00246-2013-0001
Технически редакции | ||
25.01.2013 09:14 ч. : | 25/01/2013 08:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.01.2013 09:14 ч. : | 25/01/2013 08:25 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Ковочево: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: По техн. въпроси: инж. Ирина Генева - Технолог, КТО; въпроси по процедурата - Диана Илчева - Специалист Търговия, ТО, Р България 6265, с. Ковочево, Тел.: 042 662772; 042 662914, E-mail: d.ilcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Конструктивно технологичен отдел /КТО/, Търговски отдел /ТО/Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: По техническите въпроси - инж. Ирина Генева - Технолог, КТО; въпроси по процедурата - Диана Илчева, Р България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662772; 042 662914, E-mail: d.ilcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: КТО; ТОАдреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Диана Илчева, Р България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662914, E-mail: d.ilcheva@tpp2.com, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Търговски отделАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, с. Ковачево, обл. Стара Загора, За: Христина Танева - Завеждащ "Регистратура Обществени поръчки", Р България 6265, с. Ковачево, Тел.: 042 662717, Факс: 042 662950
Място/места за контакт: Регистратура Обществени поръчкиЕлектрическа енергия
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на специални скрепителни елементи по конструктивна документация за мелещи вентилатори.
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на специални скрепителни елементи по конструктивна документация за мелещи вентилатори, съгласно спецификация, технически изисквания и чертежи, приложени към документацията за участие.
31161700
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно спецификация, приложена в документацията за участие.
5
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП). Тази гаранция е на стойност: 900.00 лв. /словом: деветстотин лева/. 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 17 месеца от датата на сключване на договора, отправено писмено искане от Изпълнителя до отговорника по договора и липса на претенции от страна на Възложителя). Гаранцията е в размер на 3% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се подготвят по представените в документацията образци и са със срок на валидност: за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертата, за изпълнение на договора – 18 месеца от датата на сключването му.
1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: 100% от стойността на извършените доставки, до 150 дни срещу двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен със съответните документи и фактура, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС. Срокът за плащане тече от датата на последно представения документ.
не
Цените в предложението на участника са в лева, без ДДС и при условие на доставка DDP склад на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, съгласно Инкотермс 2010. Предложената цена да включва всички разходи на Изпълнителя по изпълнение предмета на поръчката. Гаранционен срок на доставените резервни части - 12 месеца от датата на монтажа, но не повече от 18 месеца от датата на доставка. Особености относно начина на приемане на доставката: Доставката се приема след представяне на всички експедиционни документи от представител на Изпълнителя, след извършен входящ контрол от Възложителя, в рамките на 5 работни дни от датата на доставка. Изисквания за качество: Доставката да бъде придружена със сертификат за съответствие с техническите и технологични изисквания на Възложителя, издаден от производителя и протоколи от изпитанията със схеми с местата на проведения безразрушителен контрол от акредитирана от БСА организация (при внос – Акредитирания от съответната държава – организация).
Доказателства за икономически и финансови възможности: Не се изискват.
Възложителят отстранява от участие кандидат, който не е представил следните документи, доказващи технически възможности и/или квалификация: - чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за доставки, аналогични на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2010, 2011, 2012г./, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Изисква се участникът да има през посочените календарни години изпълнен минимум един договор за доставка, аналогичен на предмета на поръчката, придружен от препоръка за добро изпълнение. - чл.53, ал.1 от ЗОП - сертификат на производителя на специалните скрепителни елементи за въведена собствена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентно, с обхват производство на машинни елементи. Удостоверява се със заверено от участника копие на сертификата /преведен на български език/; - декларация от участника, посочваща производителя на предлаганите специални скрепителни елементи, както и страната производител.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
13007
НЕ
ДА
Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.
Български
150
Административна сграда на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД
Законен представител на участника или негов упълномощен представител, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно разпоредбата на чл.120 и сл. от ЗОП
25.01.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ