Версия за печат

00087-2013-0005

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. " Московска " №33, За: Илияна Станева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: istaneva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: д-я " Обществени поръчки и търгове", ул. Париж №3 , партер , ст.4

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" 33, За: "Фронт офис", България 1000, София, Тел.: 02 9377506; 02 9377545

Място/места за контакт: "Фронт офис"

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Реконструкция на трамваен релсов път, контактна и кабелна мрежа по бул. „България” от бул. „Витоша” до ухо „Борово”” във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, сключен между Столична община и МРРБ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

-Изготвяне на работен проект за реконструкция на трамваен релсов път, контактна и кабелна мрежа по бул. „България” от бул. „Витоша” до ухо „Борово” – включително, въз основа на приложения идеен инвестиционен проект. - Изпълнение на строително-монтажни работи /СМР/ за реконструкция на трамваен релсов път, контактна и кабелна мрежа по бул. „България” от бул. „Витоша” до ухо „Борово” – включително. - При изготвяне на работния проект участниците трябва да се съобразят с факта, че на кръстовището бул. ”България”- бул. ”Акад. Иван Гешов” предстои да се изгради съоръжение за кръгово движение с пресичане на две нива, за което в момента се изготвя работен проект. Трасето на трамвайния релсов път и контактната мрежа ще се промени минимално от предвиденото по идейния проект, като контактната мрежа под съоръжението ще бъде проста, а не верижна.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45234121, 45234126, 34941300, 45234160, 71311230

Описание:

Строителни и монтажни работи на трамвайни релсови пътища
Строителни и монтажни работи на трамвайни линии
Трамвайни релси
Работи по изграждане на контактна мрежа
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на релсови пътища

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

-Изготвяне на работен проект за реконструкция на трамваен релсов път, контактна и кабелна мрежа по бул. „България” от бул. „Витоша” до ухо „Борово” – включително, въз основа на приложения идеен инвестиционен проект. Общата геометрична дължина на релсовия път, подлежаща на ремонт, е 7432 м единичен коловоз.Реконструкцията обхваща контактна мрежа, кабелно захранване, както и обновяване на 14 спирки, включително и ремонт на пероните, инсталиране на спирконавеси и електронни информационни табла.

Стойност, без да се включва ДДС
10021698 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

250

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

І.Гаранция за участие в откритата процедура в размер на – 100000 /сто хиляди/ лв. представена в една от следните форми: - парична сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция; Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. ІІ.Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от общата цена по договора без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или - банкова гаранция за срока на договора,издадена в полза на Възложителя; Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация. ІІІ.Гаранция за авансово плащане – представя се от Изпълнителя в срок до 60 календарни дни от подписване на договора, в размер на 10 % от стойността на СМР. Гаранцията е във форма, посочена в тръжната документация или друга форма, приемлива за Възложителя. Нейния размер се намалява пропорционално от всяко дължимо междинно плащане на строително- монтажните работи.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват съгласно проекта на договор както следва:А. Изготвяне на работен инвестиционен проект за обекта:1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 10% /десет процента/ от стойността на договорените видове работи по чл. 2.1 от проекта на договор в размер на ........../..../словом/ лв. в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след подписване на договора и представяне на фактура. 2. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 70 % /седемдесет процента/ от цената на проектните работи по чл. 2.1.от проекта на договор или ........ лв. в срок до 60 /шестдесет/ кал. дни след приемане на работен инвестиционен проект с приемо-предавателен протокол съгласно чл. 8.5. от проекта на договор. 3. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в размер на 20 % /двадесет процента/ от цената на проектните работи по чл. 2.1. от проекта на договор или .... лв. в срок от 60 /шестдесет/ календарни дни след съгласуване с компетентните органи на работния проект за обекта по чл.1.от проекта на договор; Б. Извършване на строително-монтажни работи, съгласно разработения от Изпълнителя Инвестиционен проект за обекта: 4. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 10% /десет процента/ от стойността на договорените видове работи по чл. 2.2. от проекта на договор в размер на........ /словом/ лв., в срок до 60 (шестдесет) календарни дни от подписването на договора и представяне на банкова гаранция за равнозначна сума във форма приемлива за Възложителя, нейния размер се намалява пропорционално от всяко дължимо междинно плащане на строително-монтажните работи. 5. Разплащането на СМР се извършва по единични фирмени цени, съгласно предложението, въз основа на акт за установяване на извършени СМР, съставен между ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ, СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР и ИЗПЪЛНИТЕЛ, сметка 22 и фактура. 6. Допускат се междинни плащания, при условията на т.5.от настоящият раздел, като пропорционално се приспада преведения аванс.7. Окончателното разплащане се извършва при условията на чл. 3.5.от проекта на договор в 60 (шестдесет)-дневен срок след подписването на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, като се приспада останалата част от аванса по чл.3.4.от проекта на договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят:Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът за регистрация се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Същите следва да представят и документ, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника, в случай, че тази информация не се съдържа в удостоверението за актуално състояние.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на целия договор; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП; (т. 27.2. и 27.7. от документацията за участие) се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП (т.27.5 и т.27.6 от документацията за участие) се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП;3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП (т.27.10 от документацията за участие) се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството.Всеки подизпълнител трябва да представи документите по чл. 56 ал. 2 от ЗОП ( т. 27.2, т. 27.5, 27.6 т. 27.7 и 27.10. от док-ята за участие), а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. заверено копие от годишните отчети за приходите и разходите и балансите за последните 3 приключили финансови години ;Изискването не се отнася за участници - физически лица, които не са регистрирани търговци.Представянето на отчети за приходите и разходите и балансите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. 2. справка за оборота от проектиране и строително-монтажни работи за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - справка по Образец № 7 от док-ята за участие. 3. копие от застраховка "Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 4.копие от застраховка ”Професионална отговорност в проектирането” като лице, изпълняващо проектантска дейност на строежи II категория.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за икономическо и финансово състояние:1. да има реализиран специализиран оборот от договори за изготвяне на работни/технически проекти за изграждане и/или реконструкция на релсов път,контактни и кабелни мрежи за последните три приключили финансови години - минимум от 300 000 (триста хиляди) лева общо за трите години; 2. да има реализиран специализиран оборот от договори за изпълнение на строително - монтажни работи за изграждане и/или реконструкция на релсов път, контактни и кабелни мрежи за последните 3 приключили финансови години - 15 000 000 /петнадесет милиона/ лева общо за трите години. 3. да има валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи II категория. 4. да има валидна застраховка „професионална отговорност” в проектирането като лице, изпълняващо проектантска дейност на строежи II категория.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. за доказване на опита в проектирането – списък съгл. Обр. № 8 с договори, вкл. стойностите, датите и получателите. За посочените в списъка обекти да се приложат референции от Възложителите с дата и стойност на договора; 2. за доказване на опита в строителството – списък съгл. Обр. № 8 с договори За посочените в списъка обекти да се приложат референции от Възложителите с посочена стойност, дата и място на строителството, както и дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3. за доказване квалификацията на лицата, които ще изпълняват проектирането: списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката по Обр.№9, автобиографии на членовете на екипа, копия от дипломи за придобита професионална квалификация.Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, декларация за съгласие и др.). Когато участникът няма сключен трудов договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация за съгласие – Обр. №.10; 4. удостоверения за пълна проектантска правоспособност и доказателство за вписване в Регистъра на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране за текущата година или декларация съгласно чл. 49. ал. 1 от ЗОП на членовете на екипа в съответствие с т.6.1.3. от документацията за участие или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица; 5. за доказване на квалификацията на лицата, които ще изпълняват строителството: - Списък на кл. експерти, които ще изпълняват поръчката по Обр. №9А, автобиографии, копия от дипломи за придобита проф.квалификация; За отговорника по качеството да се приложат съответните доказателствени документи за квалификация. Доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, декларация за съгласие и др.). Когато участникът няма сключен трудов договор с ключов експерт, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация за съгласие – Обр. №10. - Списъци на работниците по изграждане и ремонт на релсовия път и ККМ, придружени от документи доказващи проф. опит /копия от трудовите книжки или други/, както и документи удостоверяващи квалификационната група по електробезопастност и свидетелсва за правоспособност за работа на подвижни работни площадки /само за работниците по ККМ/. Участниците следва да представят декларация за средния годишен брой на работниците и служителите, за последните три години, включително до датата на подаване на офертата. 6. за доказване на наличие на механизация за изпълнение на СМР: Списък на механизацията, която участникът ще използва за изпълнение на поръчката, по Образец №11. Доказателства за възможността на участника да използва тази механизация – справка за дълготрайните материални активи-собственост на участника и/или копие от договори, напр. договори за наем, за лизинг, предварителни и др.;7. документ за собственост или договор с орган за контрол от вида „С” (лаборатория), акредитиран съгласно БДС EN/ISO IEC 17020:2005; 8. копие на сертификати за внедрена система за управление на качеството и околната среда.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. опит в проектирането на подобни инфраструктурни обекти: за последните 3 години, вкл. до датата на подаване на офертите за участие не по-малко от 2 изпълнени работни/технически проекти за изграждане и/или реконструкция на релсов път, контактни и кабелни мрежи/. Поне 1 от обектите да e комплексeн и да включва и следните части: конструкции, пътна, отводняване, канализация и електроснабдяване. 2. опит в извършването на строително-монтажни работи на подобни обекти за последните 5 год. вкл. до датата на подаване на офертите за участие - не по-малко от 2 обекта, сходни с предмета на поръчката /изграждане и/или реконструкция на релсов път, контактни и кабелни мрежи/., Поне един от обектите да e комплексeн и да включва и следните части: конструкции, пътна, отводняване, канализация и електроснабдяване. 3. квалификация на лицата, които ще изпълняват проектирането: Ръководителят на проекта да е строителен инженер със степен магистър, със специалност „Транспортно строителство” и да има стаж по специалността не по-малко от 5 г. В проектантския колектив трябва да има минимум по един проектант със следните специалности: Транспортно строителство, профил „Железопътно строителство”, Водоснабдяване и канализация, Геодезия, Електротехника, Електроенергетика и електрообзавеждане. Всички проектанти на участниците трябва да притежават пълна проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) или съответен регистър на държавата в която са установени. 4. квалификация на лицата, които ще изпълняват СМР на обекта: Ръководният и техническият персонал на участниците трябва да притежава опит и квалификация, съответстваща на предмета на поръчката, осигуряващ качественото изпълнение на обекта:Ключовите експерти са подробно описани в раздел:VІ.3. Допълнителна информация;Участниците трябва да разполагат с квалифицирани строителни работници, обезпечаващи изпълнението на поръчката (видовете СМР, посочени в количествените сметки)-подробно описани в раздел:VІ.3. Допълнителна информация; 5. Участникът трябва да притежава необходимото техническо оборудване за изпълнението на обществената поръчка:-специализирани автомобили за монтаж на ККМ, пригодени за работа по трамваен релсов път с междурелсие 1009мм- минимум 2 броя; • специализирани автомобили РП - минимум 2 броя; • автокран - минимум 2 броя; •изкопна машина - минимум 2 броя; • Багер-чук – минимум 1 брой;• Самосвали - минимум 3 броя; • Прицеп – минимум 2 броя; • Траверсо подбивна машина за междурелсие 1009мм; 6. Участниците в процедурата трябва да разполагат или да имат сключен договор с орган за контрол от вида „С” (лаборатория), акредитиран съгласно БДС EN/ISO IEC 17020:2005 или еквивалентна акредитация.7. Участникът да е внедрил следните системи: - ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството или еквивалент, като обхвата на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката; - ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалент;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: предлагана цена; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 10
Показател: технически показатели в т.ч. оценка на скрепленията – до 10 т.;оценка на вида на пътя – до 10 т.;оценка на качеството на опъвателните изолатори на контактната мрежа – до 5 т.;оценка на качеството на окачването на контактната мрежа в тунела преди крайно ухо кв. «Борово» – до 5 т.;; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 019 - 030503 от 26.01.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.02.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 4, ст. 405 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
21.02.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22.02.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул. Париж №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата, или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на СО-www.sofia.bg, два дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект за интегриран столичен градски транспорт” със сключен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.5-02/2011/001 от 23 август 2011г. Между МРРБ и Столична община. Проектът се финансира от Структурните фондове на ЕС и от държавния бюджет на Република България чрез Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013.

VI.3) Допълнителна информация

Допълнение към раздел ІІІ.2.3.Технически възможности, изискано минимално ниво :Кл.Е № 1- следва да изпълнява функциите на Ръководител на обекта. Квалификация:Строителен инженер с ОКС „Магистър”, със специалност:Транспортно или ЖП строителство, Най-малко 5 (пет) г. проф. опит по специалността, след придобиването на образованието;Кл.Е № 2 – Електроинженер,Квалификация: Магистър със специалност:„Електроинженер”;Най-малко 5 (пет) год. проф. опит по специалността, след придобиването на образованието.Кл.Е № 3 - осъществява функциите на „Отговорник по качеството”. Квалификация: Строителен инженер с ОКС „Магистър”,Най-малко 5 (пет) год. проф. опит в областта на строителството, след придобиване на образованието;Кл.Е № 4 – Технически ръководители по съответните части:Контактна мрежа, кабелна мрежа и релсов път,Квалификация: средно техническо образование;Най-малко 5 (пет) години проф. опит по специалността, след придобиването на образованието.;•работници по изграждане и ремонт на релсов път – минимум 15 броя с минимум 3 (три) години опит: код по НКПД 71192001 Строител, релсови пътища и 71192002 Строител, пътища.• работници по изграждане и ремонт на контактно – кабелна мрежа – минимум 10 броя с минимум 3 (три) години опит: код по НКПД 72152007 Монтажник, железопътни кабели; или 7432001 – ел.монтьор, изграждане /поддържане/, ремонт на ел.проводни линии и мрежи; или 74132011 – ел.монтьор силови ел.кабели, подземни. Същите трябва да притежават минимум III-та квалификационна група по електробезопастност,както и свидетелства за правоспособност “машинист на подвижни работни площадки” съгласно Наредба № 1 от 04.03.2002 г. за условията и реда за придобиване и признаване на правоспособност за упражняване на професии по управление на товароподемни кранове и подвижни работни площадки (Загл. доп. - ДВ, бр. 39 от 2006 г.), издадена от министъра на образованието и науката и министъра на труда и социалната политика, обн., ДВ, бр. 28 от 19.03.2002 г., в сила от 20.04.2002 г., изм. и доп., бр. 39 от 12.05.2006 г., в сила от 12.05.2006 г. От участие в процедурата се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП.От участие се отстранява и участник за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47,ал.2,т.1,т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията на чл.47, ал.1, т.1 буква "а" - "д", т.2 и т.3 , ал. 2 т.1,т.2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите.Други обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците:1. Офертата не е изготвена на български език и приложените документи не отговарят на изискванията на чл.56, ал.4 от ЗОП.2. Участникът не отговаря на изискванията по т.ІІІ.2.2 за Икономическо и финансово състояние и изискванията по т.ІІІ.2.3 за Технически възможности и квалификация. 3. Не е представена гаранция за участие и/или представената гаранция за участие не е на името на Участника.4.Представената оферта не отговаря на изискванията на чл.57,ал.2 от ЗОП.5. Не е представен някой от изискваните от Възложителя документи след прилагане на чл 68 ал. 9 от ЗОП. 6. Не е представен документ за създаване на обединение/сдружение, когато се участва в процедурата под такава форма. 7. Предложеният срок за изпълнение на поръчката е по-голям от 250 кал.дни;8.Предложената цена за изпълнение на поръчката е по-висока от посочената в обявлението.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1.На обжалване подлежи всяко решение на Възложителите в процедура за възлагане на обществена поръчка. 2. Решенията на Възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни зисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпа или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал. 1 от ЗОП. 4. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1). изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2). получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3). публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. 5.Срокът за обжалване на решението по т. 4, 1) тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1). жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2). документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3). документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 6. Жалбата по т. 3. се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 7. Жалба може да се подава от - всяко заинтересовано лице - в случаите по т.4, 1), т.4, 3), т.5 и т.6. - всеки заинтересован участник - в случаите по т. 4, 2) и т.6. 8. В срока по т. 4,1) жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 9. В случаите по т. 4.,1) и т. 4.,3), когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в „Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата.. 10. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ