Версия за печат

00087-2012-0096

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-09-03-5 от 11.01.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

добавяне на допълнителна информация


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Строителство
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на строително-монтажни работи по проект „Адаптация на Централна минерална баня за музей на София с активно присъствие на минерална вода”, във връзка с изпълнение на сключен договор BG161PO001/3.1-03/2010/009 между МРРБ и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г., схема „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”.

II.3) Кратко описание на поръчката

Обобщаващо проектът за Музей на София съдържа: • Експозиционна част • Представителни зали • Реставрационни ателиета • Фондохранилища за експонати • Административно-управленска част • Приемна част • Туристически-информационен център • Кафе-сладкарница За обекта са изготвени технически проекти, като е определен обхватът на строително-монтажните работи и са изготвени количествени сметки. Техническите проекти, по които ще се изпълняват отделните видове СМР съдържат следните части: Част “Архитектурна”; Част “Конструктивна”; Част “ВиК инсталации”; Част “Електроинсталации”; Част “Вертикална планировка”; Част “ТОВК” План по безопасност и здраве;

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

45210000, 45300000, 45260000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Строителни и монтажни работи на инсталации
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: РД-09-03-127 от 27.12.2012 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2012-515651
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 87-2012-96
III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

28.12.2012 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.2. Икономически и финансови възможности, поле "Изискуеми документи и информация"

Вместо:

1. заверено копие от годишните финансови отчети за последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на ОПР, заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”, вкл. справка по видове строителство. Представянето на годишни финансови отчети за последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията.

Да се чете:

1. заверено копие от годишните финансови отчети за последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на ОПР, заверено от представляващия с гриф „вярно с оригинала”, вкл. справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство (приложение към ГФО на нефинансовите предприятия). Представянето на годишни финансови отчети за последните три (2009, 2010 и 2011 г.) години не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.1.4. Други особени условия

Вместо:

Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 "а-д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2, т.2а, т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП.

Да се чете:

Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1 "а-д", т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2 (който е лишен от правото да упражнява определена професия - строител или дейност строителство, съгласно законодателствотот на държавата, в която е извършено нарушението), т.2а (който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т.3, т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3. Технически възможности, поле "Минимални изиксвания"

Вместо:

Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството и управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението като цяло

Да се чете:

Участникът да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 за управление на качеството на строителството и управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице поставеното изискване се отнасядо обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключението на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнението на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съгласно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл.25, ал.8 от ЗОП, а документи се предстравят от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл.56, ал.3, т.2.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
24/01/2013 17:30
Да се чете:
07/02/2013 17:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на документация

Вместо:
14/01/2013 16:00
Да се чете:
28/01/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия при отваряне на офертите Дата

Вместо:
28/01/2013 14:00
Да се чете:
11/02/2013 10:00
V.8) Текст, който трябва да се добави в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.1.3. Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, опрделен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица

Да се чете:

В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение, което се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

III.2.3.Технически възможности, поле "Минимални изисквания"

Да се чете:

При осигуряване на ключовия инженерно-технически персонал, Възложителят ще приеме и ангажираното съгласие на експерти да бъдат част от екипа, ако поръчката бъде спечелена от участника. В случай, че предложените експерти са чуждестранни граждани и не са вписани в Регистъра почл. 165, ал.1 от Закна за културното наследство , същите трябва да представят декларация, че са запознати с условията и отговарят на изискванията на НАРЕДБА № Н-3 от 6.04.2011 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на лицата, които имат право да извършват дейности по консервация и реставрация (обн., ДВ, бр. 32 от 19.04.2011 г) и при определяне на участника з аизпълнител на обществената поръчка, съответните експерти ще бъдат вписани в регистъра по чл. 165, ал. 1 от Закона за културното наследство.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

11.01.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Йорданка Фандъкова
Длъжност: Кмет на Столична община