Версия за печат

00447-2012-0014

BG-София: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.registryagency.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.registryagency.bg/?cat=3.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на пощенски услуги за нуждите на Агенция по вписванията

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 4
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката „Осигуряване на пощенски услуги за нуждите на Агенция по вписванията” включва изпълнението по 2 обособени позиции: Обособена позиция 1 "Извършване на универсална пощенска услуга" изисква обслужване на общата кореспонденция на Агенция по вписванията чрез универсални и неуниверсални пощенски услуги по смисъла на Закона за пощенските услуги. Обособена позиция 2: "Извършване на куриерски услуги" - Изпълнението на куриерските услуги включва приемане, превозване, доставяне, връчване и - при поискване от Възложителя - осведомяване за движението на куриерските пратки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64000000

Описание:

Услуги на пощата и далекосъобщенията

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на поръчката е до изчерпване на прогнозните стойности или за срок 12 месеца. Прогнозната стойност на поръчката е: 165 000 без ДДС по Обособена позиция 1 и 15 000 без ДДС по Обособена позиция 2

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 1% от стойността на обособената позиция, за която се участва, или: - 1 650 (хиляда шестстотин и петдесет) лв. за Обособена позиция 1; - 150 (сто и петдесет) лв. за Обособена позиция 2. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет) дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 90 (деветдесет) календарни дни от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: o Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. o Документ за регистрация на участника и документ, удостоверяващ актуалното състояние на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. o Оферта по образец на Възложителя. o Информационен лист. o Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. o Декларация за по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, че участникът не е в открито производство по несъстоятелност. o Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. o Декларация от подизпълнителя за съгласие да участва като такъв при изпълнението на обществената поръчка. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Декларацията не се представя в случай, че кандидатът няма да използва подизпълнител. o Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация). o Споразумение за създаване на обединение/дружество/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Нотариално заверено пълномощно на определения представител на обединението/дружеството/консорциума, който ще подписва документите, когато това лице не е посочено в договора за създаване на обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице). o Декларация за приемане клаузите на проекта на договор. o Декларация за свободна и лоялна конкуренция (свободен текст).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2009 – 2011 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя в копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър. o Информация за оборота за последните три години (2009 – 2011 г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: o Участникът да е реализирал минимален оборот за последните три години (2009 – 2011 г.) или от датата, на която е учреден: - общо не по–малко от 450 000 лв. за Обособена позиция 1; - общо не по-малко от 45 000 лв. за Обособена позиция 2.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За обособена позиция № 1: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2009 - 2011 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят в копие, заверено от участника. o списък на клоновете, офисите или представителите на оператора на територията на страната с посочени адрес, e-mail, телефон/факс и лице за контакт. o Копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, o Копие от разрешително/лиценз за по чл. 15, ал.1, т. 3 от Закона за пощенските услуги За обособена позиция № 2 o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години (2009 - 2011 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят в копие, заверено от участника. o списък на клоновете, офисите или представителите на оператора на територията на страната с посочени адрес, e-mail, телефон/факс и лице за контакт. o Копие на сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, o Копие от разрешително/лиценз за по чл. 15, ал.1, т. 4 от Закона за пощенските услуги
Минимални изисквания: За обособена позиция № 1: Минимални изисквания: Участниците е необходимо да притежават: - индивидуална лицензия, респективно удостоверение за регистрация, по чл. 15, ал.1, т. 3 от Закона за пощенските услуги, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията. - териториално покритие – Участникът следва да има клонове или офиси във всички областни градове и представители в останалите градове, в които има териториални структури на Агенция по вписванията, съгласно Приложение № 1 към Техническото задание. Липсата на клон или офис в някой от областните градове и представители на участника в някой от останалите градове съгласно Приложение № 1 води до отстраняване на участника. - Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват на сертификата: извършване на универсална пощенска услуга/услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга, на територията на Република България. - Участникът да е изпълнил минимум 3 /три/ договора през предходните три години /до датата на подаване на офертите/ или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността с предмет, идентичен на предмета на настоящата поръчка по съответната обособена позиция, и да е получил препоръки за добро изпълнение по не по-малко от 3 от изпълнените договори, включени в списъка, издадени след датата на приключване на изпълнението по съответния договор. За обособена позиция № 2: Минимални изисквания: Участниците е необходимо да притежават: - индивидуална лицензия, респективно удостоверение за регистрация, по чл. 15, ал.1, т. 4 от Закона за пощенските услуги, издадена от Комисията за регулиране на съобщенията. - териториално покритие – изпълнителят трябва да има собствени, наети или администрирани от него офиси (клонове), които да осигуряват възможност за доставка на пратки от Възложителя до трети лица на територията на Р. България. - Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват на сертификата: извършване на куриерски услуги, включени в обхвата на неуниверсалната пощенска услуга, на територията на Република България. - Участникът да е изпълнил минимум 3 /три/ договора през предходните три години /до датата на подаване на офертите/ или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността с предмет, идентичен на предмета на настоящата поръчка по съответната обособена позиция, и да е получил препоръки за добро изпълнение по не по-малко от 3 от изпълнените договори, включени в списъка, издадени след датата на приключване на изпълнението по съответния договор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 Средна цена на вътрешни пратки до 50 г без предимство и с предимство ; тежест: 20
Показател: П2 Средна цена на вътрешни пратки от 51 г до до 2000 г без предимство и с предимство; тежест: 30
Показател: П3 Средна цена на услугите „известие за доставяне” /обратна разписка/ и „препоръка”; тежест: 15
Показател: П4 Процент отстъпка от общата стойност на предоставените универсални пощенски услуги по месечна обобщена справка; тежест: 2
Показател: П5 Процент отстъпка от общата стойност без ДДС на предоставените допълнителни пощенски услуги „известие за доставяне” /обратна разписка/ и „прием и доставка на адрес” по месечна обобщена справка; тежест: 15
Показател: К1 Цена на обикновена градска куриерска услуга /от врата до врата/ до 1 кг; тежест: 20
Показател: К2 Средна цена на обикновена градска куриерска услуга /от врата до врата/ над 1 кг ; тежест: 10
Показател: К3 Средна цена на експресна междуселищна куриерска услуга /от врата до врата/ до 1 кг; тежест: 20
Показател: К4 Средна цена на експресна междуселищна куриерска услуга /от вратадо врата/ над 1 кг; тежест: 10
Показател: К5 Цена на допълнителна услуга „доставка във фиксиран час”; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.01.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.01.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.01.2013 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. Елисавета Багряна 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите и отварянето на плика с предлаганата цена е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

По обособена позиция 2: Показател К6 - Процент отстъпка от общата стойност на куриерските услуги по месечна обобщена справка - тежест 30

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.12.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на универсални пощенски услуги
1) Кратко описание

Изпълнението на поръчката по Обособена позиция № 1 изисква обслужване на общата кореспонденция на Агенция по вписванията чрез универсални и неуниверсални пощенски услуги по смисъла на Закона за пощенските услуги.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64000000

Описание:

Услуги на пощата и далекосъобщенията

3) Количество или обем

До изчерпване на предложената цена или за срок от 12 месеца

Прогнозна стойност, без ДДС
165000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на куриерски услуги
1) Кратко описание

Изпълнението на куриерските услуги включва приемане, превозване, доставяне, връчване и - при поискване от Възложителя - осведомяване за движението на куриерските пратки.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

64000000

Описание:

Услуги на пощата и далекосъобщенията

3) Количество или обем

До изчерпване на предложената цена или за срок от 12 месеца

Прогнозна стойност, без ДДС
15000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12