Версия за печат

00109-2012-0008

BG-Благоевград: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, площад "Георги Измирлиев - Македончето" 1, За: инж. Цветан Попниколов, Р България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867781, E-mail: cpopnikolov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Зимно поддържане, снегопочистване и поддържане на общинската пътна мрежа/ІV –ти клас/ на територията на Община Благоевград"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16
Място на изпълнение: Община Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществена поръчка е избор на независими изпълнители, отговарящи на изискванията на възложителя и притежаващи практически опит в областта снегопочистването и поддръжката на пътища и улици, за извършване на услугата по “Зимно поддържане, снегопочистване и поддържане на общинската пътна мрежа /ІV-ти клас/ на територията на Община Благоевград”, съгласно предложена стойност, с твърди единични цени за видовете работа- посочени по Приложение № 1 от Възложителя, с най-изгодно икономическо предложение с обща стойност за годишния зимен сезон и за поддържането на общинските пътищата и цялостно удовлетворяване изискванията на Възложителя, съгласно условията на откритата процедура.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90600000

Описание:

Услуги по почистване и възстановяване и подобни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
185000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

„Зимно поддържане, снегопочистване и поддържане на общинската пътна мрежа/ІV –ти клас/ на територията на Община Благоевград” в размер на 1 500 /хиляда и петстотин) лева.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекта на договор.Плащането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ се извършва на въз основа на предложените единични цени и действително извършената работа, в 10-дневен срок от подписването от инвеститорският контрол на Протокола за зимно поддържане, снегопочистване и поддържане на общинска пътна мрежа /оформен като Протокол 19/ и фактура. Към Протокол Образец 19 ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя подробна количествена сметка, в която е посочен маршрута, по който е извършено снегопочистването, опесъчаването и подържането /за всеки път ІV-ти клас/ с посочени километри и дата на извършване на работата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Няма такива изисквания.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на тези обстоятелства се представя информация за: 1. общ оборот за предходните три финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) 2.оборот от извършени по договори за услуги и оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за предходните три финансови години (2009, 2010 и 2011 г.) 3. Заверени от участника копия на баланса и отчета за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2009, 2010 и 2011 г.)
Минимални изисквания: Участниците в настоящата процедура задължително трябва да имат необходимите минимални икономически и финансови възможности, за да изпълнят обществената поръчка, както следва: Участникът следва да има минимален документалнодоказан общ оборот за предходните три финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 550 000 /петстотин и петдесет хиляди/ лева, съгласно обявлението. Участникът следва да има минимален документалнодоказан оборот от извършени по договори за услуги и оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката за предходните три финансови години (2009, 2010 и 2011 г.), в размер на 550 000 /петстотин и петдесет хиляди/ лева, съгласно обявлението. Под предмет сходен с предмета на поръчката се разбират услуги включващи една или няколко от дейностите по поддръжка и почистване на уличната мрежа.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: А)Доказва се със списък на основните договори за услуги включващи една или няколко от дейностите по поддръжка и почистване на уличната мрежа, изпълнени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите, обектите с точните им адреси и възложителите им с телефони за контакти, придружен от препоръки за добро изпълнение. Б)Доказва се със Списък- декларация съдържаща данни за собствени или наети технически лица /на трудови, граждански договори или с декларации за разположение/ по длъжности, които участникът ще използва за извършване на поръчката, включително и тези, които отговарят за контрола на качеството -декларация по чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП - по образец на участника В)Кандидатът представя справка-декларация по образец (декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП), че разполага с необходимата механизация /собствена или наета/ за изпълнение на обществената поръчка с предмет: “Зимно поддържане, снегопочистване и поддържане на общинската пътна мрежа / ІV-ти клас / на територията на Община Благоевград” ведно с приложени доказателства за основанието, на което се ползва /собствено, наем, лизинг и други/. В случай, че Участникът е обединение, изискванията по отношение на минимални технически възможности се прилагат общо за участниците в обединението.
Минимални изисквания: А) Участникът следва успешно да е изпълнил минимум два договора в рамките на последните 3 /три/ години, предхождащи крайния срок за подаване на оферти или в зависимост от датата, на който участникът е започнал дейността си. Б) Участникът трябва да разполага с работници, както и с нужния ръководен персонал за изпълнение на поръчката. Лицата следва да имат необходимата техническа правоспособност за изпълнение на работите, за които са ангажирани. Участникът трябва да разполага с минималното изискуемо техническо оборудване, както следва: І. Необходими машини за снегочистене: 1. Специални снегоринни машини: 1.1. Снегорини с тласкащо действие с едностранни плугове за разчистване на снежните маси по цялата широчина на пътното платно-2бр. 1.2.Роторен снегорин с капацитет на изтласкване минимум 20т/час -1бр. 2. Пътни машини с общо предназначение за разчистване на снежни покривки от снеговалежи, от снегонавявания; отстраняване на снежно-ледени пластове от уплътнен сняг върху пътното покритие: 2.2.Автогрейдери—1бр. 2.3.Верижна машина булдозер-1бр. 2.4.Автоцистерна за разпръскване на химически средства-луга, сол, и др.-3бр. 2.5.Пясъкоразпръсквачи за опесъчаване- с пясък, сгурия, дребнозърнести фракции-4бр. ІІ. Необходима техника за поддържането на общинските пътища 1. Автогрейдери- за профилиране на банкети-1бр. 2. Вибрационен валяк до 3 тона-1бр. 3.Челен товарач- фадрома за профилиране на откоси-1бр. 4. Автобагер за отводнителни окопи (канавки)-1бр. 5.Транспортна техника-2бр. 6. Моторни резачки за рязане на клони, дървета, храсти-2бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена за изпълнение; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение при екстремни ситуации ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.10.2012 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.10.2012 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.10.2012 г.  Час: 11:00
Място

Зала 101 в сградата на Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1, гр. Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участници и/или техни представители по закон и/или пълномощия, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересуваните лица могат да получат документацията на пощенския адрес на община Благоевград стая 117. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие може да се получи на интернет адреса на Възложителя www.blgmun.bg в срока по чл. 28, ал. 6 от ЗОП, а именно до седем дни преди изтичане на срока за получаване на офертите.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ