Версия за печат

00072-2013-0006

BG-Карлово: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Карлово, ул. "Петко Събев" № 1, За: Йордан Халаджов, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 99380, E-mail: yhaladzhov@karlovo.bg, Факс: 0335 99381

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.karlovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“ИЗГРАЖДАНЕ НА КРЪГОВИ КРЪСТОВИЩА И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВОДОПРОВОД И НАСТИЛКА ПО УЛ. ”БЯЛА РЕКА” В ГР. КАРЛОВО, ОБЩИНА КАРЛОВО - ИНЖЕНЕРИНГ”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Карлово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка обхваща проектиране и строителство (инженеринг) на две кръгови кръстовища - ВХОД/ИЗХОД БУРГАС и ВХОД/ИЗХОД ПЛОВДИВ, както и реконструкция на водопровод и настилка по ул. ”Бяла река” в гр. Карлово.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233128, 45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи на кръстовища с кръгово движение
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектиране и строителство на две кръгови кръстовища и реконструкция на водопровод и настилка на една улица.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е 12 000 лв. без ДДС. Гаранцията може да бъде представена като парична сума или под формата на банкова гаранция, съгласно чл. 60 от ЗОП. Паричната сума може да бъде внесена в касата на Община Карлово или да бъде преведена по сметка на Възложителя BG41CECB97903343652301 BIC: CECBBGSF - "ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА". Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малка от 90 дни от крайната дата за приемане на офертите. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора. Участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка трябва да учреди гаранцията преди датата на подписване на договора, като същата трябва да е валидна за целия срок на договора, увеличен с 30 /тридесет/дни. Гаранцията може да бъде под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението на обществената поръчка ще стартира само след като бъде осигурено финансиране. Авансово плащане - 40 % от стойността на договора; Междинно плащане - до 30 % от стойността на договора; Окончателно плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение от физически и/или юридически лица. Представя се нотариално заверено споразумение за създаване на обединение в оригинал, или нотариално заверено копие, а преди сключване на договора и необходимите документи съгласно ЗОП и ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Изпълнението на обществената поръчка ще стартира само след като бъде осигурено финансиране.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен професионален регистър, даващ му право да изпълнява строежи минимум от ІІ група – І категория, съгласно разпоредбите на ЗУТ и ЗКС; Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: За участие в процедурата следва да подаде оферта, представена в запечатан непрозрачен плик, като върху който, участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и задължително електронен адрес. Офертата се изготвя по приложените в документацията образци и трябва да съдържа: 1. Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”, в който се поставят документи и образци, съдържащи информация за правното състояние, икономическите, финансови и техническите възможности на участника; 2. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя образец „Предложение за изпълнение на поръчката”, свързан с изпълнението на поръчката; 3. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставя образец на ценово предложение за изпълнението на поръчката - Ценова оферта на участника. За участника не трябва да са налице обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а"-"д", т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2 (за строително-ремонтни работи), 3 и 4, ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за оборота от осъществяване на строителни дейности, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 (три) финансово приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Участникът трябва да разполага със застрахователна полица за „Застраховка за професионална отговорност в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е реализирал оборот не по-малък от3 000 000 лв. (три милиона), без вкл. ДДС (общо за трите години). Под „дейности сходни с предмета на поръчката” следва да се разбира „строителни и монтажни работи“; 2. Застраховката да отговаря на категорията строеж на обекта и да е със срок на валидност не по-малко от срока на изпълнение.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години (2008-2012 г.), придружен от препоръки за добро изпълнение. В препоръките трябва да са посочени стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 2. Списък на техническите лица; 3. Списък на техническото оборудване; 4. Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството, на здравето и безопасността и на околната среда; 5. Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, в Камарата на строителите в България или да има регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, предмет на настоящата поръчка.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 договора със сходен предмет за последните 5 години. 2. Участникът следва да докаже, че разполага най-малко с: - 1 бр. координатор по качество и 1 бр. координатор по безопасни и здравословни условия на труд, със съответните документи, доказващи квалификацията им; същите трябва да имат общ трудов стаж минимум 5 г., назначени на трудов/граждански договор; - 3-ма строителни техници с трудов стаж минимум 5 г., назначени на трудов/граждански договор; - участникът да разполага с минимум 40 души изпълнителски състав за изпълнение на настоящата обществена поръчка. Наличието на изпълнителския състав се доказва с копия от трудови книжки, граждански или трудови договори, справка от НАП; 3. Участниците трябва да разполагат минимум със следната строителна механизация и оборудване, необходими за точното и качествено изпълнение на поръчката: Товарни автомобили – самосвали - 5 бр.; Асфалтополагащи машини - 2 бр.; Валяк - 3 бр.; Компресор – 2 бр.; Участникът да има на разположение акредитирана строителна лаборатория с обхват, съответстващ на този на обществената поръчка; 4. Участниците трябва да представят копия на удостоверения по ISO 9001:2008 с обхват производствен контрол, ISO 14001:2004 с обхват Системи за управление на околната среда и ISO 18001:2007 с обхват Системи за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентни или други еквивалентни мерки за осигуряване на качество; 5. Вписването да включва минимум втора група строежи от транспортната инфраструктура, от първа категория.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Организация и контрол на изпълнението ; тежест: 40
Показател: Цена на поръчката; тежест: 30
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15.03.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.03.2013 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.03.2013 г.  Час: 11:00
Място

Административна сграда на Община Карлово.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Посочените в чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията е безплатна и може да бъде изтеглена от Портала за обществени поръчки - www.aop.bg. Отговори на постъпили въпроси и разяснения по документацията за обществената поръчка ще бъдат публикувани в Портала за обществени поръчки - www.aop.bg. Съобщения, свързани с процедурата ще бъдат публикувани в "профила на купувача" - www.karlovo.bg. Възложителят ще изпраща информация до участниците по електронна поща.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.02.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ