Версия за печат

00954-2012-0012

BG-Златарица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Крум Пенчев Хаджиев - Старши експерт "Инвестиционни дейности и обществени поръчки", Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlataritsa.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Водоснабдяване на с.Горско ново село и с.Родина от водоснабдителната система на гр.Златарица"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Златарица, общ. Златарица
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката: „Водоснабдяване на с.Горско ново село и с.Родина от водоснабдителната система на гр.Златарица", съгласно приложени количествени сметки за обектите и разработени технически проекти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71500000

Описание:

Услуги, свързани със строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обема на работа е подробно описан в количествени сметки за обекта и разработени технически проекти, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
674172.36 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 674172.36 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение. Общият размер на гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП е в размер на 6000,00 лв./ шест хиляди лева/ лева без ДДС. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: a) Банкова гаранция за участие трябва да е безусловна и неотменима, трябва да е със срок на валидност- задължително не- по- малък от срока на валидност на офертата - 6 месеца. След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не. Банковата гаранция за участие съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на Възложителя в срок от 3/три/ работни дни сумата в размер, представляващ гаранцията за участие, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от Възложителя, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за усвояване на гаранцията, съгласно ЗОП. б) Документ (оригинал или заверено от участника копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета на обществената поръчка се отнася, внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, Банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите за участие съгласно чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата в случаите на чл. 61, ал. 1 от ЗОП, респ. да я усвои в случаите по чл. 61, ал. 2, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора се определя в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на договора за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: а) Банкова гаранция за изпълнение трябва да е безусловна и неотменима, трябва да е със срок на валидност- задължително с два месеца по- дълъг от срока за изпълнение на договора, предложен от участника. След изтичане на този срок, гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не. Банковата гаранция за изпълнение съдържа неотменяем и безусловен ангажимент на банката гарант да изплати в полза на Възложителя в срок от 3/три/ работни дни сумата в размер, представляващ гаранцията за изпълнение, при отправено надлежно подписано и подпечатано писмено искане от Възложителя, придружено с декларация, удостоверяваща, че е налице основание за задържане гаранцията за изпълнение или за упражняване на правата по банковата гаранция, съгласно договора, подписан с изпълнителя. б) Документ (оригинал или заверено от изпълнителя копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на обществената поръчка и за кои обособени позиции се отнася, внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, Банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 15 (петнадесет) работни дни след приключване на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да бъде задържана и след определения срок, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финасирането на обществената поръчка ше е от средства от собствени приходи и осигуряване на допълнителни бюджетни средства от централния бюджет по бюджета на Община Златарица. Разходите по изпълнението на строителството се заплащат от Община Златарица след осигуряване на допълнителни бюджетни средства от централния бюджет по бюджета на Община Златарица. За изпълнението на поръчката може да се предостави аванс в размер до 40 % от общата стойност на обществената поръчка.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник в откритата процедура може да бъде физическо лице или юридическо лице. Участници в процедурата могат да бъдат лица, за които не са налице условията по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП, както и други подробно посочени по вид и съдържание в Указанията за подготовка на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 „Документи за подбор”: 1. Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника - попълва се по Образец №1. 2. Оферта за участие в открита процедура по ЗОП – Образец №3. 3. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. При участие на чуждестранно лице- копие на документ, удостоверяващ актуалния юридически статус на участника и правомощията на лицата, представляващи участника в настоящата процедура, съобразно националното му законодателство; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за обединение- заверено копие от договор за създаване на обединението, документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. 4. Административни сведения – попълва се Образец № 2. 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата . 6. Документ за регистрация по ЗДДС. 7. Декларация – Образец № 10 за запознаване с документацията за участие и за липса на възражения. 8. Декларация - Образец № 8 относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.1/ от „а” до „д”/; чл. 47, ал.2, т.5 и чл. 47, ал.5, т.1 от Закона за обществените поръчки. 9. Декларация - Образец № 9 относно липсата на обстоятелства по чл.47 ал.1, т.2 и т.3; чл. 47, ал.2, т.1, т.3 и т. 4 и чл. 47, ал.5, т.2 от Закона за обществените поръчки. 10. Информация за подизпълнители по Образец № 11. 11. Доказателства за икономически и финансови възможности – съгласно раздел ІІІ.2.2 от „Обявление за поръчка” 12. Доказателства за технически възможности – съгласно раздел ІІІ.2.3 от „Обявление за поръчка” 13. Документ за закупена документация за участие– копие. 14. Документ за внесена гаранция за участие. 15. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – Образец № 14. 16. Проект на договор – Образец №15. 17. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – Образец № 16. 18. Декларация за запознаване с документацията за участие и за липса на възражения – Образец №10. ІІ. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - Техническо предложение – Образец № 4. ІІІ. Плик №3 с надпис „Предлагана цена” - Ценово предложение, съгласно Образец № 5 и попълнена количествено – стойностна сметка – Образец №18.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 от ЗОП: 1. Заверени копия на съставните части на годишните финансови отчети (счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите) за последните 3 финансови години (2009, 2010 и 2011), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. За физическите лица – копия от годишните данъчни декларации, заверени от НАП 2. информация за общия оборот и за оборота на строителството за последните три години (2009г., 2010г., 2011г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си – Образец № 6.
Минимални изисквания: През последните 3 (три) години (2009, 2010 и 2011) Участникът трябва да е реализирал общ оборот от строителство минимум 1 000 000лв. В случаите когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се отнасят за обединението като цяло. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51 от ЗОП: 1. Списък – Образец №19 на договори за строителство, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години (2007, 2008, 2009, 2010, 2011), придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството , както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Участникът прилага копие на договорите заедно с документи, доказващи успешното им изпълнение - фактури и протоколи обр.19. 2. Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на работите, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството – Образец № 7, придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионалният опит на лицата по списъка. 3. Копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – Образец № 17.Участниците доказват наличната техника със заверени копия на регистрационни талони или с други документи, удостоверяващи собствеността или с окончателни договори за наем или с други подходящи документи /фактури за закупуване, инвентарен опис, договори за лизинг и др., от които е видно съответствието с минималните изисквания/. 5.Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват изграждане на хидротехнически съоръжения 6.Сертификат за въведена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен 7.Сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен
Минимални изисквания: към т.1 Участникът да има реализиран обем от дейности, сходни на предмета на поръчката - изграждане на водопроводи за последните пет години (2007,2008,2009,2010,2011 г.) минимум 5000 м. към т.2 В списъка на лицата за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти: - Ръководител на обект – строителен инженер, специалност „Водоснабдяване и канализация” или аналогична съгласно изискванията на Наредба за условията и реда за признаване на правоспособност в областта на устройственото планиране и инвестиционното проектиране на лица с професионална квалификация „архитект”, съответно „инженер”, придобита в държава - членка на Европейския съюз , на Европейското икономическо пространство, в Швейцария и в трети държави, приета с ПМС №219 от 17.10.2005г., обн.ДВ , бр.85 от 25.10.2005г., в сила от 25.10.2005г., изм.и доп.бр.89 от 3.11.2006г., изм.бр.79 от 6.10.2009г. и не по-малко от 5 години професионален опит; - отговорник по контрола на качеството и координатор по безопасност и здраве, които да притежават съответните удостоверения и не по-малко от 3 години професионален опит. - Шофьори с правоспособност за управление на изискуемата техника по т.4 – 6 бр. към т.3 Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват, отговарящ на категорията на обекта или еквивалентен документ за чуждестранни участници. Към т.4 Участника трябва да разполага със следната техника: Багери – 2 бр.; Булдозери /фадроми/ - 2 бр.; Пневматични трамбовки – 2 бр.; Самосвали – 2 бр. Апарат за челно заваряване – 1 бр. 5.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват изграждане на хидротехнически съоръжения 6.Участникът да има внедрена система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен 7.Участникът да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарта OHSAS 18001:2007 или еквивалентен В случаите, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се отнасят за обединението като цяло. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие. Забележка: Съгласно чл. 53 б от ЗОП възложителят не отстранява кандидат или участник от процедура по възлагане за обществена поръчка на основание, че не е представил някой от документите по чл. 50, ал. 1, чл. 51 и чл. 53, ал. 1 от ЗОП, когато е представил валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя и талона към него, като условията за вписване в регистъра са идентични или по-високи от изискванията, поставени от възложителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценови критерии; тежест: 50
Показател: Техническа оценка на участника – комплексен показател; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.12.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 120 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането и получаването на документацията за участие в откритата процедура се извършва в Информационния център на Община Златарица срещу платена сума в размер на 120,00 /сто и двадесет лева / лева без включен ДДС. Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Златарица - www.zlataritsa.net, подменю "Обществени поръчки". Документацията може да се получи по пощата след представяне на документ за закупена документация по сметка: IBAN: BG81CECB9790 8459 473000, BIC: CECBBGSF, КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ 447000, Ц К Б - АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.12.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

6

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.12.2012 г.  Час: 10:30
Място

Заседателна зала на Община Златарица, етаж три, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти по чл.69а, ал. 3 от ЗОП , могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Златарица - www.zlataritsa.net, подменю "Обществени поръчки".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.11.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ