00398-2013-0001
Технически редакции | ||
24.01.2013 15:45 ч. : | 24/01/2013 15:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.01.2013 15:45 ч. : | 24/01/2013 15:42 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Медицински университет - София Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист ОПИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист ОПИнтернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
„Доставка на апаратура и оборудване за научно-изследователска дейност по договор ДУНК 01/2 от 2009г. финансиран от ФНИ, МОМН за нуждите на Научно-изследователски комплекс, Медицински университет – София по 5 обособени позиции”
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Доставка на апаратура и оборудване за научно-изследователска дейност по договор ДУНК 01/2 от 2009г. финансиран от ФНИ, МОМН за нуждите на Научно-изследователски комплекс, Медицински университет – София по 5 обособени позиции”, включително монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала, инструкция за работа на български език и осигуряване на гаранционен и следгаранционен сервиз на доставената апаратура и оборудване.
33000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимата апаратура и оборудване за научно-изследователска дейност за нуждите на Научно-изследователски комплекс, Медицински университет – София по 5 обособени позиции и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.
НЕ
ДА
45
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 3100,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 70,00 лв., за 3-та обос.позиция - 60,00 лв.,за 4-та обос.позиция-430,00лв. и за 5-та обос.позиция-70,00лв При участие за цялата поръчка в размер на 3730,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането се извършва в български лева от – Медицински факултет при Медицински университет – София, по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни от доставката на апаратурата и оборудване, монтажа, пускане в експлоатация и обучение на персонала и след представяне на : - Доставна фактура издадена с името и с данните на МФ при Медицински университет - София, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; - Приемателно-предавателен протокол между Медицински факултет при Медицински университет – София и Изпълнителя, удостоверяващ получаването на апаратурата и оборудването, извършения монтаж, пускане в експлоатация и обучение на специалисти на място от фирмата производител или от Изпълнителя с продължителност съобразена с особеностите на апаратурата и оборудването /или за артикул 1.4 на обособена позиция 1- специализирано обучение на 2 души от персонала за работа с апаратурата на място от сертифициран фирмен специалист , в подходящо време с продължителност на обучението не по-малка от 3 дни/. - Гаранционни карти; - Инструкция за работа на български език;
НЕ
УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ; Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към Агенцията по вписванията; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения – договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника;Когато документите от Плик№1 не са представени в отделни запечатени непрозрачни пликове, по отделни обособени позиции /когато за тях се изисква представяне на различни документи за доказване на съотв.Когато документите от съдържанието на Плик№ 2 и № 3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка обособена позиция поотделно,при непредставяне на извадки от фирмени брошури или каталози,при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
- Информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са предмет на поръчката за последните 3 /три/ години-2010,2011 и 2012 в табличен вид (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) .
- Минималният оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години- 2010, 2011 и 2012 по обособени позиции да е не по-малък от: За 1-ва обособена позиция 690620,00 лв. без ДДС, за 2-ра обособена позиция - 16080,00 лв. без ДДС,за 3-та обособена позиция - 14250,00 лв. без ДДС ,за 4-та обособена позиция - 95830,00 лв. без ДДС и за 5-та обособена позиция - 15990,00 лв. без ДДС.За сходен с предмета на поръчката оборот, следва да се разбира оборот от доставката на апаратура и оборудване съответстващи по клас и предназначение на посочения предмет на поръчката, за съответната обособена позиция.
Списък - декларация (свободен текст), съдържаща основните договори за подобни доставки изпълнени през последните три години-2010,2011 и 2012, включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори в оригинал или заверено от участника копие. Участникът да представи оригинално или заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България за предлаганата апаратура и оборудване; . За артикулите в обособена позиция № 2 – хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства, не е необходимо фирмата-участник да представи оторизация от фирмата производител. Доказателства, че предлаганата апаратура /оборудване/ притежава CE-mark /заверено копие/ Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя на предлаганата апаратура /оборудване/ - /заверено копие/ ; Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника за доставка и сервиз на предлаганата апаратура /оборудване/,не се изсква за обособена позиция № 2- хладилна техника и за обособена позиция № 5 - компютърни системи и периферни устройства; ; Задължително се представят извадки от фирмени брошури или каталози, само страниците касаещи съответната апаратура /оборудване/, надписани в горния десен ъгъл за коя обособена позиция и номер на конкретния артикул в нея се отнасят, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на апаратурата / оборудването/ с изискванията на Възложителя. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик № 1- Документи за подбор /същите се разглеждат за съответствие на ІІ етап заедно с техническото предложение на участника/ - Декларация /свободен текст/, че участникът има сервизна база в България оторизирана от производителя - За артикулите в обособена позиция № 2- хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства, не е необходимо сервизната база на фирмата-участник да е оторизацирана от фирмата производител. -За артикул 1.4 на обособена позиция №1 фирмата участник да представи сертификат за сервизен инженер, обучен и оторизиран от производителя за сервиз и поддръжка за конкретно предлаганата апаратура. - Декларация за предлаганата апаратура/оборудване, че участникът има възможност за договорно възмездно следгаранционно обслужване от негов сервиз оторизиран от производителя /Образец № 7/ - За артикулите в обособена позиция № 2- хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства такава декларация не се изисква В горния десен ъгъл на всеки сертификат, оторизация и СЕ марка задължително да е отбелязано за коя обособена позиция и номер на конкретния артикул в нея се отнасят, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие.
- в процедурата могат да участват лица, които за 2010, 2011 и 2012 г. имат изпълнени най-малко два договора сходни с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица,да са изпълнени качествено и в срок, доказано с референции; Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира съответствие по клас и предназначение с посочения предмет на поръчката, за съответната обособена позиция. -Фирмата участник да има оторизация от фирмата производител за продажба и сервиз на територията на България за предлаганата апаратура /оборудване/. За артикулите в обособена позиция № 2 – хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства,не е необходимо фирмата-участник да има оторизация от фирмата производител; -Предлаганата апаратура /оборудване/ да има CE-mark /заверено копие/, -Участникът да доставя съответната апаратура /оборудване/от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент, - Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за доставка и сервиз на предлаганата апаратура / оборудване/ - не се изисква за обособена позиция № 2- хладилна техника и за обособена позиция № 5 - компютърни системи и периферни устройства -За доказване на съответствието на предлаганата апаратура / оборудване/ участникът да представи извадки от фирмени брошури или каталози. -Участникът да има сервизна база в България оторизирана от производителя - За артикулите в обособена позиция № 2- хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства, не е необходимо сервизната база на фирмата-участник да е оторизирана от фирмата производител. - За артикул 1.4 на обособена позиция №1 фирмата участник да има сервизен инженер, обучен и оторизиран от производителя за сервиз и поддръжка за конкретно предлаганата апаратура. - Участникът да има възможност за договорно възмездно следгаранционно обслужване на предлаганата апаратура /оборудване/ от негов сервиз, оторизиран от производителя . За артикулите в обособена позиция № 2- хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства няма изискване за такава възможност.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Управители или техни упълномощени представители по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.
НЕ
Възложителят определя финансов лимит за поръчката в размер на 416387,49 лв. без ДДС и по обособини позиции, както следва:1-ва обос.позиция - 345309,99 лв. без ДДС,2-ра обос.позиция - 8040,00 лв. без ДДС, за 3-та обос.позиция - 7125,00лв. без ДДС,за 4-та обос.позиция -47916,67лв. без ДДС и за 5-та обос.позиция - 7995,83лв. без ДДС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, Закон за обществените поръчки
24.01.2013 г.
Апарати и оборудване за генетични изследвания
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Възложителят определя финансов лимит в размер на 345309.99 лв. без ДДС
Хладилна техника
39700000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Възложителят определя финансов лимит в размер на 8040.00 лв. без ДДС
Оборудване за стерилизация
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Възложителят определя финансов лимит в размер на 7125.00 лв. без ДДС
Автоматизирана система за гел-електрофореза
33000000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Възложителят определя финансов лимит в размер на 47916.67 лв без ДДС
Компютри и периферни устройства
30200000
Описание:
Съгласно документацията за участие
Възложителят определя финансов лимит в размер на 7995.83 лв. без ДДС