00087-2012-0090
Технически редакции | ||
04.12.2012 10:23 ч. : | 04/12/2012 10:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.12.2012 10:23 ч. : | 04/12/2012 10:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Столична община, ул. " Московска " №33, За: Илияна Станева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: istaneva@sofia.bg, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: д-я " Обществени поръчки и търгове", ул. Париж №3 , партер , ст.4Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, ул. Московска №33, За: д-я " обществени поръчки и концесии", РБългария 1000, София, Тел.: 02 9809866
Място/места за контакт: фронт офис , ул.Московска №33Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Доставка на хранителни продукти за домове за деца на територията на Столична община по обособени позиции: 1. Дом за деца „ П.Р. Славейков” 2. Дом за деца „ Свети Иван Рилски” 3.Дом за деца кв. „Драгалевци”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на хранителни продукти за домове за деца на територията на Столична община по обособени позиции: 1. Дом за деца „ П.Р. Славейков” 2. Дом за деца „ Свети Иван Рилски” 3.Дом за деца кв. „Драгалевци”
15000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Ориентировъчните количества на хранителните продукти по домове са посочени в документацията и са неразделна част от нея.
НЕ
НЕ
24
1. Гаранция за участие за всяка обособена позиция, както следва: Позиция 1 – 1666.00 (хиляда шестстотин шестдесет и шест) лева. Позиция 2 – 266.00 (двеста шестдесет и шест) лева. Позиция 3 – 500.00 (петстотин) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. 2. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% оториентировъчната му стойност без ДДС, представена преди подписването му, в една от следните форми: -парични сума, внесени по сметка на Столична община: IBAN сметка - BG 72 SOMB 9130 33 33008301, BIC код - SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или - банкова гаранция за срока на договора;
Финансирането се извършва от бюджета на всяко от Заведенията за социални услуги.
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че Участникът е обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло. Участниците в процедурата трябва да представят:Регистрационни документи на Участника: 4.1.5. Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 1 месец преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. 2.Декларации по чл.47, ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП; Когато участникът предвижда при изпълнението на поръчката да ползва подизпълнители в офертата посочва подизпълнителите, които ще участват, дела на тяхното участие,вида на работите , които ще извършват и данните по чл.24, ал.2 от Правилника за прилагане на ЗОП, посочените документи се представят за всеки от подизпълнителите; Декларация за подизпълнителите; Декларация от подизпълнител; 3.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата и за срока на договора. Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ.
няма
няма
За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1.Списък /Образец № 6/ с не по-малко от 3 изпълнени договора за доставка на хранителни продукти през последните 3 години включително до датата на подаване на офертите за участие. За посочените в списъка договори следва да се приложат минимум 3 референции от Възложителите, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер подпис и печат. 2.Копие на валидни санитарни разрешителни за складово помещение с хладилна техника и хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, съгласно изискванията на БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ) – „Удостоверение за регистрация” – на името на кандидата, и документи удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай че складовите помещения с хладилната техника и хладилните помещения не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. 3.Списък-декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на разположение за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността, както и валидни разрешителни за превоза на името на кандидата съгласно изискване на БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ). В случай, че транспортните средства не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. а/ Хладилните автомобили трябва да имат издадени „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ) за превоз на хранителни продукти от животински произход. б/ Автомобилите които ще се използват за превоз на хранителни продукти от неживотински произход /бакалски продукти, плодове и зеленчуци и т.н/ да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ). 4.Декларация, че участникът гарантира пълна подмяна на артикулите с отклонение във вкусовите качества. 5.Заверени от участника копия от сертификата и акредитацията на сертифициращата организация за внедрена HACCP система за управление на безопасността на храните. В случай че участникът е сертифициран и представи сертификат по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че има внедрена HACCP система.
Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1.Да имат опит в извършване на подобни доставки. Да са изпълнили не по-малко от 3 договора за доставка на хранителни продукти за последните 3 години включително до датата на подаване на офертите за участие, придружени от препоръки за добро изпълнение. 2.Да разполагат със складово помещение с хладилна техника и хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, за което да притежава валидни санитарни разрешителни съгласно изискванията на БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ). 3.Да има минимум 2/два/ броя собствени или наети хладилни автомобила за превоз на хранителни продукти от животински произход и минимум 2/два/ броя собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти от неживотински произход, удостоверени с разрешителни за превоз на хранителни продукти, съгласно изискванията на БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ). 4.Участниците да гарантират пълна подмяна на артикулите с отклонение във вкусовите качества. 5.Всеки участник да има разработена и внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните, което се доказва с валиден сертификат, издаден от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация. Представят се заверени от участника копия от сертификата и акредитацията на сертифициращата организация. В случай че участникът е сертифициран и представи сертификат по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че има внедрена HACCP система.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на публикуване на обявлението в електронен вид на сайта на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, ул. Париж №3
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.
ДА
24 месеца
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
04.12.2012 г.
Достовка на хранителни продукти за Дом за деца" П.Р.Славейков"
15000000
Описание:
по предварителна заявка
Доставка на хранителни продукти за Дом за деца " Св. Иван Рилски"
15000000
Описание:
по предварителна заявка
Доставка на хранителни продукти за Дом за деца - кв. " Драгалевци"
15000000
Описание:
по предварителна заявка