Версия за печат

00447-2012-0012

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Диана Михайлова, България 1111, София, Тел.: 029486 110, E-mail: diana.mihailova@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Агенция по вписванията, гр.София, За: Диана Михайлова, България 1111, гр. София, Тел.: 029486 110, E-mail: diana.mihailova@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Техническо обезпечаване на публично представяне на он-лайн обучение и заключителна конференция по проект “Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в Агенцията по вписванията”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обезпечаването на двете събития - публично представяне на он-лайн програма за обучение на служители и заключителна конференция за представяне на извършенитедейности по проекта включва: наем на зала, озвучаване, оборудване с презентационна техника, кетъринг, кафепаузи, регистрация на участниците, раздаване на материали, фото и видеозаснемане, настаняване на участниците при провеждане на публичното представяне на он-лайн програма за обучение и заключителната конференция. 2) В предложението си всеки участник трябва да посочи единична цена за участник в организираното публично представяне и заключителна конференция и обща цена на провеждането им. 3) При подаването на офертите всеки участник трябва да посочи конкретни места (хотели, зали и т.н) за провеждане на съответното събитие

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79951000

Описание:

Услуги по организиране на семинари

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническа спецификация на поръчката

Прогнозна стойност без ДДС
63817 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

1


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие не се изисква. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва след представяне на надлежно оформена фактура и подписан приемо-предавателен протокол. Проектът "Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в Агенция по вписванията" е финансиран по договор №КБ-08--24-6/15.07.2009г. с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да предложи екип за изпълнение на проекта, съдържащ минимум следните експерти: 1. Ръководител проект Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава магистърска степен или еквивалентна по икономика, връзки с обществеността, маркетинг или публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Ръководителят на екипа трябва да има минимум пет години опит в областта на изпълнението, ръководенето или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Ръководителят на екипа следва да има реализирани минимум три кампании, сходни с предмета на настоящата поръчка. Ръководителят на екипа следва да има опит в работата с държавната администрация. Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. 2. Ключов експерт – Организатор публични събития Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава най-малко бакалавърска степен или еквивалентна по икономика, връзки с обществеността, маркетинг или публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Предложеният експерт трябва да има минимум три години опит в областта на изпълнението или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Експерт организатор публични събития следва да има реализирани минимум две кампании, сходни с предмета на настоящата поръчка. Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. 3. Ключов експерт по маркетинг и информационни кампании Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава най-малко бакалавърска степен или еквивалентна по икономика, връзки с обществеността, маркетинг или публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Предложеният експерт трябва да има минимум три години опит в областта на изпълнението или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Експерт организатор публични събития следва да има реализирани минимум две кампании, сходни с предмета на настоящата поръчка. Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. 4. Други изисквания към експертите: Участникът трябва да осигури и други неключови експерти за успешното изпълнение на проекта, като посочи тяхното място в екипа за изпълнение на проекта и изискванията към тях. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималното изискване се прилага към обединението като цяло. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени копия на годишните финансови отчети за 2009 г., 2010 г. и 2011 г. – когато финансовите отчети са обявени в търговския регистър не се изисква представянето им; 2. Справка за общия оборот за последните 3 години (2009, 2010, 2011) и за оборот от дейност, еднаква или сходна с обекта на поръчката за последните 3 години (2009, 2010, 2011) – Приложение 9.
Минимални изисквания: Участникът трябва да притежава финансово-икономически възможности, гарантиращи качественото и своевременно изпълнение на предмета на поръчката. Участникът трябва да има общ оборот минимум 140 000 лева за последните 3 години (2009, 2010, 2011) общо. Участникът трябва да има оборот от дейност, еднаква или сходна с предмета на поръчката за последните 3 години (2009, 2010, 2011) – минимум 50 000 лева общо. Под сходни дейности се разбира организиране и логистично осигуряване на конференции, кръгли маси и други събития, организиране на различни промоции, информационни и комуникационни кампании и работа с медии.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по образец (Приложение № 6 А), съдържаща списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните три години (2009, 2010, 2011г.), включително стойностите, датите и получателите, описание на реализираните проекти и дейности и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки. Участникът трябва да приложи най-малко три референции. Минимално изискване: Участникът трябва да има изпълнени минимум три договора с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните три години (2009, 2010, 2011г.). Под сходни дейности се разбира организиране и логистично осигуряване на конференции, кръгли маси и други събития, организиране на различни промоции, информационни и комуникационни кампании и работа с медии. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималното изискване се прилага към обединението като цяло. 2. Декларация, че участникът разполага с офис на територията на България. Прилага се списък с посочени адреси на офис/и на участника, телефон и лица за контакти. 3. Декларация по образец (Приложение № 7 Б), съдържаща данни за средния годишен брой на наетите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години (2009, 2010, 2011г.) 4. Декларация - списък на специалистите, които ще участват в изпълнението на поръчката с посочена ролята им в проекта Списъкът трябва да е придружен с автобиографии и други документи по преценка на участника, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата - специалисти в областта на РR, връзки с обществеността и/или рекламата, публичната администрация, услугата.
Минимални изисквания: Участникът следва да предложи екип за изпълнение на проекта, съдържащ минимум следните експерти: 1. Ръководител проект Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава магистърска степен или еквивалентна по икономика, връзки с обществеността, маркетинг или публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Ръководителят на екипа трябва да има минимум пет години опит в областта на изпълнението, ръководенето или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Ръководителят на екипа следва да има реализирани минимум три кампании, сходни с предмета на настоящата поръчка. Ръководителят на екипа следва да има опит в работата с държавната администрация. Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. 2. Ключов експерт – Организатор публични събития Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава най-малко бакалавърска степен или еквивалентна по икономика, връзки с обществеността, маркетинг или публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Предложеният експерт трябва да има минимум три години опит в областта на изпълнението или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Експерт организатор публични събития следва да има реализирани минимум две кампании, сходни с предмета на настоящата поръчка. Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. 3. Ключов експерт по маркетинг и информационни кампании Квалификация и умения: Предложеният експерт следва да притежава най-малко бакалавърска степен или еквивалентна по икономика, връзки с обществеността, маркетинг или публична администрация или еквивалента на тях област. Професионален опит: Предложеният експерт трябва да има минимум три години опит в областта на изпълнението или организирането на информационни или комуникационни кампании и/или разработването и изпълнението на обучителни програми и/или друг опит, сходен с предмета на настоящата поръчка. Експерт организатор публични събития следва да има реализирани минимум две кампании, сходни с предмета на настоящата поръчка. Посочените обстоятелства се доказват с автобиография, придружена с копия на трудова, осигурителна или служебна книжка, референции, сертификати, копия от дипломи и други еквивалентни документи. 4. Други изисквания към експертите: Участникът трябва да осигури и други неключови експерти за успешното изпълнение на проекта, като посочи тяхното място в екипа за изпълнение на проекта и изискванията към тях. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималното изискване се прилага към обединението като цяло. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: оценка на предложена материална база; тежест: 15
Показател: оценка на предложена концепция; тежест: 45
Показател: ценово предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.11.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие в размер на 5 лв. трябва да бъде преведена по банков път по следната сметка: ТБ „Токуда банк” АД, IBAN BG52 CREX 9260 3114 5495 01, ВIC: CREXBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.11.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.11.2012 г.  Час: 14:00
Място

ул. Елисавета Багряна 20, Агенция по вписванията

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проектът "Повишаване на квалификацията на служителите, развитие и подобряване на управлението на човешките ресурси в Агенция по вписванията" е финансиран по договор №КБ-08--24-6/15.07.2009г. с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ