Версия за печат

00109-2012-0012

BG-Благоевград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024695

Община Благоевград, площад "Георги Измирлиев - Македончето" №1, За: Стоян Христов, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 8677788, E-mail: sthristov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Електронен достъп до информация: www.blgmun.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на хранителни продукти, съгласно приложение №1 по обособени позиции за детските и социални заведения на територията на община Благоевград по приложен списък-Приложение № 2”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Благоевград
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1.Обособена позиция № 1“Доставка на пилешки продукти” 2. Обособена позиция № 2 “Доставка на Риба” 3. Обособена позиция № 3 “Доставка на плодове и зеленчуци” 4. Обособена позиция № 4 “Доставка на плодови и зеленчукови консерви” 5. Обособена позиция № 5 „Доставка на захар, захарни изделия, чай и други” 6. Обособена позиция № 6 “Доставка на пакетирани стоки” 7. Обособена позиция № 7 “Доставка на други хранителни продукти -Боза”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно указанията за участие.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в откритата процедура както следва: За обособена позиция 1: "Доставка на пилешки продукти” в размер на 700.00 лв. ( седемстотин лева). За обособена позиция 2: "Доставка на риба” в размер на 400.00 лв. ( четиристотин лева). За обособена позиция 3: "Доставка на плодове и зеленчуци” в размер на 2000.00 лв. ( две хиляди лева). За обособена позиция 4: "Доставка на плодови и зеленчукови консерви” в размер на 800.00 лв. ( осемстотин лева). За обособена позиция 5: "Доставка на Захар и захарни изделия” в размер на 700.00 лв. ( седемстотин лева). За обособена позиция 6: "Доставка на пакетирани стоки” в размер на 1300.00 лв. ( хиляда и триста лева). За обособена позиция 7: "Доставка на боза” в размер на 100.00 лв. ( сто лева). а) Парична сума - внася се по набирателната сметка на община Благоевград,IВАN: BG71SOMB 9130 33 13725301 ВIС SOMBBGSF, БАНКА: Общинска банка АД, Благоевград, като в платежното нареждане задължително следва да бъде записано името на обособената позиция, за която се кандидатства. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Благоевград 2. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3%/три на сто/ от стойността на договора без ДДС.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение, парична сума или банкова гаранция.В случай на банкова гаранция срокът на валидност трябва да бъде с два месеца по дълъг от срока за изпълнение на поръчката определен в договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор. Разплащането се извършва след представяне на фактура за доставената храна.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Заявлението се представя по реда, предвиден за представяне на оферта - в запечатан непрозрачен плик, лично от кандидата или от упълномощено от него лице, чрез приносител или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика трябва да бъдат посочени адрес за кореспонденция на кандидата, телефон и по възможност факс и електронен адрес.Заявление се подава за самостоятелно обособени позиция/позиции от поръчката с посочване на позициите, за които се отнася. 1. Документ за регистрация на участника, удостоверяващ неговата правосубектност (заверено от участника копие). 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 т. 1 и ал. 2 т.5 от ЗОП ; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 т. 2т. 2а ал.2, т.1, и т. 3 от ЗОП. При наличие на обстоятелствата по чл.47, ал. 2 т.1,т. 3, т.5 и т. 2а кандидатът се отстранява от участие! 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП 4. 1. при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка изисквания; а) Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009г., 2010г. и 2011г.) – за юридическите лица. б) Информация за общия оборот и за оборота на стоките или услугите, които са предмет на поръчката, за последните три 3 (три) години- 2009 г., 2010 г и 2011 г.- по образец № 4 Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му (данъчни декларации, граждански договори) за всяка една от последните 3 години, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница 4. Доказателства за техническите възможности по чл. 51 ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; а) Списък на основните договори за доставка, изпълнени през последните 3 (три) години (2009 г., 2010 г. и 2011 г. - по образец №5), включително стойностите, датите и получателите с приложени референции за добро изпълнение, 5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите -( по образец №9). 6. Документ за внесена гаранция за участие в размер, съгласно обявлението за поръчката, под форма на банкова гаранция или депозит 7. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; 8. Декларация, че участникът ще спазва всички условия необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 11; 9. Списък на документите, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата или от представляващия кандидата (в оригинал), съгласно чл. 56, ал.1, т.14 от ЗОП,. 10. Копие от документ за закупена документация за участие в процедурата;. 11. Декларация от членовете на обединението (по посочените образци) – когато е приложимо, в случай на участие на обединение, което не е юридическо лице; 12. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва офертата – представя се, когато заявлението/офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия и управляващия участника. 13. Споразумение за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка с нотариална заверка на подписите – оригинал или нотариално заверено копие (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) 14. Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице и лицето подаващо офертата, 15.Документи за участие в подбор за ограничаване броя на кандидатите които ще бъдат поканени в договарянето- документи удостоверяващи обстоятелствата по т. Д)1 от указанията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на това обстоятелство се представя информация за общия оборот и за оборота от доставки, които са обект на поръчката за 2009 г., 2010 г. и 2011 г., по образец (Приложение №13). Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009г., 2010г. и 2011г.) – за юридическите лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да реализират общ оборот и оборот на стоките и услугите,които са предмет на поръчката,общо за последните три години-2009, 2010, 2011 г., както следва: Обособена позиция №1 - не по-малко от 249 000 (двест четирдесет и девет хиляди) лв. Обособена позиция №2 - не по-малко от 187 000 (сто осемдесет и седем хиляди) лв. Обособена позиция №3 - не по-малко от 705 000 (седемстотин и пет хиляди) лв. Обособена позиция №4 - не по-малко от 294 000 (двеста деветдесет и четири хиляди) лв. Обособена позиция №5 - не по-малко от 255 000 (двеста петдесет и пет хиляди) лв. Обособена позиция №6 - не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лв. Обособена позиция №7 - не по-малко от 71 000 (седемдесет и една хиляди) лв. Общо за последните 3 /три/ години – 2009, 2010 и 2011 г.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Доказва се със списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите – придружени с референции за добро изпълнение от възложителите за доставка на хранителни продукти, с отбелязан телефон и адрес за контакти и с изходящ номер, подпис и печат.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Да имат опит в извършването на подобни доставки минимум 2 договора със сходен предмет. Под договори със сходен предмет се разбират договори за доставка на хранителни продукти обект на настоящата поръчка.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

ІV.1.2) Ограничение на броя на операторите, които ще бъдат поканени да предоставят оферти или да участват
Предвиден брой на операторите

3

Обективни критерии за избор на ограничен брой кандидати

1. Да е налице възможност за доставка на стоките, предмет на поръчката, съгласно изискванията на възложителя за съответната позиция. Доказва се с представяне на списък – декларация със стоките – обект на доставката/име на производителя, разфасовка, качество, сертификати/. 2. Да притежава валидна регистрация за производство и продажба или съхранение на хранителни продукти предмет на поръчката. Доказва се с удостоверение за регистрация на обект за производство на храни по чл. 12 ал. 2 от Закона за храните, издадено от Българска агенция по безопасност на храните, на името на производителя, в което са включени групите хранителни продукти, за които се кандидатства. Когато кандидатът не е производител, същият представя допълнително копие на удостоверение за регистрация на обект за търговия с храни по смисъла на чл.12 ал. 2 от Закона за храните-издадено на негово име от Българска агенция по безопасност на храните, съответстващо с предмета на предложението, с което участва в процедурата Кандидатите, които не са производители да представят документ за безопасност на храните, издаден за техен обект с област на приложение: ”Съхранение и продажба на хранителни продукти” съгласно изискванията на Регламент(ЕО) № 852/2004 или еквивалент с описание на хранителните продукти. 3. Да разполага със собствено или наето складово помещение с хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на хранителни продукти – доказва се с валидни санитарни разрешителни, съгласно изискванията на БАБХ и РЗИ – „Удостоверение за регистрация” от РЗИ на името на участника и документи, удостоверяващи правата върху съответния обект. В случай, че складовите помещения с хладилна техника не са собствени, се прилага договор за наем от който да е видно, че те ще са на разположение за срока на валидност на поръчката. 4.Да имат собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти. Доказва се със списък-декларация с всички транспортни средства, които са на разположение на кандидата за срока на договора; към декларацията се прилагат копия от регистрационни талони, удостоверяващи правата върху транспортното средство и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоз на името на участника, съгласно изискванията на БАБХ и РЗИ. В случай, че превозните средства не са собствени, се прилага документ, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника в срока на поръчката. Хладилните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация на транспортно средство” от БАБХ за превоз на всички хранителни продукти от неживотински произход /консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др./ да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от РЗИ. 5. Хранителните продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните, Наредба №5/25.05. 2006 г. за хигиената на храните, издадена на основание чл.17, ал.2, от Закона за храните, Наредба №108/12.09.2006 г. за изисквания за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, Наредба №6/10.08.2011 г. за здравословното хранене на децата от 3 до 7 години в детските заведения и Наредба № 9/16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, издадена на основание чл.2а от Закона за храните. Доказва се със представяне на валидни сертификати за съответствие на предлаганите стоки с нормативните изисквания или технологична документация за производство.

Прибягване към поетапна процедура за постепенно намаляване на броя на обсъжданите решения или на договаряните оферти

НЕ

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Размер на предложената цена; тежест: 70
Показател: Срок за изпълнение на доставката; тежест: 20
Показател: Срок за разсрочено плащане; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.01.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят Указанията за участие на касите в Община Благоевград, в гр.Благоевград, пл. “Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден между 8:30ч.-12.30ч. и 13.30ч. -17:30ч., срещу заплащане на посочената цена в брой или по банков път: Общинска Банка АД -BICSOMBBGSF, IBAN BG44SOMB 9130 8401500044, код на вид плащане 44 40 00. Лицата имат право да разгледат указанията на място, преди да я закупят. Указанията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на заявленията. 2.По банков път- Общинска банка АД - BIC SOMBBGSF. IBAN BD44SOMB 91308401500044, код на плащане 44 40 00

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.01.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.01.2013 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на Община Благоевград, зала 101

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.12.2012 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Пилешки продукти
1) Кратко описание

Доставка на пилешки продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количества

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
260600 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Риба
1) Кратко описание

Доставка на риба

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15200000

Описание:

Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количества

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
155900 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Доставка на плодове и зеленчуци

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количества

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
589787 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци консерви
1) Кратко описание

Доставка на плодове и зеленчуци консерви

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количества

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
246335 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Захар, захарни изделия, чай и други.
1) Кратко описание

Доставка на захар, захарни изделия, чай и други.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15830000

Описание:

Захар и свързани с нея продукти

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количества

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
212730 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Пакетирани стоки
1) Кратко описание

Доставка на пакетирани стоки

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количества

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
417382 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Боза
1) Кратко описание

Доставка на боза

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15613300

Описание:

Продукти от житни растения

3) Количество или обем

Съгласно приложените към документацията количества

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
59250 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36