00661-2013-0007
Технически редакции | ||
27.02.2013 14:40 ч. : | 27/02/2013 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.02.2013 14:40 ч. : | 27/02/2013 14:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Белене: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Белене, област Плевен, община Белене, град Белене, ул. "България" №: 35;, За: Цветомир Цветанов - гл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки"; Виолета Динова - мл. експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672; 0658 31031, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062
Място/места за контакт: Момчил Спасов-Заместник-кмет на община БеленеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.
Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Извършване на одит в рамките на проект „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата мрежа на град Белене.
Възлагане на обществена поръчка
Целта на настоящата обществена поръчка е чрез избор на изпълнител за извършване на одит да се постигне увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите в рамките на проект „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата мрежа на град Белене, финансиран съгласно договор № DIR 51011116-C057/29.11.2012г. за безвъзмездна финансова помощ финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния Фонд, в съответствие с националните, европейските и международните одиторски стандарти. Одитът, предмет на настоящата обществена поръчка е непрекъснат процес съпровождащ изпълнението на проекта «Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене». Участниците имат право да представят само една оферта за участие в обществената поръчка. Обектът на поръчката не включва обособени позиции. Не се допуска представяне на варианти на офертата.Никой участник не може да прехвърля правата и задълженията си по тази обществена поръчка на трети лица. Поръчката е открита с Решение № 139/19.02.2013г. на Кмета на община Белене и е по реда на чл.14 ал.3 т.2 от ЗОП. Възложителят изпраща решението и обявлението до АОП по електронен път с електронен подпис и предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена в профила на купувача (виж § 1 т.20 от ДР на ЗОП): http://obshtina.belene.net/pp.htm, поради което, съгласно чл. 64 ал.3 ЗОП срокът за подаване на оферти се намалява на 28 календарни дни.
79212000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнителят на обществената поръчка ще одитира дейностите, извършвани през целия цикъл на проекта, при което ще изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на дейностите по проекта в съответствие с националните и международните одиторски стандарти и националните нормативни изисквания. Обхватът на одитирането от страна на изпълнителя са детайлно описани в техническата спецификация – раздел V от към документация - неразделна част от настоящото обявление за поръчката. Предмет на настоящата услуга е извършване на одит на изпълнението и отчитането на проект «Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене». Под осъществяване на текущ одит съгласно Насоките за Управляващия орган (дирекция КПОС в МОСВ) на ОП „Околна среда“ (Насоки за текущ одит на проекти, финансирани със средства по ОП „Околна среда 20072013 г.“, за проекти одобрени след 01.01.2011 г.- http://ope.moew.government.bg/bg/pages/narachnitsi-ukazania-rakovodstva/66#3 ) се има предвид извършването на текущ и окончателен одит с цел да се удостовери, че проектът е изпълнен законосъобразно и спазвайки принципите за добро финансово управление. Очаквани резултати при изпълнението на поръчката: •Своевременно, независимо и професионално изготвен Одиторски доклад с фактически констатации относно извършените разходи по проект «Частично изграждане на канализационна мреж с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене»; •Верифицирани и изплатени средствата от окончателното искане за средства; •Изпълнени мерки за информация и публичност съгласно европейското и национално законодателство, насоки за прилагане на мерките за информация и публичност на ОПОС; •Предотвратени прояви за извършване на измами и нередности при изпълнението на проекта. След приключването на договора Изпълнителят е длъжен да предаде на Възложителя всички документи, свързани с изпълнението на тази поръчка на хартиен и електронен носител в два екземпляра, с приемо-предавателен протокол. Мерки за информация и публичност: При всички дейности, за които е приложимо, изпълнителят следва да осигурява публичност и информираност на финансирането по настоящия договор, в съответствие с Насоките за информация и публичност на проекти, финансирани по оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“ / http://ope.moew.government.bg/files/useruploads/files/Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf / и комуникационният план на оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“, одобрен от Европейската комисия на 7 май 2008 година. Изпълнителят следва да използва емблемата на ЕС във всички обяви или публикации, свързани с договора, както и на всички публични събития, изпълнителят е длъжен да оповести, че договорът е получил финансиране от оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.“. Според вида на информационните материали те могат да съдържат: •Името на проекта, който се изпълнява; •Името и логото на оперативната програма; •Името на ЕФРР/Кохезионния фонд; •Флага на ЕС. За информацията, разпространявана по електронен път (напр. уеб сайтове, електронни съобщения и т.н.) или чрез аудио-визуални материали, описаните мерки се прилагат аналогично. •За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на изискванията и указанията в обявлението за поръчката и от настоящата документация. •Ценовата оферта задължително трябва да включва пълния обем на обществената поръчка. •Всеки участник има право да представи само една оферта по процедурата. •В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. •Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
НЕ
28
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранции за участие в процедурата не се изискват (чл. 59 ал.5 т.2 ЗОП). Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. Определеният за изпълнител, представя при подписване на договора оригинал на гаранция за изпълнение на договора под формата на банкова гаранция - по образеца от документацията, или по образец на банката издател, или превод на парична сума по банков път с платежно нареждане (електронно банкиране), по сметка на община Белене: IBAN: BG61 STSA 9300 3359 454700; BIC: STSA BGSF, при банка: „ДСК” ЕАД – клон Белене, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на договор за услуга №…./дата, за общ. поръчка по ОП ОС 2007-2013 , проект с рег. № DIR - 51011116-70-154”. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение, във формата на парична сума, трябва да е постъпила по сметката на Възложителя към момента на сключване на договор. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна, неотменяема и неделима, в полза на Община Белене и със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след датата на приключване на договора по тази поръчка, съгласно клаузата по чл.6 от него.Гаранцията за изпълнение се освобождава в пълен размер в едномесечен срок след уведомление от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, че е получено писмо за верифициране на сумите и одобрение на окончателния доклад за проекта от страна на Управляващия орган на Оперативна програма „Околна среда” 2007 – 2013 г. (УО на ОПОС – дирекция КПОС в МОСВ), след извършване на последното дължимо плащане от Възложителя към Изпълнителя по този договор и след изпълнение на задължението на Изпълнителя по чл.4 ал.5 от договора. Когато определения за изпълнител участник е обединение, което не е юридическо лице, гаранцията за изпълнение на договора се превежда (издава), след извършване съответна регистрация по смисъла на чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП, като гаранцията за изпълнение следва да се представи от името на определения за изпълнител. Възложителят обръща внимание, че когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция, тя трябва да гарантира изпълнението на определените в нея задължения от изпълнителя като цяло, а не от отделен член на обединението.
(1) Плащането на възнаграждението по договора ще се извършва по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ посочена в чл.3 ал.1 на договора, както следва: (2)Авансово плащане в размер на до 20% (двадесет на сто) от стойността на договора, платимо в срок от 10 (десет) календарни дни от датата на получаване на авансово плащане от Община Белене по Договор за БФП за проект „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене”, след представяне от Изпълнителя на оригинална фактура и одобряването й от Възложителя. (3) Междинни плащания – в размер на до 60 % (шестдесет на сто) от стойността на Договора/общо/, платими в срок от 10 (десет) календарни дни от одобряване от Възложителя на междинен /тримесечен/ доклад, изготвен от изпълнителя, след представяне от Изпълнителя на оригинални фактури и одобряването им от Възложителя. Преди одобрение на доклада от възложителя или определено от него длъжностно лице плащане не се извършва. (4) Окончателно плащане – в размер на до 20% (двадесет на сто) от стойността на договора, платимо в срок до 10 (десет) календарни дни след представяне от Изпълнителя на оригинална фактура, одобряването й от Възложителя и придружена от окончателен доклад за изпълнението, одобрен от Възложителя. В случай на констатирани забележки ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ изисква от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 10 /десет/ работни дни съответното коригиране на окончателния одиторски доклад. (5) Стойността на авансовото и междинните плащания не могат да надхвърлят 80% от стойността на договора. (6) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в български лева и в съответствие със Закона за счетоводството и ЗДДС. (7) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да посочи в издадените от него фактури номера на договора, текста: „Разходът е по проект DIR- 51011116-70-154 „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене” по ОП „Околна среда 2007-2013 г.”, договор за безвъзмездна помощ № DIR – 51011116-С0-57 и сключен договор № / гггг за изп. на обществена поръчка”. (8) При промяна на банковата сметка , ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен незабавно да уведоми писмено ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. (9) Разходите, извършени във връзка с изпълнението на договора по тази поръчка, следв да отговарят на правилата за допустимост, регламентирани в ПМС № 62/ 21.03.2007 г. за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз, за финансовата рамка 2007-2013 г.". (10) Възнаграждението на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ е за цялостно извършване на услугата. То е окончателно и не подлежи на увеличение.Възложителят не дължи, каквото и да е плащане, при никакви условия, извън цената по договора. (11) Когато в цената по договора или елемент към нея не е включен ДДС, при регистрация на изпълнителя/съответен подизпълнител/друго лице, с който изпълнителя има взамоотношения по ЗДДС, по време на действието и изпълнение на договора, фактът на регистрацията на данъчно задълженото лице и начисляването на данъка върху крайната услуга не се отразява на крайната цена за изпълнение на поръчката и не може може да бъде основание за промяната й. (12) Финансови корекции по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, наложени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от Управляващия орган на ОП „Околна среда” 2007-2013 и/или от други одитиращи органи имащи отношение по изпълняваните и/или изпълнени услуги по чл.1 ал.1 от Договора по тази поръчка, са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Същите се прихващат от предстоящи плащания или се възстановяват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по сметката посочена в чл.5 ал.3 от договора за тази поръчка. Договорът се счита за изпълнен след изплащане на уговореното по чл. 2 от договора възнаграждение и възстановяване на гаранцията за изпълнение по чл.12 от договора.
В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е юридическо лице, тогава членовете (лицата) в него сключват споразумение (договор), което трябва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: а.всички членове на обединението / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; б.всички членове на обединението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; в.всички членове на обединението / консорциума са задължени да бъдат солидарно отговорни към Възложителя по настоящата поръчка и договора. В договора за създаване на обединението/консорциум задължително да се включат клаузи определящи, кои членове в него, коя част от дейностите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25 ал. 8 ЗОП. Членовете в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и промени във вътрешното разпределение на дейностите между членовете в обединението. Когато в споразумението за създаването на обединение / консорциум липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или състава на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато не е приложено в офертата споразумение за създаването на обединение / консорциум, Комисията назначена от Възложителя за разглеждане и оценяване на подадените оферти, го изисква на основание чл. 68, ал. 8 от ЗОП. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, и то не е юридическо лице, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице. В случай, че за изпълнител е определено обединение (консорциум) на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, преди сключване на договора, обединението следва да изпълни задължението си по смисъла на чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП.В този случай ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация според законодателството на държавата, в която са установени (виж § 1 т.7 от ДР на ЗОП). Участниците в обединението носят солидарна отговорност за изпълнение на договора за обществената поръчка.
1.Определения за изпълнител вкл. и декларираните в офертата подизпълнители, членовете на обединението, трябва да отговаря/-т на изискванията и ограниченията в обявлението и документацията, и към момента на сключване на договора за поръчката.Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. 2.В случай, че бъдат установени елементи свързани с предлаганата цена, поставени извън плик 3, офертата на участника ще бъде отхвърлена и отстранена от по-нататъшно участие по смисъла на чл. 69 ал. 1 т.4 от ЗОП. 3. Документите в офертата следва да бъдат сканирани при окончателното й окомплектоване и подписване където е указано. Сканират се съдържанието на плик 1, 2 и 3 по ред на подредба на документите в .pdf формат. Сканираното се записва на електронни носители (диск) като на диск 1 се записват сканираните документи от плик 1, в диск 2 – тези от плик 2, и в диск 3 – тези от плик 3. Дисковете се поставят в съответния плик, чиито документи съдържат. Ако участник включи електронен носител с документите за предлаганата цена извън плик 3, ще бъде отстранен от участие. 4.До 7 календарни дни преди изтичането на срока за получаване на офертите всяко заинтересовано лице може да зададе писмено въпроси за разяснения по поръчката-по поща (вкл. електронна) или факс. 5.Известия, разяснения, допълнителната информация или друга кореспонденция ще се осъществява ускорено изключитено по електронен път, като се предават от Възложителя на всички лица, получили документацията за участие и/или са посочили адрес за кореспонденция - електронна поща (вкл. и такава посочена на официален уебсайт на участника) или факс – в съответствие чл. 10 от Закона за електронния документ и електронния подпис (ЗЕДЕП) и чл. 61 АПК. Опцията ще се прилага за цялата кореспонденция във връзка с чл.27А, чл.28 ал.9, чл. 29, чл.58А, чл. 68 ал.ал 8 и 9, чл.69а ал.3, чл.70 ал.1, чл. 73 ал.3 и ал.4 и чл.82 ал.4, от ЗОП до приключване на процедурата съгласно чл. 38 т.1 и т. 5 ЗОП. Моментът на получаването при заинтересованото лице/участник/изпълнител,ще се счита от датата на получено при Възложителя потвърждение от заинтересовано лице/участник/изпълнител, за изпратено от Възложителя електронно известяване/уведомяване. В случай – при уведомяване по факс, моментът на получаване ще се счита от датата отбелязана на факс съобщението, без да се иска потвърждаване. При броенето на срока за получаване на допълнителни документи, обосновка по чл.70 ал.1 ЗОП, или преценка на допустимостта на жалба по чл.120 ал.5 т. 4 от ЗОП пред КЗК и/или ВАС, за валидна се приема най-ранната дата на изпратеното или полученото (в случай на използване на електронна поща) съобщение. Сроковете за получаване на допълнителните документи по чл.68 ал.8-9 ЗОП, обосновката по чл.70 ЗОП и за обжалване, съгласно чл. 120 ал. 5 ЗОП, започват да текат от момента на уведомяването на участник или заинтересованото лице, получаването на което съобщение, е потвърдило по надлежния ред описан по-горе. При получаването на хартиен вариант на даден документ с обикновена пощенска услуга/куриер, който е бил изпратен преди това и по електронна поща и/или факс, и вече е било потвърдено за получено от заинтересовано лице/участник, датата на получаване на хартиения документ не е основание за подновяване на срок, вкл. за обжалване/възражение по смисъла на чл.120 ЗОП. /справка Определение № 5978/29.04.2011г. на Върховния административен съд: http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/VAS/Opred_5978_04292011.pdf 6. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник за който са налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1 т. 1 а)-д) т.2 и 3, ал.2, т. 1, 2 /предл. първо/, 2а /предл. първо/, 3, 4 и 5, и ал.5 от ЗОП.
ДА
Приложимото законодателство в сферата на одитната дейност, Националните и европейски одиторски стандарти. Стандартите, издавани от международната организация на върховните одитни институции (INTOSAI), Международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, издавани от Международния институт на вътрешните одитори и Международните одиторски стандарти, издавани от международната федерация на счетоводителите; Изпълнителят като цяло следва да притежава следните препоръчителни сертификати: Национални: •Дипломиран експерт-счетоводител (ДЕС) – сертификат на Института на дипломираните експерт-счетоводители, или еквивалент на този сертификат; •Сертифициран вътрешен одитор в публичния сектор (СВОПС) – сертификат на Министерство на финансите, с който следва да се покажат познания в областта на извършването на одитни ангажименти, или еквивалент на този сертификат. Ще бъдат признати и изброените по-долу международни стандарти, но в съответствие с чл.21 от Закона за независимия финансов одит: •Международни: •Сертфикати CPA, ACCA, CFSA, CA9 и пр., или еквиваленти, с които следва да се покаже необходимата квалификация в областта на процедурите свързани с осчетоводяванията на разходите по проекта, както и познания в областта на извършването на одитни ангажименти; •Сертификат за вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA) на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.), или еквивалент на този сертификат, с който следва да се покаже необходимата квалификация в областта на вътрешния контрол, контролни рамки, системи за управление и контрол, вътрешен одит, както и познания в областта на извършването на одитни ангажименти; •Сертификат за одитор в публичния сектор (Certified Government Auditing Professional, CGAP) – сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.), или еквивалент на този сертификат, с който следва да се покажат познания в областта на извършването на одитни ангажименти; •Сертификат за инспектор на измами (Certified Fraud Examiner) – сертификат на Асоциацията на сертифицираните инспектори на измами (ACFE), или еквивалент на този сертификат, с който следва да се покажат познания в областтана разкриването и предотвратяването на измами и нередности.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие може да се закупи и получи в сградата на Община Белене от 9.00 часа до 16:30 часа, всеки работен ден.Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Белене или по следната банкова сметка на Общината: IBAN: BG74 STSA 9300 8459 454700 BIC: STSA BGSF, Банка: «ДСК» ЕАД Код за вид плащане: 44 80 07 Документацията за участие може да се закупува и получава до 7 (седем) календарни дни преди изтичането на срока за подаване на офертите.Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Комплект от документацията за участие се получава на адрес: община Белене – гр. Белене, п.к. 5930, ул. „България” №: 35, етаж последен, стая№22, телефон: 0658/34672, факс: 0658/31062 лице за контакт: Цветомир Цветанов и/или Виолета Динова, след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е платена.При поискване документацията за участие се изпраща на съответния участник за негова сметка. От датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет адреса на възложителя: http://obshtina.belene.net/pp.htm, раздел "Профил на купувача" (виж § 1 т.20 от ДР на ЗОП). От момента на получаване на документацията за участие, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от "Профила на купувача" за публикувани от Възложителя писмени разяснение и отговори на постъпили евентуално запитвания. Считано от момента на поставяне в профила на купувача на постъпили отговори по смисъла на чл.29 ал. 1 и следв. от ЗОП, получилите документацията заинтересовани лица се считат за редовно уведомени. Разясненията, допълнителната информация или допълнителните документи се изпращат или предават от Възложителя на всички лица, получили документация за участие и посочили адрес за кореспонденция - електронна поща (включително и такава на официален уебсайт) или факс, в 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането.
Български
180
Зала 26 на Административната сграда на Община Белене, гр. Белене, ул. „България” № 35
При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (с нотариално заверено пълномощно), както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване. Съгласно чл. 68 ал.2 от ЗОП, при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, получилите документация за участие лица ще се уведомят писмено.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект с регистрационен номер DIR - 51011116-70-154 „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа в гр. Белене” се финансира по Оперативна програма "Околна среда" 2007-2013 съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейски съюз, приоритетна ос 1: «Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води», референтен номер на процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 «Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж. », договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с регистрационен номер DIR – 51011116-С0-57 oт 29.11.2012 г.
>Продължение към Разд. ІІІ, т. 2.3.> "Техн. възможности" - "Мин. изисквания" някои от ключовите експерти предложени от определения за Изпълнител се налага да бъде/-ат сменени след подписване на договора, Изпълнителят трябва да ги замени с експерти, притежаващи професионален опит и квалификация, не по-ниски от заложените съгласно условията в Обявлението и указанията в поръчката. Новите ключови експерти следва да бъдат одобрени от Възложителя преди да започнат работа по договора. Изпълнителят поема всякакви допълнителни разходи свързани със смяната на негови ключови експерти, включително разходите за назначаване на временен ключов експерт до одобряването на новия ключов експерт. Всички ключови експерти трябва да са независими и да се гарантира липсата на конфликт на интереси при изпълнение на възложените им задължения. Други/Не-ключови експерти: Освен заложените експерти, след подписване на договора за обществената поръчка, участникът избран за Изпълнител има право в случай на необходимост да предложи и допълнителни не ключови експерти, за да гарантира ефективно изпълнение на всички дейности, постигането на резултатите и целите, заложени в Техническата спецификация.Процедурата на подбор, използвана от Изпълнителя за избиране на тези допълнителни експерти, трябва да бъде прозрачна и да се основава на предварително определени критерии, които включват професионалната им квалификация и трудов стаж. Автобиографиите на не ключовите експерти не се включват в офертите и не подлежат на оценка по време на тръжната процедура. Чуждестранните лица могат да удостоверят съответствието си с поставените изисквания за екипа от експерти, чрез представяне на еквивалентни документи, според законодателството на държавата, където участникът е установен (виж § 1 т.7 от ДР на ЗОП). Договорът за общ. поръчка не се сключва с участника, опред. за изпълнител, който при подписването на договора: -не изпълни задължението по чл. 47, ал. 10 и чл. 48, ал. 2 от ЗОП; -не представи определената гаранция за изпълнение на договора; -не извърши съответна регистрация, не представи документ или не изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя при откриване на процедурата; -не представи декларация за нередности – по Образец в документацията за участие. Възложителя ще приложи хипотезите на чл. 48 ал.2 и ал.3 от ППЗОП, в случай че настъпят посочените в тази разпоредба обстоятелства.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалба може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок, съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП. Жалба срещу решението за класиране или прекратяване на процедурата може да подаде всяко от лицата по чл. 120, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното действие, съгласно чл. 120, ал.5.т.4 и ал. 7 от ЗОП. Жалба се подава на български език едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
Община Белене, Цветомир Цветанов - главен експерт "Икономическо развитие и обществени поръчки", ул. "България" № 35, Република България 5930, Белене, Тел.: 0658 34672, E-mail: obshtinabl@abv.bg, Факс: 0658 31062
Интернет адрес/и:
27.02.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ