Версия за печат

00774-2013-0002

BG-Стара Загора: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

Община Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 107, За: Мария Боянова, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306, ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: www.starazagora.bg/bg/obshtestveni-por-chki.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Техническа помощ за управление на проект „Интегриран воден проект на Стара Загора”".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 11 (11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Стара Загора
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Техническа помощ за управление на проект „Интегриран воден проект на Община Стара Загора” е финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 - Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 екв. ж., съгласно подписан договор за безвъзмездна финансова помощ между Министерство на околната среда и водите и Община Стара Загора. Обхватът на поръчката за предоставяне на консултантски услуги по техническа помощ за управлението на проект „Интегриран воден проект на Стара Загора”. Oбхватът на консултантските услуги по техническа помощ за управлението на проект „Интегриран воден проект на Стара Загора”, е посочен в поле II.2.1. от настоящото обявление.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79400000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка за външна техническа помощ ще обхване предоставянето на консултантски услуги по техническа помощ за управлението на проект „Интегриран воден проект на Стара Загора”, включително: 1. Изготвя вътрешни правила/процедури и контролни листи, свързани с изпълнението на проекта, 2. Изготвя предложения за промяна на вътрешни документи на Община Стара Загора с цел привеждането им в съответствие с разпоредбите на ОПОС и изискванията на договора за безвъзмездна финансова помощ всички вътрешни актове (правилници, инструкции, др.). 3. Изготвя доклади за напредъка по изпълнение на проекта и ги предоставя на служителя отговорен за мониторинга по проекта 4. Създава система за проследяване (мониторинг) на изпълнението на проекта, подкрепа на ЗИП при извършването на проверки на място, организира отстраняването на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи на проекта. Информира своевременно ръководителя на проекта при закъснение изпълнението на работите. Съдейства при идентифицирането на несъответствия и проблеми и предлага корективни действия за преодоляването им и пред ръководителя на ЗИП. 5. Идентифицира и докладва своевременно на ръководителя на проекта за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице нередности. 6. Правно-нормативното обслужване на проекта и осъществява юридически консултации, свързани с изпълнението на проекта, по искане на ЗИП, вкл. в организирането на всички задължителни законови процедури съгласно ЗУТ, подготовката на необходимите протоколи и условия за започване на строителство, в които има задължително участие на Възложителя или на негов упълномощен представител, протоколите за приемане на работите и за въвеждане на обекта в експлоатация. Следи за коректното изпълнение и отчитане на договорите за обществени поръчки, съгласно изискванията на ЗОП и договора за БФП. 7. Разработва детайлна система за управление и контрол на дейностите в рамките на проекта. 8. Следи за изпълнението на дейностите съгласно времевия график и докладва на Ръководителя на проекта като предлага корективни мерки. 9. Осигурява финансова помощ за планиране, следене и отчитане на паричните потоци по проекта, като създава система за планиране, следене и отчитане на паричните потоци по проекта, съгласно заложените в договора за безвъзмездна финансова помощ и договорите с изпълнителите графици/начини на плащания. При определяне на паричния поток следи за навременно подаване на искания за междинни плащания, с което да гарантира финансовото обезпеченост на проекта. 10. Изготвя междинни и окончателни искания за средства по проекта; 11. Извършва административно-логистичната дейност за подпомагане работата на ЗИП - подготвя необходимите документи, кореспонденция между изпълнителите и възложителя, кореспонденцията с компетентни органи в процеса на съгласуване на проекта и всички заинтересувани страни по проекта, протоколи от провеждане на срещи на Звеното за управление на проекта, проекти на решения и други. 12. Съдейства за повишаване на административния капацитет за управление и изпълнение на инвестиционни проекти, финансирани от Европейския съюз. Тази задача ще бъде изпълнявана при ежедневната комуникация с бенефициента и със служителите в ЗИП, като ще бъде предоставяна експертиза, указания, методическа помощ за успешно изпълнение на проекта, съобразно посочените задачи по-горе.

Стойност, без да се включва ДДС
450000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 4500 (четири хиляди и петстотин) лева и се представя в една от следните форми: депозит на парична сума по сметка на възложителя или банкова гаранция - безусловна и неотменима в полза на възложителя, със срок на валидност не по-малко от 35 дни след изтичане срока на валидност на офертите. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Община Стара Загора - IBAN: BG45BPBI79353375755401 BIC: BPBIBGSF в БАНКА ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ - България. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % (два процента) от стойността на договора без ДДС, която може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предметът на поръчката. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Община Стара Загора - IBAN: BG45BPBI79353375755401 BIC: BPBIBGSF в БАНКА ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ - България.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима с възможност да се усвои изцяло или на части, че е в полза на Община Стара Загора и че е със срок на валидност съгласно договора за възлагане на обществената поръчка. Участникът може да представи банковата гаранция и по образец на гарантиращата банка в случай, че така издадената от банката гаранция отговаря на всички изисквания относно нейното съдържание и реквизити.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

- Авансово плащане – в размер на 20 (двадесет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС. Извършва се в срок до 10 работни дни след одобрението на встъпителния доклад и първия междинен тримесечен доклад на Изпълнителя от страна на Възложителя, и след представяне на фактура и банкова гаранция гаранция за стойността на авансовото плащане със срок на валидност до 30.09.2014г. - Междинни плащания – в размер до 70 (седемдесет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС. Извършват се в срок до 10 работни дни след одобрението на съответните междинни тримесечни доклади за отчетния период и представяне на фактура. - Окончателно (балансово) плащане – в размер на10 (десет) на сто от стойността на договора с вкл. ДДС. Изплаща се след подписване на двустранен предавателно-приемателен протокол за представяне на окончателен доклад за изпълнение на договора за техническа помощ на Възложителя и след неговото одобряване и представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че обединението/консорциума е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и чe всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на настоящата обществена поръчка; определя лицето, което да го представлява в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка.Ако в споразумението не е определено такова лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ /оригинал или нотариално заверено копие/, в който се посочва представляващия; че представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2.който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и участник: 1. който не е представил, някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените от възложителя условия; 3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Пликът съдържа следните три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК1 "Документи за подбор", в който следва да се поставят следните документи: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника, по образеца от офертата, както и самата Оферта (по образец - приложение №1) от документацията за обществената поръчка; 2.Документи, удостоверяващи правосубектност, а именно: за юридически лица или еднолични търговци – копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (по образец Приложение № 7). Когато не е посочен ЕИК, участниците ЮЛ или ЕТ прилагат и удостоверение за актуално състояние; За физически лица – копие от документа за самоличност; За юридически лица с нестопанска цел – копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (по образец Приложение № 7). Когато не е посочен ЕИК се прилага и удостоверение за актуално състояние. Удостоверението за актуално състояние следва да бъде издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на представянето му с офертата. За чуждестранни юридически лица – документ за регистрация съобразно националното им законодателство или еквивалентен документ за актуално състояние на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени; Продължава в Раздел VI.3

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите (части от годишните финансови отчети) на участника за последните три години (2009 г., 2010 г, 2011 г.), заедно с Информация, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП за общия оборот за последните три години – 2009 г., 2010 г. и 2011 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си(т.7.1 от приложение 1). За физическите лица се представя подходящ документ за доказване на приход (годишна данъчна декларация или еквивалентен официален документ); Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Когато е посочен единен идентификационен код не е необходимо представянето на цитираните документи, в случай че годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) са обявени в Търговския регистър. За чуждестранните лица тези документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има минимален, документално доказан общ оборот за предходните три приключили финансови години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, според приложените части от годишните финансови отчети в размер равен или по-голям от 1 200 000 лв. (един милион и двеста хиляди лева) без ДДС общо за трите години според датата на регистрацията му. В случай, че участникът е обединение, изискването за общ оборот се отнася за обединението като цяло.При посочване на участие на подизпълнители, изискванията за оборот се отнасят за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за получаване на оферти по настоящата процедура, включително стойностите, датите и получателите по образец (т. 7.2 от приложение 1), придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Списък на технически лица (ключови и не-ключови експерти) които ще отговарят за извършването на услугата, с приложени документи удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им и автобиографии , съгласно приложения образец. 3.Копие на валиден сертификат за внедрени ISO 9001:2008 "Системи за управление на качеството'' или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват консултантски услуги и/или проектно и юридическо консултиране и/или еквивалент. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При посочване на участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности се отнасят за тях, съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. В случай, че участник използва ресурси на други физически или юридически лица, то следва да докаже че има на разположение тези ресурси.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да има изпълнен най-малко 1 или повече договори за услуги, сходни с предмета на поръчката през последните три години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) на обща стойност не по-малко от 450 000 (четиристотин и петдесет хиляди) лева без включен ДДС. Под сходни договори, за целите на настоящата документация, следва да се разбират договори за консултантски услуги, свързани с управление и/или подготовка на проекти, финансирани със средства от Европейския съюз и/или други източници). 2.Участникът трябва да предложи ключови експерти и неключови експерти, които да извършат дейностите, предмет на поръчката.Екипът на изпълнителя трябва да включва следните ключови експерти: 1.Ръководител на екипа от експерти за външна техническа помощ Квалификация и умения Висше образование, степен „магистър” в професионално направление от област "Технически науки", свързано с естеството на проекта, или в професионалните направления "Право" и "Икономика" Специфичен опит: минимум 3 години опит в областта на подготовка и/или управление и/или изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/ или други източници; Участие като ръководител на минимум 1 проект/договор във връзка с подготовка и/или изпълнение и/или управление на проекти, финансирани със средства от ЕС и/ или други източници; 2.Финансист Квалификация и умения Магистърска степен в областта на финанси, счетоводство, икономика или еквивалентна специалност; Специфичен опит:минимум 3 години опит в областта на изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/или други източници; Минимум 2 години опит във финансово управление и отчитане на инвестиционни проекти, финансирани от фондовете на ЕС. 3.Юрист Квалификация и умения: Висше образование „Право” Специфичен опит:минимум 3 години опит в областта на изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/или други източници; Минимум 2 години опит в съставяне на тръжни документации и участие в комисии за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП. 4.ВиК инженер Квалификация и умения Магистърска степен по специалността „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна специалност. Специфичен опит: минимум 3 години професионален опит в областта на проектирането и/или строителния надзор във ВиК сектора. Участие в изпълнението на минимум 1 проект за управление и/или проектиране на водоснабдителни и канализационни системи и съоръжения. 5.Експерт европейски програми и проекти Квалификация и умения Висше образование с придобита специалност в областта на икономика, бизнес администрация, публична администрация, право, технически науки или еквивалентна. Специфичен опит:минимум 3 години опит в областта на изпълнение на проекти, финансирани със средства от ЕС и/или други източници; Опит в изготвяне/актуализиране на вътрешни правила/процедури, имащи отношение към управление и изпълнение на проекти, финансирани със средства от ЕС и/или други източници. Други/Не-ключови експерти с минимум 1 година специфичен опит по съответния профил, посочен по-долу: -Мониторинг и докладване; -Технически сътрудник. 3.Участникът да има внедрени ISO 9001:2008 "Системи за управление на качеството'' или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват консултантски услуги и/или проектно и юридическо консултиране и/или еквивалентен.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: (П1) Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, заложени в Техническата спецификация – експертна оценка; П1 = П 1.1 + П 1.2 , където П1.1 е Обосновка на участника с мак. брой точки 10. П1.2- Стратегия на участника с максимален брой точки 20.; тежест: 30
Показател: (П2) Предложена от участника цена в лева без ДДС.; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.02.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Стара Загора: IBAN: BG77BPBI79358475755544 BIC: BPBIBGSF, вид плащане - 447000 в БАНКА ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ - България или на касата в Община Стара Загора.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.03.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.03.2013 г.  Час: 11:00
Място

Постъпилите офертите се отварят в гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, сградата на общинска администрация,

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представители на участника се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на съответното пълномощно

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е свързана с проект на Община Стара Загора – „Интегриран воден проект на Стара Загора”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 1, Процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 - Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 екв. ж., съгласно подписан договор за безвъзмездна финансова помощ между Министерство на околната среда и водите и Община Стара Загора.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1)за чуждестранни ФЛ – копие от документа за самоличност. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че обединението/консорциума е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка, чe всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на настоящата обществена поръчка; определя лицето, което да го представлява в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Ако в споразумението не е определено такова лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ /оригинал или нотариално заверено копие/, в който се посочва представляващия; че представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. За участниците – обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП.3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2 т. 5 от ЗОП (Приложение 3); 5. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 2a, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (Приложение 4); 6. Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП (приложение 5); 7.Декларация за запознаване с условията на поръчката (Приложение № 6); 8. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; 9. Списък за подизпълнителите (оригинал), ако се предвиждат такива от участника с посочване на дела и вида на тяхното участие (Приложение 8А); 10. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Приложение 8).11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (Приложение 15); 12. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Приложение 16). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извършат услугите са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“. 13. Документ за закупена документация за участие; 14. Административни сведения за участника, както и документите посочени в раздел III 2.2) и III 2.3). Съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК “2” - Техническа оферта за изпълнение на поръчката по образец (Приложение № 1А). В Техническата оферта следва да се направи описание на организацията и методологията (Обосновка, Стратегия и Времеви график) на работата, които участникът възнамерява да приложи при изпълнение на дейностите по проекта съгласно Техническата спецификация/Техническото задание. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК “3” - Предлагана цена -Ценово предложение за изпълнение на поръчката (Приложение № 2)

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.01.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ