Версия за печат

00398-2013-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София - Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на апаратура и оборудване за научно-изследователска дейност по договор ДУНК 01/2 от 2009г. финансиран от ФНИ, МОМН за нуждите на Научно-изследователски комплекс, Медицински университет – София по 5 обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Медицински Факултет към Медицински Университет - София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на апаратура и оборудване за научно-изследователска дейност по договор ДУНК 01/2 от 2009г. финансиран от ФНИ, МОМН за нуждите на Научно-изследователски комплекс, Медицински университет – София по 5 обособени позиции”, включително монтаж, пускане в експлоатация, обучение на персонала, инструкция за работа на български език и осигуряване на гаранционен и следгаранционен сервиз на доставената апаратура и оборудване.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимата апаратура и оборудване за научно-изследователска дейност за нуждите на Научно-изследователски комплекс, Медицински университет – София по 5 обособени позиции и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

45

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 3100,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 70,00 лв., за 3-та обос.позиция - 60,00 лв.,за 4-та обос.позиция-430,00лв. и за 5-та обос.позиция-70,00лв При участие за цялата поръчка в размер на 3730,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от – Медицински факултет при Медицински университет – София, по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни от доставката на апаратурата и оборудване, монтажа, пускане в експлоатация и обучение на персонала и след представяне на : - Доставна фактура издадена с името и с данните на МФ при Медицински университет - София, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; - Приемателно-предавателен протокол между Медицински факултет при Медицински университет – София и Изпълнителя, удостоверяващ получаването на апаратурата и оборудването, извършения монтаж, пускане в експлоатация и обучение на специалисти на място от фирмата производител или от Изпълнителя с продължителност съобразена с особеностите на апаратурата и оборудването /или за артикул 1.4 на обособена позиция 1- специализирано обучение на 2 души от персонала за работа с апаратурата на място от сертифициран фирмен специалист , в подходящо време с продължителност на обучението не по-малка от 3 дни/. - Гаранционни карти; - Инструкция за работа на български език;

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ; Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към Агенцията по вписванията; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения – договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника;Когато документите от Плик№1 не са представени в отделни запечатени непрозрачни пликове, по отделни обособени позиции /когато за тях се изисква представяне на различни документи за доказване на съотв.Когато документите от съдържанието на Плик№ 2 и № 3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка обособена позиция поотделно,при непредставяне на извадки от фирмени брошури или каталози,при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- Информация за общия оборот и за оборота на доставките, които са предмет на поръчката за последните 3 /три/ години-2010,2011 и 2012 в табличен вид (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си) .

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Минималният оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните три финансови години- 2010, 2011 и 2012 по обособени позиции да е не по-малък от: За 1-ва обособена позиция 690620,00 лв. без ДДС, за 2-ра обособена позиция - 16080,00 лв. без ДДС,за 3-та обособена позиция - 14250,00 лв. без ДДС ,за 4-та обособена позиция - 95830,00 лв. без ДДС и за 5-та обособена позиция - 15990,00 лв. без ДДС.За сходен с предмета на поръчката оборот, следва да се разбира оборот от доставката на апаратура и оборудване съответстващи по клас и предназначение на посочения предмет на поръчката, за съответната обособена позиция.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Списък - декларация (свободен текст), съдържаща основните договори за подобни доставки изпълнени през последните три години-2010,2011 и 2012, включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори в оригинал или заверено от участника копие. Участникът да представи оригинално или заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България за предлаганата апаратура и оборудване; . За артикулите в обособена позиция № 2 – хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства, не е необходимо фирмата-участник да представи оторизация от фирмата производител. Доказателства, че предлаганата апаратура /оборудване/ притежава CE-mark /заверено копие/ Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя на предлаганата апаратура /оборудване/ - /заверено копие/ ; Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на участника за доставка и сервиз на предлаганата апаратура /оборудване/,не се изсква за обособена позиция № 2- хладилна техника и за обособена позиция № 5 - компютърни системи и периферни устройства; ; Задължително се представят извадки от фирмени брошури или каталози, само страниците касаещи съответната апаратура /оборудване/, надписани в горния десен ъгъл за коя обособена позиция и номер на конкретния артикул в нея се отнасят, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на апаратурата / оборудването/ с изискванията на Възложителя. Извадките от каталози или брошури се поставят в Плик № 1- Документи за подбор /същите се разглеждат за съответствие на ІІ етап заедно с техническото предложение на участника/ - Декларация /свободен текст/, че участникът има сервизна база в България оторизирана от производителя - За артикулите в обособена позиция № 2- хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства, не е необходимо сервизната база на фирмата-участник да е оторизацирана от фирмата производител. -За артикул 1.4 на обособена позиция №1 фирмата участник да представи сертификат за сервизен инженер, обучен и оторизиран от производителя за сервиз и поддръжка за конкретно предлаганата апаратура. - Декларация за предлаганата апаратура/оборудване, че участникът има възможност за договорно възмездно следгаранционно обслужване от негов сервиз оторизиран от производителя /Образец № 7/ - За артикулите в обособена позиция № 2- хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства такава декларация не се изисква В горния десен ъгъл на всеки сертификат, оторизация и СЕ марка задължително да е отбелязано за коя обособена позиция и номер на конкретния артикул в нея се отнасят, съгласно Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- в процедурата могат да участват лица, които за 2010, 2011 и 2012 г. имат изпълнени най-малко два договора сходни с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица,да са изпълнени качествено и в срок, доказано с референции; Под договор за доставка, сходен с предмета на поръчката, следва да се разбира съответствие по клас и предназначение с посочения предмет на поръчката, за съответната обособена позиция. -Фирмата участник да има оторизация от фирмата производител за продажба и сервиз на територията на България за предлаганата апаратура /оборудване/. За артикулите в обособена позиция № 2 – хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства,не е необходимо фирмата-участник да има оторизация от фирмата производител; -Предлаганата апаратура /оборудване/ да има CE-mark /заверено копие/, -Участникът да доставя съответната апаратура /оборудване/от производител, сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент, - Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 или еквивалент за доставка и сервиз на предлаганата апаратура / оборудване/ - не се изисква за обособена позиция № 2- хладилна техника и за обособена позиция № 5 - компютърни системи и периферни устройства -За доказване на съответствието на предлаганата апаратура / оборудване/ участникът да представи извадки от фирмени брошури или каталози. -Участникът да има сервизна база в България оторизирана от производителя - За артикулите в обособена позиция № 2- хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства, не е необходимо сервизната база на фирмата-участник да е оторизирана от фирмата производител. - За артикул 1.4 на обособена позиция №1 фирмата участник да има сервизен инженер, обучен и оторизиран от производителя за сервиз и поддръжка за конкретно предлаганата апаратура. - Участникът да има възможност за договорно възмездно следгаранционно обслужване на предлаганата апаратура /оборудване/ от негов сервиз, оторизиран от производителя . За артикулите в обособена позиция № 2- хладилна техника и в обособена позиция № 5 – компютри и периферни устройства няма изискване за такава възможност.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 42 - 068287 от 27.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.02.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.02.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.02.2013 г.  Час: 10:00
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят определя финансов лимит за поръчката в размер на 416387,49 лв. без ДДС и по обособини позиции, както следва:1-ва обос.позиция - 345309,99 лв. без ДДС,2-ра обос.позиция - 8040,00 лв. без ДДС, за 3-та обос.позиция - 7125,00лв. без ДДС,за 4-та обос.позиция -47916,67лв. без ДДС и за 5-та обос.позиция - 7995,83лв. без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Апарати и оборудване за генетични изследвания
1) Кратко описание

Апарати и оборудване за генетични изследвания

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 345309.99 лв. без ДДС




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хладилна техника
1) Кратко описание

Хладилна техника

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39700000

Описание:

Домакински уреди

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 8040.00 лв. без ДДС




Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Оборудване за стерилизация
1) Кратко описание

Оборудване за стерилизация

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 7125.00 лв. без ДДС




Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Автоматизирана система за гел-електрофореза
1) Кратко описание

Автоматизирана система за гел-електрофореза

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33000000

Описание:

Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 47916.67 лв без ДДС




Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Компютри и периферни устройства
1) Кратко описание

Компютри и периферни устройства

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 45
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Възложителят определя финансов лимит в размер на 7995.83 лв. без ДДС