Версия за печат

01331-2012-0001

BG-Благоевград:

РЕШЕНИЕ

Номер: RD-565-11-1-7 от 29.01.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Дирекция "Национален парк Рила", кв. "Вароша", ул. "Бистрица" 12В, За: Мариана Вантова, Р България 2700, Благоевград, Тел.: 073 880537, E-mail: mvantova@rilanationalpark.bg, Факс: 073 881023

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rilanationalpark.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда


В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на изпълнител за извършване на одит на проект BG161PO005/11/3/3.2/05/26 „Устойчиво управление на Национален парк „Рила” I-ва фаза”

II.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е извършване на одит по проект BG161PO005/11/3/3.2/05/26 „Устойчиво управление на Национален парк „Рила” I-ва фаза” . Изпълнението на дейността следва да бъде съобразено с Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по ОПОС (публикувани на сайта на ОПОС). Пълното описание на обхвата на дейностите се съдържа в Техническите спецификации на одобрената документация за участие.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: RD-565-11-1 от 19.12.2012 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2012-514587
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1331-2012-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

514587

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

19.12.2012 г. 


ІV: ПРЕКРАТЯВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

IV.1) Правно основание
Чл. 39, ал. 1, т. 6 от ЗОП
IV.2) Мотиви за прекратяване на процедура

Установени са нарушиния при откриването и провеждането на процедурата, които не могат да бъдат отстранени, без това да промени условията, при които е обявена, а именно: 1. В раздел V, т. 4. „Съдържание на офертата“ от Документацията са изброени кои документи следва да бъдат поставени от участниците в Плик №1 – Документи за подбор и е посочено: „Декларация за приемане на етичните клаузи на настоящата поръчка – Образец 19“. В приложенията към Документацията, обаче под Образец № 19 стои Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, а Образец № 18 е „Декларация за спазване на етичните клаузи на настоящата поръчка“; 2. Пак в изискванията за съдържанието на плик № 1 в т.17 „Препоръки за добро изпълнение на договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, посочени от участника в Образец 10. ...“ некоректно е посочен образец 10, който представлява „Списък – декларация на екипа, който ще участва при изпълнение на поръчката“ и е заложен като изискване в т. 18 и реално няма отношение към т.17; 3. В т.2.1 от Документацията „Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците“ е посочено изискване към участниците през последните три финансови години /2009, 2010 и 2011г./ участникът, а в случай на обединение, обединението като цяло да има годишен оборот от одитни дейности в размер на 500 000лв./петстотин хиляди лева/ без ДДС“, което изискване се разминава с посоченото в Обявлението на самата обществена поръчка в АОП, където като минимални изисквания е записано: „Общият оборот на участника, общо за последните три приключили финансови години /2009, 2010 и 2011г./ и към момента на подаване на офертата, в зависимост от датата на, която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 500 000 /петстотин хиляди лева/ без ДДС“; 4. В Образец 17 – Ценово предложение точки 13 и 14 са с еднакъв текст: „Проверка, че всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване” и следва едната точка да бъде отстранена от Документацията. Т.е. на лице е правното основание за прекратяване на процедурата съгласно чл. 39, ал.1, т.6 от ЗОП.

IV.5) Поръчката може да бъде предмет на повторно публикуване

ДА


V: ОБЖАЛВАНЕ

V.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

V.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Разходите за закупуване на документация за участие ще бъдат възстановени в 14-дневен срок от публикуване на решението за прекратяване на процедурата, съгласно чл. 39, ал. 5 от Закона за обществените поръчки.


VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

29.01.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Красимир Чавдаров Андонов
Длъжност: Директор