00398-2012-0020
Технически редакции | ||
14.12.2012 16:48 ч. : | 14/12/2012 16:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.12.2012 16:48 ч. : | 14/12/2012 16:43 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Медицински университет - София, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Медицински университет-София- Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст.Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Медицински университет-София- Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст.Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Експерт в отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Медицински университет-София- Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст.Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Христина Бешева, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Експерт в отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на дентална апаратура и оборудване за нуждите на Факултет по дентална медицина при Медицински университет-София
Обявлението обхваща обществена поръчка
"Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на дентална апаратура и оборудване за нуждите на Факултет по дентална медицина при Медицински университет-София ",включително монтаж, въвеждане в експлоатация,предоставяне на инструкция за работа на български език и осигуряване на гаранционен и следгаранционен сервиз на доставената апаратура и оборудване.
33100000, 33110000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Количеството на дентална апаратура и оборудване е посочено в Приложение № 1 от документацията за участие.
НЕ
НЕ
40
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка e в размер на 2000.00 лв.;Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София: IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането за всяка конкретна доставка се извършва в български лева от звеното краен получател – Факултет по дентална медицина при МУ– София, ул. „Св. Георги Софийски” № 1 по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни след представяне на: - Доставна фактура издадена с името и с данните на ФДМ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС; - Приемателно-предавателен протокол, удостоверяващ получаването на апаратурата /оборудването/, извършения монтаж и въвеждане в експлоатация - Гаранционни карти; - Инструкция за работа на български език
УАС-оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ; Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ-търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения - договор за създаване на обединението или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Заверено от участника копие от удостоверение с идентифик. номер/код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост.за рег. с идентиф.№ по ДДС( за рег. по ЗДДС). Документите , за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2, т.1, т.3 и т.5: участникът: * е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; *има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; * е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на общ. поръчка; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на други документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -Е предствил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор и това обстоятелство е установено по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12-14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите; Плик № 2, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Плик № 3 , който съдържа ценовото предложение на участника; -при непредставяне на скици /схеми/ на "Единична маса за фантомно обучение на студенти в предклиника-комплект", от които да са видни техническите параметри ( размери) доказващи съответствието с изисквания на Възложителя;-при представяне на приложения или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика; - При надвишаване на предварително обявения от Възложителя финансов лимит, който е в размер на 240 000.00 лв. без ДДС.;-В случай, че участникът не е посочил цена на някой от артикулите; -При несъответствие с техническите изисквания на Възложителя, подробно описани в Приложение № 1 и Приложение №1а отДокументацията за участие.
- Декларация за общия оборот и оборота на стоките, предмет на поръчката за последните 3 /три/ финансови години/2010,2011 и 2012г./ в табличен вид ( в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си).
- Минимален оборот, сходен с предмета на поръчката общо за последните 3 /три/ финансови години/2010,2011 и 2012г./ - 480 000.00 лв. без ДДС. За сходен с предмета на поръчката оборот се счита оборот от доставка на дентална апаратура и оборудване и услуги по изработване на дентална апаратура и оборудане.
- Списък-Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на основните договори за подобни доставки и услуги изпълнени през последните /3/ три години (считано от момента на подаване на офертата на участника), включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори-оригинал или заверено от участника копие/ Образец 11/; -Декларация, че участникът има изградена сервизна база в България, оторизирана от производителя. /СВОБОДЕН ТЕКСТ/; -Доказателства, че "Фантомна глава" , "Автоматичен стоматологичен апарат на рамо с висящи шлангове с 3 извода" , "Зъботехнически микромотор", "Зъботехническа маса двойна", "Маса асистентска" и "Маса единична" притежават СЕ марка или еквивалент и/или Декларация за съответствие или еквивалент. Същите да бъдат заверени от участника с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат и придружени с превод на български език. - Задължително се представят схеми/скици/ на предлаганите от участника „Единични маси за фантомно обучение на студенти в предклиника-комплект”, заверени с подпис и печат на всяка страница, доказващи съответствието на предлаганата апаратура /оборудване/ с изискванията на Възложителя - /поставят се в плик №1, а се разглеждат за съответствие на ІІ-ри етап заедно с техническото предложение на участника/ -Декларация, удостоверяваща, че има възможност за следгаранционно договорно възмездно обслужване от негов сервиз, оторизиран от производителя/ Образец № 6/ - Оригинално или заверено копие на оторизационно писмо от производителя за предоставени права за продажба и сервиз на територията на България за предлаганата дентална апаратура и оборудване.
- Участникът да притежава необходимия опит за изпълнение на поръчката, като има минимум 2/ два/ изпълнени договори за подобни доставки и услуги през последните 3/ три/ години(считано от датата на подаване на офертата на участника) , придружен от препоръки за добро изпълнение от тези възложители. Под договор с предмет сходен с предмета на поръчката се счита доставка на дентална апаратура и оборудване и услуги по изработване на дентална апаратура и оборудване; - Участникът да има изградена сервизна база в България, оторизирана от производителя. - Предлаганите "Фантомна глава" , "Автоматичен стоматологичен апарат на рамо с висящи шлангове с 3 извода" , "Зъботехнически микромотор", " Зъботехническа маса двойна", "Маса асистентска" и "Маса единична"да притежават СЕ марка или еквивалент и/или Декларация за съответствие или еквивалент. - Участникът да има възможност да изпълни поръчката в съответствие с техническите изисквания на Възложителя,подробно описани в Приложение № 1 и №1а. - Участникът да осигури възможност за следгаранционно договорно възмездно обслужване от негов сервиз оторизиран от производителя. - Участникът да е оторизиран от фирмата производител за продажба и сервиз на територията на България за предлаганите дентални апарати и оборудване.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Управители или техни упълномощени представители (по един от участник), както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет- София- http://opt.mu-sofia.bg/- Профил на купувача, Обяви и съобщения:
НЕ
НЕ
Възложителят определя финансов лимит за закупуване на дентална апаратура и оборудване в размер на 240 000.00 лв. без ДДС. Участник, предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определения от Възложителя финансов лимит, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от Закон за обществените поръчки
14.12.2012 г.