Версия за печат

00398-2012-0021

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 21, За: г-жа Лидия Живкова, България 1431, София, Тел.: 02 9152111, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерт отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Изработване, доставка и монтаж на лабораторно оборудване и обзавеждане на лаборатории във Фармацевтичен факултет при МУ-София“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: МУ-София, Фармацевтичен факултет , ул. "Дунав" № 2
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

" Изработване, доставка и монтаж на лабораторно оборудване и обзавеждане на лаборатории във Фармацевтичен факултет при МУ-София“ /съгласно Пълното описание на предмета на поръчката - Приложение № 1 от документацията за участие/

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39180000

Описание:

Мебел за лаборатории

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно заложеното в документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на 1155.00 лева. Парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безуслована и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя - банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички артикули са изработени, доставени и монтирани качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя, ако такива са предявени, в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената услуга. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път в български лева от звеното краен получател – Фармацевтичен факултет - ул." Дунав" №2, съгласно условията в договора, по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни след представяне на : - Доставна фактура издадена на името и с данните на Фармацевтичен факултет, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал - Подписан от двете страни приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването и монтажа на оборудването и обзавеждането на адрес: ул. Дунав № 2.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ; Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към Агенцията по вписванията; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения – договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идентиф.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС). Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: - при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2,т.1, т.3 и т.5, когато участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязал. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок; - чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна информация за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника; – при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика. -В случай, че участникът не е посочил цена на някой от артикулите; -При несъответствие с техническите изисквания на Възложителя, подробно описани в Приложение № 1 и Приложение №1а отДокументацията за участие. – Участник, чието предложение превишава определеният от Възложителя финансов лимит в размер на 154000.00лв. с ДДС се отстранява от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и за оборота , сходен с предмета на поръчката за последните 3 /три/ финансови години/2010,2011 и 2012г./ в табличен вид ( в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си).
Минимални изисквания: Минимален оборот, сходен с предмета на поръчката 70 000,00 лева без ДДС общо за 2010,2011 и 2012 г. За сходен с предмета на поръчката оборот следва да се смята оборот от изработване, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на лаборатории.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП; Списък-Декларация по чл. 51, ал.1,т.1 от ЗОП на основните договори за подобни услуги, изпълнени през последните 3 /три / години,( считано от момента на подаване на офертата), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложителите по посочените в списъка договори. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя - заверено копие за следните артикули от спецификацията/ приложение № 1/: Обзавеждане за лаборатория № 300 1.Химическа камина с р/ри (ш/д/в):1200мм. / 600мм / 2200мм. 2.1.Централна маса ТИП ОСТРОВ с р-ри: дълж./шир./вис. /4200мм / 1500мм/900мм/, включваща 6 бр. раб. места 2.2. РАБОТНИ МЕСТА разположени до камините № 7, 8 от схема № 1 2.3. РАБОТНИ МЕСТА с № 9, 10, 11 ,12 от схема № 1 Обзавеждане за лаборатория № 312 1.Химическа камина с р/ри (ш/д/в):1500мм / 600мм / 2200мм. 2.1. Централна маса ТИП ОСТРОВ с р-ри: дълж./шир./вис. /3300мм / 1500мм/ 900мм/, включваща 4 бр. раб. места 2.2. РАБОТНИ МЕСТА с № 5, 6, 7 и 8 от схема № 2. 2.3. РАБОТНИ МЕСТА с № 9, 10, 11 и 12 от схема № 2.
Минимални изисквания: Участникът да има минимум два изпълнени договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, независимо дали тези договори са сключени с възложител по смисъла на ЗОП или с други лица. Да са изпълнени качествено и в срок, доказано с препоръки. Под договор с предмет, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира договор за изработване, доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на лаборатории. Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя - заверено копие за следните артикули от спецификацията/ приложение № 1/: Обзавеждане за лаборатория № 300 1.Химическа камина с р/ри (ш/д/в):1200мм. / 600мм / 2200мм. 2.1.Централна маса ТИП ОСТРОВ с р-ри: дълж./шир./вис. /4200мм / 1500мм/900мм/, включваща 6 бр. раб. места 2.2. РАБОТНИ МЕСТА разположени до камините № 7, 8 от схема № 1 2.3. РАБОТНИ МЕСТА с № 9, 10, 11 ,12 от схема № 1 Обзавеждане за лаборатория № 312 1.Химическа камина с р/ри (ш/д/в):1500мм / 600мм / 2200мм. 2.1. Централна маса ТИП ОСТРОВ с р-ри: дълж./шир./вис. /3300мм / 1500мм/ 900мм/, включваща 4 бр. раб. места 2.2. РАБОТНИ МЕСТА с № 5, 6, 7 и 8 от схема № 2. 2.3. РАБОТНИ МЕСТА с № 9, 10, 11 и 12 от схема № 2.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.01.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. и по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.01.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.01.2013 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят определя финансов в рамер на 154 000.00 лева с ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ