Версия за печат

00966-2013-0001

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Технически университет-Варна, ул. "Студентска" № 1, За: инж. Васил Маринов, Р България 9010, Варна, Тел.: 089 9905041

Място/места за контакт: Началник Отоплителна Централа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tu-varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://new.tu-varna.bg/index.php/bg/rektorat/obshtestveni-porychki-profil-na-kupuvacha.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Технически университет-Варна, ул."Студентска" № 1, ет. 3, стая 309, За: г-жа Пролет Денева, Р България 9010, Варна, Тел.: 052 383444

Място/места за контакт: Счетоводство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tu-varna.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Технически университет-Варна, ул."Студентска" № 1, ет. 3, стая 316, За: г-жа Йорданка Илиева, Р България 9010, Варна, Тел.: 052 383662

Място/места за контакт: Началник отдел ИИОПН

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tu-varna.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонтни и строително-монтажни дейности и изграждане на ОВК инсталации за нуждите на Технически университет-Варна"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: На територията на Технически университет-Варна, гр. Варна, ул. „Студентска“ № 1 и помощните звена на Технически университет-Варна на територията на гр. Варна и в страната;
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с един изпълнител

Срок на действие в месеци

36

Честота и стойност на поръчките, които трябва да бъдат възложени

Предметът на рамковото споразумение за възлагане на обществената поръчка "Ремонтни и строително-монтажтни дейности и изграждане на ОВК инсталации за нуждите на Технически университет-Варна" обхваща следните дейности, съгласно Техническо задание на поръчката, както следва: Част Първа – СК, Част Втора – АС, Част Трета – ВиК вътрешна инсталация,Част Четвърта – Ел. Инсталации, Част Пета- Покривни работи; Част шеста –Дърводелски работи, Част седма – Тенекеджийски работи,Част Осма-Изолации покривни, Част Девета- ОВК инсталации. В срока на рамковото споразумение, Възложителят възлага изпълнението на конкретните обекти и/ или видове дейности по РСМР и/ или изграждане на ОВК инсталации, съгласно предварително обявените в Техническо задание на поръчката - Приложение № 3 от документацията за участие видове дейности и количества. Конкретните обекти и/ или видове дейности на РСМР и/ или изграждане на ОВК инсталации за нуждите на Технически университет-Варна и съответните количества, които ще бъдат възлагани по договорите с избрания изпълнител, се определят в границите на утвърдените от Възложителя бюджетни средства за съответната финансова година. Избраният в резултат на проведената процедура изпълнител по Рамковото споразумение ги изпълнява съобразно оферираното в първоначалната оферта Техническо предложение-Образец № 16, Ценово предложение - Образец № 18 и Количествено- стойностна сметка - Образец № 19. Заявените от Възложителя в Техническо задание на поръчката -Приложение № 3 от документацията за участие видове дейности и количества са ориентировъчни и не пораждат задължение за Възложителя да ги възложи на изпълнителя изцяло.Възлагането на последващи конкретни договори при условията на рамковото споразумение е по преценка на Възложителя. Изпълнителят, страна по Рамковото споразумение, не може да задължава Възложителя да заявява предварително обявените видове дейности и количества, които са предмет на Рамковото споразумение.

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Ремонтни и строително-монтажни дейности и изграждане на ОВК инсталации за нуждите на Технически университет-Варна" обхваща следните дейности, съгласно Техническо задание на поръчката, както следва: Част Първа – СК, Част Втора – АС, Част Трета – ВиК вътрешна инсталация,Част Четвърта – Ел. Инсталации, Част Пета- Покривни работи; Част шеста –Дърводелски работи, Част седма – Тенекеджийски работи,Част Осма-Изолации покривни, Част Девета- ОВК инсталации.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата процедура се провежда във връзка с необходимостта от извършване на ремонтни и строително-монтажни дейности и изграждане на ОВК инсталации за нуждите на Технически университет-Варна, съгласно предварително обявените от възложителя в Техническо задание на поръчката-Приложение № 3 от документацията за участие видове дейности и количества, както следва: Част Първа – СК, Част Втора – АС, Част Трета – ВиК вътрешна инсталация,Част Четвърта – Ел. Инсталации, Част Пета- Покривни работи; Част шеста –Дърводелски работи, Част седма – Тенекеджийски работи,Част Осма-Изолации покривни, Част Девета- ОВК инсталации.В срока на рамковото споразумение, Възложителят възлага изпълнението на конкретните обекти и/ или видове дейности по РСМР и/ или изграждане на ОВК инсталации, съгласно предварително обявените в Техническо задание на поръчката - Приложение № 3 видове дейности и количества. Конкретните обекти и/ или видове дейности на РСМР и/ или изграждане на ОВК инсталации за нуждите на Технически университет – Варна и съответните количества, които ще бъдат възлагани по договорите с избрания изпълнител по Рамковото споразумение, се определят в границите на утвърдените на Възложителя бюджетни средства за съответната финансова година.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 25 000,00 /двадесет и пет хиляди/ лева - парична сума, платима по банкова сметка на Технически университет - Варна IBAN: BG90IABG 74793300482100 и SWIFT CODE: BPBIBGSF при Интернешънъл Асет Банк, клон Варна или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя /по образец № 19 приложен към документацията/, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП, със срок на валидност 180 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите за участие. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител по рамковото споразумение. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за изпълнител по рамковото споразумение, но не изпълни задължението си да сключи рамково споразумение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за изпълнение на Рамковото споразумение е в размер на 25 000, 00 /двадесет и пет хиляди/ лева - парична сума, платима по банкова сметка на Технически университет - Варна IBAN: BG90IABG 74793300482100 и SWIFT CODE: BPBIBGSF при Интернешънъл Асет Банк, клон Варна или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя /по образец № 20 приложен към документацията/, покриваща срока на рамковото споразумение и 10 календарни дни след приключването му. Гаранцията за изпълнение се представя при сключването на Рамковото споразумение. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на рамковото споразумение в срок от 10 работни дни след приключване срока на рамковото споразумение, при условие, че всички дейности са изпълнени качествено, съгласно изискванията на Възложителя, съгласно Техническото и Ценовото предложение на изпълнителя в първоначалната му оферта и съгласно условията на рамковото споразумение и договора, както и ако са внесени всички дължими неустойки по рамковото споразумение и договора от страна на Изпълнителя. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1, 0 % /един / процент без ДДС от стойността на всеки договор за обществена поръчка сключен в срока на Рамковото споразумение - парична сума, платима по банкова сметка на Технически университет - Варна IBAN: BG90IABG 74793300482100 и SWIFT CODE: BPBIBGSF при Интернешънъл Асет Банк, клон Варна или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя /по образец № 21 приложен към документацията/, покриваща срока на договора и 1 /един/ календарен месец след приключването му. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на всеки договор за обществена поръчка в срока на Рамковото споразумение. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение по всеки договор в срок от 1 календарен месец след приключване срока на договора, при условие, че всички дейности са изпълнени в изискуемото количество и качествен и съгласно изискванията на Възложителя, съгласно Техническото предложение – Образец № 16, Ценовото предложение – Образец № 17 и Количествено стойностна сметка – Образец № 18 на Изпълнителя, предложени в офертата му за участие в процедурата и съгласно условията на договора. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършените дейности.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по всеки конкретен договор в срока на Рамковото споразумение се извършва в български лева от Технически университет-Варна, ул. „Студентска” № 1 по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя, както следва: Окончателно плащане - в срок от 20 /двадесет/ календарни дни след подписване на Приемателно-предавателен протокол от представител на звеното краен получател и Изпълнителя и акт образец № 19 и след издадена от Изпълнителя фактура за окончателно плащане, след внасяне на неустойки, при наличие на такива по банковата сметка на ТУ-Варна. Окончателното плащане по всеки договор за възлагане на обществена поръчка се извършва от Възложителя в размер от общата стойност на всеки договор за възлагане на обществена поръчка без ДДС ( по количествено-стойностна сметка и анализни цени), която се намалява пропорционално в съответствие с предложения от участника в Техническото предложение – Образец № 16 от офертата му за участие процент на отложено плащане от общата стойност на всеки договор за възлагане на обществена поръчка. Отложено плащане – в срока на отложено плащане офериран от изпълнителя в Техническото предложение – Образец № 16 от офертата му за участие и след издадена от Изпълнителя на фактура за окончателно плащане и след внасяне на неустойки, при наличие на такива по банковата сметка на ТУ-Варна в размер на сумата съответстваща на процента на отложено плащане от общата стойност на всеки договор за възлагане на обществена поръчка, офериран от участника в Техническото предложение – Образец № 16. Окончателното плащане се осъществяват след изготвяне и представяне на следните документи: фактура – оригинал за окончателно плащане, изготвена съгласно ЗСч. и ППЗСч., на името и с данните на Технически университет-Варна;двустранно подписан Приемателно-предавателен протокол от представител на звеното краен получател и Изпълнителя и акт образец № 19 с подробно описани съгласно техническо задание, ценово предложение и анализни цени, видове и количества вложени за изпълнение на обекта: РСМР и/ или изграждане на ОВК инсталации, оборудване, части, материали, елементи и изделия; Отложеното плащане се осъществява на основание представена от Изпълнителя фактура – оригинал за окончателно плащане, изготвена съгласно ЗСч и ППЗСч, на името и с данните на Технически университет-Варна;

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/ или юридически лица, рамковото споразумение и договорът за изпълнение на поръчката се сключват след като потенциалният изпълнител представи пред Възложителя документ за регистрацията му като юридическо лице. В документа задължително да са посочени всички данни на новосъздаденото юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/ или юридически лица, те представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверение за актуално състояние - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към Агенцията по вписванията; Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към Агенцията по вписванията; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения – договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;удост. с идентиф. № /код по Булстат/; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС). Документите за регистрация и др., за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгл. законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обстоятелство е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1- „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите; Плик № 2-„Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 - „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника;-при представяне на приложения или документи в общия плик извън съдържанието на всеки един от трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено от участника копие от Счетоводен баланс и ОПР за последните 3 /три/ финансови години /2009, 2010, 2011г./, заверени в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството. В случай, че участниците са новорегистрирани, такива документи не се изискват; 2. Справка- декларация - информация за общия оборот и за оборота от дейностите по строителство, които са обект на поръчката за последните три финансови години (2009, 2010 и 2011г.) – Образец № 6; в зависимост от това кога участникът е започнал дейността си; 3. Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за застраховка „професионална отговорност” в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.); 4. Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за застраховка „трудова злополука” за участниците в изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1./2. Участникът да е реализирал оборот сходен с предмета на поръчката през последните 3 /три/ финансови години / 2009, 2010, 2011г./ в размер на 2 000 000 / два милиона /.лв. без ДДС; За сходен с предмета на поръчката се счита оборот реализиран от дейности по строителство, съгласно Техническо задание на поръчката /Приложение №3/, както следва: 1.Част Първа – СК, 2. Част Втора – АС, 3.Част Трета – ВиК вътрешна инсталация,4.Част Четвърта – Ел. Инсталации, 5.Част Пета- Покривни работи; 6.Част шеста –Дърводелски работи, 7.Част седма – Тенекеджийски работи,8.Част Осма-Изолации покривни, 9.Част Девета- ОВК инсталации; 3.Участникът да има валидна към датата на подаване на офертата за участие застраховка „професионална отговорност” в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004г.) ; 4. Участникът трябва да има валидна към датата на подаване на офертата за участие застраховка „трудова злополука” за участниците в изпълнение на поръчката
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък – декларация на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 /пет/ години - доказва се със списъкът на договорите и попълнени данни в Образец №7. Списъкът с договорите по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП да е придружен от референции на Възложителите по посочени в списъка договори с посочени дата, място, стойност и дали е изпълнен професионално в съответствие с нормативните изисквания. 2.Удостоверение от Камарата на строителите, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн.ДВ, бр.108/29.12.2006 г. и талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн.ДВ, бр.65/10.08.2007 г. 3. Списък - декларация и данни на квалифицирания изпълнителски персонал, който участникът ще използва за изпълнение на поръчката, придружен с документация за квалификация на изпълнителите – дипломи за съответното образование, сертификати и/или други документи за придобита квалификация; 4. Заверено от участника копие на удостоверение за регистрация в Държавна агенция за метрологичен и технически надзор на лицата, извършващи дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност: парни и водогрейни котли, стационарни съдове под налягане за до 30 МРа, тръбопроводи за водна пара или гореща вода с работно налягане минимум за 8,0 МРа и работна температура до 450 С, метални промишлени и сградни газови съоръжения, инсталации и горивни уредби за природен газ и втечнени въглеводородни газове с работно налягане минимум за 1,6 МРа. 5. Заверено от участника копие на сертификат от Камарата на инсталаторите в България и удостоверение за вписване в Камарата на инсталаторите в България; 6.Заверено от участника копие на документ за квалификация за извършване на дейности, свързани със сервиз и поддръжка на хладилни и климатични инсталации и термопомпи и проверка за херметичност по Наредба за осъществяване на контрол и управление на веществата, които нарушават озоновия слой, приета с Постановление № 254/30.12.1999 г. на МС; 7.Заверено от участника копие на документ за правоспособност за извършване на проверки за херметичност на хладилни и климатични инсталации и термопомпи, съдържащи флуорирани парникови газове по Наредба за установяване на мерки по прилагане на Регламент № 842/2006г, относно някои флуорирани парникови газове, приета с Постановление № 336/23.12.2008г. на МС; 8. Заверено от участника копие на сертификат от Българска Браншова Камара по машиностроене за правоспособност на основание чл. 17 б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух във връзка с чл.5 /3 / на Регламент № 842/2006г, относно някои флуорирани парникови газове;
Минимални изисквания: 1. Минимално изискване е участникът да има минимум 5 /пет./ изпълнени договори с предмет сходен с предмета на поръчката през последните 5 /пет/ години, придружени с минимум 5 /пет/ препоръки от Възложителите по посочени в списъка договори с посочени дата, място, стойност, в които да е отразено дали договорите са изпълнени професионално и в съответствие с нормативните изисквания. За сходен с предмета на поръчката се счита предмет на договори, реализиран от дейности по строителство за всяка една от частите на строително-монтажни дености и изграждане на ОВК инсталации съгласно Техническо задание на поръчката /Приложение №3/, както следва: 1.Част Първа – СК, 2. Част Втора – АС, 3.Част Трета – ВиК вътрешна инсталация,4.Част Четвърта – Ел. Инсталации, 5.Част Пета- Покривни работи; 6.Част шеста –Дърводелски работи, 7.Част седма – Тенекеджийски работи,8.Част Осма-Изолации покривни, 9.Част Девета- ОВК 2. Минимално изискване е участникът да притежава валидно към датата на подаване на офертата за участие Удостоверение от Камарата на строителите, че е вписан в Централния професионален регистър на строителя, издадено съгласно Закона за камарата на строителите, обн.ДВ, бр.108/29.12.2006г. за минимум за първа група строежи и валиден към датата на подаване на офертата за участие талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн.ДВ, бр.65/10.08.2007 г. 3.За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага с ръководен екип в състав: Главен ръководител на обекта; Технически ръководител на обекта; Инженер отоплителна или вентилационна техника; Електро - инженер;Специалист по контрола на качеството; Лице, което да отговаря по здравословни и безопасни условия на труд, както Технически персонал, включващ един работник с квалификация "спойчик" и един с квалификация "заварчик"; 4.Участникът да притежава валидно към датата на подаване на офертата за участие удостоверение за регистрация в Държавна агенция за метрологичен и технически надзор на лицата, извършващи дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност: парни и водогрейни котли, стационарни съдове под налягане до 30 МРа, тръбопроводи за водна пара или гореща вода с работно налягане минимум 8,0 МРа и работна температура до 450 С, метални промишлени и сградни газови съоръжения, инсталации и горивни уредби за природен газ и втечнени въглеводородни газове с работно налягане минимум 1,6 МРа. 5. Участникът да притежава валидни към датата на подаване на офертата за участие сертификат от Камарата на инсталаторите в България и удостоверение за вписване в Камарата на инсталаторите в България; 6.Участникът да представи валиден към датата на подаване на офертата за участие документ за квалификация за извършване на дейности, свързани със сервиз и поддръжка на хладилни и климатични инсталации и термопомпи и проверка за херметичност по Наредба за осъществяване на контрол и управление на веществата, които нарушават озоновия слой, приета с Постановление № 254/30.12.1999 г. на МС за минимум 2 /двама/ служители на участника. 7. Участникът да представи валиден към датата на подаване на офертата за участие документ за правоспособност 1-ва категория за извършване на проверки за херметичност на хладилни и климатични инсталации и термопомпи, съдържащи флуорирани парникови газове по Наредба за установяване на мерки по прилагане на Регламент № 842/2006г, относно някои флуорирани парникови газове, приета с Постановление № 336/23.12.2008г. на МС за минимум 3 /трима/ свои служители; 8.Участникът да представи валиден към датата на подаване на офертата за участие сертификат от Българска Браншова Камара по машиностроене за правоспособност на основание чл. 17 б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух във връзка с чл.5 /3 / на Регламент № 842/2006г, относно някои флуорирани парникови газове.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Крайна цена; тежест: 60
Показател: Отложено плащане, което има два компонента:1. срок на отложеното плащане и 2. предлаган процент отложено плащане ; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок на изпълнените РСМР над нормативно установения; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок на климатичните сплит системи; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.02.2013 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 40 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в Ректората на Технически университет – Варна, ст. 309 – за плащане и получаване, всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,30 ч. срещу представен платежен документ за закупуване на документацията, по банков път - по банкова сметка на Технически университет-Варна IBAN- BG 02 IABG 74793100482100 SWIT CODE; IABGBGSF- Документацията за участие се получава в Ректората на Технически университет – Варна, ст. 309 – за плащане и получаване, всеки работен ден от 10,00 до 12,00 ч. и от 13,00 до 15,30 ч. срещу представен платежен документ за закупуване на документацията, по банков път - по банкова сметка на Технически университет-Варна IBAN- BG 02 IABG 74793100482100 SWIT CODE; IABGBGSF- Интернешънъл Асет Банк или в касата на Ректората на Технически университет-Варна, ст. 309, всеки работен ден от 10,00-12,00ч. и от 13,00-15,30ч. Копие от този платежен документ следва да бъде поставен в предложението за участие в процедурата, като доказателство, че документацията е закупена по съответния ред.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.03.2013 г.  Час: 10:30
Място

В сградата на Ректората на Технически университет-Варна, ул. "Студентска" № 1-зала 109

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или упълномощени от тях представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Технически университет-Варна



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.01.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ