00109-2013-0002
Технически редакции | ||
27.02.2013 15:37 ч. : | 27/02/2013 15:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2013 15:37 ч. : | 27/02/2013 15:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, За: Стоян Христов, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867788, E-mail: sthristov@blgmun.com, Факс: 073 884451
Място/места за контакт: Община БлагоевградИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.
Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Оценка на съответствието, извършване на строителен надзор и изготвяне на технически паспорти на обекти "Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ - гр. Благоевград“ и "Изграждане на канализация и водопровод по бул. „Пейо Яворов” - гр. Благоевград“, по две обособени позиции: Обособена позиция №1: „Оценка на съответствието, извършване на строителен надзор и изготвяне на технически паспорт на обект "Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ -гр. Благоевград (изпълняван, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) - Жълта книга)” и Обособена позиция №2: „Оценка на съответствието, извършване на строителен надзор и изготвяне на технически паспорт на обект "Изграждане на канализация и водопровод по бул. „Пейо Яворов” - гр. Благоевград” (изпълняван, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC - Червена книга)“
Възлагане на обществена поръчка
1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в задължителния обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация.2. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г.;3. Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;4. Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда.;5. Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г., вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба.; 6. Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им.; 7. Изготвяне на Окончателни доклади за всеки един от строежите, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването им, включително технически паспорти за всички строежи, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 оригинала на хартиен и в 2 екземпляра на електронен носител.; 8. Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация.; 9. Едновременно с функциите на консултант, Изпълнителят по обособена позиция №1, ще осъществява и функциите на Инженер, съгласно договорните условия на FIDIC за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от изпълнителя (Жълта Книга), включващо комуникация с проектантите по отношение съответствие на проектите със съществените изисквания на строежите и строителните продукти.; 10.Едновременно с функциите на консултант, Изпълнителят по обособена позиция №2, ще осъществява и функциите на Инженер, съгласно договорните условия на FIDIC за строителство на строителни и инженерни обекти, проектирани от възложителя (Червена Книга), включващо комуникация с проектантите по отношение съответствие на проектите със съществените изисквания на строежите и строит. продукти
71520000, 71521000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в задължителния обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация.2. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г.;3. Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;4. Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда.;5. Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г., вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба.; 6. Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им.; 7. Изготвяне на Окончателни доклади за всеки един от строежите, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването им, включително технически паспорти за всички строежи, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 оригинала на хартиен и в 2 екземпляра на електронен носител.; 8. Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация.; 9. Едновременно с функциите на консултант, Изпълнителят по обособена позиция №1, ще осъществява и функциите на Инженер, съгласно договорните условия на FIDIC за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от изпълнителя (Жълта Книга), включващо комуникация с проектантите по отношение съответствие на проектите със съществените изисквания на строежите и строителните продукти.; 10.Едновременно с функциите на консултант, Изпълнителят по обособена позиция №2, ще осъществява и функциите на Инженер, съгласно договорните условия на FIDIC за строителство на строителни и инженерни обекти, проектирани от възложителя (Червена Книга), включващо комуникация с проектантите по отношение съответствие на проектите със съществените изисквания на строежите и строит. продукти
НЕ
14
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на: 1 800 лв. – при участие по обособена позиция №1; 1 000 лв. - при участие по обособена позиция №2, внесени под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка- клон Благоевград; IBAN: BG71 SOMB 9130 3313 7253 01; BIC: SOMBBGSF. При участие и за двете обособени позиции (за цялата обществена поръчка), гаранцията, независимо от избраната от участника форма трябва да бъде представена в два отделни документа – за всяка от съответните обособени позиции.В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Оценка на съответствието, извършване на строителен надзор и изготвяне на технически паспорти на обекти "Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ - гр. Благоевград“ и "Изграждане на канализация и водопровод по бул. „Пейо Яворов” - гр. Благоевград” по обособена позиция №…”……………….” Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Благоевград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора по съответната обособена позиция е в размер на 3% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя.
Плащанията ще се извършват съгласно клаузите на проектодоговора.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение (или еквивалентен документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящата процедура, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на: (1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата (обособената позиция), за участие в която се обединяват. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. - всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението, без това да води до отпадане на солидарната отговорност на останалите членове на обединението. Участниците в Обединението трябва да определят едно лице, което да представлява Обединението за целите на поръчката
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Благоевград, на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 1, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 18 лв. (осемнадесет лева), с вкл. ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка IBAN: BG44SOMB 9130 8401 5000 44, вид на плащане 444000, BIC: SOMBBGSF, Банка: Общинска банка АД - клон Благоевград, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.
Български
90
Административната сграда на Община Благоевград, на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 1,
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект DIR-51011116-33-117 „Реконструкция на ГПСОВ гр. Благоевград, и изграждане на канализация и водопровод по бул. П. Яворов" гр. Благоевград“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда“ 2007 – 2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от 29.06.2012 г.
!!! Продълж. от Раздел III.2.3. - 6.1. Ръковод. надз. екип (Резидент инженер), който: а) има придоб. спец., намираща прилож. в едно или повече от следните проф. напр.: архитектура, ВиК, хидротехн. строит., инженер-химик или др. спец. на висшето образов., свързана с пречистване на води; б) има мин. 10 г. проф. опит, от които мин. 5 г. опит в строит. надзор и/или техн. контрол в проект. и в) мин. 2 г. опит на длъжност Резид. инж. или Зам. резидент инженер.; 6.2. Кл. експерт Зам. резидент - Инж., който: а) дипломиран строит. инженер, б) има мин. 10 г. проф. опит в изпълн. на инфрастр. проекти, съотв. на придоб. от него квалиф., от които мин. 5 г. опит в строит. надзор и/или техн. контрол в проект., в) има мин.2 г. опит на длъжн. Ръков. или Зам. резидент - инженер на консулт. екип за строит. надзор на инфрастр. проект в сектор води; 6.3. Ключов експерт Геодезист, който: а) дипломиран инженер-геодезист; б) има мин. 5 г. проф. опит; в) има мин. 2 г. опит в изпълн. на строит. надзор.; 6.4. Ключов експерт Инж. ВиК, който: а) диплом. инж., спец. ВиК или еквив.; б) има мин. 5 г. проф. опит в изпълн. на инфрастр. проекти, от които мин. 2 г. опит в строит. надзор на ВиК мрежи; в) има пълна проект. правосп.; 6.5. Кл. експерт Пътен инж., който: а) диплом. строит. инж. пътно строит.; б) има мин. 5 г. проф. опит в строит. надзор на обекти от пътната инфрастр. !!! Участн. тр. да посочи за всяка от ключовите позиции на експ. отделни лица (един експерт не може да съвм. две позиции от изискуемия ръков. експ. състав). 7. В случай, че участник подава оферта и за двете обос. поз. той следва да док. наличие на екипи, вкл. ключ. експерти с изискуема квалиф. и опит за всяка от двете обос. поз.; 8. Участн. следва докаже, че има на разпол. за срока на изпълн. на договора и следните неключови експерти (минимум по 1 неключов експерт за всяка една от специалностите, посочени по-долу)- лица с проект. правосп. съгл. чл. 229, чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от ЗКАИИП, имащи квалиф. и правосп. в сл. спец.: (1) архитектура; (2) пром. и гражд. строит., технология и механизация на строит. или строит.на сгради и съоръж.; (3) топлотехника (отопление, вентилация и климатизация); (4) спец., въз основа на които се придоб. квалиф. електроинж.; (5) ВиК, пречистване на отпадъчни води; (6) специалностите, въз основа на които се придобива квалификация инженер “Контролно измервателни прибори и автоматика”; (7) специалностите, свързани със санитарно-хигиенните изисквания към строежите (лекари, инженери, архитекти и др.); (8) пожарна и аварийна безопасност или друга специалност, осигуряваща квалификация в областта на противопожарните строително-технически норми.Допуска се включване в екипа на участника и на лица със специалности, приравнени към посочените по - горе (от 1 до 8, вкл.). Приравнени са спец., при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на съотв. специалност по посочените по - горе (от 1 до 8, вкл.). Участник в процедурата може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че представи документи, доказващи, че има на свое разположение тези ресурси. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания за техническите възможности и квалификация на участниците, важат за обединението като цяло. При участие чрез подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнение на дейностите от обекта на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал. 5, във връзка с ал. 6 от ЗОП.
27.02.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обособената позиция, Изпълнителят следва да осъществи пълни, адекватни и съобразени изцяло с изискванията на Възложителя дейности, гарантиращи законосъобразното изпълнение на строително-монтажните работи и разрешаване позването на следния строеж: Обект: "Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ - гр. Благоевград, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за технологично оборудване и проектиране - строителство за електро и машинно - монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга)". Обектът на строителна интервенция, спрямо който ще бъдат осъществявани дейностите по оценка на съответствието и строителен надзор, включени в обхвата на настоящата обособена позиция са: - II-ра (втора) категория, по смисъла на чл. 137, ал. 2, т.1, буква "б" от ЗУТ; - IV-та (четвърта) група строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 4.2.1 от Правилника за редаза вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС).
71520000, 71521000
Описание:
1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в задълж. обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. 2. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 3. Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 4. Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. 5. Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. 6. Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. 7. Изготвяне на Окончателни доклади за всеки един от строежите, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването им, включително технически паспорти за всички строежи, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. 8. Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. 9. Едновременно с функциите на консултант, Изпълнителят ще осъществява и функциите на Инженер, съгласно договорните условия на FIDIC за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно-монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от изпълнителя (Жълта Книга), включващо комуникация с проектантите по отношение съответствие на проектите със съществените изисквания на строежите и строителните продукти.
В изпълнение на възложените му дейности от обхвата на обособената позиция, Изпълнителят следва да осъществи пълни, адекватни и съобразени изцяло с изискванията на Възложителя дейности, гарантиращи законосъобразното изпълнение на строително – монтажните работи и разрешаване ползването на следния строеж: Обект: „Изграждане на канализация и водопровод по бул. „Пейо Яворов” - гр. Благоевград, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за изграждане на строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя (Червена книга)“. Обектът на строителна интервенция, спрямо който ще бъдат осъществявани дейностите по оценка на съответствието и строителен надзор, включени в обхвата на настоящата обособена позиция, са: - III- та (трета) категория, по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 3, буква „б“ от ЗУТ; - IV-та (четвърта) група строежи, съгласно чл.5, ал.6, т. 4.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). 8. Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация; 9. Едновременно с функциите на консултант, Изпълнителят ще осъществява и функциите на Инженер, съгласно договорните условия на FIDIC за строителство на строителни и инженерни обекти, проектирани от възложителя (Червена Книга), включващо комуникация с проектантите по отношение съответствие на проектите със съществените изисквания на строежите и строителните продукти
71520000, 71521000
Описание:
1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, в задължит. обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ: - законосъобразно започване на строежа; - пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - изпълнение на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; - спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания; - годност на строежа за въвеждане в експлоатация. 2. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 3. Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 4. Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. 5. Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2/2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. 6. Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. 7. Изготвяне на Окончателни доклади за всеки един от строежите, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването им, включително технически паспорти за всички строежи, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител.