01331-2012-0001
Технически редакции | ||
29.01.2013 13:09 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
29.01.2013 13:09 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.01.2013 13:08 ч. : | 29/01/2013 12:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.01.2013 13:08 ч. : | 29/01/2013 12:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Благоевград:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
В) за прекратяване на процедура за възлагане на обществена поръчка
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Дирекция "Национален парк Рила", кв. "Вароша", ул. "Бистрица" 12В, За: Мариана Вантова, Р България 2700, Благоевград, Тел.: 073 880537, E-mail: mvantova@rilanationalpark.bg, Факс: 073 881023
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rilanationalpark.bg.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Околна среда
В) ЗА ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за извършване на одит на проект BG161PO005/11/3/3.2/05/26 „Устойчиво управление на Национален парк „Рила” I-ва фаза”
Предмет на настоящата поръчка е извършване на одит по проект BG161PO005/11/3/3.2/05/26 „Устойчиво управление на Национален парк „Рила” I-ва фаза” . Изпълнението на дейността следва да бъде съобразено с Насоките за извършване на текущ одит на проекти, финансирани със средства по ОПОС (публикувани на сайта на ОПОС). Пълното описание на обхвата на дейностите се съдържа в Техническите спецификации на одобрената документация за участие.
79212000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
514587
19.12.2012 г.
ІV: ПРЕКРАТЯВАМ
процедура за възлагане на обществена поръчка
Установени са нарушиния при откриването и провеждането на процедурата, които не могат да бъдат отстранени, без това да промени условията, при които е обявена, а именно: 1. В раздел V, т. 4. „Съдържание на офертата“ от Документацията са изброени кои документи следва да бъдат поставени от участниците в Плик №1 – Документи за подбор и е посочено: „Декларация за приемане на етичните клаузи на настоящата поръчка – Образец 19“. В приложенията към Документацията, обаче под Образец № 19 стои Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, а Образец № 18 е „Декларация за спазване на етичните клаузи на настоящата поръчка“; 2. Пак в изискванията за съдържанието на плик № 1 в т.17 „Препоръки за добро изпълнение на договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, посочени от участника в Образец 10. ...“ некоректно е посочен образец 10, който представлява „Списък – декларация на екипа, който ще участва при изпълнение на поръчката“ и е заложен като изискване в т. 18 и реално няма отношение към т.17; 3. В т.2.1 от Документацията „Минимални изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците“ е посочено изискване към участниците през последните три финансови години /2009, 2010 и 2011г./ участникът, а в случай на обединение, обединението като цяло да има годишен оборот от одитни дейности в размер на 500 000лв./петстотин хиляди лева/ без ДДС“, което изискване се разминава с посоченото в Обявлението на самата обществена поръчка в АОП, където като минимални изисквания е записано: „Общият оборот на участника, общо за последните три приключили финансови години /2009, 2010 и 2011г./ и към момента на подаване на офертата, в зависимост от датата на, която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 500 000 /петстотин хиляди лева/ без ДДС“; 4. В Образец 17 – Ценово предложение точки 13 и 14 са с еднакъв текст: „Проверка, че всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване” и следва едната точка да бъде отстранена от Документацията. Т.е. на лице е правното основание за прекратяване на процедурата съгласно чл. 39, ал.1, т.6 от ЗОП.
ДА
V: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Разходите за закупуване на документация за участие ще бъдат възстановени в 14-дневен срок от публикуване на решението за прекратяване на процедурата, съгласно чл. 39, ал. 5 от Закона за обществените поръчки.
VII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
29.01.2013 г.
Възложител