Версия за печат

00841-2013-0001

BG-с.Ковачевци: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ковачевци, с.Ковачевци, За: Иво Асенов Симеонов, Република България 2450, с.Ковачевци, Тел.: 0884 705031, E-mail: oba_kovachevtsi@abv.bg

Място/места за контакт: Община Ковачевци

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kovachevtsi.com.

Адрес на профила на купувача: www.kovachevtsi.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хляб, хлебни изделия и хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж - Община Ковачевци, Център за настаняване от семеен тип село Сирищник, Целодневна детска градина село Лобош" - 6 /шест/ обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: с.Сирищник с.Лобош
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хляб, хлебни изделия и хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж - Община Ковачевци, Център за настаняване от семеен тип с.Сирищник, Целодневна детска градина с.Лобош - 6/шест/ обособени позиции : 1). Обособена позиция 1 "Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Домашен социален патронаж - Община Ковачевци" - включва доставка на хляб и хлебни изделия, съгласно Образец 1 А Техническа спецификация към тръжната документация; 2). Обособена позиция 2 "Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Център за настаняване от семеен тип село Сирищник" – включва доставка на хляб и хлебни изделия, съгласно Образец 2 А Техническа спецификация към тръжната документация; 3). Обособена позиция 3 "Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Целодневна детска градина село Лобош" – включва доставка на хляб хлебни изделия, съгласно Образец 3 А Техническа спецификация към тръжната документация; 4). Обособена позиция 4 "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж - Община Ковачевци" – включва доставка на хранителни продукти, съгласно Образец 4 А Техническа спецификация към тръжната документация; 5).Обособена позиция 5 "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Център за настаняване от семеен тип село Сирищник" – включва доставка на хранителни продукти съгласно Образец 5 А Техническа спецификация към тръжната документация; 6). Обособена позиция 6 "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Целодневна детска градина село Лобош" – включва доставка на хранителни продукти, съгласно Образец 6 А Техническа спецификация към тръжната документация;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15890000

Описание:

Различни видове хранителни продукти и сухи продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1). Обособена позиция 1 "Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Домашен социален патронаж - Община Ковачевци" - подробно разписани в Образец 1 А Техническа спецификация към тръжната документация; 2). Обособена позиция 2 "Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Център за настаняване от семеен тип село Сирищник" – подробно разписани в Образец 2 А Техническа спецификация към тръжната документация; 3). Обособена позиция 3 "Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Целодневна детска градина село Лобош" – подробно разписани в Образец 3 А Техническа спецификация към тръжната документация; 4). Обособена позиция 4 "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж - Община Ковачевци" – подробно разписани в Образец 4 А Техническа спецификация към тръжната документация; 5).Обособена позиция 5 "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Център за настаняване от семеен тип село Сирищник" – подробно разписани в Образец 5 А Техническа спецификация към тръжната документация; 6). Обособена позиция 6 "Доставка на хранителни продукти за нуждите на Целодневна детска градина село Лобош" – подробно разписани в Образец 6 А Техническа спецификация към тръжната документация;

Прогнозна стойност без ДДС
68600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие : За шестте обособени позиции - общо 686 лева, като за всяка обосолена позиция гаранцията се определя в следните размери : Обособена позиция 1- 178,00 лв. Обособена позиция 2- 25,00 лв. Обособена позиция 3- 8,00 лв. Обособена позиция 4- 80,00 лв. Обособена позиция 5- 315,00 лв. Обособена позиция 6- 80,00 лв. Гаранцията за участие в процедурата може да бъде представена в една от следните форми: Парична сума - платима по следната банкова сметка на Община Ковачевци: Банка: Интернешънъл Асет Банк- клон Радомир банкова сметка: IBAN BG28IABG74783300575900 BIC: IABGBGSF Банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец приложен в документацията за участие и валидна 90 календарни дни от датата определена за краен срок за получаване на оферти. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават от Възложителя, съгласно Закона за обществените поръчки. При представяне на парична гаранция за участие в процедурата, трябва да се приложи оригинал на платежен документ. Когато се представя банкова гаранция за участие в процедурата издадена в полза на Възложителя по указания образец приложен в документацията за участие, същата трябва да се приложи в оригинал. Неизпълнението на това задължение води до отстраняване на участника от процедурата. Гаранция за изпълнение : Преди подписването на договор, участникът определен за Изпълнител на обществената поръчка /обособена позиция/ трябва да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 /три/ на сто от стойността на договора без ДДС в една от следните форми : Парична сума- платима по следната банкова сметка на Община Ковачевци: Банка: Интернешънъл Асет Банк- клон Радомир банкова сметка: IBAN BG28IABG74783300575900 BIC: IABGBGSF Оригинал на банкова гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя по указания образец приложен в документацията за участие и валидна до 30 календарни дни след изтичането на договора. Гаранциите за изпълнение на договора се задържат и освобождават от Възложителя, съгласно Закона за обществените поръчки до 30 календарни дни след изтичането на договора за изпълнение. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата са законно престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката се предоставя от собствени приходи на общината за Обособени позиции 1, 3, 4 и 6 и субсидия определена на база стандарт на издръжка съгласно Закона за държавния бюджет на Република България за 2013 г. за Обособени позиции 2 и 5. Заплащането на доставените стоки ще става в български левове, по банков път, по банкова сметка на Изпълнителя, след представяне на надлежно оформена фактура за всяка конкретно извършена доставка, придружена от двустранно подписан приемо- предавателен протокол, в срок до 30 ( тридесет ) дни от датата, на която е представена фактурата. Фактурите ще бъдат издавани на името на получателя на доставките /съответния второстепенен разпоредител или получател/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията на Закона за обществените поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, договорът между участниците в обединението трябва да съдържа клаузи съгласно изискванията на ЗОП. Не се допуска участник в процедурата да бъде подизпълнител на друг участник. Участникът може използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката при условие, че докаже че ще има на свое разположение тези ресурси.Участникът е длъжен да заяви дали ще ползва подизпълнители за изпълнение на поръчката. Изисквания към участниците по обособени позиции: За всички обособени позиции: Хранителните продукти трябва да отговарят на БДС или еквивалентни стандарти. Лицата, които произвеждат и/или търгуват с храни трябва да отговарят на всички изисквания относно регистрация, начин на опаковане, етикирани и дистрибуция рагламентирани в Закона за храните, Закона за ветеринарномедицинската дейност, издадените нормативни актове по прилагането им, както и други приложими изисквания ( регламенти, решения, директиви, становища на ЕС цитирани в българските нормативни актове в областта на храните и други ). Участниците в процедурата задължително трябва да имат регистриран по реда на чл. 12 от Закона за храните обект за производство и/ или търговия с храни издадено от съответния директор на ОДБХ/РЗИ по местонахождение на обекта. Участниците следва да са вписани в съответния регистър ( регионален/национален ). Транспортните средства, с които ще се превозват и доставят храните трябва да имат издадено на името на участника удостоверение за регистрация на транспортното средство от БАБХ за превоз на храни от животински и/или неживотински произход. Храните трябва да са опаковани и етикирани на български език съгласно българската нормативна база в областта на храните. При доставка храните трябва да се придружават от документи доказващи техния произход и безопасност ( търговски документ, декларация за съответствие, сертификат и др. ) придружени от стокова разписка, товарителница, приемо- предавателен протокол и др. При доставка могат да се прилагат и други документи доказващи качеството и безопасността на храните като протоколи от извършвани изследвания от акредитирани лаборатории, сетификати, ветеринарномедицински свидетелства, експертен лист и други. Доставяните храни да са в срок на годност, от който не са изтекли повече от 50 % към датата на която се доставят. Времето на извършване на доставките и периодичността е съгласно тенхическите спецификации. Местоизпълнението на доставките са складовете на зарежданите обекти. Разходите по транспортирането на стоките до складовете на зарежданите обекти са за сметка на участника, определен за изпълнител. Приемането на стоките се удостоверява с двустранно подписан протокол от представители на Възложителя и на Изпълнителя. За Обособени позиции 3 и 6 – допълнителни изисквания Хранителните продукти трябва да отговарят на БДС или еквивалентни стандарти. Също така трябва да отговарят на изискванията на следните нормативни документи : Наредба № 6 от 10 август 2011 г.; Наредба № 9 от 16 септември 2011 г.; Наредба № 5 от 25 май 2006 г.; Закона за храните; Наредба № 16/28.05.2010 г.;Регламент № 701/2012 г.,Наредба № 5/25.05.2006 г.; както и на всички други изисквания приложими съгласно българската нормативна база в областта на храните. Спазването на изискванията се доказва от изпълнителя както следва : Участникът в процедурата представя декларация, че доставените от него хранителни продукти ще отговарят на поставените изисквания;Изпълнителят на обществената поръчка следва да представя : Всички хранителни продукти да са придружени от сертификат за произход и качество включени в позицията, за която ще се изпълнява при всяка доставка; констативен протокол от ОДБЗХ;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверени копия от отчета за приходите и разходите и от баланса за 2010, 2011 и 2012 година. Участници - чуждестранни лица, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, трябва да представят годишния финансов отчет или някоя от съставните му части. Участници, които са пререгистрирани или регистрирани в търговския регистър воден от Агенция по вписванията посочват само ЕИК в писмена декларация, ако: са заявили за обявяване в търговския регистър годишните си финансови отчети за 2010, 2011 и 2012 година и към датата на подаване на предложението годишните финансови отчети за 2010, 2011 и 2012 година са публикувани в търговския регистър. 2.Справка- декларация за общия оборот и за оборота на стоки, сходни с предмета на обособената позиция, за която участника участва за последните три години ( 2010, 2011 и 2012 година ), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си ( по образец приложен в документацията за участие ).
Минимални изисквания: Минимални изисквания за икономически и финансови възможности на участника- не се предвиждат.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие на удостоверение за регистрация на обект за производство и/или търговия с храни издадено по реда на чл. 12 от Закона за храните на името на участника. 2. Заверено копие на удостоверения за регистрация на транспортните средства за превоз на храни от животински/неживотински произход издадено от БАБХ на името на участника. В случай, че участника не разполага със специализирани транспортни средства същият може да се представи заверено копие от договор за извършване на услуга ( транспортиране на храни от животински и/или неживотински произход ) сключен с фирма, придружен от заверени копия от удостоверения за транспортните средства на фирмата. Договорът трябва да гарантира, че транспортните средства ще бъдат на разположение на участника за целия срок на изпълнение на настоящата обществена поръчка. 3. Декларация за внедрена и разработена НАССР система за управление безопасността на храните или сертификат по ISO 22000:2005 за безопасност на храните или еквивалент. 4. Декларация- списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години ( 2010, 2011 и 2012 година ), включително стойностите, датите и получателите, придружен с препоръки за добро изпълнение ( по образец приложен в документацията за участие ).
Минимални изисквания: За последните три години ( 2010, 2011 и 2012 година ) участникът следва да е изпълнил поне един договор за доставка на стоки, сходни с обекта на поръчката. За изпълнен се счита договорът, чието изпълнение е приключило през посоченият период.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.03.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да се закупи от деловодството на Община Ковачевци всеки работен ден от 9,00 до 12,00 ч. и 13,00 до 16,00 ч. в срока посоченв обявлението. Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Ковачевци или да се плати по следната банкова сметка: Банка: Интернешънъл Асет Банк- клон Радомир банкова сметка: IBAN BG28IABG74783300575900 BIC: IABGBGSF В документа за внасяне на сумата трябва да се посочи вида и предмета на поръчката, както и позицията/ите, за която/ито се внася сумата. Възложителят може да изпрати документацията за участие на лице, желаещо да я закупи при поискване от негова страна и за негова сметка, след представяне на платежен документ, удостоверяващ заплащането на документацията от негова страна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.03.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.03.2013 г.  Час: 10:00
Място

Офертите ще бъдат отворени вот комисия назначена от Възложителя.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.01.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Домашен социален патронаж – Община Ковачевци
1) Кратко описание

Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Домашен социален патронаж : 1.Хляб бял- 14650 бр. 2.Хляб типов- 9205 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15890000

Описание:

Различни видове хранителни продукти и сухи продукти

3) Количество или обем

1.Хляб бял- 14650 бр. 2.Хляб типов- 9205 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
17800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Център за настаняване от семеен тип с.Сирищник
1) Кратко описание

Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Център за настаняване от семеен тип село Сирищник : 1.Хляб бял (франзела)- 3000 бр. 2. Хляб типов(франзела)- 2500 бр. 3. Банички-0.200кг - 1300 бр. 4.Кифли-0.200кг - 1300 бр. 5.Милинки-0.150кг - 1300 бр. 6.Тутманик-0.150кг - 1300 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15890000

Описание:

Различни видове хранителни продукти и сухи продукти

3) Количество или обем

1.Хляб бял (франзела)- 3000 бр. 2. Хляб типов(франзела)- 2500 бр. 3. Банички-0.200кг - 1300 бр. 4.Кифли-0.200кг - 1300 бр. 5.Милинки-0.150кг - 1300 бр. 6.Тутманик-0.150кг - 1300 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
2500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Целодневна детска градина с.Лобош
1) Кратко описание

Доставка на хляб и хлебни изделия за нуждите на Целодневна детска градина село Лобош : 1.Хляб бял-300 бр. 2.Хляб’’ Пълнозърнест ‘’ – 300 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15890000

Описание:

Различни видове хранителни продукти и сухи продукти

3) Количество или обем

1.Хляб бял-300 бр. 2.Хляб’’ Пълнозърнест ‘’ – 300 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж - Община Ковачевци
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж - Община Ковачевци : 1.Сухо мляко - 14 кг 2.Кисело мляко -420 кг 3.Сирене- 95 кг 4.Краве масло- 54кг Месо и местни изделия 1.Кайма-415 кг 2.Наденица- бр. 200 кг 3.Пиле- 600 кг 4.Пилешки бутчета-. 180кг 5.Шкембе- 120 кг 6.Свинско месо -200 кг 7.Свинско месо- свински котлет- 300 кг 8.Пилешки дроб-160 кг риба и рибни изделия 1.риба скумрия-145кг Пресни плодове и зеленчуци 1.Картофи- 950 кг 2.Кромит лук-950 кг 3.Моркови-225 кг 4.Зеле-520 кг 5.Магданоз-750 вр. 6.Копър-250 вр. 7.Чеснов лук-22 кг 8.Праз лук-110 кг 9.Спанак-25кг 10.Пипер-10 кг 11.Краставици-25 кг 12.Тиквички-10 кг Плодове и зеленчуци и местни консерви 1.Домати-бр.1350 2.Зелен фасул-бр.520 3.Доматено пюре-бр. 75 4.Паприкаш- бр. 400 5.Грах- бр. 220 6.Гъби- бр.145 Бакалия 1.Леща-50 кг 2.Ориз-160 кг 3.Брашно бял(тип 500)- 115кг 4.Царевично брашно-84кг 5.Фиде-36кг 6.Олио-.490 л 7.Оцет-45л 8.Сол-60 кг 9.Яйца- бр.2700 10.Зрял фасул-105 кг 11.Лютеница- 70 кг. 12.Сухи чушки- 5 кг 13.Черен пипер-4.5кг 14.Джоджен- 3 кг 15.Червен пипер-19 кг 16.Чубрица-12.5кг 17.Червено вино- 23л

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15890000

Описание:

Различни видове хранителни продукти и сухи продукти

3) Количество или обем

1.Сухо мляко - 14 кг 2.Кисело мляко -420 кг 3.Сирене- 95 кг 4.Краве масло- 54кг Месо и местни изделия 1.Кайма-415 кг 2.Наденица- бр. 200 кг 3.Пиле- 600 кг 4.Пилешки бутчета-. 180кг 5.Шкембе- 120 кг 6.Свинско месо -200 кг 7.Свинско месо- свински котлет- 300 кг 8.Пилешки дроб-160 кг риба и рибни изделия 1.риба скумрия-145кг Пресни плодове и зеленчуци 1.Картофи- 950 кг 2.Кромит лук-950 кг 3.Моркови-225 кг 4.Зеле-520 кг 5.Магданоз-750 вр. 6.Копър-250 вр. 7.Чеснов лук-22 кг 8.Праз лук-110 кг 9.Спанак-25кг 10.Пипер-10 кг 11.Краставици-25 кг 12.Тиквички-10 кг Плодове и зеленчуци и местни консерви 1.Домати-бр.1350 2.Зелен фасул-бр.520 3.Доматено пюре-бр. 75 4.Паприкаш- бр. 400 5.Грах- бр. 220 6.Гъби- бр.145 Бакалия 1.Леща-50 кг 2.Ориз-160 кг 3.Брашно бял(тип 500)- 115кг 4.Царевично брашно-84кг 5.Фиде-36кг 6.Олио-.490 л 7.Оцет-45л 8.Сол-60 кг 9.Яйца- бр.2700 10.Зрял фасул-105 кг 11.Лютеница- 70 кг. 12.Сухи чушки- 5 кг 13.Черен пипер-4.5кг 14.Джоджен- 3 кг 15.Червен пипер-19 кг 16.Чубрица-12.5кг 17.Червено вино- 23л

Прогнозна стойност, без ДДС
8000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хранителни продукти за нуждите на Център за настаняване от семеен тип с.Сирищник
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Център за настаняване от семеен тип с.Сирищник : Млечни изделия 1.Кисело мляко- бр. 5500 2.Кисело мляко (плодово)- бр.1200 3.Прясно мляко- 3.6%- 1200л 4.Сирене -300кг 5.Кашкавал -150 кг 6.Масло - бр.150кг 7.Маргарин- 150кг Месо и месни изделия 1.Свинско месо-100 кг 2.Телешко месо-100 кг 3.Агнешка дроб сърма охладена-80 кг 4.Телешко шкембе -85кг 5.Кайма-250 кг 6.Кебапчета-200 бр. 7.Кюфте- 200 бр. 8.Салам-120кг 9.Кренвирши-150кг 10.Пастет-бр.96 11.Наденица -100 кг 12.Пилешко бутче- 250кг 13.Пилешки дроб-120кг 14.Риба и рибни изделия 15.Скумрия-90 кг 16.Пангасиус-90 кг 17.Пресни плодове и зеленчуци 18.Банани- 260 кг 19.Портокали-40 кг 20.Лимони-40 кг 21.Череши-25 кг 22.Мандарини-25кг 23.Грозде-60 кг 24.Кайсии-25 кг 25.Праскови-25 кг 26.Ябълки-200 кг 27.Диня-2000 кг 28.Пъпеши-500 кг 29.Домати-200 кг 30.Краставици-400 кг 31.Кромид лук-250 кг 32.Чушки-300 кг 33.Чушки-300 кг 34.Зеле-1000 кг 35.Картофи късни-1000 кг 36.Картофи-500 кг 37.Моркови-150 кг 38.Марули-150 бр. 39.Репички-20 вр. 40.Лук-5 вр. 41.Магданоз-400 вр. 42.Копър-400 вр. 43.Лук чесън-20 кг Плодови, зеленчукови и месни консерви, замразени зеленчуци 1.Грах-40 кг 2.Капия-30 бр. 3.Грах-150 бр. 4.Гъби-бр.100 5Гювеч-бр.150 6.Домати-бр.350 7.Зелен фасул-бр.150 8.Краставички-бр.200 9.Доматено пюре-бр.150 10.Кисело зеле-бр. 5 11.Зеленчуков микс-бр.40 Бакалия 1.Брашно-250 кг 2.Грис-72кг 3.Галета-50 кг 4.Леща-140 кг 5.Олио-600 л 6.Сол-100 кг 7.Зрял фасул-140 кг 8.Ориз-140 кг 9.Червен пипер-50 кг 10.Подправки – чер. пипер, чубрица, дафинов лист - бр.1008 11.Оцет-50 л 12.Яйца-2500 бр. 13.Захар-900кг 14.Спагети-бр.400 15.Юфка- бр.400 16.Нишесте-500 бр. 17.Конфитюр-бр. 2000 18.Пунш-50л. 19.Мед-бр.2000 20.Халва-бр.70 21.Джоджен сух-бр.50 22.Захар- пудра 20кг 23.Целина-бр. 30 24.Какао бр.15 25.Макарони-40 кг 26.Риба-300 бр. 27.Русенско варено-300 бр. 28.Пастет от свинско месо-300 бр. 29.Чай- кутии 240 30.Лютеница- бр. 100 Захарни и сладкарски изделия 1.Шоколадови вафли-бр.600 2.Кроасани- бр. 600 3.Обикновенни вафли -бр.300 4.Бисквити чаени-бр.100 5.Течен шоколад-бр. 20 6.Бисквити закуска-бр. 500 7.Кекс-бр.1400 8.Баклава-50 бр. 9.Паста-бр.50 10.Кадаиф-бр.50 11.Плодово руло-бр.50 12.Реване-бр.50 13.Толумби-100 бр. 14.Еклери-50 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15890000

Описание:

Различни видове хранителни продукти и сухи продукти

3) Количество или обем

1.Кисело мляко- бр. 5500 2.Кисело мляко (плодово)- бр.1200 3.Прясно мляко- 3.6%- 1200л 4.Сирене -300кг 5.Кашкавал -150 кг 6.Масло - бр.150кг 7.Маргарин- 150кг Месо и месни изделия 1.Свинско месо-100 кг 2.Телешко месо-100 кг 3.Агнешка дроб сърма охладена-80 кг 4.Телешко шкембе -85кг 5.Кайма-250 кг 6.Кебапчета-200 бр. 7.Кюфте- 200 бр. 8.Салам-120кг 9.Кренвирши-150кг 10.Пастет-бр.96 11.Наденица -100 кг 12.Пилешко бутче- 250кг 13.Пилешки дроб-120кг 14.Риба и рибни изделия 15.Скумрия-90 кг 16.Пангасиус-90 кг 17.Пресни плодове и зеленчуци 18.Банани- 260 кг 19.Портокали-40 кг 20.Лимони-40 кг 21.Череши-25 кг 22.Мандарини-25кг 23.Грозде-60 кг 24.Кайсии-25 кг 25.Праскови-25 кг 26.Ябълки-200 кг 27.Диня-2000 кг 28.Пъпеши-500 кг 29.Домати-200 кг 30.Краставици-400 кг 31.Кромид лук-250 кг 32.Чушки-300 кг 33.Чушки-300 кг 34.Зеле-1000 кг 35.Картофи късни-1000 кг 36.Картофи-500 кг 37.Моркови-150 кг 38.Марули-150 бр. 39.Репички-20 вр. 40.Лук-5 вр. 41.Магданоз-400 вр. 42.Копър-400 вр. 43.Лук чесън-20 кг Плодови, зеленчукови и месни консерви, замразени зеленчуци 1.Грах-40 кг 2.Капия-30 бр. 3.Грах-150 бр. 4.Гъби-бр.100 5Гювеч-бр.150 6.Домати-бр.350 7.Зелен фасул-бр.150 8.Краставички-бр.200 9.Доматено пюре-бр.150 10.Кисело зеле-бр. 5 11.Зеленчуков микс-бр.40 Бакалия 1.Брашно-250 кг 2.Грис-72кг 3.Галета-50 кг 4.Леща-140 кг 5.Олио-600 л 6.Сол-100 кг 7.Зрял фасул-140 кг 8.Ориз-140 кг 9.Червен пипер-50 кг 10.Подправки – чер. пипер, чубрица, дафинов лист - бр.1008 11.Оцет-50 л 12.Яйца-2500 бр. 13.Захар-900кг 14.Спагети-бр.400 15.Юфка- бр.400 16.Нишесте-500 бр. 17.Конфитюр-бр. 2000 18.Пунш-50л. 19.Мед-бр.2000 20.Халва-бр.70 21.Джоджен сух-бр.50 22.Захар- пудра 20кг 23.Целина-бр. 30 24.Какао бр.15 25.Макарони-40 кг 26.Риба-300 бр. 27.Русенско варено-300 бр. 28.Пастет от свинско месо-300 бр. 29.Чай- кутии 240 30.Лютеница- бр. 100 Захарни и сладкарски изделия 1.Шоколадови вафли-бр.600 2.Кроасани- бр. 600 3.Обикновенни вафли -бр.300 4.Бисквити чаени-бр.100 5.Течен шоколад-бр. 20 6.Бисквити закуска-бр. 500 7.Кекс-бр.1400 8.Баклава-50 бр. 9.Паста-бр.50 10.Кадаиф-бр.50 11.Плодово руло-бр.50 12.Реване-бр.50 13.Толумби-100 бр. 14.Еклери-50 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
31500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хранителни продукти за нуждите на Целодневна детска градина с.Лобош
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Целодневна детска градина с.Лобош : 1.Млечни продукти 2.Кисело мляко-2% бр.300 3.Кисело мляко-3.6% бр.600 4.Прясно мляко-2% бр.200 л 5.Прясно мляко -3.6% бр.300л 6.Сирене краве-33 кг 7.Кашкавал -16кг 8.Краве масло-бр. 25кг Месо и местни изделия 1.Свинско месо-60 кг 2.Пилешко месо-70 кг 3.Мляно месо кайма-60 кг 4.Шунка(свинско месо)-бр.40 кг 5.Салам шпеков-бр.40кг Риба и рибни изделия 1.риба хек-40 кг Пресни плодове и зеленчуци 1.домати пресни-40 кг 2.краставици пресни-40 кг 3.Зеле прясно-50 кг 4.Моркови пресни-30 кг 5.Чушки пресни-30 кг 6.Картофи ранни и късни-250 кг 7.Лук кромит зрял-50 кг 8.Ябълки пресни -100 кг 9.Портокали пресни-30 кг 10.Мандарини пресни-30 кг 11.Банани пресни -30 кг 12.Кайсии пресни -20 кг 13.Праскови пресни-20 кг 14.Дини пресни-70 кг 15.Пъпеши пресни-50 кг 16.Грозде прясно-30 кг 17.Магданоз пресен на връзки- 2 кг 18.Копър пресен на връзки- 2 кг Плодови,зеленчукови и месни консерви 1.Компот/праскова, кайсия,ягода,малина,слива/-бр.250кг 2.Грах зелен стерилизиран-бр.80 3.Гювеч стерилизиран-бр. 30 4.Домати цели небелени, стерилизирани-бр.70 5.Зелен фасул стерилизиран- бр.60 6.Кисели краставички стерилизирани-бр. 80 кг 7.Лютеница-бр.40 8.Пастет от свинско месо-бр.40 9.Плодови конфитюри и мармалади-бр.40 10.Нектар –праскова, кайсия-бр.200 11.Плодов сок-ябълка, вишна-бр.200 12.Минерална вода- бр.60

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15890000

Описание:

Различни видове хранителни продукти и сухи продукти

3) Количество или обем

1.Млечни продукти 2.Кисело мляко-2% бр.300 3.Кисело мляко-3.6% бр.600 4.Прясно мляко-2% бр.200 л 5.Прясно мляко -3.6% бр.300л 6.Сирене краве-33 кг 7.Кашкавал -16кг 8.Краве масло-бр. 25кг Месо и местни изделия 1.Свинско месо-60 кг 2.Пилешко месо-70 кг 3.Мляно месо кайма-60 кг 4.Шунка(свинско месо)-бр.40 кг 5.Салам шпеков-бр.40кг Риба и рибни изделия 1.риба хек-40 кг Пресни плодове и зеленчуци 1.домати пресни-40 кг 2.краставици пресни-40 кг 3.Зеле прясно-50 кг 4.Моркови пресни-30 кг 5.Чушки пресни-30 кг 6.Картофи ранни и късни-250 кг 7.Лук кромит зрял-50 кг 8.Ябълки пресни -100 кг 9.Портокали пресни-30 кг 10.Мандарини пресни-30 кг 11.Банани пресни -30 кг 12.Кайсии пресни -20 кг 13.Праскови пресни-20 кг 14.Дини пресни-70 кг 15.Пъпеши пресни-50 кг 16.Грозде прясно-30 кг 17.Магданоз пресен на връзки- 2 кг 18.Копър пресен на връзки- 2 кг Плодови,зеленчукови и месни консерви 1.Компот/праскова, кайсия,ягода,малина,слива/-бр.250кг 2.Грах зелен стерилизиран-бр.80 3.Гювеч стерилизиран-бр. 30 4.Домати цели небелени, стерилизирани-бр.70 5.Зелен фасул стерилизиран- бр.60 6.Кисели краставички стерилизирани-бр. 80 кг 7.Лютеница-бр.40 8.Пастет от свинско месо-бр.40 9.Плодови конфитюри и мармалади-бр.40 10.Нектар –праскова, кайсия-бр.200 11.Плодов сок-ябълка, вишна-бр.200 12.Минерална вода- бр.60

Прогнозна стойност, без ДДС
8000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12