00109-2013-0001
Технически редакции | ||
21.01.2013 17:23 ч. : | 21/01/2013 17:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.01.2013 17:23 ч. : | 21/01/2013 17:21 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Благоевград: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Благоевград, пл. ”Георги Измирлиев” №1, За: Стоян Христов, инж. Мая Спасова - главен експерт „Инвестиционен контрол ВиК”, инж. Камелия Вълкова – Началник отдел „Планиране и инвестиционен контрол”, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867788; 073 884412; 073 884456, E-mail: mspasova@blgmun.com, Факс: 073 884451
Място/места за контакт: Стоян Христов, инж. Мая Спасова, инж. Камелия ВълковаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.
Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ и изграждане на водопровод и канализация по бул. „Пейо Яворов”, гр. Благоевград”, по две обособени позиции: Обособена позиция №1: „Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ - гр. Благоевград, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно – монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга)” и Обособена позиция №2: „Изграждане на канализация и водопровод по бул. „Пейо Яворов” - гр. Благоевград, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за изграждане на строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя (Червена книга)“. При възлагането и изпълнението на дейностите, включени в обхвата и на двете обособени позиции в настоящата процедура, договорните условия на ФИДИК ще бъдат прилагани в степен, в обем и при условие, че не влизат в противоречие с нормите на Закона за обществените поръчки (ЗОП).
Възлагане на обществена поръчка
В изпълнение на възложените му дейности по съответна обособена позиция, съответния Изпълнител следва да осъществи проектиране, строителство, въвеждане в експлоатация и обучение на експлоатационния персонал на обект ГПСОВ гр. Благоевград (обособена позиция №1). В резултат от реализирането на дейностите от обхвата на обособена позиция №2 ще бъде извършено изграждане на водопроводната и канализационната мрежи по бул. „Пейо Яворов“ в гр. Благоевград.Обектите на строителна интервенция по двете обособени позиции, включени в обхвата на настоящата обществена поръчка са: II- ра (втора) категория, по смисъла на чл. 137, ал. 2, т. 1, буква „б“ от ЗУТ; IV-та (четвърта) група строежи, съгласно чл.5, ал.6, т. 4.2.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В изпълнение на възлагането, Изпълнителят/ите следва да извърши/ат съответните инженерингови дейности (проектиране и строителство) и/или строително-монтажни и възстановителни работи, съобразно изискванията на Възложителя, които дейности се изразяват в обобщен вид в следното, по обособени позиции: 1. Обособена позиция №1: реконструкцията на ГПСОВ – гр. Благоевград, включваща реконструкция на био-стъпало с премахване на биогенни елементи и изграждане на подходящи съвременни съоръжения за стабилизиране на утайките в съответствие с европейската и световна практика, по които да бъде избегнато и неконтролируемото отделяне на миризми Основната цел на възлагането на дейностите, включени в обхвата на обособената позиция е реконструкцията на био-стъпалото с цел отстраняване на биогенните елементи съгласно Наредба № 6. Обхватът на работа на Изпълнителя трябва да включва всички елементи/аспекти, гарантиращи правилното изпълнение на поръчката, в което число: изготвяне на проект в работна фаза за реконструкция, строителство и въвеждане в експлоатация на реконструираната ГПСОВ, обучение на персонала, надзор и управление на работата на ГПСОВ. 2. Обособена позиция №2: Обхватът на поръчката включва изграждане на водоснабдителната и канализационната мрежа по бул. "Пейо Яворов", какст следва: - изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, работните проекти и количествените сметки. - дейности по въвеждане на обектите в експлоатация; - отговорност през периода за съобщаване на дефекти – отстраняване на дефекти.
45232420, 45252127, 71311000, 71323000, 45231300, 45232151, 45232410
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
1. Обхватът на изпълнение по обособена позиция №1, включва минимум следните елементи: - допълнителни проучвания и проектиране; - изготвяне на работен проект за реконструкция на ГПСОВ; - съгласуване на инвестиционния проект; - изпълнение на строително-монтажни работи: изграждане на строителната площадка и извършване на подготвителни дейности съоръжения за пречистване на отпадъчната вода съоръжения за третиране на утайката помощни сгради и съоръжения, помощни работи; - изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект; - обучение на персонала; - проби след завършван; - въвеждане на обекта в експлоатация; - съобщаване и отстраняване на дефекти, 2. Обхватът на изпълнение по обособена позиция №2, включва минимум следните елементи: 2.1. Изграждане на водопровод и водопроводни връзки по бул. Пейо Яворов, както следва:(1) Клон 1 (110), с дължина 322 л.м.;(2) Клон 2 с обща дължина 684 л.м., от които 586 л.м. - 125 и 98 л.м. - 110; (3) Клон 3 (110), с дължина 326 л.м. (4) Водопроводни връзки на клон 2 и клон 3 със следните дължини и диаметри:- водопроводни връзки на клон 2 с обща дължина 40 л.м., от които 30 л.м. - 110 и 10 л.м. – 90;- водопроводни връзки на клон 3 (90) с обща дължина 40 л.м., 2.2. Изграждане на канализационната мрежа, в което число: (1) Главен Битов профил I (300), с дължина 1862,27 л.м.;(2) Битов профил I (300), с дължина 306,98 л.м.;(3) Главен Дъждовен профил I с обща дължина 529,45 л.м., от които 280 л.м. – 300, 196,95 л.м. – 400, 26,00 л.м. – 500 и 26,50 л.м. – 600;(4) Главен Дъждовен профил II с обща дължина 646,35 л.м., от които 367 л.м. – 300, 243,35 л.м. – 400 и 36,00 л.м. 600;(5) Дъждовен профил 3 с обща дължина 753,38 л.м., от които 344,38 л.м. – 300, 311,00 л.м. – 400, 50,00 л.м. 500 и 48,00 л.м. 600 ;(6) Сградни отклонения 75 бр. (200), с обща дължина 450,00 л.м.,(7) Дъждоприемни улични оттоци - 81 бр. (200), с обща дължина 486,00 л.м., !!! Задължение на Изпълнителя е изработването на екзекутивни проекти за сградните канализационни отклонения – 75 броя.
НЕ
13
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на: 31 000 лв. – при участие по обособена позиция №1; 23 000 лв. - при участие по обособена позиция №2, внесени под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка- клон Благоевград; IBAN: BG71 SOMB 9130 3313 7253 01; BIC: SOMBBGSF. При участие и за двете обособени позиции (за цялата обществена поръчка), гаранцията, независимо от избраната от участника форма трябва да бъде представена в два отделни документа – за всяка от съответните обособени позиции.В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ и изграждане на водопровод и канализация по бул. „Пейо Яворов”, гр. Благоевград“, по обособена позиция №…”……………….” Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Благоевград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора по съответната обособена позиция е в размер на 3% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя.
За обособена позиция №1: а) авансово плащане – 20 % от цената на Обекта по ценови таблици съгласно Договорното споразумение, без предвидените Провизорни суми, след представяне на: - гаранция за авансово плащане, обезпечаваща 100% от предвидения аванс; - акт на "Инженера" за авансово плащане; - фактура на изпълнителя; б) Междинни плащания - до достигането на 70 % от Приетата договорна сума, след представяне на Акт на "Инженера" за междинно плащане и фактура на изпълнителя; в) Окончателно плащане - 10% от цената на договора, след представяне на Акт на "Инженера" за окончателно плащане и фактура на изпълнителя; По обособена позиция №2: а) Авансово плащане – 20 % от цената на Обекта по КСС съгласно Договорното споразумение, без предвидените Провизорни суми, след представяне на: - гаранция за авансово плащане, обезпечаваща 100% от предвидения аванс (в случай, че Участникът представи като обезпечение на авансовото плащане банкова гаранция, същата следва да е с валидност, не по-малко от 28 дни след издаване на сертификата за приемане); - акт на "Инженера" за авансово плащане; - фактура на изпълнителя; б) Междинни плащания – 70 % от цената на Обекта, съгласно клауза 14.3 oт Общите условия и Специфичните условия на Договорното споразумение и след представяне на Акт на "Инженера" за междинно плащане и фактура на изпълнителя; Фактурите на изпълнителя следва да са придружени от КСС по установена бланка с наверижване на стойностите, Протокол за действително извършени работи, Сметка-опис за СМР извършени през месеца и констативен протокол; в) Изплащане на задържани суми – 10%, които се изплащат съгласно клауза 14.9 от Общите условия и Специфичните условия на Договорното споразумение.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица
В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение (или еквивалентен документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящата процедура, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на: (1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата (обособената позиция), за участие в която се обединяват. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. - всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка/съответната обособена позиция. При разпределянето на дейностите, свързани с осъществяване на инженеринговите/строително-монтажните такива от обекта на поръчката, това разпределение следва да съответства на професионалната квалификация (според условията за вписване в Централния професионален регистър на строителя и категорията на съответния обект по чл. 137 от ЗУТ) на участниците, които ще вземат участие в строително-монтажните работи на всеки конкретен обект на интервенция. Участниците в Обединението трябва да определят едно лице, което да представлява Обединението за целите на поръчката
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Благоевград, на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 1, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 150 лв. (сто и петдесет лева), с ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка на Възложителя в Общинска банка- клон Благоевград; IBAN: BG44 SOMB 9130 8401 5000 44; BIC: SOMBBGSF най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Цената на документацията е съобразена с разпоредбата на чл. 28, ал. 4 от ЗОП и е в горепосочения размер с оглед обстоятелството, че като част от документацията, на участниците се предоставя копие от идейния проект (за обособена позиция №1) и пълния инвестиционен проект (за обособена позиция №2). При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.
Български
180
Административната сграда на Община Благоевград, на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 1,
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект DIR-51011116-33-117 „Реконструкция на ГПСОВ гр. Благоевград, и изграждане на канализация и водопровод по бул. П. Яворов" гр. Благоевград“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда“ 2007 – 2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от 29.06.2012 г.
!!! Продължение от р-л III.2.1., т. 6: В случай, че Участникът не е посочил в офертата си ЕИК, следва да представи и документ за актуално състояние. Участницете следва да имат предвид, че с представянето на документ за актуално състояние не отпада задължението за представяне на документа за регистрация. Продължение от р-л III.2.1., т.16 - партньорите в неперсониф. юрид. лице декларират, че: 1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора., 2. всички те са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, 3. направили са разпределение на дейностите по между си, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка/съответната обособена позиция. При разпределянето на дейностите, свързани с осъществяване на инженеринговите/строително-монтажните такива от обекта на поръчката, това разпределение следва да съответства на професионалната квалификация (според условията за вписване в Централния професионален регистър на строителя и категорията на съответния обект по чл. 137 от ЗУТ) на участниците, които ще вземат участие в строително-монтажните работи на всеки конкретен обект на интервенция, 4. определили са едно лице, което да представлява Обединението за целите на поръчката. !!! Продължение от р-л III.2.3.: 5.2.4.Геодезист, който е: а) дипломиран инженер-геодезист; б) има мин. 5 г. проф. опит; в) има опит в изпълн. на СМР на мин. 1 инфрастр.обект; 5.2.5. Пътен инженер, който е: а) диплом. строит. инженер пътно строителство; б) има мин. 5 г. проф. опит в изпълн. на СМР на пътна инфрастр. ! Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-техническия състав). При използването на експерти - чужд. лица, док. на съотв. с поставените изисквания за образов. – квалиф. степен се удостов. и с посочв. на еквив. на посочените специалности. 5.3. В случай, че участник подава оферта и за двете обос. позиции, той следва да док.наличие на екипи, включващи ключовите експерти с изискуема квалификация и опит за всяка от двете обособени позиции 6. Участникът следва докаже, че има на разположение за срока на изпълнение на договора и следните неключови експерти- лица с проектантска правоспособност съгласно чл. 229, чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, като същите да изработят съответните части на инвестиционния проект, a именно: геодезия, технологична, архитектурна, строително – конструктивна, електро КИПиА, сградно и площадково ВиК, ОВиК и енергийна ефективност, вертикална планировка и площадкови пътища, озеленяване, пожарна безопасност, план безопасност и здраве - минимум по един неключов експерт за всяка проектна част. 7. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството с обхват в сферата на строителството или еквивалент; 8. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 с обхват в сферата на строителството или еквивалент. На основание чл. 53, ал. 4 от ЗОП, участниците могат да представят и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, посоченото в раздел III.2.3., дясна колона, т.1 минимално изискване важи и следва да бъде доказано от този член на Обединението, който, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР, съобразно категорията, посочена в пълното описание на предмета на поръчката, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал. 5, във връзка с ал. 6 от ЗОП.
21.01.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
В изпълнение на възложените му дейности по обособената позиция, съответния Изпълнител следва да осъществи проектиране, строителство, въвеждане в експлоатация и обучение на експлоатационния персонал на обект ГПСОВ гр. Благоевград.Обекта на строителна интервенция е: II- ра (втора) категория, по смисъла на чл. 137, ал. 2, т. 1, буква „б“ от ЗУТ; IV-та (четвърта) група строежи, съгласно чл.5, ал.6, т. 4.2.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя. В изпълнение на възлагането, Изпълнителят следва да извърши съответните инженерингови дейности (проектиране и строителство), съобразно изискванията на Възложителя, а именно: Реконструкцията на ГПСОВ – гр. Благоевград, включваща реконструкция на био-стъпало с премахване на биогенни елементи и изграждане на подходящи съвременни съоръжения за стабилизиране на утайките в съответствие с европейската и световна практика, по които да бъде избегнато и неконтролируемото отделяне на миризми Основната цел на възлагането на дейностите, включени в обхвата на обособената позиция е реконструкцията на био-стъпалото с цел отстраняване на биогенните елементи съгласно Наредба № 6. Обхватът на работа на Изпълнителя трябва да включва всички елементи/аспекти, гарантиращи правилното изпълнение на поръчката, в което число: изготвяне на проект в работна фаза за реконструкция, строителство и въвеждане в експлоатация на реконструираната ГПСОВ, обучение на персонала, надзор и управление на работата на ГПСОВ.
45232420, 45252127, 71311000, 71323000
Описание:
Обхватът на изпълнение по обособената позиция включва минимум следните елементи: - допълнителни проучвания и проектиране; - изготвяне на работен проект за реконструкция на ГПСОВ; - съгласуване на инвестиционния проект; - изпълнение на строително-монтажни работи: изграждане на строителната площадка и извършване на подготвителни дейности съоръжения за пречистване на отпадъчната вода съоръжения за третиране на утайката помощни сгради и съоръжения, помощни работи; - изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект; - обучение на персонала; - проби след завършван; - въвеждане на обекта в експлоатация; - съобщаване и отстраняване на дефекти,
Обхватът на поръчката включва изграждане на водоснабдителната и канализационната мрежа по бул. "Пейо Яворов", както следва: - изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, работните проекти и количествените сметки. - дейности по въвеждане на обектите в експлоатация; - отговорност през периода за съобщаване на дефекти; – отстраняване на дефекти.
45332000
Описание:
1. Компонентите на изграждане на водопроводната мрежа, съгласно работния проект обхващат изграждането на водопровод и водопроводни връзки по бул. Пейо Яворов, както следва: (1) Клон 1 (110), с дължина 322 л.м.; (2) Клон 2 с обща дължина 684 л.м., от които 586 л.м. - 125 и 98 л.м. - 110; (3) Клон 3 (110), с дължина 326 л.м. (4) Водопроводни връзки на клон 2 и клон 3 със следните дължини и диаметри: - водопроводни връзки на клон 2 с обща дължина 40 л.м., от които 30 л.м. - 110 и 10 л.м. – 90 - водопроводни връзки на клон 3 (90) с обща дължина 40 л.м., 2. Компонентите на изграждане на канализационната мрежа, които са предмет на решаване с настоящата общественна поръчка са: (1) Главен Битов профил I (300), с дължина 1862,27 л.м.; (2) Битов профил I (300), с дължина 306,98 л.м.; (3) Главен Дъждовен профил I с обща дължина 529,45 л.м., от които 280 л.м. – 300, 196,95 л.м. – 400, 26,00 л.м. – 500 и 26,50 л.м. – 600; (4) Главен Дъждовен профил II с обща дължина 646,35 л.м., от които 367 л.м. – 300, 243,35 л.м. – 400 и 36,00 л.м. 600; (5) Дъждовен профил 3 с обща дължина 753,38 л.м., от които 344,38 л.м. – 300, 311,00 л.м. – 400, 50,00 л.м. 500 и 48,00 л.м. 600 ; (6) Сградни отклонения 75 бр. (200), с обща дължина 450,00 л.м., (7) Дъждоприемни улични оттоци - 81 бр. (200), с обща дължина 486,00 л.м., !!! Задължение на Изпълнителя е изработването на екзекутивни проекти за сградните канализационни отклонения – 75 бр.