Версия за печат

00660-2012-0006

BG-Елхово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Елхово, ул."Търговска" № 13, За: Жана Ангелова, Мариана Милева, Република България 8700, Елхово, Тел.: 0478 88009; 0478 88036, E-mail: obshtina@elhovobg.org, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: Община Елхово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.elhovobg.org.

Адрес на профила на купувача: www.elhovobg.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Елхово, ул."Търговска" №13, За: Йорданка Димитрова, Република България 8700, Елхово, Тел.: 0478 81266, E-mail: obshtina@elhovobg.org, Факс: 0478 88034

Място/места за контакт: Община Елхово

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.elhovobg.org.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на детските и социални заведения

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Складовете на детските и социални заведения в гр.Елхово и селата Бояново, Гранитово, Лесово и Маломирово, посочени подробно в документация за участие.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е "доставка" по смисъла на чл.3, ал.1, т.1 от ЗОП. Предмета на обществената поръчка е доставка на хранителни продукти по обособени позиции за нуждите на детските и социални заведения. Настоящата процедура е разделена на шест обособени позиции : позиция 1 - хляб и хлебни изделия; позиция 2 - месо и месни продукти, риба; позиция 3 - мляко и млечни продукти; позиция 4 - зеленчуци и плодове; позиция 5 - консерви; позиция 6 - други хранителни продукти. Офертите могат да се подават за една или повече обособени позиции. Доставките са периодични. Доставките се извършват с превоз на изпълнителя. Количествата се определят от предварителните заявки на преставителите на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000 (EA02, EA05) , 15810000 (EA02, EA05) , 15100000 (EA02, EA05) , 15500000 (EA02, EA05) , 03220000 (EA02, EA05) , 15897200 (EA02, EA05) , 15890000 (EA02, EA05)

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти (За деца , За възрастни )
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия (За деца , За възрастни )
Месо и месни продукти (За деца , За възрастни )
Млечни продукти (За деца , За възрастни )
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове (За деца , За възрастни )
Консервирани хранителни продукти (За деца , За възрастни )
Различни видове хранителни продукти и сухи продукти (За деца , За възрастни )

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството е променлива величина в зависимост от броя на хранещите се и се определя чрез периодичните предварителни заявки от МОЛ на складовете на детските и социални заведения, описани в документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят с оглед предоставената му правна възможност в чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП не изисква гаранция за участие и изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на доставените хранителни стоки ще става в български лева, по банков път, по банкова сметка на изпълнителя, срещу издадени фактури, отговарящи на нормативните изисквания, за осъществените периодични доставки.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят с оглед представената му правна възможност в чл.25, ал.3, т. 2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по – долу изисквания ще се прилагат за обединението като цяло, като документите се представят за всяко физическо или юридическо лица, включено в обединението. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение.Споразумението трябда да съдържа клаузи, които гарантират, че: - обединението е създадено за срок до окончателното изпълнение на обществената поръчка; - всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на обществената поръчка; - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на настоящата поръчка; - определят лицето, което да ги представлява в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. В случай, че обединението, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, не е приложило споразумение за създаването му или в споразумението липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горе посочените условия, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. В случай, че съставът на обединението се е променил след подаване на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения или сдружения, които отговорят на предварително обявените условия от документацията за участие, както и да представят всички изискуеми документи. Не се допуска едно и също физическо или юридическо лице да участва едновременно в две обединения, които са участници в процедурата, или да участва в процедурата едновременно самостоятелно и в обединение. Всички участници, нарушили това изискване, се отстраняват от участие в откритата процедура. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1,3 и 5 и ал.5 от ЗОП.Задължения към община по чл.47, ал.2, т. 3 от ЗОП да се имат в предвид такива към община Елхово. Участниците са задължени да съблюдавет сроковете и условията, посочени в документацията на обществената поръчка. Участник, който не отговаря на нормативните изисквания или на някое от условията на Възложителя се отстранява от участие в процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на ПЛИК №1 – «Документи за подбор» Оферта – Образец № 1 приложен в документацията на обществената поръчка. Списък на документите, съдържащи се в офертата – Образец № 2 приложен в документацията на обществената поръчка Административни сведения – Образец № 3 приложен в документацията на обществената поръчка Регистрационни документи на участника: - заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; - копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; - оригинал или нотариално заверено копие на споразумение за създаване на обединение с нотариална заверка на подписите, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице.Споразумението задължително отговаря на посочените по-горе условия. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата или някой документ от нея не са подписани от управляващия и представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.Пълномощното трябва да съдържа всички данни на упълномощен и упълномощител, както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата или отделни документи от нея.Пълномощникът не може да подписва декларациите, които са лични и се подписват от указаните в документацията лица. Доказателства за икономическото и финансовото състояние. Доказателства за техническите възможности и квалификация Декларация за участие или не участие на подизпълнители - Образец № 14 приложен в документацията на обществената поръчка Декларация от всеки от подизпълнителите относно съгласие за участието му в изпълнението на поръчката - Образец № 19 приложен в документацията на обществената поръчка Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал.2, т.1,3 и 5 и ал. 5 от ЗОП – Образец № 5, Образец №6, Образец № 7, Образец № 8, Образец № 9, Образец № 10 приложени в документацията на обществената поръчка Декларация от участника, че е запознат с всички обстоятелства, условия и указания на цялата документация, че няма да разпространява данни, свързани с поръчката - Образец № 16 приложен в документацията на обществената поръчка Декларация от членовете на обединението - Образец № 20 приложен в документацията на обществената поръчка Съдържание на ПЛИК № 2 с надпис «Предложение за изпълнение на поръчката» Техническо предложение - Образец № 4 приложен в документацията на обществената поръчка придружено с техническите спецификации за хранителните продукти, приложени в документацията на обществената поръчка, подписани и подпечатани на всяка страница. Проект на договор - не се попълва, но се подписва и подпечатва на всяка страница Съдържание на ПЛИК № 3 с надпис «Предлагана цена» Ценово предложение – Образец № 21.1, Образец №21.2, Образец № 21.3, Образец № 21.4, Образец № 21.5, Образец № 21.6 приложени в документацията на обществената поръчка
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансовото състояние -заверени копия на баланс и отчет за приходите и разходите като съставни части на годишния финансов отчет за предходните три финансови години (2009, 2010 и 2011 г.).Участниците, за които съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представят заверена справка за баланса и отчета за приходите и разходите за посочените години.В случай, че участникът е физическо лице, същият представя заверени копия от подадените годишни данъчни декларации за доходите си за последните три години – 2009 г., 2010 г. и 2011 г.; - декларация за оборота от извършване на доставки, сходни с предмета на обособената позиция, за която участва, за последните три финансови години – 2009 г., 2010г. и 2011г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – Образец № 18 приложен в документацията на обществената поръчка.
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и квалификация - декларация за обектите и транспортните средства, с които разполага за изпълнение на поръчката, придружена със заверени копия на удостоверения за регистрация на обекти по реда на чл.12 от Закона за храните, заверени копия на талоните на превозните средства и заверени копия на удостоверения за регистрация на транспортните средства за превоз на хранителни продукти от животински или неживотински произход, когато транспортните средства са наети да се представи договор, гарантиращ ползването им по време на изпълнение на поръчката – Образец № 12 приложен в документацията на обществената поръчка; - декларация за изпълнени договори с предмет, сходен на предмета на поръчката (обособената позиция), за последните три години (2009 г., 2010 г. и 2011 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, придружена с препоръки за добро изпълнение от цитирани възложители – Образец № 11 приложен в документацията на обществената поръчка; - декларация за разработена и внедрена система за управление на безопасността на храните или система за анализ на опасностите и критичните контролни точки, във връзка с изискванията на чл. 18 от Закона за храните – Образец № 17 приложен в документацията на обществената поръчка; - декларация за лицата, отговарящи за контрола на качеството, придружена със заверени копия на трудови договори и регистрацията им в НАП – Образец № 13 приложен в документацията на обществената поръчка.
Минимални изисквания: няма
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.10.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.10.2012 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.10.2012 г.  Час: 14:00
Място

залата на община Елхово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично.При работата на комисията по чл.68, ал.4 и ал.5 от ЗОП и при отваряне на ценовите оферти по чл.69а, ал.3 от ЗОП могат да присъстват участниците в процедурата или техни упърномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще се възползва от правото, предоставено му посредством нормата на чл.64, ал.3 от ЗОП и ще съкрати срока от 40 дни със 7 дни, тъй като обявлението ще бъде изпратено по електронен път и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на обявлението възложителя предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на официалната интернет страница на община Елхово - www.elhovobg.org – профил на купувача – профил на купувача. Желаещите да получат документацията за участие в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка могат да направят това като я изтеглят безплатно до срока за получаване на документацията за участие , посочен в IV.3.3 на обявлението. На официалната интернет страница на община Елхово - www.elhovobg.org – профил на купувача – профил на купувача ще бъдат публикувани всички отговори на запитвания, както и съобщения до участниците.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Периодични доставки на хляб и хлебни изделия след подадени предварителни заявки с транспорт на изпълнителя за детските и социални заведения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000 (EA02, EA05)

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия (За деца , За възрастни )

3) Количество или обем

Количеството се определя от предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция месо и месни продукти, риба
1) Кратко описание

Периодични доставки на месо и месни продукти, риба след подадени предварителни заявки с транспорт на изпълнителя за детските и социални заведения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000 (EA02, EA05)

Описание:

Месо и месни продукти (За деца , За възрастни )

3) Количество или обем

Количеството се определя от предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Периодични доставки на мляко и млечни продукти след подадени предварителни заявки с транспорт на изпълнителя за детските и социални заведения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000 (EA02, EA05)

Описание:

Млечни продукти (За деца , За възрастни )

3) Количество или обем

Количеството се определя от предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция зеленчуци и плодове
1) Кратко описание

Периодични доставки на зеленчуци и плодове след подадени предварителни заявки с транспорт на изпълнителя за детските и социални заведения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03220000 (EA02, EA05)

Описание:

Зеленчуци, плодове и черупкови плодове (За деца , За възрастни )

3) Количество или обем

Количеството се определя от предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция консерви
1) Кратко описание

Периодична доставка на консерви след подадени предварителни заявки с транспорт на изпълнителя за детските и социални заведения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897200 (EA02, EA05)

Описание:

Консервирани хранителни продукти (За деца , За възрастни )

3) Количество или обем

Количеството се определя от предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция други хранителни продукти
1) Кратко описание

Периодични доставки на хранителни продукти след подадени предварителни заявки с транспорт на изпълнителя за детските и социални заведения.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15890000 (EA02, EA05)

Описание:

Различни видове хранителни продукти и сухи продукти (За деца , За възрастни )

3) Количество или обем

Количеството се определя от предварителните заявки.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12