Версия за печат

00417-2012-0006

BG-гр.Джебел: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Джебел, ул."Еделвайс" №19, За: Сюлейман Мустафа Салиф, Р.България 6850, гр.Джебел, Тел.: 03632 2098, E-mail: suleyman.s@abv.bg, Факс: 03632 2098

Място/места за контакт: деловодство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dzhebelbg.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.dzhebelbg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на лицензиран консултант за упражняване на надзор по време на строителството на обекти по обособени позиции: 1.1. „Подобряване на условията за живот в община Джебел чрез достъп на населението до услуги, свързани със свободно време и спорт и подобряване на пътната инфраструктура”. 1.2. „Реконструкция и изграждане на улична мрежа, тротоари и улично осветление в гр. Джебел”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: общински път KRZ 3074, общински път KRZ 2061, спортен център гр.Джебел и улиците в гр.Джебел
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Община Джебел провежда открита процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: Избор на лицензиран консултант за упражняване на надзор по време на строителството на обекти по обособени позиции: 1.1. „Подобряване на условията за живот в община Джебел чрез достъп на населението до услуги, свързани със свободно време и спорт и подобряване на пътната инфраструктура”. 1.2. „Реконструкция и изграждане на улична мрежа, тротоари и улично осветление в гр. Джебел”. Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор №09/321/00924/22.07.2011г. и Договор № 09/322/00490/28.06.2011 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" и мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, сключени между Държавен фонд „Земеделие” гр.София – Разплащателна агенция и Община Джебел за извършване на дейностите „Подобряване на условията за живот в община Джебел чрез достъп на населението до услуги, свързани със свободно време и спорт и подобряване на пътната инфраструктура” и „Реконструкция и изграждане на улична мрежа, тротоари и улично осветление в гр. Джебел”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В обхвата на дейностите, които се очаква да бъдат извършени от избрания изпълнител по всяка обособена позиция се включва:1.Упражняване на непрекъснат СН върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; 2.координира строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация;3.следи за спазването на изискванията за ЗБУТ;4.проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от Изпълнителя за извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5.осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3/31.07.2003г.;6.осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно ЗЗБУТ, Наредба №2/22.03.2004г. и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя;7.осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със ЗООС и ЗУО и наредбите към тях;8.контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти;9.осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;10.подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи;11.дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти;12.обсъжда с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информира Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след установяване на нарушението;13.изисква изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя в предвидените от закона случаи;14.подписва съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл.175 и следващите от ЗУТ;15.внася екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем;16.участва при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ след завършване на СМР, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаването на строежа от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя;17.съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 ЗУТ;18.съдейства на Възложителя, след завършването на СМР и приключване на приемните изпитвания, да регистрира пред органа издал разрешението за строеж, въвеждането на обекта в експлоатация, като представя окончателния доклад, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенция по кадастъра, съгласно изискванията на ЗУТ;19.изготвя технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г.;20.изготвя и представя Доклад за въвеждане в експлоатация - докладът се изготвя след подписване на констативен акт (Образец 15) по Наредба № 3 на МРРБ и се представя на органа издал Разрешението за строеж за получаване на Разрешение за ползване.

Прогнозна стойност без ДДС
125126 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.11.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 000 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на: а)парична сума - внесена в касата на община Джебел или по банковата сметка на община Джебел: IBAN: BG22DEMI92403300044825, BIC CODE: DEMIBGSF, при ТБ „Д” АД - Финансов център Кърджали; б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. В случай, че участникът е обединение/сдружение/консорциум, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % (един процент) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно сключени между Община Джебел и Държавен фонд "Земеделие" - Разплащателна агенция договор №09/322/00490/28.06.2011г. за отпускане на финансова помощ по мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР и договор №09/321/00924/22.07.2011г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от ПРСР за периода 2007-2013г., подкрепена от ЕЗФРСР. Първо плащане в размер на 50 (петдесет) % от стойността на сключения договор, съгласно офертата на изпълнителя, платимо в срок до 7 работни дни след одобряване на сключения договор между Възложителя и Изпълнителя от ДФ”З” и издаване на фактура за стойността на първото плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Второ плащане в размер на останалата част от стойността на договора, съгласно офертата на изпълнителя, платима след окончателно приемане на обекта съгласно ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по прилагането му.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът участва като обединение (сдружение или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в него сключват споразумение, което трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата; На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; -които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определени за "свързани лица" по смисъла на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Пликът с офертата съдържа отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1 с надпис „Документи за подбор”; Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”. Плик №2 се представя за всяка от позициите, като върху всеки плик №2 участникът изписва наименованието на обособената позиция, за която се представя; Плик №3 с надпис „Предлагана цена” . Плик №3 се представя за всяка от позициите, като върху всеки плик №3 участникът изписва наименованието на обособената позиция, за която се представя. Съдържание на Плик №1:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Заявление за участие; Административни сведения; Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и че се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката; Регистрационни документи на участника: копие от документа за регистрация или ЕИК /единен идентификационен код/ съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участник е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранното юридическо лице или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е чуждестранно физическо лице следва да представи в официален превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен; Документ за закупена документация за участие – заверено копие;Документ за внесена гаранция за участие– оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, т.4 и т.5 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.5, т.1 от ЗОП; Документ за регистрация по ЗДДС (заверено копие), ако е регистриран. Когато участникът е юридическо лице установено в друга държава, той представя в превод еквивалентен документ, издаден от държавата, в която е установен; Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); Декларация за участието на подизпълнители; Документи, доказващи икономически и финансови възможности на участника съгласно т.ІІІ.2.2 от обявлението; Документи, доказващи техническите възможности на участника съгласно т.ІІІ.2.3 от обявлението; Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият – оригинал или нотариално заверено копие;Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв;Декларация за приемане на условията в проекта на договор; Оферта за участие. Съдържание на Плик №2: Техническо предложение, за съответната обособена позиция. Съдържание на Плик №3: Ценова оферта за съответната обособена позиция.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Справка-декларация за годишния размер на приходите от общата дейност и печалбата след данъчно облагане - съгласно образец. Оригинал или заверено от участника копие на счетоводен баланс, както и отчет за приходи и разходи за последните 3 /три/ отчетни години /2009г., 2010г. и 2011г./ или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Когато по обективни причини участникът не е в състояние да представи документите, изисквани от възложителя, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Общият годишен оборот от строителен надзор на участника за последните три години /2009г., 2010г. и 2011г./ или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да е не по-малък от 250 000.00 (двеста и петдесет хиляди лева) лв. сумарно, доказано с копия от счетоводни баланси и отчети за приходи и разходи. * При участие на обединения, които не са юридически лица, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал.1, т.1 и т.6 ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл.56, ал.1, т.4 и т.5 ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 ЗОП. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на участие. Ако участник е установен в друга държава, следва да представи декларация или удостоверение за наличието на горните обстоятелства от компетентните органи, съгласно националния му закон. Ако участник е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, за удостоверяване на горните обстоятелства следва да представи еквивалентни документи за регистрация, издадени от държавата, в която е установен, съгласно нормата на чл.49, ал.3 ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите си възможности и квалификация участникът трябва да представи следните документи: а) заверено копие от лиценза на участника по чл.166 от ЗУТ; б) заверено копие от застраховка за професионална отговорност на участника и декларация, че при изтичане срока на валидност на полицата, същата ще бъде подновена; в) копие от сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 „или еквивалентен” с обхват „упражняване на строителен надзор”; г) копие от сертификат за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 „или еквивалентен” с обхват „упражняване на строителен надзор”. д) Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори за строителен надзор, изпълнени през последните три години с посочване на дати на сключване, изпълнение, контрагенти и стойност, придружена от препоръки за добро изпълнение. Декларацията се изготвя съгласно образец. е) Справка-декларация ръководител екип и експерти, която да включва технически правоспособните физически лица, които ще участват в изпълнението на договора, при спазване на следните изисквания: ръководител екип, архитект, пътен инженер, инженер геодезист, инженер конструктор с удостоверение за „Технически контрол”, електро-инженер. Участникът, може да предложи и други лица специалисти по свое усмотрение, които да включи при изпълнение на договора с възложителя, за които следва да представи съответните документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. Представя се съгласно образец. Към справката за всяко от лицата се прилагат копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства за професионалния стаж - например копия на служебни, трудови и/или осигурителни книжки или автобиографии (достатъчно е представянето на един от посочените тук примерни документи); за образование – копия от дипломи или други сходни документи.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да притежава лиценз, издаден при условията и по реда на чл.166, ал.2 във връзка с ал.1 от Закона за устройството на територията /ЗУТ/ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. 2. Участникът трябва да отговаря на изискванията на чл.166, ал.3 и ал.4 от ЗУТ. 3. Участникът трябва да има застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за видовете строежи, обект на инвестицията. Застраховката трябва да бъде в сила към датата на подаване на офертата и да отговаря на изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Декларация, че при изтичане срока на валидност на полицата, същата ще бъде подновена. 4. Участникът трябва да притежава сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 „или еквивалентен” с обхват „упражняване на строителен надзор”. 5. Участникът трябва да притежава сертификат за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 „или еквивалентен” с обхват „упражняване на строителен надзор”. 6. Участникът през последните три години /2009г., 2010г. и 2011г./ следва да е изпълнил договори „сходни с обекта на поръчката” – минимум 1 договор с предмет упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на пътища и/или улични мрежи, както и минимум 1 договор с предмет упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на сгради, доказани с референции, договори за изпълнение, разрешения за ползване на обектите или удостоверения за въвеждане в експлотация на обектите. 7. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически екип от технически правоспособни лица за изпълнение на обществената поръчка, които отговарят на изискванията на Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Всички експерти трябва да бъдат независими и да няма конфликт на интереси при осъществяване на възложения им договор. * При участие на обединения, които не са юридически лица, изискванията за технически възможности се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал.1, т.1 и т.6 ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Документите по чл.56, ал.1, т.4 и т.5 ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 ЗОП. Когато участника в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията се прилагат по отношение на тях, съобразно вида и дела на участие. Ако участник е установен в друга държава, следва да представи декларация или удостоверение за наличието на горните обстоятелства от компетентните органи, съгласно националния му закон. Ако участник е установен в друга държава – членка на Европейския съюз, за удостоверяване на горните обстоятелства следва да представи еквивалентни документи за регистрация, издадени от държавата, в която е установен, съгласно нормата на чл.49, ал.3 ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Законът за устройство на територията

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Финансов показател; тежест: 50
Показател: Технически показатели; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.11.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в срока, посочен в обявлението за обществена поръчка всеки работен ден от деловодството на община Джебел. Документация за участие се предоставя след представяне на платежно нареждане, че документацията е заплатена или еквивалентен документ, в случай че плащането се извършва в касата в община Джебел - сумата от 12.00 (дванадесет лева) лв. с включен ДДС следва да бъде внесена по банковата сметка на Община Джебел IBAN: BG22DEMI92403300044825, BIC CODE: DEMIBGSF, при ТБ „Д” АД - Финансов център Кърджали или в касата в Административната сграда на Община Джебел – гр.Джебел, ул.”Еделвайс” №19. Документацията за участие се получава от отдел "ТСУ" в Общинска администрация Джебел след представяне на документ за платена документация. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка след предварително писмено заявление до възложителя на факс: 03632/2098, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по посочената банкова сметка на възложителя в указания размер. В случаите по чл.27а, ал.1 ЗОП възложителят ще предостави безвъзмездно променената документация на лицата, закупили такава преди издаване на решението за промяна. Възложителят е изпратил обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно: http://www.dzhebelbg.com.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.11.2012 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.11.2012 г.  Час: 17:00
Място

Административната сграда на Община Джебел - гр.Джебел, ул."Еделвайс" №19, Заседателната зала на Община Джебел

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. /ПРСР/, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони /ЕЗФРСР/. Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката за селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г. /ПРСР/, подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони /ЕЗФРСР/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Джебел, ул."Еделвайс" №19, Р.България 6850, гр.Джебел, Тел.: 03632 2098, Факс: 03632 2098

Интернет адрес/и:

URL: http://www.dzhebelbg.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на строителен надзор на проект с ИД № 09/321/00924, а именно: „Подобряване на условията за живот в община Джебел чрез достъп на населението до услуги, свързани със свободно време и спорт и подобряване на пътната инфраструктура”.
1) Кратко описание

Упражняване на строителен надзор на проект с ИД № 09/321/00924, а именно: „Подобряване на условията за живот в община Джебел чрез достъп на населението до услуги, свързани със свободно време и спорт и подобряване на пътната инфраструктура”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

В обхвата на дейностите, които се очаква да бъдат извършени от избрания изпълнител се включва:1.Упражняване на непрекъснат СН върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; 2.координира строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация;3.следи за спазването на изискванията за ЗБУТ;4.проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от Изпълнителя за извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5.осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3/31.07.2003г.;6.осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно ЗЗБУТ, Наредба №2/22.03.2004г. и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя;7.осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със ЗООС и ЗУО и наредбите към тях;8.контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти;9.осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;10.подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи;11.дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти;12.обсъжда с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информира Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след установяване на нарушението;13.изисква изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя в предвидените от закона случаи;14.подписва съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл.175 и следващите от ЗУТ;15.внася екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем;16.участва при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ след завършване на СМР, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаването на строежа от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя;17.съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 ЗУТ;18.съдейства на Възложителя, след завършването на СМР и приключване на приемните изпитвания, да регистрира пред органа издал разрешението за строеж, въвеждането на обекта в експлоатация, като представя окончателния доклад, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенция по кадастъра, съгласно изискванията на ЗУТ;19.изготвя технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г.;20.изготвя и представя Доклад за въвеждане в експлоатация - докладът се изготвя след подписване на констативен акт (Образец 15) по Наредба № 3 на МРРБ и се представя на органа издал Разрешението за строеж за получаване на Разрешение за ползване.

Прогнозна стойност, без ДДС
107126 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.11.2013 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на строителен надзор на проект с ИД № 09/322/00490, а именно: „Реконструкция и изграждане на улична мрежа, тротоари и улично осветление в гр. Джебел”.
1) Кратко описание

Упражняване на строителен надзор на проект с ИД № 09/322/00490, а именно: „Реконструкция и изграждане на улична мрежа, тротоари и улично осветление в гр. Джебел”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

В обхвата на дейностите, които се очаква да бъдат извършени от избрания изпълнител се включва:1.Упражняване на непрекъснат СН върху изпълнението на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; 2.координира строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация;3.следи за спазването на изискванията за ЗБУТ;4.проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от Изпълнителя за извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5.осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3/31.07.2003г.;6.осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно ЗЗБУТ, Наредба №2/22.03.2004г. и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя;7.осъществява контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със ЗООС и ЗУО и наредбите към тях;8.контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти;9.осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;10.подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи;11.дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти;12.обсъжда с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информира Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след установяване на нарушението;13.изисква изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя в предвидените от закона случаи;14.подписва съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл.175 и следващите от ЗУТ;15.внася екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем;16.участва при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ след завършване на СМР, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаването на строежа от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя;17.съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежа по чл. 170, ал. 3 ЗУТ;18.съдейства на Възложителя, след завършването на СМР и приключване на приемните изпитвания, да регистрира пред органа издал разрешението за строеж, въвеждането на обекта в експлоатация, като представя окончателния доклад, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от Агенция по кадастъра, съгласно изискванията на ЗУТ;19.изготвя технически паспорт на строежа съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г.;20.изготвя и представя Доклад за въвеждане в експлоатация - докладът се изготвя след подписване на констативен акт (Образец 15) по Наредба № 3 на МРРБ и се представя на органа издал Разрешението за строеж за получаване на Разрешение за ползване.

Прогнозна стойност, без ДДС
18000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 01.11.2013 г.