Версия за печат

00087-2013-0008

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул." Московска"№ 33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ” в рамките на проект „АДАПТАЦИЯ НА ЦЕНТРАЛНА МИНЕРАЛНА БАНЯ ЗА МУЗЕЙ НА СОФИЯ С АКТИВНО ПРИСЪСТВИЕ НА МИНЕРАЛНА ВОДА”, във връзка с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/009, сключен между МРРБ и Столична община в рамките на схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура” на Приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма” на ОП „Регионално развитие” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избраният изпълнител ще има за задача да осигури изработка, доставка, техническо и логистично обезпечаване на следните мерки за информация и публичност: - Изработка и монтаж на билборд – 1 бр.; - Изработка и монтаж на постоянна обяснителна табела – 1 бр.; - Дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на брошури – 2500 екз. - Съставяне, редакция, оформление и публикуване на прессъобщения – 8 бр.; - Съставяне, редакция и оформление на текст с информация за хода на изпълнение на проекта, предназначен за публикуване на интернет страницата на Столична община – 6 бр.; - Организиране на срещи на всички участници и засегнати страни в Проекта – 2 бр. /начална, за обявяване стартирането на строителството по Проекта, и финална – за обявяване края на Проекта и представяне на постигнатите резултати/. - Организиране на пресконференции за местни и национални медии – 2 бр. /1 при подписване на договора за строителство и 1 при завършването на обекта/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 79800000, 79416200

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни и други, свързани с печата услуги
Консултантски услуги по връзки с обществеността

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- Изработка и монтаж на билборд – 1 бр.; - Изработка и монтаж на постоянна обяснителна табела – 1 бр.; - Дизайн, предпечатна подготовка, печат и доставка на брошури – 2500 екз. - Съставяне, редакция, оформление и публикуване на прессъобщения – 8 бр.; - Съставяне, редакция и оформление на текст с информация за хода на изпълнение на проекта, предназначен за публикуване на интернет страницата на Столична община – 6 бр.; - Организиране на срещи на всички участници и засегнати страни в Проекта – 2 бр. /начална, за обявяване стартирането на строителството по Проекта, и финална – за обявяване края на Проекта и представяне на постигнатите резултати/. - Организиране на пресконференции за местни и национални медии – 2 бр. /1 при подписване на договора за строителство и 1 при завършването на обекта/.

Прогнозна стойност без ДДС
23227.48 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

23.11.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в размер на 230 лева (двеста и тридесет лева) представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. 'Врабча' № 6, или - банкова гаранция (Образец № 15) за срока на валидност на предложението (оригинал). При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на възложителя, в платежното нареждане следва да се посочи предмета на обществената поръчка. В случай на представяне на банкова гаранция от участник – неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, банковата гаранция може да е издадена и на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за участие в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка на обединението като цяло. Възложителят, съгласно чл. 61, ал. 1 от ЗОП, има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят, съгласно чл. 61, ал. 2 от ЗОП, има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие по реда на чл. 62 от ЗОП както следва: - на отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; - на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC Code: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. 'Врабча' № 6, или - банкова гаранция (Образец № 16) със срок на валидност 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на срока на изпълнение на договора (оригинал). При предоставяне на гаранция чрез депозит на парична сума по сметка на възложителя, в платежното нареждане следва да се посочи предмета на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се представя преди сключване на договора. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и представи банкова гаранция за изпълнение на договора, същата може да е издадена на името на един от членовете на обединението, при условие че изрично е посочено, че се отнася за изпълнение на договора за настоящата обществената поръчка от обединението като цяло. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава до 30 (тридесет) календарни дни от датата на получаване на договореното с последния по време приемателно-предавателен протокол, освен, ако възложителят е усвоил същата преди приключване на договора, по причина на неизпълнение от страна на изпълнителя на някое от задълженията му. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Възложителят предоставя на изпълнителя аванс в размер на ....... % (......... на сто) от общата стойност на поръчката, възлизащ в размер на .......... (словом ......................) лева без ДДС. Авансовото плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) работни дни, считано от датата на регистриране на подписания от двете страни договор в деловодната система на Столична община и след представяне на оригинална фактура от изпълнителя. 2. Междинни плащания - извършват се с платежно нареждане по банковата сметка на изпълнителя в срок до 30 (тридесет) работни дни след представяне на Междинен доклад на всяко тримесечие, подписани приемателно-предавателни и констативни протоколи за всяка от възложените, изпълнени и одобрени през отчетния период дейности и след представяне на оригинална фактура за дължимата сума. Предоставеният аванс се приспада от първото междинно плащане. В случай, че размерът на авансовото плащане надвишава размера на първото междинно плащане, разликата се приспада от следващите междинни плащания. Междинните плащания се извършват в срок до 30 (тридесет) работни дни, считано от датата на представяне на документите по т.2 3. Окончателно плащане в размер на 20 % (двадесет на сто) от общата стойност на поръчката, възлизащ в размер на ............ (словом ................) лева без ДДС. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) работни дни, считано от датата на представяне на Окончателен доклад за последното тримесечие/последния отчетен период, подписани приемателно-предавателни и констативни протоколи за всяка от възложените, изпълнени и одобрени през отчетния период дейности и след представяне на оригинална фактура за окончателно плащане. Стойността на авансовото и междинните плащания не може да надхвърля 80% от стойността на договора

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентен документ за регистрация в държавата, в която са установени, в случай, че обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: - Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 букви "а-д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. - Наличие на обстоятелствата по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква „а“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим за общия бюджет на Европейските общности; - Наложена е административна санкция, посочена в чл. 93, параграф 1, буква „е” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета от 25 юни 2002 г. относно Финансовия регламент, приложим към общия бюджет на Европейските общности; - Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП; - Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал. 2 от ЗОП; - Участник, за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; - Участник се отстранява от процедурата когато не отговаря на минималните и други изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1. Участник в настоящата процедура, може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят документи, удостоверяващи правосубектност, както следва: - Заверено от участника копие на документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен Единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят Удостоверение за актуално състояние (оригинал или заверено копие), издадено не по-рано от 4 (четири) месеца преди крайния срок за подаване на оферти за участие в обществената поръчка и Документ за регистрация по БУЛСТАТ (заверено копие). Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Когато участникът е неперсонифицирано обединение на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му (договор/споразумение) в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в официален превод на български език, съгласно изискванията на чл. 56, ал. 4 на ЗОП). Като минимум договорът/споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; -всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В договора/споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. В случай че участникът – неперсонифицирано обединение е регистрирано в регистър БУЛСТАТ, в офертата се представя копие от удостоверението за регистрация; Пълномощно на лицето, подписващо офертата (нотариално заверено, оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Декларациите по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП не могат да бъдат подписвани от пълномощник. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2.Документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Ако участникът предвижда участие на подизпълнител, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване икономическото и финансово състояние и наличието на минимален оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка, участникът представя: - Счетоводен отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) финансово приключили години (2009, 2010 и 2011 г.), в зависимост от датата на учредяване или стартиране на дейността (заверени копия),когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; Представянето им не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията; - Информация за оборота от услуги, сходни с предмета на поръчката за последните 3 години (2009, 2010 и 2011 г.) с посочване на оборота за всяка година поотделно (в оригинал) съгласно Образец № 9 от Документацията за участие. Информацията за оборота, в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор (минимални изисквания), съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. Информацията за оборот се представя в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (съгл. чл.50, ал. 1, т. 3 ЗОП.). Когато участникът е обединение, изискването за минимален оборот се отнася общо за участниците в обединението.
Минимални изисквания: Участникът трябва да е реализирал общо през последните 3 (три) финансово приключили години (2009, 2010 и 2011 г.), в зависимост от датата на учредяване или стартиране на дейността, оборот от услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка в размер на не по-малко от 60 000 (шестдесет хиляди) лв. без ДДС. Под сходни с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира договори за изпълнение на дейности и мерки за информация и публичност, осъществяване на информационно-комуникационни кампании, изработка на печатни и/или информационни и/или презентационни материали, изготвяне на публикации, свързани с обезпечаване провеждането на публични събития.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за сходни услуги, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата, на която е представена офертата на участника, с посочени дата на сключване и изпълнение, възложител, стойност, дял, предмет и описание на основните дейности. Списъкът се изготвя съгласно Образец № 10 от Документацията за участие и се представя в оригинал. Към списъка участникът прилага минимум 3 (три) референции за добро изпълнение на посочените в списъка договори. 2.За доказване изискването за наличие на екип за изпълнение на поръчката, се представят следните документи: - Справка-декларация с екипа експерти, които ще участват при изпълнението на поръчката (по Образец № 13 от Документацията за участие - оригинал); - Подробни автобиографии на екипа експерти, които ще участват в изпълнението на поръчката. При попълване на автобиографиите е необходимо спазването на приложения към документацията образец като минимално съдържание (по Образец № 14 от Документацията за участие - оригинал); - Заверени копия на документи, доказващи образованието и опита на ръководителя и експертите(копие от диплома, копие от трудови/служебни книжки, граждански и/или трудови договори, длъжностни характеристики, препоръки за експерта от работодател и/или от ползвателя на услугата и др.)
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата, на която е представена офертата на участника, най-малко 3 (три) договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка - изпълнение на дейности и мерки за информация и публичност, осъществяване на информационно-комуникационни кампании, изработка на печатни и/или информационни и/или презентационни материали, изготвяне на публикации, свързани с обезпечаване провеждането на публични събития. Когато участникът е обединение, изискването се отнася общо за участниците в обединението. Информацията за договорите в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, се представя само от онези членове на обединението, с които участникът доказва съответствието си със заложените критерии за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т.2 от ЗОП. 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които притежават необходимото образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на обществената поръчка и ще са на разположение за целия период на нейното изпълнение. Екипът на участника трябва да включва най-малко следните експерти: Минимални изисквания / критерии за подбор: а) Ръководител на екип, който осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка. Изисквания за образование, квалификация и опит: - Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „Магистър” в областта на журналистиката, масовите комуникации, връзки с обществеността, реклама или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. - Общ професионален опит: минимум 5 години - Специфичен професионален опит: минимум 3 години опит в управлението и/или изпълнението на договори със сходен предмет, финансирани със средства от фондовете на ЕС или други източници на финансиране; опит като ръководител на минимум 1 договор със сходен предмет, финансиран със средства от фондовете ЕС или други източници на финансиране. б) Експерт „Публични комуникации и организация на събития”, който отговаря за връзките с обществеността и при подготовката и провеждането на срещите и конференциите. Изисквания за образование, квалификация и опит: - Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на журналистиката, масовите комуникации, връзки с обществеността, реклама или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области - Общ професионален опит: минимум 4 години - Специфичен професионален опит: минимум 2 години опит в изпълнението на договори със сходен предмет, финансирани със средства от фондовете на ЕС или други източници на финансиране. в) Експерт „Дизайн и предпечатна подготовка”, който отговаря за изработката на информационните материали и подготовката на публикациите. Изисквания за образование, квалификация и опит: - Висше образование, минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър” в областта на графичния дизайн, компютърни технологии, изобразително изкуство или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените области. - Общ професионален опит: минимум 4 години - Специфичен професионален опит: минимум 2 години опит в изпълнението на договори със сходен предмет, финансирани със средства от фондовете на ЕС или други източници на финансиране. Под сходни с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира договори за изпълнение на дейности и мерки за информация и публичност, осъществяване на информационно-комуникационни кампании, изработка на печатни и/или информационни и/или презентационни материали, изготвяне на публикации, свързани с обезпечаване провеждането на публични събития.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467394 от 06.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.02.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.4, стая 405, и заплащането й в касата на ул. Париж №3 , етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00ч до 12.00ч и от 14.00ч до 16.00ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00ч до 12.00ч. Или по банков път по сметка в лева както следва: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 ; BIC код: SOMBBGSF Име на банката: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6. От датата на публикуване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg. При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за сметка на лицето, отправило искането.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.02.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.02.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. София,ул. "Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко два дни преди тяхното отваряне. Участниците ще бъдат уведомени предварително и по посочения в офертата електронен адрес.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „АДАПТАЦИЯ НА ЦЕНТРАЛНА МИНЕРАЛНА БАНЯ ЗА МУЗЕЙ НА СОФИЯ С АКТИВНО ПРИСЪСТВИЕ НА МИНЕРАЛНА ВОДА”, във връзка с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/009, сключен между МРРБ и Столична община в рамките на схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010 „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”, Oперация 3.1: „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура” на Приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма” на ОП „Регионално развитие” 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.01.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ