Версия за печат

00398-2013-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на материали, химикали и консумативи за научно-изследователска дейност по договор ДУНК 01/2 от 2009г.,финансиран от ФНИ, МОМН, за нуждите на Научно-изследователски комплекс, Медицински Университет – София и Медицински университет – Пловдив по 10 обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
За обособени позиции 1,2,3,4,5,6 и 10: Медицински Университет - София - Катедра по Медицинска Химия и Биохимия и Център по Молекулна Медицина, Медицински Факултет,гр.София, ул.”Здраве ” № 2. За обособени позиции 7, 8 и 9: Медицински Университет - Пловдив, гр. Пловдив, бул. “В. Априлов” 15.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на материали, химикали и консумативи за научно-изследователска дейност по договор ДУНК 01/2 от 2009г.,финансиран от ФНИ, МОМН, за нуждите на Научно-изследователски комплекс, Медицински Университет – София и Медицински университет – Пловдив по 10 обособени позиции”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимите материали, химикали и консумативи за научно-изследователска дейност за нуждите на Научно-изследователски комплекс, Медицински университет – София и Медицински университет- Пловдив по 10 обособени позиции и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

45

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 250,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 160,00 лв., за 3-та обос.позиция - 70,00 лв.,за 4-та обос.позиция-85,00лв., за 5-та обос.позиция -680,00лв. за 6-та обос.позиция-480,00лв,за 7-ма обос.позиция-35,00лв.,за 8-ма обос.позиция -40,00лв., за 9-та обос.позиция - 35,00 лв. и за 10-та обос.позиция - 290,00лв. При участие за цялата поръчка в размер на 2125,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП,със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от – Медицински факултет при Медицински университет – София, по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни от доставката на материалите, химикалите и консумативите и след представяне на : - Доставна фактура издадена с името и с данните на МФ при Медицински университет - София, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; -Приемателно-предавателен протокол между Медицински факултет при Медицински университет – София и Изпълнителя, удостоверяващ получаването на материалите, химикалите и консумативите за обособени позиции -1,2,3,4,5,6 и 10 . За обособени позиции 7, 8 и 9 приемателно-предавателен протокол се подписва между Медицински университет – Пловдив и Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ; Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения – договор за създаване на обедин. или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;Заверено от участника копие от уд. с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идент.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на ОП; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на др.документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Пл. №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Пл. № 2 "Предл.за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Пл. № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника;Когато документите от Пл.№1 не са представени в отделни запечатени непрозрачни пликове, по отделни обособени позиции /когато за тях се изисква представяне на различни документи за доказване на съотв.Когато докум. от съдържанието на Пл№ 2 и №3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка об.поз.поотделно,при непредставяне на извадки от фирм. брошури-каталози за всички об.поз. и мостри за 3 об.п.,при надвишаване на финансовия лимит по дадена обос. поз.,при представяне на прил. или докуме. в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък - декларация (свободен текст), съдържаща основните договори за подобни доставки изпълнени през последните три години,към момента на подаване на офертата на съответния участник, включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори в оригинал или заверено от участника копие. Участникът да представи оригинално или заверено копие на актуално оторизационно писмо за всички обособени позиции и всички артикули в тях /за които участва участникът/ от фирмата производител за продажба на територията на България; Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя за всички обособени позиции /за които участва участника/ и всички артикули в тях- /заверено копие/.Не се изисква за участие за артикул 6.20 на обособена позиция № 6; Сертификат ISO 13485:2003 или еквивалент на производителя за артикул 6.20 на обособена позиция № 6 /заверено копие/ Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на фирмата-участник в процедурата за доставка за всички обособени позиции и всички артикули в тях, без тези в обособена позиция № 3 /не се изисква за участие за обособена позиция № 3/ Задължително се представят за всички обособени позиции и всички артикули в тях извадки от фирмени брошури или каталози,само страниците касаещи съответните материали, химикали и консумативи, надписани в горния десен ъгъл за коя обособена позиция и номер на конкретен артикул в нея се отнасят, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на материалите, химикалите и консумативите с изискванията на Възложителя. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик № 1- Документи за подбор /същите се разглеждат за съответствие на ІІ-ри етап заедно с техническото предложение на участника/. За обособена позиция № 3 - за всички артикули в нея, задължително се представят мостри, отбелязани за кой номер на конкретен артикул се отнасят. Мострите се поставят в Плик № 1- Документи за подбор или в кашонче към плик №1, което се надписва «мостри към плик №1» /същите се разглеждат за съответствие на ІІ-ри етап заедно с техническото предложение на участника/. В горния десен ъгъл на всеки сертификат и оторизация задължително да е отбелязано за коя обособена позиция и номер на конкретния артикул в нея се отнасят, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- в процедурата могат да участват лица, които за последните три години,към момента на подаване на офертата на съответния участник, имат изпълнени най-малко два договора сходни с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица,да са изпълнени качествено и в срок,доказано с препоръки за добро изпълнение - минимум 2 /два/ броя; Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира съответствие по клас и предназначение с посочения предмет на поръчката, за съответната обособена позиция. -Фирмата участник да има актуална оторизация от фирмата производител за продажба на територията на България на предлаганите материали, химикали и консумативи. -Участникът да доставя материали, химикали и консумативи от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент,/не се изисква за участие за артикул 6.20 на обособена позиция № 6/; Участник, който участва за обособена позиция №6 да доставя артикул 6.20 от производител, сертифициран по ISO 13485:2003 или еквивалент. - Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за доставка на материали, химикали и консумативи за всички обособени позиции и всички артикули в тях, без тези в обособена позиция № 3 /не се изисква за участие за обособена позиция № 3/ -За доказване на съответствието на предлаганите материали, химикали и консумативи участникът да представи извадки от фирмени брошури или каталози. -Участникът да представи мостри за обособена позиция № 3 - за всички артикули в нея.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 42 - 068292 от 27.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.03.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.03.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.03.2013 г.  Час: 10:00
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят определя финансов лимит по обособини позиции, както следва:за първа обособена позиция - 25669,00 лв. без ДДС, за втора обос. позиция – 16293,00,00 лв. без ДДС, за трета обособена позиция – 7055,00 лв. без ДДС, за четвърта обособена позиция – 8980,00лв. без ДДС, за пета обособена позиция – 68917,00 лв. без ДДС, за шеста обособена позиция – 48504,00 лв. без ДДС, за седма обособена позиция – 3608,00 лв. без ДДС, за осма обособена позиция – 4443,00 лв. без ДДС, за девета обособена позиция – 3615,00 лв. без ДДС, за десета обособена позиция – 29136,00 лв. без ДДС.Участник надвишил финансовия лимит по дадена обособена позиция се отстранявя от участие за тази обособена позиция

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.02.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за изолиране и генотипиране на ДНК /Медицински университет – София/
1) Кратко описание

Реактиви и консумативи за изолиране и генотипиране на ДНК /Медицински университет – София/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 25669,00 лв без ДДС лв без ДДС




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Реактиви за ДНК анализ на микрочипове /Медицински университет – София/
1) Кратко описание

Реактиви за ДНК анализ на микрочипове /Медицински университет – София/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 16293,00 лв без ДДС лв без ДДС




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Консумативи за работа с ДНК и тъкан /Медицински университет – София/
1) Кратко описание

Консумативи за работа с ДНК и тъкан /Медицински университет – София/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 7055,00 лв без ДДС лв без ДДС




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Консумативи и реактиви за работа с автоматична накапваща система /Медицински университет – София/
1) Кратко описание

Консумативи и реактиви за работа с автоматична накапваща система /Медицински университет – София/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документациятя

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 8980,00лв без ДДС лв без ДДС




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за работа със секвенатор от ново поколение Ion Torrent /Медицински университет – София/
1) Кратко описание

Реактиви и консумативи за работа със секвенатор от ново поколение Ion Torrent /Медицински университет – София/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 68917,00лв без ДДС лв без ДДС




Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за работа с персонална секвенираща система МiSeq, базирана на принципа секвениране чрез синтеза /Медицински университет – София/
1) Кратко описание

Реактиви и консумативи за работа с персонална секвенираща система МiSeq, базирана на принципа секвениране чрез синтеза /Медицински университет – София/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 48504,00лв без ДДС лв без ДДС




Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Античовешки моноклонални антитела за флоуцитометрия /Медицински университет – Пловдив/
1) Кратко описание

Античовешки моноклонални антитела за флоуцитометрия /Медицински университет – Пловдив/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 3608,00лв без ДДС лв без ДДС




Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за PCR анализ на различни механизми на резистентност при бактерии /Медицински университет – Пловдив/
1) Кратко описание

Реактиви и консумативи за PCR анализ на различни механизми на резистентност при бактерии /Медицински университет – Пловдив/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 4443,00лв без ДДС лв без ДДС




Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Реактиви за клетъчна биология /Медицински университет – Пловдив/
1) Кратко описание

Реактиви за клетъчна биология /Медицински университет – Пловдив/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 3615,00лв без ДДС лв без ДДС




Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Реактиви и консумативи за белтъчен анализ и работа с клетъчни култури /Медицински университет – София/
1) Кратко описание

Реактиви и консумативи за белтъчен анализ и работа с клетъчни култури /Медицински университет – София/

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 29136,00лв без ДДС лв без ДДС