Версия за печат

00246-2013-0001

BG-с. Ковочево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: По техн. въпроси: инж. Ирина Генева - Технолог, КТО; въпроси по процедурата - Диана Илчева - Специалист Търговия, ТО, Р България 6265, с. Ковочево, Тел.: 042 662772; 042 662914, E-mail: d.ilcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Конструктивно технологичен отдел /КТО/, Търговски отдел /ТО/

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: По техническите въпроси - инж. Ирина Генева - Технолог, КТО; въпроси по процедурата - Диана Илчева, Р България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662772; 042 662914, E-mail: d.ilcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: КТО; ТО

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Диана Илчева, Р България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662914, E-mail: d.ilcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Христина Танева - Завеждащ "Регистратура Обществени поръчки", Р България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Регистратура Обществени поръчки

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на специални скрепителни елементи по конструктивна документация за мелещи вентилатори.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на специални скрепителни елементи по конструктивна документация за мелещи вентилатори, съгласно спецификация, технически изисквания и чертежи, приложени към документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31161700

Описание:

Части за парогенераторни котли

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно спецификация, приложена в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
98900 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

5


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП). Тази гаранция е на стойност: 900.00 лв. /словом: деветстотин лева/. 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 17 месеца от датата на сключване на договора, отправено писмено искане от Изпълнителя до отговорника по договора и липса на претенции от страна на Възложителя). Гаранцията е в размер на 3% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се подготвят по представените в документацията образци и са със срок на валидност: за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертата, за изпълнение на договора – 18 месеца от датата на сключването му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: 100% от стойността на извършените доставки, до 150 дни срещу двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен със съответните документи и фактура, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

Цените в предложението на участника са в лева, без ДДС и при условие на доставка DDP склад на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, съгласно Инкотермс 2010. Предложената цена да включва всички разходи на Изпълнителя по изпълнение предмета на поръчката. Гаранционен срок на доставените резервни части - 12 месеца от датата на монтажа, но не повече от 18 месеца от датата на доставка. Особености относно начина на приемане на доставката: Доставката се приема след представяне на всички експедиционни документи от представител на Изпълнителя, след извършен входящ контрол от Възложителя, в рамките на 5 работни дни от датата на доставка. Изисквания за качество: Доставката да бъде придружена със сертификат за съответствие с техническите и технологични изисквания на Възложителя, издаден от производителя и протоколи от изпитанията със схеми с местата на проведения безразрушителен контрол от акредитирана от БСА организация (при внос – Акредитирания от съответната държава – организация).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Документ за регистрация на участника – удостоверение за актуално състояние или заверено извлечение от Търговския регистър. 2. Декларации за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – представят се декларации по приложени към документацията за участие образци. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 (без т.4 и т.6) от ЗОП се отстранява от участие. 3. Всички необходими документи по чл.56 ЗОП, посочени в обявлението и документацията за участие. Непредставяне на някои от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономически и финансови възможности: Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Възложителят отстранява от участие кандидат, който не е представил следните документи, доказващи технически възможности и/или квалификация: - чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за доставки, аналогични на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2010, 2011, 2012г./, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Изисква се участникът да има през посочените календарни години изпълнен минимум един договор за доставка, аналогичен на предмета на поръчката, придружен от препоръка за добро изпълнение. - чл.53, ал.1 от ЗОП - сертификат на производителя на специалните скрепителни елементи за въведена собствена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентно, с обхват производство на машинни елементи. Удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата /преведен на български език/; - декларация от участника, посочваща производителя на предлаганите специални скрепителни елементи, както и страната производител.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

13007

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25.02.2013 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2013 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.03.2013 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законен представител на участника или негов упълномощен представител, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.120 и сл. от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.01.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ