Версия за печат

00398-2012-0020

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет - София, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София- Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст.Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София- Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст.Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерт в отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831385737

Медицински университет-София- Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст.Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Експерт в отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на дентална апаратура и оборудване за нуждите на Факултет по дентална медицина при Медицински университет-София

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
МУ-София, Факултет по Дентална медицина, ул. "Св. Георги Софийски" № 1
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

"Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на дентална апаратура и оборудване за нуждите на Факултет по дентална медицина при Медицински университет-София ",включително монтаж, въвеждане в експлоатация,предоставяне на инструкция за работа на български език и осигуряване на гаранционен и следгаранционен сервиз на доставената апаратура и оборудване.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33110000

Описание:

Медицинско оборудване
Оборудване за онагледяване – медицинско, зъболекарско или за ветеринарни цели

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството на дентална апаратура и оборудване е посочено в Приложение № 1 от документацията за участие.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

40

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка e в размер на 2000.00 лв.;Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София: IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането за всяка конкретна доставка се извършва в български лева от звеното краен получател – Факултет по дентална медицина при МУ– София, ул. „Св. Георги Софийски” № 1 по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни след представяне на: - Доставна фактура издадена с името и с данните на ФДМ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; - Приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването на апаратурата /оборудването/, извършения монтаж и въвеждане в експлоатация - Гаранционни карти; - Инструкция за работа на български език

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

УАС-оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ; Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ-търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения - договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер/код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост.за рег. с идентиф.№ по ДДС( за рег. по ЗДДС). Документите , за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2, т.1, т.3 и т.5: участникът: * е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; *има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; * е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -Е предствил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор и това обстоятелство е установено по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12-14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите; Плик № 2, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 , който съдържа ценовото предложение на участника; -при непредставяне на скици /схеми/ на "Единична маса за фантомно обучение на студенти в предклиника-комплект", от които да са видни техническите параметри ( размери) доказващи съответствието с изисквания на Възложителя;-при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика; - При надвишаване на предварително обявения от Възложителя финансов лимит, който е в размер на 240 000.00 лв. без ДДС.;-В случай, че участникът не е посочил цена на някой от артикулите; -При несъответствие с техническите изисквания на Възложителя, подробно описани в Приложение № 1 и Приложение №1а отДокументацията за участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- Декларация за общия оборот и оборота на стоките, предмет на поръчката за последните 3 /три/ финансови години/2010,2011 и 2012г./ в табличен вид ( в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Минимален оборот, сходен с предмета на поръчката общо за последните 3 /три/ финансови години/2010,2011 и 2012г./ - 480 000.00 лв. без ДДС. За сходен с предмета на поръчката оборот се счита оборот от доставка на дентална апаратура и оборудване и услуги по изработване на дентална апаратура и оборудане.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- Списък-Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на основните договори за подобни доставки и услуги изпълнени през последните /3/ три години (считано от момента на подаване на офертата на участника), включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори-оригинал или заверено от участника копие/ Образец 11/; -Декларация, че участникът има изградена сервизна база в България, оторизирана от производителя. /СВОБОДЕН ТЕКСТ/; -Доказателства, че "Фантомна глава" , "Автоматичен стоматологичен апарат на рамо с висящи шлангове с 3 извода" , "Зъботехнически микромотор", "Зъботехническа маса двойна", "Маса асистентска" и "Маса единична" притежават СЕ марка или еквивалент и/или Декларация за съответствие или еквивалент. Същите да бъдат заверени от участника с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат и придружени с превод на български език. - Задължително се представят схеми/скици/ на предлаганите от участника „Единични маси за фантомно обучение на студенти в предклиника-комплект”, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на предлаганата апаратура /оборудване/ с изискванията на Възложителя - /поставят се в плик №1, а се разглеждат за съответствие на ІІ-ри етап заедно с техническото предложение на участника/ -Декларация, удостоверяваща, че има възможност за следгаранционно договорно възмездно обслужване от негов сервиз, оторизиран от производителя/ Образец № 6/ - Оригинално или заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България за предлаганата дентална апаратура и оборудване.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Участникът да притежава необходимия опит за изпълнение на поръчката, като има минимум 2/ два/ изпълнени договори за подобни доставки и услуги през последните 3/ три/ години(считано от датата на подаване на офертата на участника) , придружен от препоръки за добро изпълнение от тези възложители. Под договор с предмет сходен с предмета на поръчката се счита доставка на дентална апаратура и оборудване и услуги по изработване на дентална апаратура и оборудване; - Участникът да има изградена сервизна база в България, оторизирана от производителя. - Предлаганите "Фантомна глава" , "Автоматичен стоматологичен апарат на рамо с висящи шлангове с 3 извода" , "Зъботехнически микромотор", " Зъботехническа маса двойна", "Маса асистентска" и "Маса единична"да притежават СЕ марка или еквивалент и/или Декларация за съответствие или еквивалент. - Участникът да има възможност да изпълни поръчката в съответствие с техническите изисквания на Възложителя,подробно описани в Приложение № 1 и №1а. - Участникът да осигури възможност за следгаранционно договорно възмездно обслужване от негов сервиз оторизиран от производителя. - Участникът да е оторизиран от фирмата производител за продажба и сервиз на територията на България за предлаганите дентални апарати и оборудване.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
18.01.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.01.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.01.2013 г.  Час: 10:30
Място

зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители (по един от участник), както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет- София- http://opt.mu-sofia.bg/- Профил на купувача, Обяви и съобщения:

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят определя финансов лимит за закупуване на дентална апаратура и оборудване в размер на 240 000.00 лв. без ДДС. Участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определения от Възложителя финансов лимит, ще бъде отстранен от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закон за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.12.2012 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ