00109-2012-0009
Технически редакции | ||
09.10.2012 17:28 ч. : | 09/10/2012 17:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.10.2012 17:28 ч. : | 09/10/2012 17:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Благоевград: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Благоевград, Пл.”Георги Измирлиев” №1, За: Стоян Христов, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867788, E-mail: sthristov@blgmun.com, Факс: 073 884451
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.blgmun.com/.
Адрес на профила на купувача: http://www.blgmun.com/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ТЕХНИЧЕСКА ПОМОЩ ЗА ЗВЕНОТО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ DIR-51011116-33-117 “РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ГПСОВ – ГР.БЛАГОЕВГРАД И ИЗГРАЖДАНЕ НА КАНАЛИЗАЦИЯ И ВОДОПРОВОД ПО БУЛ. „ПЕЙО ЯВОРОВ, ГР.БЛАГОЕВГРАД”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на Изпълнител за оказване на техническа помощ на Звеното за изпълнение на проекти (ЗИП) в процеса на изпълнение на проект DIR-51011116-33-117 „Реконструкция на ГПСОВ – гр. Благоевград и изграждане на канализация и водопровод по бул.„Пейо Яворов, гр. Благоевград”. С изпълнението на поръчката се цели да се осигури подкрепа и консултации за Звеното за изпълнение на проекта във връзка с ежедневното управление, координация и изпълнение на дейностите по проекта в съответствие с изискванията на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” и Договора за безвъзмездна финансова помощ, както и да се укрепи административния капацитет за управление и изпълнение на големи инфраструктурни проекти, финансирани от ОП „Околна среда”.
79400000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изисква се в хода на изпълнение на проекта Изпълнителят да предостави следните услуги: Подпомага ежедневно ЗИП в цялостното управление и изпълнение на изискванията на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ от ОП „Околна среда” 2007-2013 г. Подготвя становища по всички договори по проекта, изпълнявани от външни изпълнители относно качеството, обхвата и сроковете на изпълняваните от тях дейности и задачи, както и по докладите за напредъка и окончателните доклади, изготвяни от тези изпълнители и дава препоръки за верификация на фактурите; Участва в провеждане на процедури за избор на изпълнители на обществени поръчки и контрол на изпълнението на договорите от избраните изпълнители; Обучава на място в офисите им членовете на ЗИП относно изпълняваните от тях функции с цел повишаване капацитета на общината за управление на инвестиционни проекти, финансирани от ОП „Околна среда” 2007- 2013 г. Докладва при възникване на проблеми свързани с изпълнението на договори с външни изпълнители и подпомага ЗИП за отстраняването им; Следи и актуализира графиците за изпълнение на договорите в тяхната взаимообвързаност.
НЕ
19
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 1 000 лева /хиляда лева/ като участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по следната сметка на Община Благоевград:Банка: Общинска банка- клон Благоевград; IBAN: BG71 SOMB 9130 3313 7253 01; BIC: SOMBBGSF В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Община Благоевград съгласно образец (Образец № 16) Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в официален превод. * Документът, удостоверяващ платената гаранция за участие в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с своя подпис и печат. Гаранцията за участие в процедурата трябва да е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметката на Община Благоевград посочена по-горе или банкова гаранция – попълва се Образец № 17. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. а) и в), когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите за участие: - на отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. - класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. - при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.
1. Авансово плащане - в размер на 20% (двадесет процента) от цената на договора – в срок до 30 (тридесет) дни от датата на сключване на договора и след представяне на встъпителен доклад и фактура. 2. Тримесечни равни междинни плащания - до достигане на 80% (осемдесет процента) от цената по договора - в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на тримесечен доклад по изпълнение на дейностите и фактура. 3. Окончателно плащане - в размер на 20% (двадесет процента) от цената на договора – в срок до 30 (тридесет) дни след одобрение на окончателния доклад за изпълнение на проекта от страна на УО на ОПОС и представяне на фактура.
Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът декларира, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа, и подизпълнителите са посочени в офертата на участника, и за тях са представени всички необходими документи. При подаване на офертата, участникът декларира дела на участие на подизпълнителя (в проценти), както и вида на конкретните дейности, които ще се извършват от подизпълнителя. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, административните изисквания се прилагат и за подизпълнителите. Изискванията за икономическо и финансово състояние, както и технически възможности се прилагат за подизпълнителите, както следва: (а) по отношение на икономическите и финансови възможности – в съответствие с дела на тяхното участие (в процентно изражение от съответното изискване към участника); (б) по отношение на изискванията за технически възможности – в съответствие с вида на дейностите, които ще се извършват от подизпълнителя, като подробно посочване на приложимите изисквания към подизпълнителите е посочено на съответните места в настоящата документация. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се закупи от община Благоевград на адрес гр. Благоевград 2700, пл. „Георги Измирлиев” № 1, всеки работен ден от 8.30 до 16.30 часа. Документацията за участие може да се закупува до 7 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на община Благоевград на адрес гр. Благоевград 2700, пл. „Георги Измирлиев” № 1 или по банков път на следната сметка: Банка: Общинска банка- клон Благоевград; IBAN: BG71 SOMB 9130 3313 7253 01; BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението.
Български
90
гр. Благоевград, сградата на община Благоевград, зала 101
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма "Околна среда" 2007 – 2013
От датата на публикуване на обявлението в електронен вид се предоставя пълен достъп по електронен път до цялата документация за участие в процедурата на електронният сайт на Община Благоевград- www. blgmun.com- профил на купувача!
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.10.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ