 1. Административна сграда на ул. „Париж” № 1 2. Административна сграда на ул. „Париж” № 3 3. Административна сграда на ул. „Париж” № 5 /ет. 2, ст. 106/ 4. Административна сграда на ул. „Московска” № 41 5. Административна сграда на ул. „Оборище” № 44 6. Приемна на кмета на Столична община на ул. „11-ти август” № 4 7. Дирекция „Инвестиционно отчуждаване” на пл. „Славейков” № 6 8. Регистратура „КИ” на Столична община на ул. „Московска” № 33 Г. Охрана на ценни пратки и товари /инкасо/: - за суми над 50 000 лв./месечно ....................../.............../ % от инкасираната сума. - за по-малки суми, но не по-малко от 100 лв. ............. лв./км пробег.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обекти на районните администрации
1) Кратко описание

Охрана на обекти на районните администрации

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

I. Комбинирана охрана /физическа и СОТ/: A. Физическа охрана - по 1 пост, 10 часа /08-18/, всички работни дни в месеца за всеки обект, като само районна администрация /РА/ „Надежда” има 2 поста: 1. РА „Средец” на ул. „Леге” № 6 2. РА „Красно село” на бул. „Цар Борис III” № 124 3. РА „Възраждане” на бул. „Александър Стамболийски” № 62 4. РА „Оборище” на бул. „Мадрид” № 1 5. РА „Сердика” на бул. „Княгиня Мария Луиза” № 88 6. РА „Подуяне” на ул. „Плакалница” № 51 7. РА „Слатина” на бул. „Шипченски проход” 8. РА “Изгрев” на ул. „Атанас Далчев” № 12 9. РА „Лозенец” на бул. „Васил Левски” № 2 10. РА „Триадица” на ул. „Алабин” № 54 11. РА „Красна поляна” на бул. „Освобождение” № 25 12. РА „Илинден” на ул. „Билянини извори” № 10 13. РА „Надежда” на ул. „Кирил Дрангов” № 55 и ул. „Траен мир” № 1 - 2 поста 14. РА „Искър” на бул. „Кръстю Пастухов” № 18 15. РА „Младост” на бул. „Свето Преображение” № 1 16. РА „Студентски” в жк „Студентски град” бл. 5 17. РА „Витоша” в кв. „Павлово” ул. „Слънце” № 2 18. РА „Овча купел” на бул. "Цар Борис III" № 136 В 19. РА „Люлин” на бул. "Захари Стоянов" № 15 20. РА „Връбница” на бул. "Хан Кубрат", бл. 328, вх. Б 21. РА „Нови Искър” в гр. Нови Искър, ул. "Искърско дефиле" № 123 22. РА „Кремиковци” в кв. Ботунец 23. РА „Панчарево” в с. Панчарево, ул. "Самоковско шосе" № 230 24. РА „Банкя” в гр. Банкя, ул. "Цар Симеон" № 1 Б. Охрана със СОТ и поддържане на СОТ на обектите по т. 1 /без РА „Изгрев”, „Оборище” и „Банкя”/ през времето, извън посоченото в т. 1.1.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обекти общинска собственост на разпоредители с бюджетни кредити
1) Кратко описание

Охрана на обекти общинска собственост на разпоредители с бюджетни кредити

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

1. Административна сграда „СОАП” на пл. „Славейков” № 6 - физическа охрана, 1 пост, 24 часа, всички дни в месеца. Разплащане от Агенцията по приватизация. 2. Отдел „Транспортно обслужване” /Гараж на Столична община/ - ул. „Дамян Груев” № 8А – физическа охрана, 1 пост, 24 часа, всички дни в месеца 3. Универсална спортна зала /УСЗ/, София, ул. „Метличина поляна” № 14 – охрана със СОТ и поддържане на СОТ - 12 часа /20-08/ за всички работни дни и 24 часа всички почивни и празнични дни в месеца. Разплащане от бюджета на район „Триадица”. 4. Общински културен институт /ОКИ/ „Надежда” на бул. „Ломско шосе” № 2 - физическа охрана, 1 пост, 10 часа /08-18 ч/ всички работни дни и охрана със СОТ през останалото време. Разплащане от бюджета на ОКИ „Надежда”. 5. Общински културен институт „Музей за историята на София”, обект „Общинска минерална баня” /Музей за историята на София/ на пл. „Бански” № 1 - физическа охрана, 1 пост, 24 часа, всички дни в месеца. Разплащане от бюджета на ОКИ „Музей за историята на София”. 6. Административна сграда на направление „Архитектура и градоустройство” /НАГ/ на ул. „Сердика” № 5 - физическа охрана, 1 пост, 24 часа, всички дни в месеца. Разплащане от бюджета на НАГ.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обекти на дирекция „Социални дейности”
1) Кратко описание

Охрана на обекти на дирекция „Социални дейности”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

I. Невъоръжена физическа охрана: A. Невъоръжена денонощна физическа охрана - по 1 /един/ пост за всеки обект, всички дни от месеца, както следва: 1. Център за настаняване на бездомни хора – ж.к. „Красна поляна” 2. Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер 3. Център за временно настаняване „Св. София”, ж.к. „Захарна фабрика” бл. 51А 4. Военноинвалиден дом - гр. Банкя, ул. „Княз Борис” № 20 5. Дом за стари хора кв. „Дървеница”, ул. ”Пловдивско поле” № 8 6. Център за временно настаняване „Св. Димитър” - ж.к. ”Люлин” бл. 464 7. Дом за деца „П.Р.Славейков”, ул. ”Пиротска” № 175 8. Дом за слепи лица, ул. „Балша” № 23 Б. Невъоръжена физическа охрана - по 1 /един/ пост за всеки обект, 12 ч. /19-07 ч./, всички работни дни и 24 часа в почивни и празнични дни от месеца, както следва: 1. Дом за деца ”Асен Златаров”- ж.к. ”Надежда”, ул.”С. Филаретов” №23. В. Невъоръжена физическа охрана - по 1 /един/ пост за всеки обект, 12 ч. /07-19 ч./, всички дни в месеца: 1. Дом за стари хора – Зона Б-5, бл. 4 Г. Охрана със СОТ и поддържане на СОТ – 16 часа извън работното време, всички работни дни и 24 часа всички почивни и празнични дни в месеца, както следва: 1. Бюро за социална услуги /БСУ/ - кв. „Банишора” бл. 20 2. Бюро за социална услуги/ БСУ/ - ж.к. „Лагера”, бл. 35 3. Бюро за социална услуги / БСУ/ - ж.к „Овча Купел" бл. 513 4. Бюро за социална услуги / БСУ/ - ж.к. „Младост” -1, до бл. 47 5. Бюро за социални услуги /БСУ/ - ж.к. „Дружба” 2 ,бл. 227 6. Клуб на инвалида и пенсионер – трафопост – ж.к. „Левски” Г, бл.10 7. Клуб на инвалида и пенсионера – трафопост в ж.к. „Люлин” ІV, бл.427 8. Клуб на инвалида и пенсионера – ж.к. „Св. Тройца” в бл. 297 9. Клуб ва инвалида и пенсионера – ж.к. „Свобода” до бл. 20 10. Клуб на инвалида и пенсионера – ул. „Найчо Цанов” в бл. 64 11. Клуб на инвалида и пенсионера – с. Световрачене, къща срещу кметството 12. Клуб на инвалида и пенсионера – жк Надежда, ТП до бл. 363 13. Клуб на инвалида и пенсионера – ул. „Петко Каравелов” бл. 62а 14. Клуб на инвалида и пенсионера – ул. „Одоровци” ТП до бл. 29 15. Клуб на инвалида и пенсионера – бул. „П. Мушанов” бл. 42 16. Клуб на инвалида и пенсионера – ул. „Д Петков” 17 17. Клуб на инвалида и пенсионера – бул. Сливница 146 18. Клуб на инвалида и пенсионера – ул. Д-р Лонг 9 19. Клуб на инвалида и пенсионера - Подлез гара Подуене 2 бр. 20. Клуб на инвалида и пенсионера - ул „Развигор” 1-3 21. Клуб на инвалида и пенсионера - с. Мрамор 22. Клуб на инвалида и пенсионера - Гр. Нови Искър, кв. „Курило” 23. СОДЦСИИ – ул. „Слатинска” № 26-28 24. СУПЦ „Княз Борис І” – ул. „Васил Петлешков” № 41 25. Център за обществена подкрепа „Бъдеще” – Горна баня, ул. „Христо Стефчов” № 2

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обекти на дирекция „Зелена система”
1) Кратко описание

Охрана на обекти на дирекция „Зелена система”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

I. Денонощна физическа охрана - 11 поста, всички дни в месеца: 1. Южен парк-І част /НДК/: - Сцена „Тихия кът”.................................................................................... -1 пост - „Фонтаните”............................................................................................ - 1 пост 2. Парк „Лебеда”………………………………………………………… - 1 пост 3. Парк „Оборище” /„Заимов”/ и фонтани......………………………… - 1 пост 4. „Докторска градина” и „Народна библиотека”................................. - 1 пост 5. Градска градина и фонтан пред Народния театър „Иван Вазов” ... - 1 пост 6. Княжеска градина и пешеходна зона по бул. „Цар Освободител”... -1 пост 7. Площад „Бански” и фонтан................................................................... -1 пост 8. Национален парк „Витоша” – местност „Дендрариума”................... - 1 пост 9. Парк-музей „Врана” ........................................................................... – 2 поста II. Физическа охрана - 2 поста на 12-часов нощен режим /20 до 08 ч./, всички дни в месеца: 1. Южен парк - І част /НДК/: - пешеходен мост зад НДК ....................................................................... – 1 пост 2. Парк „Гео Милев”.................................................................................. - 1 пост

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Обекти на дирекция „Здравеопазване”
1) Кратко описание

Охрана на обекти на дирекция „Здравеопазване”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

1. Физическа охрана, както следва: 1.1. Комплекс по детско хранене на банки с майчина кърма /КДХ с БМХ/ на ул. „Сава Михайлов" № 57- 1 денонощен пост, всички дни в месеца. 1.2. Превантивно информационнен център по проблемите на наркоманията /ПИЦ по НП/- бул. „Васил Левски" № 126 - 1 пост, 10 часа /08-18 ч./ през работните дни. 1.3. Превантивно информационнен център по проблемите на наркоманията /ПИЦ по НП/-бул. „Сливница" № 212, вх. Г, партер - 1 пост, 10 часа /08-18 ч. през работните дни. 2. Охрана със COT и подържане на COT- всички работни дни в месеца, след работно време и 24 часа в събота и неделя и празнични дни. - Детска кухня към КДХ с БМК-бул."Възкресение" № 49, бл.234 - Детска кухня към БДХ с БМК- ул. „Суходолска" № 2 - Комплекс по детско хранене - ул. „Фортов път" № 2 - Превантивно информационнен център по проблемите на наркоманията /ПИЦ по НП/- бул. „Васил Левски" № 126 - Превантивно информсгционнен център по проблемите на наркоманията /ПРЩ ио НП/-бул. „Сливница" № 212, вх. Г, партер

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Обекти общинска собственост – незавършено строителство
1) Кратко описание

Охрана на обекти общинска собственост – незавършено строителство

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

I. Физическа охрана с автопатрул /МПС/, всички дни в месеца от 08:00 до 22:00 часа. 1. Жилищен блок 145-В-ЖСК „Света Троица” - район „Илинден” 2. Жилищен блок 959, р-н „Люлин” 3. Незавършен физкултурен салон в149 СОУ, район „Овча купел” 4. Незавършен физкултурен салон в 199 СОУ - ж.к.”Левски” Г, район „Подуяне” 5. Жилищен блок 2 в кв. Кремиковци, район „Кремиковци” 6. Жилищен блок 3 в кв. Кремиковци, район „Кремиковци” 7. ОДЗ с поликлиника в с. Казичене, район „Панчарево” II. Охрана на Пречиствателна станция за отпадни води „Брезовица” в Природен парк „Витоша” – физическа охрана, 1 пост, 24 часа всички дни в месеца.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Пунктове /отдели/ на дирекция „ПАМДТ”- физическа охрана, СОТ
1) Кратко описание

Охрана на пунктове /отдели/ на дирекция „ПАМДТ”- физическа охрана, СОТ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

І. Физическа охрана - 1 пост, 9 часа /08.30-17.30/ през деня за всеки обект, всички работни дни от месеца, с изключение на постовете по т. 10, 11, 22 и 23, които са с различен режим от останалите в списъка на пунктовете/отделите/: 1. Сердика - бул. „Княгиня Мария Луиза” № 88 2. Овча купел - бул. „Цар Борис ІІІ”, № 136 3. Възраждане - бул. „Константин Величков” № 61, вх. В-1 4. Оборище - ул. „Силистра” № 8 5. Красна поляна - ул. „Възкресение” №1-а 6. Илинден - ж.к. „Захарна фабрика”, бл. 51 7. Младост - ж.к. „Младост ІІІ”, ул. „Св. Преображение” № 1 /до идване на инкасото/ 8. Студентски - ж.к. „Студентски град”,бл.5. 9. Искър - бул. „Кр. Пастухов” №18. 10. Банкя - гр. Банкя, ул. „Княз Борис” № 5 - 24 часа, всички дни в месеца 11. Люлин „Социално подпомагане” - 2 поста, по 10 часа, през работните дни 12. Надежда и Връбница –ул. „Траен мир” № 1 13. Средец и Триадица – ул. „Гурко”№ 12 14. Лозенец – бул. „В. Левски” № 2 15. Изгрев - ул. „Чехов” №16-а 16. Слатина – ул. „Шипченски проход” № 67 17. Красно село –бул. „Ц.Борис ІІІ” № 124 18. Подуяне – ул. „Плакалница”№51. 19. Кремиковци – кв. Ботунец. 20. Нови Искър –Гр. Нови Искър, Битов комбинат. 21. Витоша – бул. „Цар Борис ІІІ” № 215, ет.11. 22. Панчарево, бул. „Самоковско шосе” № 15 - 24 часа, всички дни в месеца 23. Дирекция „ПАМДТ” - ул. „Г. Бенковски” № 12 - управление – физическа охрана 8 ч. /09-17 ч./ през работните дни и СОТ на ет. 4 в извънработно време. Забележка: В периода 01.03.-30.04. охраната е 10 часа /от 08.30 до 18.30/ всички работни дни от месеца ІІ. Охрана със СОТ и поддържане на СОТ в извънработно време за всички работни дни и 24 часа всички почивни и празнични дни в месеца. Охраната на всеки пункт да бъде оборудвана с паник- бутон. Забележка: Необходимостта от оборудване със СОТ техника на други помещения /хранилища и т.н./ се уточнява с началниците на отдели на „ПАМДТ”.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Обекти на дирекция „Управление на отпадъците”
1) Кратко описание

Охрана на обекти на дирекция „Управление на отпадъците”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

I. Въоръжена денонощна физическа охрана, всички дни в месеца 1. Площадка „Хан Богров”, с. Горни Богров – 2 поста /от 01.01.2014 г./ През деня 12 часа един пост осигурява пропускателния режим и един пост обслужва видеонаблюдението. През нощта двата поста обслужват видеонаблюдението и реагират при констатирани нарушения. 2. Площадка „Садината”, с. Яна - 2 поста През деня 12 часа един пост е стационарна охрана на входа на обекта и един пост е автопатрул. През нощта двата поста са автопатрул.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

За Площадка „Хан Богров”, с. Горни Богров - 2 поста /договорът ще влезе в сила след 01.01.2014 г. съгласно изискванията на чл.12 от проекта на договор за подписване на предавателно-приемен протокол./




Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Обекти на ОП „Гробищни паркове”
1) Кратко описание

Охрана на обекти на ОП „Гробищни паркове”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

1. Денонощна физическа охрана за всеки пост, всички дни в месеца – общо 21 поста: 1.1. Централни гробища – 7 поста 1.2. Бакърена фабрика – 5 поста 1.3. Малашевски гробища – 4 поста 1.4. Симеоново – 1 пост 1.5. Княжево – 1 пост 1.6. Горна баня – 1 пост 1.7. Драгалевци – 1 пост 1.8. Дървеница – 1 пост

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Обект „Зооопарк София”
1) Кратко описание

Охрана на обект „Зооопарк София”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

1. „Зоопарк София” – денонощна физическа охрана, 4 поста, всички дни в месеца.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Обекти на ОП „Екоравновесие”
1) Кратко описание

Охрана на обекти на ОП „Екоравновесие”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

1. Приют за безстопанствени кучета, с. Сеславци - 1 пост, 24 ч., физическа охрана, всички дни в месеца. 2. Приют за безстопанствени кучета /стар/, с. Горни Богров - 1 пост, 24 ч., физическа охрана всички дни в месеца 3. Приют за безстопанствени кучета /нов/, с. Горни Богров - 1 пост, 24 ч., физическа охрана всички дни в месеца 4. Администрация на ОП - бул. „Кн. М. Луиза” № 88, ет.3 - един пост, 8 ч. /09-17 ч./, всички работни дни, физическа охрана.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция Обекти „Пешеходни подлези”
1) Кратко описание

Охрана на обекти „Пешеходни подлези”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

I. Невъоръжена физическа охрана, по 1 /един/ пост, 24 часа, всички дни в месеца в следните подлези: 1. Бул. „България” при жк „Бокар” 2. Бул. „България” и ул. „Акад. Иван Гешов” 3. Бул. „България” при „Професионална гимназия по текстил и моден дизайн” 4. Под жп линията на бул. „Сливница" и ж.п. гара "Зах. Фабрика” 5. Между ЦУМ, х-л „Шератон" и метростанция „Сердика" 6. Бул. „Цариградско шосе" при „Полиграфически комбинат” – охранителят осъществява видеонаблюдение в подлезите: 1. Бул. „Цариградско шосе" при алея „Яворов", 2. Бул. „Цариградско шосе" и спирка ул. „Ал. Жендов" /„Акад. Попов”/, 3. Бул. „Цариградско шосе" и ул. „Загоре" и 4. Бул. „Цариградско шосе" и ул. „Светослав Тертер" и организира реагиранене при нарушение. 7. Жп гара „Подуяне” – охранителят осъществява видеонаблюдение в подлеза жп гара „Подуяне - Запад" /бул. „Мадрид”/ и организира реагиране при нарушение. 8. Бул. „Ботевградско шосе" и ул. „Витиня" II. Невъоръжена физическа охрана, 1/един/ пост, 12 часа, /от 07.00 ч. до 19.00 ч./ всички дни в месеца в следните подлези: 1. Бул. „България” при 126 СОУ „П. Ю. Тодоров” 2. Бул. „Гоце Делчев" и ул. „Сребърна" III. Невъоръжена физическа охрана, 1/един/ пост, 12 часа, /от 19.00 ч. до 07.00 ч./ всички дни в месеца в следните подлези: 1. Бул. „Цариградско шосе” при спирка „Студентски общежития" 2. Бул. „Ситняково" и ул. „Оборище" пред МОЛ „Сердика” 3. Бул. "Ситняково" №3 при Румънско посолство 4. Главен пешеходен подлез „НДК” и фонтан IV. Невъоръжена охрана, 2 /два/ поста, 24 часа, всички дни в месеца с МПС за обход и реакция в следните подлези: 1. По бул. „Ботевградско шосе” от подлеза жп гара "Подуяне - Запад" /бул. „Мадрид”/ до подлеза на бул."Ботевградско шосе", срещу интернат "Проф. Мутафчиев”

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция Обекти „Проходими инсталационни колектори” /ПИК/
1) Кратко описание

Охрана на обекти „Проходими инсталационни колектори” /ПИК/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

I. Охрана на 11 бр. проходими инсталационни колектори /ПИК/ с 1050 бр. входни шахти, с физическа охрана и технически средства: 1. ПИК „Овча купел 1” – 600 м 2. ПИК „Овча купел 2” – 3742 м 3. ПИК бул. „Владимир Вазов” – 3700 м 4. ПИК бул. „Ботевградско шосе” /стар/ – 2851 м 5. ПИК бул. „Ботевградско шосе” /нов/ – 1840 м 6. ПИК „Зона Б-5” – 1235 м 7. ПИК „Средна гора” – 160 м 8. ПИК „НДК” – 1597 м 9. ПИК бул. „България” – 4970 м 10. ПИК бул. „Васил Левски” – 1495 м 11. ПИК бул. „Цариградско шосе” – 3500 м II. Охраната да се осъществява както следва: 1. ПИК „Овча купел 1” и „Овча купел 2” – 1 бр. МПС с един охранител 12 часа /07-19/ и двама охранители 12 часа /19-07/. 2. ПИК бул. „Владимир Вазов”, бул. „Ботевградско шосе” /стар/ и бул. „Ботевградско шосе” /нов/ – 1 бр. МПС с един охранител 12 часа /07-19/ и двама охранители 12 часа /19-07/. 3. ПИК „Зона Б-5”, ПИК „Средна гора”, „НДК” и бул. „България” - 1 бр. МПС с един охранител 12 часа /07-19/ и двама охранители 12 часа /19-07/. 4. ПИК бул. „Васил Левски” и „Цариградско шосе” - 1 бр. МПС с един охранител 12 часа /07-19/ и двама охранители 12 часа /19-07/. Обходите се извършват на всеки час през нощта или общо 12 пъти за нощната смяна и по един път на два часа през деня или общо 6 пъти за дневната смяна. При обходите се извършва внимателен оглед на състоянието на входните шахти, както и на входовете към ПИК, които се намират най-често в пешеходните подлези по по-големите пътни артерии - бул. „Ботевградско шосе”, бул. „Цариградско шосе”, бул. „Васил Левски” и бул. „България”.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 15 / Заглавие на обособената позиция Охрана при транспортиране на ценни пратки и товари от пунктове на дирекция „ПАМДТ”
1) Кратко описание

Охрана при транспортиране на ценни пратки и товари от пунктове на дирекция „ПАМДТ”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

А. Пунктове /отдели/ на дирекция ПАМДТ, намиращи се на територията на София, както следва: 1. Сердика - ул. „Кн. М. Луиза” № 88 2. Овча купел - бул. „Ц. Борис-ІІІ” №136 3. Възраждане - бул. „К. Величков” № 61, вх. В 4. Оборище - ул. „Силистра” № 8 5. Красна поляна - ул. „Възкресение” №1-а 6. Илинден - ж.к. „Захарна фабрика”, бл. 51 7. Младост - ж.к. „Младост”-ІІІ, ул. „Св. Преображение” № 1 8. Студентски - ж.к. „Студ. град” бл. 5 9. Искър - бул. „Кр. Пастухов” № 18 10. Банкя - гр. Банкя, ул.”Княз Борис” № 5 11. Люлин - Социално подпомагане 12. Надежда и Връбница – ул. „Траен мир” № 1 13. Средец и Триадица – ул. „Гурко” № 12 14. Лозенец – бул. „В. Левски” № 2 15. Изгрев - ул. „Чехов” №16-а 16. Слатина – ул. „Шипченски проход” № 67 17. Красно село –бул. „Ц. Борис-ІІІ” №124 18. Подуяне – ул. „Плакалница” № 51 19. Кремиковци – кв. Ботунец 20. Нови Искър – гр. Н. Искър, битов комбинат 21. Витоша – бул. „Ц. Борис ІІІ” № 215, ет.11 22. Панчарево – с. Панчарево, бул. „Самоковско шосе” № 15 Б. Такси за допълнително транспортиране на парични средства както следва: - за суми над 50 000 лв. месечно – ............... от инкасираната сума. - за по-малки суми, но не по-малко от 100 лв. - .......... лв./км. пробег.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24