00398-2012-0016
Технически редакции | ||
21.09.2012 13:01 ч. : | 21/09/2012 12:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
21.09.2012 13:01 ч. : | 21/09/2012 12:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН
Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евстатиев Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 22, За: г-жа Марта Генсузова, България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, За: г-жа Розалия Балдаранова, България 1431, София, Тел.: 02 9515087, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg/.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
Доставка на дентални материали и инструменти по 2 обособени позиции съгласно спецификация за нуждите на учебния процес във Факултет по дентална медицина при МУ - София, както следва: 1. Изкуствени челюсти; 2. Зъболекарски борчета (Турбинни пилители);
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на дентални материали и инструменти по 2 обособени позиции съгласно спецификация за нуждите на учебния процес във Факултет по дентална медицина при МУ - София както следва: 1. Изкуствени челюсти; 2. Зъболекарски борчета (Турбинни пилители);
33100000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Настоящата поръчка се провежда във връзка с доставката на необходимите материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във Факултета по дентална медицина при МУ-София по 2 обособени позиции и включва артикулите в заявеното от Възложителя количество във всяка една обособена позиция съгласно Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка както следва: за обособени позиции №№ 1, 2 по 100,00 лв. за всяка обособена позиция; Гаранцията за участие за всички обособени позиции е в размер на 200,00 лв.Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безуслована и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска банка в полза на Възложителя - банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички доставки са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя, ако такива са предявени, в срок от 3 /три/ работни дни от получаване на писмо - покана от Възложителя. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената доставка. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането за всяка конкретна доставка се извършва в български лева от звеното краен получател – Факултет по дентална медицина при МУ– София, ул. „Св. Георги Софийски” № 1 по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметката на Изпълнителя не по–късно от 20 календарни дни след представяне на: - Доставна фактура издадена на името и с данните на ФДМ, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС – оригинал и 2 броя заверени копия; - Приемателно-предавателен протокол, с посочени дата, час, доставено и прието количество, име на предал, име на приел, удостоверяващ получаването на доставката.
Съгласно изискванията на техническите спецификации за всички артикули от отделните обособените позиции, посочени в Пълното описание на предмета на поръчката-Приложение № 1 от документацията за участие.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.29 всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. и по банкова сметка на Медицински университет-София- Ректорат - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акад. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст. 20 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел.951 50 87 или 9152 111.
Български
120
зала № 6, етаж 12 в Медицински университет-София-Ректорат,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, в сградата на НЦОЗА.
Управители или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://opt.mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 Закон за обществените поръчки
21.09.2012 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Изкуствени челюсти
33138100
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.
Зъболекарски борчета /Турбинни пилители/
33131510
Описание:
Съгласно документацията за участие
Срок на изпълнение на поръчката – 12 месеца от подписване на договора. В този 12-месечен срок, възложителят чрез възлагателни писма поръчва на изпълнителя определени количества от артикулите по тази обособна позиция, а изпълнителят доставя заявените артикули в съответствие със заявеното количество и уговореното качество в срок не е по-дълъг от 30 работни дни от получаване на заявката за всяка конкретна доставка.