Версия за печат

00277-2012-0050

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

''Топлофикация София" ЕАД, ул. "Ястребец'' 23 Б, За: инж. Боян Паунов, Република България 1680, София, Тел.: 02 9033103, E-mail: bpaunov@toplo.bg, Факс: 02 8597015

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.toplo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на ултразвукови топломери с дистанционно отчитане, ръчно преносими терминали за отчитане на топломери в абонатните станции и софтуер за обработка на отчетите в поделенията на компанията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Франко „Топлофикация София” ЕАД, както следва: ТР „София”, ул.” 202” № 6 ТР „София Изток”, бул. „Цариградско шосе” № 28 ТР „Земляне” ул. „Природа” № 2 ТР „Люлин”, ул. „Владимир Зографов” № 90
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на ултразвукови топломери с дистанционно отчитане, ръчно преносими терминали за отчитане на топломери в абонатните станции и софтуер за обработка на отчетите в поделенията на компанията”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38410000

Описание:

Уреди за отчитане

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът трябва да представи гаранция за участие в размер на 4 700 /четири хиляди и седемстотин/ лева. Гаранцията за участие в открита процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за участие под формата на парична сума: - платена в касата на Централно управление, ет. 1, стая 105; - платена в Банка: „Корпоративна ТБ” АД, по следната банкова сметка на „Топлофикация - София” ЕАД: банкова сметка в лева: IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец (Приложение № 4). Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат, усвояват и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платена в касата на Централното управление на „Топлофикация София” ЕАД – ул. „Ястребец” № 23Б, ет. 1, ст. 105 или в банка „Корпоративна ТБ” АД, по следната банкова сметка на „Топлофикация - София „ ЕАД:банкова сметка в лева: IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец и със срок на валидност, посочен в проекта на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на доставената стока в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след представяне на приемо-предавателен протокол, данъчна фактура придружени със следните документи: Технически паспорти, съдържащи: техническо описание, основни технически данни, инструкция за поддръжка, настройка, монтаж и експлоатация на всички включени в системата прибори на български език (на хартиен и СD носител); Удостоверение или друг документ, че средствата за измерване са вписани в Държавния регистър на разрешените за използване в страната средства за измерване или са с оценено съответствие. Сертификат/ декларация за съответствие съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите; Сертификат/ декларация за произход. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент. Свидетелство за първоначална метрологична проверка или оценено съответствие. Гаранционна карта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа информацията и документите, посочени в чл. 56 от ЗОП и в настоящата документация за участие, а именно:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”:Оферта, изготвена по образец, подписана и подпечатана от участника. Участникът представя толкова образци, за колкото позиции представя предложение;Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;Информационен лист на участника;Единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, а когато участник е физическо лице – нотариално заверено копие от документ за самоличност.Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.Чуждестранните участници трябва да представят документите по т. 4 и в официален превод.Оригинал на писмена банкова гаранция за участие или заверено копие от документ, удостоверяващ паричен превод за гаранция за участие.Заверено копие от удостоверението за данъчна регистрация и регистрация по ДДС.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците по чл. 50 от ЗОП, както и за техническите им възможности и/ или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в допълнителните изисквания към тази документация.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП, изготвени по образец от документацията;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и чл. 47, ал.5, т.2 от ЗОП, изготвена по образец от документацията; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена по образец от документацията;Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда такива, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, изготвена по образец от документацията. Когато участникът предвижда подизпълнител, декларация за съгласие се попълва и от него;Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 4, 9, 10, 11, 12 и 16, се представят за всеки от тях, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Оригинал или заверено копие от документ за закупена документация;Декларация за приемане на условията в проекта на договор;Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че нямат представителни функции, съгласно съдебното удостоверение за актуално състояние.Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”: Образец на „Предложение за изпълнение на поръчката”. Представят се толкова пликове, за колкото обособени позиции участникът прави предложение, с обозначение на обособената позиция.Срок за изпълнение на поръчката и гаранционен срок, които следва да бъдат посочени в образец „Предложение за изпълнение на поръчката”;Техническо предложение за изпълнение на поръчката – изготвя се в съответствие с Техническите спецификации, като участникът трябва да опише своята организация и методология за изпълнение на обществената поръчка;Други документи, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от Възложителя критерий и допълнително посочените в документацията документи и изисквания описани в р.„Допълнителни указания за участие”. Проект на договор - подписан и подпечатан от участника. Участникът няма право да преписва или попълва договора. Същият се представя без да съдържа цени. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”.Представят се толкова пликове, за колкото обособени позиции участникът прави предложение, с обозначение на обособената позиция.Предлагана цена, изготвена по образеца от документацията, съдържаща единични цени и обща стойност за изпълнение на поръчката без ДДС. Никаква информация, свързана с предлаганата цена, не трябва да има под каквато и да е форма извън този плик.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1.1. Да имат реализирани приходи от договори за доставки, общо за последните 3 (три) финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лв. 1.2. Да имат положителен финансов резултат за последните 3 (три) финансови години (2009, 2010 и 2011 г.). 2.За доказване на икономическото и финансовото си състояние по чл. 50 от ЗОП, участниците представят следните документи: 1.1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот на стоките за последните 3 (три) финансови години (2009, 2010 и 2011г.). 1.2. Заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови (2009, 2010 и 2011г.) години.

ІІІ.2.3) Технически възможности

2. Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците. 2.1.Участникът да е изпълнил най-малко 3 (три) договора за доставки за последните 3 (три) финансови години (2009, 2010 и 2011г.); 2.2. Участникът да има внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент; 2.3. Участникът да има внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 14001:2004 или еквивалент; 2.4. Уредите следва да бъдат вписани в Регистъра на одобрените за използване в страната типове средства за измерване или да са с оценено съответствие. 3.За доказване на техническите си възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, участниците представят следните документи: 3.1. Декларация, съдържаща списък на основните договори изпълнени от участника през последните 3 (три) финансови (2009, 2010 и 2011г.) години, включително стойностите, датите, получателите, съгласно Приложение № 5; 3.2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент на участника; 3.3. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 или еквивалент на участника; 3.4. Заверено копие на удостоверение или друг документ от който да е видно, че уредите за измерване са вписани в Регистъра на одобрените за използване в страната типове средства за измерване.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок за доставената стока; тежест: 10
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.01.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие може да бъде заплатена, както следва: 1. по банков път по сметката на „Топлофикация София” ЕАД – „Корпоративна ТБ” АД, IBAN: BG53 KORP 9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF за превод в лева; 2.парична сума в лева, платена в касата на „Топлофикация София” ЕАД, ул.„Ястребец”, № 23Б, ет. 1, ст. 105 Документацията за участие се получава в сградата на “Топлофикация София” ЕАД, ул. „Ястребец”, № 23Б, ет. 2, стая 210, всеки работен ден от 9:00 до 16:30 часа, срещу представен документ за платената цена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.01.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.01.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Ястребец" 23 , ет. 3, ст. 306

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отваряне на офертите са публични и се извършват в присъствието на участниците, техните упълномощени представители, представителите на юридическите лица с нестопанска цел и на средствата за масова информация.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ