Версия за печат

00015-2013-0003

BG-с. Медникарово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, обл.Стара Загора, За: инж. Валентина Манева, България 6294, с. Медникарово, Тел.: 042 663616, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и подмяна на 4 броя комплектни разпределителни уредби - КРУ 0,4 kV за блокове 1 и 2 на ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, обл.Стара Загора, с.Медникарово
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка включва проектиране, доставка на нови уредби, демонтаж на стари уредби, монтаж на място, демонтаж и подвързване на силови електрически и контролни кабели, както и доставка и монтаж на нови контролни кабели. Работата също така включва тестване и въвеждане в експлоатация на новите уредби и свързания с това интерфейс със съществуващата система за управление. Работата трябва да бъде извършена съгласно График за планираните ремонти на Възложителя, но не по-късно от 1 /една/ година след подписване на договор. Уредбите трябва да бъдат доставени преди началото на монтажните работи на обекта. Новите уредби трябва да бъдат проектирани като комплектни разпределителни устройства с изваждаеми функционални модули в чекмеджета, съответстващи на стандарт IEC. Принципът на действие и схемите на АВР трябва да повтарят тези в съществуващите уредби. Подмяната ще се осъществи чрез инсталиране на новата уредба в същото помещение, докато старата уредба е в експлоатация. Когато се инсталира новата уредба, Изпълнителят ще трябва да изтегли съществуващите кабели от старата до новата уредби и да ги свърже към съответните фидери.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31214500

Описание:

Електрически табла

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на настоящата обществена поръчка включва проектиране, доставка и подмяна на 4 броя комплектни разпределителни уредби - КРУ 0,4 kV, кабели и въвеждане в експлоатация. Обхватът на дейностите е подробно описан в техническата спецификация към документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 4 000 лева под формата на банкова гаранция, със срок на валидност до 01.07.2013г. или паричен депозит, внесен по банкова сметка: SG Експресбанк АД гр. София,IBАN: BG35 TTBB 9400 1521 0392 96, BIC: TTBBBG22 Гаранция за изпълнение на договора - 3% от общата стойност, представена при подписване на договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва след всяка доставка и монтаж до 60 дни, след представяне на данъчна фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, по банков път с платежно нареждане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за регистрация на кандидат - юридическо лице, и съответните документи за посочените в заявлението подизпълнители. (Удостоверение за актуална съдебна регистрация за юридически лица и едноличните търговци със седалище в Република България и съответен еквивалентен документ в официален превод за чуждестранни юридически лица); 2.Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП от кандидата и от евентуално предвидените в заявлението подизпълнители. При наличие на обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП, кандидатите се отстраняват от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1.Годишен финансов отчет за последните 3 години, или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. Представят се копия заверени "Вярно с оригинала". 2.Информация за общия оборот и за оборота от доставки и подмяна на КРУ 0,4 kV за последните три години, в зависимост от датата на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. Минимално изискване към кандидатите е да имат не по-малко от 1 млн. лева общ оборот по предмета на процедурата за последните три години.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Кратко представяне на фирмата. 2. Списък на договори, изпълнени през последните три години по предмета на процедурата, включително стойността, датата и мястото на изпълнение и възложителя. Минимално изискване към кандидатите е да имат не по-малко от три завършени обекта по предмета на процедурата. 3. Минимум три референции за успешно приключили през последните три години проекти с предмет: проектиране, доставка и подмяна на комплектни разпределителни уредби - КРУ 0,4 kV и кабели и въвеждането им в експлоатация. 4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции, за Завода-производител по стандарт ISO 9001 и за кандидата по ISO 14001 и OHSAS 18001. 5. Списък на техническите лица, отговарящи за контрола на качеството и безопасно изпълнение на работата, които ще участват при изпълнение на договора. 6. Удостоверение, издадено от Дирекция „Инспекция по труда” за липса или наличие на трудови злополуки за последните три години. 7. Описание и фотографски снимки на предлагания тип комплектни разпределителни уредби - КРУ 0,4 kV, предмет на доставка. Спецификация (технически характеристики и параметри) на предлаганите комплектни разпределителни уредби. 8. В случай, че кандидатът не е производител на стоките, той трябва да представи оторизационно писмо от Завода производител.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

9-1671-13

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.03.2013 г.  Час: 09:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.03.2013 г.  Час: 09:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.03.2013 г.  Час: 09:00
Място

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, обл.Стара Загора, общ.Гълъбово, с. Медникарово



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.02.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ