Версия за печат

01558-2012-0018

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ - Товарни превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: Анета Илчева, Република България 1080, София, Тел.: 0887 803688, E-mail: ailcheva@bdz.bg, Факс: 02 9800424

Място/места за контакт: отдел "Материално техническо осигуряване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bdz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на оловни стартерни акумулаторни батерии 12 V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 51, 52, 55 и електрически локомотиви серия 40 и оловни тягови акумулаторни батерии 12 V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на оловни стартерни акумулаторни батерии 12 V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 51, 52, 55 и електрически локомотиви серия 40 и оловни тягови акумулаторни батерии 12 V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31440000

Описание:

Батерии

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническата спецификация - Приложение № 2 към документацията за участие в процедурата. Предметът на обществената поръчка е делим и включва следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 - “Доставка на оловни стартерни акумулаторни батерии 12 V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 51, 52, 55 и електрически локомотиви серия 40” и Обособена позиция № 2 - “Доставка на оловни тягови акумулаторни батерии 12 V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46”.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

• Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите за участие или парична сума, внесена по следната сметка на Възложителя - "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF и е определена от Възложителя за всяка една обособена позиция в следните размери: 599,00 /петстотин деветдесет и девет/ лева без ДДС за първа обособена позиция “Доставка на оловни стартерни акумулаторни батерии 12 V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 51, 52, 55 и електрически локомотиви серия 40” ЕООД” и 30,00 /тридесет/ лева без ДДС за втора обособена позиция “Доставка на оловни тягови акумулаторни батерии 12 V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46”. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано – “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет “Доставка на оловни стартерни акумулаторни батерии 12 V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 51, 52, 55 и електрически локомотиви серия 40 и оловни тягови акумулаторни батерии 12 V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46”, както и съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта.” • Гаранция за изпълнение - не повече от 3 % без ДДС от стойността на обособената/ите позиция/ии, за която/ито се сключва договорът. Гаранцията се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност един месец след изпълнение на договора или парична сума, внесена по следната сметка на Възложителя - "БДЖ - Товарни превози" ЕООД в „УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в лева по банков път в срок до …………дни (не по-малко от 30 календарни дни) след извършване на доставката на всяка партида, удостоверено с датата на приемо-предавателния протокол за доставените акумулаторни батерии и представяне на оригинална данъчна фактура, сертификат за качество и протокол за изпитания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. Офертата трябва да съдържа следните документи: 1.Удостоверение за актуално състояние, издадено от Агенцията по вписванията или посочване на ЕИК съгл. чл. 23 от Закона за търговския регистър, оригинал или копие, заверено с подпис със син цвят и печат на представляващия участника по търговска регистрация. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Когато участникът в процедурата е физическо лице, следва да представи заверено от него копие на документ за самоличност. 2. Удостоверение за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност /индентификационен № по ДДС/ - оригинал или заверено от участника копие. При липса на регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, учатникът следва да представи декларация за липса на регистрация - оригинал. 3. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и документ, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия – оригинал или нотариално заверено копие. 4. Списък на документите, съдържащи се в офертата, съгласно чл. 56, ал.1, т. 14 от ЗОП, подписан от законния представител на участника или изрично упълномощено от него лице. 5. Декларацииии за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (Приложения № 6, 7 и 8) - оригинал. Наличието на някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП води до остраняване на участника от процедурата. 6. Декларации по чл. 56, ал. 1, т. 8 и 12 (Приложения № 9 и 10) - оригинал. 7. Документ за закупена документация за участие в процедурата /оригинал или заверено от участника копие/. 8. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата за всяка обособена позиция, за която участникът участва /оригинал или заверено от участника копие/. 9. Нотариално заверено изрично пълномощно на лицето подписало офертата и приложените документи, в случай че не са подписани от лицето, представляващо участника по търговската регистрация или законния представител на обединението. • Всички представени документи към офертата да са заверени с гриф "Вярно с оригинала" и подпис със син цвят и печат на законния представител на участника, както и име и фамилия на лицето, което представлява участника. Когато участникът е чуждестранно лице документите за регистрация и актуално състояние следва да са съобразени с националното му законодателство и да са представени в официален превод. Останалите документи се представят на чужд език и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Копия на годишния счетоводен баланс и годишния финансов отчет за приходите и разходите на участника за последните три финансово приключили години /2009 г., 2010 г. и 2011 г./, заверени с подпис със син цвят и печат на законния представител на участника.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите /оригинал/, придружен от поне една препоръка за добро изпълнение /оригинал/. В списъка да се посочи и дяловото участие на участника в изпълнение на договорите, когато се посочват договори, изпълнявани от участника като член на обединение или в качеството му на подизпълнител. В препоръките за добро изпълнение да бъде посочено, дали договорът е изпълнен изцяло, с необходимото качество и в определения срок. 2. Когато участникът не е прозиводител, представя оригинален документ от производителя, доказващ правото на участника да предлага и извършва доставки на продукцията му за 2012/2013 г. /оторизационно писмо, пълномощно, дистрибуторски договор и др. /. 3. Образец на сертификат за качество на предлаганите акумулаторни батерии, издаден от производителя /заверено от участника копие с оригинален подпис и печат/. 4. Сертификат по ISO 9001:2008, или еквивалентен на него, за успешно внедрена система за управление на качеството, издаден на името на производителя /заверено от участника копие /. 5. Протокол за изпитания на предлаганите акумулаторни батерии за съответствие с техническите условия на Възложителя /оригинал, издаден от акредитирана лаборатория/. 6. Техническа спецификация за доставка на предлаганите акумулаторни батерии, изготвена от участника /оригинал/. • Всички представени документи към офертата да са заверени с гриф "Вярно с оригинала" и подпис на представляващия участника по търговска регистрация, ако участникът е юридическо лице, или на представляващия обединението, печат както и име и фамилия на лицето, което представлява участника. • Офертата и всички документи към нея се подават на български език. Когато участникът е чуждестранно физическо, юридическо лице или обединение, документите на чужд език се представят и в превод на български език.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.11.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя - "БДЖ – Товарни превози" ЕООД - „Уни Кредит Булбанк” АД, BIC: UNCRBGSF, IBAN: BG02 UNCR 7000 1501 0062 61 и се получава срещу представен платежен документ, в деловодството на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа. Оферти се подават в деловодството на Възложителя на ул."Иван Вазов" № 3 всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.12.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.12.2012 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на "БДЖ - Товарни превози" ЕООД - гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масово осводомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата /чл. 120, ал. 5, т. 4 от ЗОП/.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на оловни стартерни акумулаторни батерии 12 V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 51, 52, 55 и електрически локомотиви серия 40”
1) Кратко описание

Доставка на оловни стартерни акумулаторни батерии 12 V/165 Ah за дизелови локомотиви серии 06, 07, 51, 52, 55 и електрически локомотиви серия 40.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31440000

Описание:

Батерии

3) Количество или обем

Количества съгласно Спецификацията - Приложение № 2, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
119900 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция “Доставка на оловни тягови акумулаторни батерии 12 V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46”
1) Кратко описание

Доставка на оловни тягови акумулаторни батерии 12 V/100 Ah за електрически локомотиви серия 46.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31440000

Описание:

Батерии

3) Количество или обем

Количества съгласно Спецификацията - Приложение № 2, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
6075 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение