Версия за печат

00109-2013-0001

BG-Благоевград: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, пл. ”Георги Измирлиев” №1, За: Стоян Христов, инж. Мая Спасова - главен експерт „Инвестиционен контрол ВиК”, инж. Камелия Вълкова – Началник отдел „Планиране и инвестиционен контрол”, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867788; 073 884412; 073 884456, E-mail: mspasova@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Стоян Христов, инж. Мая Спасова, инж. Камелия Вълкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ и изграждане на водопровод и канализация по бул. „Пейо Яворов”, гр. Благоевград”, по две обособени позиции: Обособена позиция №1: „Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ - гр. Благоевград, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно – монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга)” и Обособена позиция №2: „Изграждане на канализация и водопровод по бул. „Пейо Яворов” - гр. Благоевград, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за изграждане на строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя (Червена книга)“. При възлагането и изпълнението на дейностите, включени в обхвата и на двете обособени позиции в настоящата процедура, договорните условия на ФИДИК ще бъдат прилагани в степен, в обем и при условие, че не влизат в противоречие с нормите на Закона за обществените поръчки (ЗОП).

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Мястото за изпълнение на дейностите по обособена позиция №1 е гр. Благоевград – площадката на ПСОВ, находяща се на 1,5 км. южно от гр. Благоевград на левият бряг на река Струма и на десният бряг на Айдаровско дере. Мястото за изпълнение на дейностите по обособена позиция №2 е гр. Благоевград, бул. „Пейо Яворов“.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В изпълнение на възложените му дейности по съответна обособена позиция, съответния Изпълнител следва да осъществи проектиране, строителство, въвеждане в експлоатация и обучение на експлоатационния персонал на обект ГПСОВ гр. Благоевград (обособена позиция №1). В резултат от реализирането на дейностите от обхвата на обособена позиция №2 ще бъде извършено изграждане на водопроводната и канализационната мрежи по бул. „Пейо Яворов“ в гр. Благоевград.Обектите на строителна интервенция по двете обособени позиции, включени в обхвата на настоящата обществена поръчка са: II- ра (втора) категория, по смисъла на чл. 137, ал. 2, т. 1, буква „б“ от ЗУТ; IV-та (четвърта) група строежи, съгласно чл.5, ал.6, т. 4.2.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС). В изпълнение на възлагането, Изпълнителят/ите следва да извърши/ат съответните инженерингови дейности (проектиране и строителство) и/или строително-монтажни и възстановителни работи, съобразно изискванията на Възложителя, които дейности се изразяват в обобщен вид в следното, по обособени позиции: 1. Обособена позиция №1: реконструкцията на ГПСОВ – гр. Благоевград, включваща реконструкция на био-стъпало с премахване на биогенни елементи и изграждане на подходящи съвременни съоръжения за стабилизиране на утайките в съответствие с европейската и световна практика, по които да бъде избегнато и неконтролируемото отделяне на миризми Основната цел на възлагането на дейностите, включени в обхвата на обособената позиция е реконструкцията на био-стъпалото с цел отстраняване на биогенните елементи съгласно Наредба № 6. Обхватът на работа на Изпълнителя трябва да включва всички елементи/аспекти, гарантиращи правилното изпълнение на поръчката, в което число: изготвяне на проект в работна фаза за реконструкция, строителство и въвеждане в експлоатация на реконструираната ГПСОВ, обучение на персонала, надзор и управление на работата на ГПСОВ. 2. Обособена позиция №2: Обхватът на поръчката включва изграждане на водоснабдителната и канализационната мрежа по бул. "Пейо Яворов", какст следва: - изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, работните проекти и количествените сметки. - дейности по въвеждане на обектите в експлоатация; - отговорност през периода за съобщаване на дефекти – отстраняване на дефекти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232420, 45252127, 71311000, 71323000, 45231300, 45232151, 45232410

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пречиствателни станции за отпадъчни води
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения с производствено предназначение
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Обхватът на изпълнение по обособена позиция №1, включва минимум следните елементи: - допълнителни проучвания и проектиране; - изготвяне на работен проект за реконструкция на ГПСОВ; - съгласуване на инвестиционния проект; - изпълнение на строително-монтажни работи: изграждане на строителната площадка и извършване на подготвителни дейности съоръжения за пречистване на отпадъчната вода съоръжения за третиране на утайката помощни сгради и съоръжения, помощни работи; - изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект; - обучение на персонала; - проби след завършван; - въвеждане на обекта в експлоатация; - съобщаване и отстраняване на дефекти, 2. Обхватът на изпълнение по обособена позиция №2, включва минимум следните елементи: 2.1. Изграждане на водопровод и водопроводни връзки по бул. Пейо Яворов, както следва:(1) Клон 1 (110), с дължина 322 л.м.;(2) Клон 2 с обща дължина 684 л.м., от които 586 л.м. - 125 и 98 л.м. - 110; (3) Клон 3 (110), с дължина 326 л.м. (4) Водопроводни връзки на клон 2 и клон 3 със следните дължини и диаметри:- водопроводни връзки на клон 2 с обща дължина 40 л.м., от които 30 л.м. - 110 и 10 л.м. – 90;- водопроводни връзки на клон 3 (90) с обща дължина 40 л.м., 2.2. Изграждане на канализационната мрежа, в което число: (1) Главен Битов профил I (300), с дължина 1862,27 л.м.;(2) Битов профил I (300), с дължина 306,98 л.м.;(3) Главен Дъждовен профил I с обща дължина 529,45 л.м., от които 280 л.м. – 300, 196,95 л.м. – 400, 26,00 л.м. – 500 и 26,50 л.м. – 600;(4) Главен Дъждовен профил II с обща дължина 646,35 л.м., от които 367 л.м. – 300, 243,35 л.м. – 400 и 36,00 л.м. 600;(5) Дъждовен профил 3 с обща дължина 753,38 л.м., от които 344,38 л.м. – 300, 311,00 л.м. – 400, 50,00 л.м. 500 и 48,00 л.м. 600 ;(6) Сградни отклонения 75 бр. (200), с обща дължина 450,00 л.м.,(7) Дъждоприемни улични оттоци - 81 бр. (200), с обща дължина 486,00 л.м., !!! Задължение на Изпълнителя е изработването на екзекутивни проекти за сградните канализационни отклонения – 75 броя.

Прогнозна стойност без ДДС
5449771.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

13


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на: 31 000 лв. – при участие по обособена позиция №1; 23 000 лв. - при участие по обособена позиция №2, внесени под форма на банкова гаранция или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: Общинска банка- клон Благоевград; IBAN: BG71 SOMB 9130 3313 7253 01; BIC: SOMBBGSF. При участие и за двете обособени позиции (за цялата обществена поръчка), гаранцията, независимо от избраната от участника форма трябва да бъде представена в два отделни документа – за всяка от съответните обособени позиции.В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ и изграждане на водопровод и канализация по бул. „Пейо Яворов”, гр. Благоевград“, по обособена позиция №…”……………….” Ако Участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Благоевград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в настоящето Обявление като краен срок за подаване на офертите. Когато Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете (съдружниците) в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора по съответната обособена позиция е в размер на 3% от стойността му. Представя се при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, под формата на парична сума или като безусловна и неотменима банкова гаранция за добро изпълнение в полза на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

За обособена позиция №1: а) авансово плащане – 20 % от цената на Обекта по ценови таблици съгласно Договорното споразумение, без предвидените Провизорни суми, след представяне на: - гаранция за авансово плащане, обезпечаваща 100% от предвидения аванс; - акт на "Инженера" за авансово плащане; - фактура на изпълнителя; б) Междинни плащания - до достигането на 70 % от Приетата договорна сума, след представяне на Акт на "Инженера" за междинно плащане и фактура на изпълнителя; в) Окончателно плащане - 10% от цената на договора, след представяне на Акт на "Инженера" за окончателно плащане и фактура на изпълнителя; По обособена позиция №2: а) Авансово плащане – 20 % от цената на Обекта по КСС съгласно Договорното споразумение, без предвидените Провизорни суми, след представяне на: - гаранция за авансово плащане, обезпечаваща 100% от предвидения аванс (в случай, че Участникът представи като обезпечение на авансовото плащане банкова гаранция, същата следва да е с валидност, не по-малко от 28 дни след издаване на сертификата за приемане); - акт на "Инженера" за авансово плащане; - фактура на изпълнителя; б) Междинни плащания – 70 % от цената на Обекта, съгласно клауза 14.3 oт Общите условия и Специфичните условия на Договорното споразумение и след представяне на Акт на "Инженера" за междинно плащане и фактура на изпълнителя; Фактурите на изпълнителя следва да са придружени от КСС по установена бланка с наверижване на стойностите, Протокол за действително извършени работи, Сметка-опис за СМР извършени през месеца и констативен протокол; в) Изплащане на задържани суми – 10%, които се изплащат съгласно клауза 14.9 от Общите условия и Специфичните условия на Договорното споразумение.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в Обединението следва да са сключили споразумение (или еквивалентен документ). Споразумението, респективно – съответния документ за създаване на Обединението за участие в настоящата процедура, следва да бъде представено в оригинал или нотариално заверено копие и в текста му задължително да се съдържа посочване на: (1) представляващият Обединението; (2) Възложителя и (3) процедурата (обособената позиция), за участие в която се обединяват. Споразумението (съответния документ за създаване на Обединението) трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора. - всички членове на Обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. - е направено разпределение на дейностите между отделните членове на Обединението, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка/съответната обособена позиция. При разпределянето на дейностите, свързани с осъществяване на инженеринговите/строително-монтажните такива от обекта на поръчката, това разпределение следва да съответства на професионалната квалификация (според условията за вписване в Централния професионален регистър на строителя и категорията на съответния обект по чл. 137 от ЗУТ) на участниците, които ще вземат участие в строително-монтажните работи на всеки конкретен обект на интервенция. Участниците в Обединението трябва да определят едно лице, което да представлява Обединението за целите на поръчката

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процед. Участникът следва да представи следните докум.: Плик № 1 „Докум. за подбор“: 1. Списък на документите, съд. се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта, за всяка отд. обособ. позиция, за която се участва; 3. Администр. сведения; 4. Деклар., че участника е запознат с всички обстоят. от значение за поръчката; 5. Декл., че участника ще спазва всички условия необх. условия за изпълн. на поръчката; 6. Копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР - когато участника е регистрирано в Р. България юридическо лице или ЕТ. Чужд. юрид. лица или обед. на чужд. юрид. лица предст. съотв. док. за регистр. или еквив., изд. от съдебен или админ. орган в държ., в която са установени, в офиц. превод. Физ. лица, участн. в процед. или вкл. в състава на обед., предст. копие от док. за самоличност. Ако тези физ. лица са чужд. граждани, докум. се предст. и в офиц. превод. !! продължава в раздел VI.3.; 7. Когато участникът е Обед., което не е юрид. лице, представя споразум. или др. еквив. док. за създ. на Обед. за участие в общ. поръчка - предст. в ориг. или нот. зав. копие и в него задълж. трябва да е посочен представл. Обед.; 8.Доказат. за иконом. и фин. съст., съобр. Раздел III.2.2.; 9.Доказат. за техн. възм. и квалиф., съобр. Раздел III.2.3. и VI.3. ; 10.Деклар. по чл.47, ал.1, т.1 (с изключение на буква „е“), ал.2, т.2 - за професии и дейн., свързани с проект. и строит. и/или СМР (без наруш., свърз. с изн. на прод в обл. на отбр. и сигурн.), т.2а и т.5, ал.5, т.1, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 и ал.5, т.2 от ЗОП. Наличието на обстоят. по чл.47, ал.2 от ЗОП води до отстран. на участник от процедурата; 11.Декл. по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП; 12.Декл. за съгласие за участие като подизпълн.; 13. Док. за внесена гар.(в ориг.), 14.Докум. за закупена докум. за участие (копиe); 15. Декл. за изв. оглед на обектите на интерв.; 16. Декл.(обр. №21) за обедин. - ако е прил.; 17. Изрично, нот. зав. пълном. на лицето, упълном. да представлява участника в настоящата процедура (в случай на упълномощ.); 18. Декл. за приемане на условията в проекта на договор, 19. продуктови специф., сертиф., катал., рекл. брошури и др. инф. мат., предст. в детайли осн. продукти от КСС. Сертиф. и/или декл. за съответствие за осн. материали които ще използва по време на строит.; ПЛИК №2 „Предлож. за изпълн. на поръчката” : Техническото предложение, изготвено по образеца от документацията за участие за съответната обособена позиция, при съблюдаване на следните изисквания: 1. За обособена позиция №1: Като минимум Предложението за изпълнение на дейностите, предмет на обособената позиция трябва да включва, но без да се ограничава до следното: (1) инвестиционен проект – работна фаза, (2) организационна схема на строителството, (3) строително предложение – описание на генералния подход и методологията за изпълнение на строителните и монтажни работи ; (4) график за изпълнение; (5) списък на оборудването и материалите; (6) мерки за опазване на околната среда; (7) система за осигуряване на качеството. 2. За обособена позиция №2: Като минимум Предложението за изпълнение на поръчката трябва да включва, но без да се ограничава до следното: а) Строително предложение - описание на генералния подход и методологията за изпълнение на строителните и монтажни работи.;б) График за изпълнение (линеен график) - да представя строителната програма и да прецизира съответните дейности, дати, разположение на човешки и технически ресурси и т.н.; в) Списък на оборудването и материалите - данни за производителя, вида на материалите, модели, технически характеристики; г) Списък и описание на механизацията, която ще бъде използвана за строителството - Участникът трябва да разполага с техническо оборудване осигуряващо качественото изпълнение на поръчката;д) Мерки за опазване на околната среда - да отчитат въздействията, свързани със строителството и спазването на съответните изисквания за предотвратяване на негативни последствия. ПЛИК №3 „Предлагана цена“
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копия на отчети за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009 г. - 2011 г.) – за юрид. лица и ЕТ или декларация, че същите са обявени в Търговския регистър при Агенцията по вписванията и са публично достъпни. !!! В случай, че участникът е чужд. лице, то предст. отчети за приходите и разходите или еквив.документ, когато публик. им се изисква от законод. на държ., в която е установен. При липса на предв. правна реглам. и несъст. на еквив., уч. представя декл. за верността на посочените от него обстоят. Всички стр. на докум. трябва да са завер. с „вярно с ориг.” и да имат свеж печат на уч. (ако разполага с такъв) и подпис на лицето, прит. предст. власт, съобр. удостов. за акт. съст.или въз основа на ред. упълномощ. от това лице. Ако участникът е физическо лице - офиц. документ, удостов. дохода му и/или год. данъчна декл. за всяка една от последните 3 години (2009 г.- 2011 г.), зав. от участника с „вярно с оригинала” и подписани от него на всяка страница. 2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейности (инженеринг/строителство), сходни с предмета на съотв. обос. позиция, за последните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.), в зав. от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността; 3. Заверено от участника копие от „Застраховка за проф. отгов. на участниците в проектирането и строителството” по чл.171, ал.1 от ЗУТ със срок на валидност не по-малко от 180 календарни дни след датата, определена в наст. Обявление като краен срок за подаване на офертите. !!! Професионалната дейност от застрахователната полица следва да отговаря на предмета на поръчката/съответната обособена позиция и категорията на строежа.
Минимални изисквания: Участникът следва да има: 1. Реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години (2009г. - 2011г.), в зав. от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в следните размери: 1.1. Не по-малко от 9 000 000 лв., без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция №1; 1.2. Не по-малко от 6 500 000 лв., без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция №2; 1.3. В случай, че участник подава оферта и за двете обособени позиции, той следва да докаже реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години (2009 г.-2011 г.), в общ размер, изчислен сумарно на минималните стойности, конкретно изискуеми за двете обособени позиции; 2. Оборот от строителство на обекти, сходни с предмета на съответната обособена позиция, общо за предходните 3 финансови години (2009г.- 2011г.), в зав. от датата, на която е учр. или е зап. дейността си, в сл. размери: 2.1. Не по-малко от 7 500 000 лв., без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция №1; Под “обекти с предмет, сходен с предмета на обособена позиция №1” се разбира: инженеринг (проектиране и строителство) и/или строителство на нови и реконструкция на съществуващи станции за отпадъчни/питейни води, хидротехнически съоръжения. 2.2. Не по-малко от 5 500 000 лв. (пет милиона и петстотин хиляди лева), без вкл. ДДС - при участие по обособена позиция №2; Под “обекти с предмет, сходен с предмета на обособена позиция №2” се разбира: изпълнение на ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт (нямащ характер на текущ ремонт) на съществуващи ВиК мрежи (главни, довеждащи, улични водопроводи, канализационни мрежи, в това число и сградни отклонения). 2.3. В случай, че участник подава оферта и за двете обособени позиции, той следва да докаже оборот от изпълнение на договори с предмет, сходен с предмета на всяка от обособените позиции за последните три приключили финансови години (2009 г.- 2011 г.), в общ размер, изчислен сумарно на минималните стойности, конкретно изискуеми за двете обособени позиции. 3. Участникът следва да е застрахован с валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категорията строеж на обектите на поръчката/обособената позиция. Застраховката трябва да е валидна минимум 180 дни след датата, определена като краен срок за подаване на офертите. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран участника. При участие на Обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се прилагат за обединението като цяло, а застраховката по т.3. следва да бъде представена от този/тези от членовете в него, чрез който/които Обединението доказва съответствието си с поставения критерий за подбор. Критериите за подбор се прилагат към обединението като цяло и съобразно разпределението на участието на отделните лица в дейностите. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването за оборот се отнася за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с основните изпълненидоговори за: - инженеринг (проект. и строит.) и/или строит. на нови и реконстр. на същ. пречиств. станции за отпад./питейни води, док. опит на участника в сходни с обекта на обос. поз. №1 дейности, през последните 5 г., счит. до датата на под. на оферт. и/или - изпълн. на ново строит. и/или реконст. и/или рехабил. и/или осн. ремонт на същ. ВиК мрежи (главни, довеждащи, улични водопр., канал. мрежи, в т. ч. и сгр. откл.), док. опит в сх. с обекта на обос. поз.№2 дейн., през посл. 5 г., счит. до дат. на под. на оф. 2. Препоръки за добро изпълнение на договорите по т.1. от предишни Възложители; 3.Декл. за вод. инж.-техн. състав на Участника, опред. за изпълн. на строит. на обекта на съотв. обос. поз.; 4. Списък на неключ. експерти, предл. от Участника;. 5. Документ, удостов. налич. на пълна проект. правосп., съгласно чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от ЗКАИИП или съотв. док., съгл. нац. закон. на чужд. лица, за ключ. и др. експ. от екипа на Уч., които ще бъдат ангаж. в изготв. на инвест. проект по об. поз. №1 6. Проф. автоб. и док., удостов.образов., проф. квалиф. и опит на експ. от инж.-техн. състав; 7.Декл. от всеки един от експ., част от екипа за ангаж. в изпълн., за принадл. и наличност; 8.Удостов. за вписване в ЦПРС за изпълн. на строежи от IV-та група, съгл. чл.5, ал.6, т.4.2.1 от ПРВВЦПРС, II-ра кат., по см. на чл.137, ал.1, т.2, б. „б” от ЗУТ - при уч. по обос. поз. №1, или за изпълн. на строежи от IV-та група, съгл. чл.5, ал.6, т.4.3.1 от ПРВВЦПРС, III-та кат., по смис. на чл.137, ал.1, т.2, б. „б” от ЗУТ - при уч. по обос. поз. №2. Чужд. юрид. лица предст. съотв. вал. еквив. документ, док. регистр. му в някой от проф. или търг. регистри на държ., в която е устан., или предст. декл. или удостов. за нал. на такава регистр. от комп. органи, съгл. национ. му законод.; 9.Декл. от участник - чужд. физ. или юрид. лице, което не е вписано в ЦПРС или еквив. регистър в държ., в която е установен към датата на подаване на офертата си, в която деклар., че се е запознал с условията за вписв. в ЦПРС или еквив. регистър, отговаря на тях и ако бъде опред. за изпълнител се задълж. в 30-дн. срок от получ. на реш. за опред. му за изпълн. да предст. изискв. от Възлож. документи, удостов. вписв. му в ЦПРС, или съотв. регистър, съобр. национ. му законодат., което е еквив. на вписването в ЦПРС. 10. Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват в сферата на строителството или еквивалент; 11. Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 с обхват в сферата на строителството или еквивалент. !!! На осн. чл. 53, ал. 4 от ЗОП, уч. могат да предст. други док. за еквив. мерки за осиг. на кач. и за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1.Участн. следва да има регистрация в ЦПРС за изпълнение на строежи от IV-та гр., II-ра кат., съгл. чл.5, ал.6, т.4.2.1. от ПРВВЦПРС, във вр. с чл.137, ал.1, т.2, б. „б” от ЗУТ – при уч. по обос. поз. №1, или от IV-та гр., III-та кат., съгл. чл.5, ал.6, т.4.3.1. от ПРВВЦПРС, във вр. с чл.137, ал.1, т.3, б. „б” от ЗУТ – при уч. по обос. поз. №2 2. При участие по обос. поз. №1, Участн. следва да докаже, че през предходните 5 кал. години, считано до датата на подаване на офертата има успешно изпълнена реконструкция и/или инженеринг - проектиране и строителство на ПСОВ, ПСПВ или хидротехническо съоръжение. 3. При участие по обособена поз. №2, Участникът следва да докаже, че през предходните 5 г., считано до датата на подаване на офертата има успешно изпълнен мин. 1 сходен обект - ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт (нямащ характер на текущ) на съществуващи ВиК мрежи (главни, довеждащи, улични водопроводи, канализац. мрежи, в т.ч. и сградни отклонения). 4. В случай, че участн. подава оферта и за двете обос. позиции, той следва да докаже за предходните 5 г., считано до датата на подаване на офертата изпълнение на минимем по един договор с предмет, съотстващ с изискв. за всяка от обособените позиции. 5. Уч., незав. за коя от двете обос. поз. под. оферта, трябва да предложи инж.-техн. състав, притежаващ необходимата проф. квалиф. и опит, съответстващи на спецификата на отделните обособ. позиции, пряко ангажирани за изпълнение на строителството: 5.1. При участие по обособена позиция №1: 5.1.1. Ръков. на екипа, който е: а) има придоб. спец., намираща прилож. в едно или повече от сл. проф. напр.: ВиК, хидротехн. строит., инженер-химик или др. спец. на висшето образ., свърз. с пречистване на води; б) има мин. 10 г. опит в управл. на инфр. проекти; в) има опит като Ръков. екип или Ръков. строит. обект на мин. 1 обект на инж. (проект. и стр.) 5.1.2. Ръков. на строит. обект, който е: а) дипломиран строителен инженер, б) има мин. 5 г. опит в управл. на строителни обекти. 5.1.3. Техн. ръков., който е: а) дипломиран строителен инженер или строителен техник; б) има мин. 5 г. опит в управл. на строителни обекти 5.1.4. Проектант – технолог по пречиств. на отпадни води, който е: а) дипломиран инженер; б) има мин. 5 г. опит в областта на инфр. проекти във водния сектор; в)има опит в проектирането на ПСОВ, ПСПВ, хидротехническо съоръжение или като технолог по третиране на води, утайки и газово стопанство; г) има пълна проектантска правоспособност. 5.1.5. Специал. по електромех., който е: а) дипломиран машинен/електро инженер; б) има мин. 5 г.проф. опит в обл. на електромех.; в) има опит като специалист по електром. на мин. 1 обект – ПСОВ, ПСПВ, хидротехническо съоръжение. 5.1.6. Коорд. по безоп. и здраве, който: а) притежава валидно към датата на подаване на офертата удостов. за извършване на дейност, съобразно изискв. на ЗБУТ. 5.2. При уч.по обос. поз. №2: .2.1. Ръков. на екипа, който е: а) дипломиран строителен инженер „ВиК“; б) има мин. 10 г. опит в управл. на инфрастр. проекти; в) има опит като Ръков. екип или Ръков. строит. обект на мин. 1 сход. обект (строит. на нови и/или рехабил. на същ. ВиК мрежи); 5.2.2. Ръков. на строит. обект, който е: а) диплом. строителен инженер „ВиК“, б) има мин. 5 г. опит в управл. на строит. обекти, в) има опит в мин. 1 сходен обект (строит. на нови и/или рехаб. на същ. ВиК мрежи като Ръков. или помощник – ръков.; 5.2.3. Технич. ръков., който е: а) диплом. строителен инженер „ВиК или строителен техник „ВиК“. б) има мин. 3 г. опит в управл. на инфрастр. обекти; в) има опит в мин. 1 сходен обект (строит. на нови и/или рехабил. на същ. ВиК мрежи) обект като ръков.обект, пом. ръков или техн. ръков. !!! Продълж. в р-л VI по-долу
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: 1. По обособена позиция №1: 1.1.Технически показатели, в което число: 1.1.1. Срок за изготвяне на работния проект - 20 т.; 1.1.2. Срок за изпълнение - 25 т. и 1.1.3. Гаранционен срок - 5 т.; тежест: 50
Показател: 1.2. Предлагана цена ; тежест: 50
Показател: 2. По обособена позиция №2: 2.1.Технически показатели, в което число: 1.1.1. Срок за изпълнение - 30 т. и 1.1.2. Гаранционен срок - 5 т.; тежест: 35
Показател: 2.2. Предлагана цена; тежест: 65

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.03.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Благоевград, на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 1, всеки работен ден между 8:30 ч. и 16:30ч., срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 150 лв. (сто и петдесет лева), с ДДС или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка на Възложителя в Общинска банка- клон Благоевград; IBAN: BG44 SOMB 9130 8401 5000 44; BIC: SOMBBGSF най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Цената на документацията е съобразена с разпоредбата на чл. 28, ал. 4 от ЗОП и е в горепосочения размер с оглед обстоятелството, че като част от документацията, на участниците се предоставя копие от идейния проект (за обособена позиция №1) и пълния инвестиционен проект (за обособена позиция №2). При поискване от заинтересованото лице Възложителят ще изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.03.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.03.2013 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на Община Благоевград, на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ № 1,

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на проект DIR-51011116-33-117 „Реконструкция на ГПСОВ гр. Благоевград, и изграждане на канализация и водопровод по бул. П. Яворов" гр. Благоевград“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Околна среда“ 2007 – 2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Кохезионния фонд, съгласно договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от 29.06.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

!!! Продължение от р-л III.2.1., т. 6: В случай, че Участникът не е посочил в офертата си ЕИК, следва да представи и документ за актуално състояние. Участницете следва да имат предвид, че с представянето на документ за актуално състояние не отпада задължението за представяне на документа за регистрация. Продължение от р-л III.2.1., т.16 - партньорите в неперсониф. юрид. лице декларират, че: 1. всички членове на Обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора., 2. всички те са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, 3. направили са разпределение на дейностите по между си, с ясно и конкретно посочване на обекта/ите и/или дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за изпълнение на обществената поръчка/съответната обособена позиция. При разпределянето на дейностите, свързани с осъществяване на инженеринговите/строително-монтажните такива от обекта на поръчката, това разпределение следва да съответства на професионалната квалификация (според условията за вписване в Централния професионален регистър на строителя и категорията на съответния обект по чл. 137 от ЗУТ) на участниците, които ще вземат участие в строително-монтажните работи на всеки конкретен обект на интервенция, 4. определили са едно лице, което да представлява Обединението за целите на поръчката. !!! Продължение от р-л III.2.3.: 5.2.4.Геодезист, който е: а) дипломиран инженер-геодезист; б) има мин. 5 г. проф. опит; в) има опит в изпълн. на СМР на мин. 1 инфрастр.обект; 5.2.5. Пътен инженер, който е: а) диплом. строит. инженер пътно строителство; б) има мин. 5 г. проф. опит в изпълн. на СМР на пътна инфрастр. ! Участникът трябва да посочи за всяка от ключовите позиции на експертите от инженерно-техническия състав отделни лица (един експерт не може да съвместява две позиции от изискуемия ръководен инженерно-техническия състав). При използването на експерти - чужд. лица, док. на съотв. с поставените изисквания за образов. – квалиф. степен се удостов. и с посочв. на еквив. на посочените специалности. 5.3. В случай, че участник подава оферта и за двете обос. позиции, той следва да док.наличие на екипи, включващи ключовите експерти с изискуема квалификация и опит за всяка от двете обособени позиции 6. Участникът следва докаже, че има на разположение за срока на изпълнение на договора и следните неключови експерти- лица с проектантска правоспособност съгласно чл. 229, чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, като същите да изработят съответните части на инвестиционния проект, a именно: геодезия, технологична, архитектурна, строително – конструктивна, електро КИПиА, сградно и площадково ВиК, ОВиК и енергийна ефективност, вертикална планировка и площадкови пътища, озеленяване, пожарна безопасност, план безопасност и здраве - минимум по един неключов експерт за всяка проектна част. 7. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството с обхват в сферата на строителството или еквивалент; 8. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 с обхват в сферата на строителството или еквивалент. На основание чл. 53, ал. 4 от ЗОП, участниците могат да представят и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда. В случай, че участникът участва като Обединение, което не е юридическо лице, посоченото в раздел III.2.3., дясна колона, т.1 минимално изискване важи и следва да бъде доказано от този член на Обединението, който, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще вземе участие в конкретните СМР, съобразно категорията, посочена в пълното описание на предмета на поръчката, съобразена с разпоредбите на чл.137 от ЗУТ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП, на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата, пред Комисия за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът за обжалване е 10 дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съобразно регламентацията в чл.120, ал. 5, във връзка с ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.01.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Работно проектиране и реконструкция на ГПСОВ - гр. Благоевград, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за технологично оборудване и проектиране – строителство за електро и машинно – монтажни работи и за строителни и инженерни обекти, проектирани от Изпълнителя (Жълта книга)”.
1) Кратко описание

В изпълнение на възложените му дейности по обособената позиция, съответния Изпълнител следва да осъществи проектиране, строителство, въвеждане в експлоатация и обучение на експлоатационния персонал на обект ГПСОВ гр. Благоевград.Обекта на строителна интервенция е: II- ра (втора) категория, по смисъла на чл. 137, ал. 2, т. 1, буква „б“ от ЗУТ; IV-та (четвърта) група строежи, съгласно чл.5, ал.6, т. 4.2.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя. В изпълнение на възлагането, Изпълнителят следва да извърши съответните инженерингови дейности (проектиране и строителство), съобразно изискванията на Възложителя, а именно: Реконструкцията на ГПСОВ – гр. Благоевград, включваща реконструкция на био-стъпало с премахване на биогенни елементи и изграждане на подходящи съвременни съоръжения за стабилизиране на утайките в съответствие с европейската и световна практика, по които да бъде избегнато и неконтролируемото отделяне на миризми Основната цел на възлагането на дейностите, включени в обхвата на обособената позиция е реконструкцията на био-стъпалото с цел отстраняване на биогенните елементи съгласно Наредба № 6. Обхватът на работа на Изпълнителя трябва да включва всички елементи/аспекти, гарантиращи правилното изпълнение на поръчката, в което число: изготвяне на проект в работна фаза за реконструкция, строителство и въвеждане в експлоатация на реконструираната ГПСОВ, обучение на персонала, надзор и управление на работата на ГПСОВ.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232420, 45252127, 71311000, 71323000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на станции за пречистване на отпадъчни води
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на пречиствателни станции за отпадъчни води
Консултантски услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения с производствено предназначение

3) Количество или обем

Обхватът на изпълнение по обособената позиция включва минимум следните елементи: - допълнителни проучвания и проектиране; - изготвяне на работен проект за реконструкция на ГПСОВ; - съгласуване на инвестиционния проект; - изпълнение на строително-монтажни работи: изграждане на строителната площадка и извършване на подготвителни дейности съоръжения за пречистване на отпадъчната вода съоръжения за третиране на утайката помощни сгради и съоръжения, помощни работи; - изготвяне на екзекутивна документация и кадастрални заснемания на целия обект; - обучение на персонала; - проби след завършван; - въвеждане на обекта в експлоатация; - съобщаване и отстраняване на дефекти,

Прогнозна стойност, без ДДС
3139000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 13

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изграждане на канализация и водопровод по бул. „Пейо Яворов” - гр. Благоевград, съгласно изискванията на Договорните условия на ФИДИК (FIDIC) за изграждане на строителни и инженерни обекти, проектирани от Възложителя (Червена книга)
1) Кратко описание

Обхватът на поръчката включва изграждане на водоснабдителната и канализационната мрежа по бул. "Пейо Яворов", както следва: - изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с техническите спецификации, работните проекти и количествените сметки. - дейности по въвеждане на обектите в експлоатация; - отговорност през периода за съобщаване на дефекти; – отстраняване на дефекти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

1. Компонентите на изграждане на водопроводната мрежа, съгласно работния проект обхващат изграждането на водопровод и водопроводни връзки по бул. Пейо Яворов, както следва: (1) Клон 1 (110), с дължина 322 л.м.; (2) Клон 2 с обща дължина 684 л.м., от които 586 л.м. - 125 и 98 л.м. - 110; (3) Клон 3 (110), с дължина 326 л.м. (4) Водопроводни връзки на клон 2 и клон 3 със следните дължини и диаметри: - водопроводни връзки на клон 2 с обща дължина 40 л.м., от които 30 л.м. - 110 и 10 л.м. – 90 - водопроводни връзки на клон 3 (90) с обща дължина 40 л.м., 2. Компонентите на изграждане на канализационната мрежа, които са предмет на решаване с настоящата общественна поръчка са: (1) Главен Битов профил I (300), с дължина 1862,27 л.м.; (2) Битов профил I (300), с дължина 306,98 л.м.; (3) Главен Дъждовен профил I с обща дължина 529,45 л.м., от които 280 л.м. – 300, 196,95 л.м. – 400, 26,00 л.м. – 500 и 26,50 л.м. – 600; (4) Главен Дъждовен профил II с обща дължина 646,35 л.м., от които 367 л.м. – 300, 243,35 л.м. – 400 и 36,00 л.м. 600; (5) Дъждовен профил 3 с обща дължина 753,38 л.м., от които 344,38 л.м. – 300, 311,00 л.м. – 400, 50,00 л.м. 500 и 48,00 л.м. 600 ; (6) Сградни отклонения 75 бр. (200), с обща дължина 450,00 л.м., (7) Дъждоприемни улични оттоци - 81 бр. (200), с обща дължина 486,00 л.м., !!! Задължение на Изпълнителя е изработването на екзекутивни проекти за сградните канализационни отклонения – 75 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
2310771.5 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 10