Версия за печат

00447-2012-0011

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна 20, За: Венелин Иванов, България 1111, София, Тел.: 029486 102, E-mail: venelin.ivanov@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на масив за съхранение на данни за резервиране на информационната система на Агенция по вписванията”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София и страната
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обхват на поръчката: доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация на масива за съхранение на данни в едно с необходимия софтуер и обучение за работа с него на персонала на Възложителя. Място за изпълнение: град София, улица Елисавета Багряна № 20. Срок за изпълнение: до 45 дни за доставката, до 45 дни за инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация и гаранционен срок според предложението на Изпълнителя. Максимална прогнозна стойност на поръчката: 180 000 (сто и осемдесет хиляди) лева без включено ДДС или 216 000 (двеста и шеснайсет хиляди) лева с включено ДДС.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30233141

Описание:

Масив от независими дискове с излишен капацитет (RAID)

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация на масива за съхранение на данни в едно с необходимия софтуер и обучение за работа с него на персонала на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
180000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

8.1. Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие е в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката или 1 800 (хиляда и осемстотин) лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 (деветдесет) дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 90 (деветдесет) календарни дни от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. 8.2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от цената на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: IBAN BG39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREX BGSF в „Токуда банк"АД, или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най–малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 30 календарни дни. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва след представяне на надлежно оформена фактура и подписан приемо-предавателни протоколи за извършени доставка, инсталиране и въвеждане в експлоатация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Производителят на техниката, както и упълномощеният от него или доставчика сервиз, трябва да бъдат сертифицирани по стандарта за качество ISO 9001 или еквивалентен с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Участникът да е действащ на българския пазар минимум три години. Участникът да е оторизиран от производителя на предлаганата техника за правото да извършва гаранционна и извънгаранционна поддръжка на територията на страната. Участникът трябва да притежава сертифицирани инженери за извършване на монтажа на съответното оборудване.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: o Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите за периода 2009 – 2011 г., одитно становище, ако е приложимо. Документът се представя копие, заверено от участника. Не се изисква представяне, ако същите са обявени в търговския регистър, но това обстоятелство трябва изрично да се декларира от участника. o Информация за оборота за последните три години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (свободен текст). Документът се представя в оригинал.
Минимални изисквания: Участникът да е реализирал минимален общ оборот от дейността си не по–малко от 500 000 лева общо за последните три години или от датата, на която е учреден. Участникът да е реализирал оборот от доставки сходни с предмета на поръчката минимум 180 000 лева за последните три години. Под сходни се разбира доставка, инсталиране, конфигуриране и въвеждане в експлоатация на масиви за съхранение на данни.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: o Списък с информация за изпълнените договори с предмет, сходен с предмета на поръчката през последните 3 години или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, придружен с референции за добро изпълнение. Списъкът се представя в оригинал, референциите се представят копие, заверено от участника. o Документ на участника, удостоверяващ въведена система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001 или еквивалентен, с обхват, кореспондиращ с предмета на настоящата поръчка. Документът се представя като копие, заверено от участника. o Оторизационно писмо от производителя на предлаганата техника за правото да извършва гаранционна и извънгаранционна поддръжка на територията на страната. Документът се представя в копие, заверено от участника. o Декларация (свободен текст), относно наличието на звено за приемане на заявки за сервиз и система за обработката им. Документът се представя в оригинал. o Декларация (свободен текст), включваща кратко описание на каналите за заявяване, процеса по получаване на сервизните заявки, потвърждение за приемането им, обработката им съобразно заложените изисквания за гаранцията и извършването на сервизната дейност. Документът се представя в оригинал. o Участникът да представи списък от лицата, които ще изпълняват договора и ще извършват сервизната дейност по гаранционното обслужване, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. Списъкът трябва да е придружен от заверени „вярно с оригинала” копия на споразуменията/договорите за наемане на въпросните специалисти (информацията, предмет на търговска тайна в договорите, може да бъде заличена, но трябва да е достатъчна за идентифицирането на лицата, посочени в сертификатите и да е видно, че тези лица са ангажирани до приключването на този проект). Сертификатите трябва да са валидни поне 5 месеца след публикуване на обявлението за настоящата поръчка.
Минимални изисквания: o Участникът трябва да е изпълнил минимум два договора, със сходен с предмета на поръчката, включващ доставка, инсталация и конфигуриране на масив за съхранение на данни, през последните 3 години (2009 - 2011 г.) или в зависимост от датата, на която е учреден участникът или е започнал дейността си. o Участникът да е сертифициран по система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентен стандарт за конкретната дейност, с валидност за времето на изпълнение на настоящата поръчка. o Участникът да е оторизиран от производителя на предлаганата техника за правото да извършва гаранционна и извънгаранционна поддръжка на територията на страната. o Участникът трябва да разполага със звено за приемане на заявки за сервиз и система за обработката им, гарантиращи спазването на посочените в техническото задание изисквания към гаранцията и съответстващото им предложение на участника. o Подаването на сервизна заявка към звеното за приемане на заявки за сервиз да се извършва на посочени от участника e-mail, web страница или телефон, като след приемането на заявката автоматично да се изпраща потвърждение към подателя й, както и нотификации за последващите промени в процеса на изпълнението й. Времето от подаване на заявката за сервиз до изпращане на писмено електронно потвърждение за приемането й е максимално половин час. o Участникът да разполага с квалифицирани лица, които ще изпълняват договора и ще извършват сервизната дейност по гаранционното обслужване, като разполага с минимум един специалист, ангажиран с изпълнението на поръчката, сертифициран от производителя на оборудването и софтуера или от негово представителство
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: К1 – Оценка за предложената от участника цена. В цената трябва да са включени всички разходи по изпълнението на поръчката без ДДС. Цената е съществен критерий при избора, затова теглото й в крайната оценка е 60%; тежест: 60
Показател: К2 – Оценка на технически характеристики и възможности на предложената конфигурация. Техническите характеристики и възможности са важен критерий при избора и затова теглото в крайната оценка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.11.2012 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие в размер на 5 лв. трябва да бъде преведена по банков път по следната сметка: ТБ „Токуда банк” АД, IBAN BG52 CREX 9260 3114 5495 01, ВIC: CREXBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.11.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.11.2012 г.  Час: 14:00
Място

ул. Елисавета Багряна 20, Агенция по вписванията

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.10.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ