Версия за печат

00087-2012-0073

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул."Московска" No 33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии" , ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗБОР НА ВЪНШЕН КОНСУЛТАНТ ПО УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТ „АДАПТАЦИЯ НА ЦЕНТРАЛНА МИНЕРАЛНА БАНЯ ЗА МУЗЕЙ НА СОФИЯ С АКТИВНО ПРИСЪСТВИЕ НА МИНЕРАЛНА ВОДА”, ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР BG161PO001/3.1-03/2010/009 МЕЖДУ МРРБ И СТОЛИЧНА ОБЩИНА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ ПО ОП „РЕГИОНАЛНО РАЗВИТИЕ” 2007-2013 Г., СХЕМА „ПОДКРЕПА ЗА РАЗВИТИЕТО НА ПРИРОДНИ, КУЛТУРНИ И ИСТОРИЧЕСКИ АТРАКЦИИ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: В административните сгради на Столична община ще се осъществяват координационни срещи, доколкото са необходими за изпълнение на задачите
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на необходимите експерти за организация и управление на проект „Адаптация на Централна минерална баня за музей на София с активно присъствие на минерална вода” във връзка с изпълнение на сключен договор BG161PO001/3.1-03/2010/009 между МРРБ и Столична община за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г., схема „Подкрепа за развитието на природни, културни и исторически атракции”. • Осигуряване на външни експерти: 1) Ключов експерт 1 - Заместник - ръководител на ЗУП 2) Ключов експерт 2 - Eксперт „Финансово-икономическо управление” 3) Ключов експерт 3 - Правен експерт – управление на договорите 4) Ключов експерт 4 - Експерт мониторинг адаптацията на Централна минерална баня за Музей на София

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421100, 79410000

Описание:

Услуги по контрол на изпълнението на проекти, без контрол по време на строителството
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на външни експерти за подпомагане на Столична община в изпълнението на проекта

Прогнозна стойност без ДДС
72000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

23.11.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 700 лева (седемстотин лева) Гаранцията за участие е в размер до 1% от ориентировъчната стойност на поръчката, представена в една от следните форми: гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 120 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по следната сметка на Столична Община: Сметка в лв (BGN) IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящите указания размер. Разходите по евентуално усвояване на гаранцията ще бъдат за сметка на Възложителя. Задържане и освобождаване на гаранцията Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Авансово плащане – 20% от общата цена, като се изплаща в срок до 20 дни от датата на регистриране на подписания от двете страни договор в деловодната система на Столична община. Две междинни плащания всяко в размер на 20 % се изплащат на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в 10 /десет/ дневен срок след представяне на фактура и приемо-предавателен протокол от Изпълнителя. Окончателно балансово плащане в размер на 40% се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в 10 /десет/ дневен срок от предаване на описаните по долу документи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: 1. Пакет с документи, доказващи свършената от Изпълнителя работа (отчети на експерти); 2. Приемо-предавателен протокол и 3. Фактура

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изисквания за финансови и технически възможности, както са описани в документацията по поръчката , ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението поотделно. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват споразумение за обединение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; (б) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Допуска се участието на подизпълнители при условията, посочени в документацията във обществената поръчка. В споразумението за обединение Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Споразумението за създаването на обединение задължително се прилага към офертата на участника. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да приложи следните документи към офертата си: • копие от отчетите за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 г. или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. Когато участникът е физическо лице се представя документ за дохода по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон за последните три години. Представянето на отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. • информация за оборота/дохода от извършени сходни услуги за последните три години (2009, 2010 и 2011г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1.Минимално изискване за финансови възможности: Общият оборот (за физически лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон) от дейността на участника за предходните 3 (три) финансово приключени години (2009, 2010 и 2011) да не е по-малко от 216 000 лева (двеста и шестнадесет хиляди лева). 2. Оборотът (за физически лица – доход по смисъла на ЗДДФЛ или съответния национален закон) от договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, общо за предходните 3 (три) финансово приключени години да не е по-малко от 72 000 лева (седемдесет и две хиляди лева) Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности, свързани с консултантски услуги и/или изготвяне на проекти и/или управление на изпълнението на инфраструктурни проекти в областта на туризма и/или културата . В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, то на горните изисквания следва да отговаря обединението като цяло. В случай, че е предвидено участие на подизпълнители, всеки един от тях трябва да отговаря на горните изисквания, съобразно вида и дела на участието си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказването на опита се извършва с представяне на списък на основните договори за подобни услуги (дейности, свързани с консултантски услуги и/или изготвяне на проекти и/или управление на изпълнението: на инфраструктурни проекти в областта на туризма и/или културата), изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, придружен от най-малко 2 бр. референции към два от договорите, посочени в списъка. 2. Копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, включващ предмета на поръчката, а именно – управление на проекти и/или консултантски дейности и/или анализи и оценки. 3.Списък на лицата от екипа, които ще изпълняват поръчката, автобиографии на членовете на екипа; копия от дипломи, удостоверяващи тяхното образование; документи, удостоверяващи професионалния опит на всеки експерт (трудова книжка, копия на договори, препоръки от възложители/работодатели, при които са работили, съдържащи информация за продължителност и изпълняваните дейности (област на работа) от лицето. Да се приложи доказателство за ангажираността на съответния специалист за изпълнение на обществената поръчка (копие от трудова книжка, граждански договор, декларация за съгласие и др.) Когато участникът няма сключен договор с член на екипа, задължително трябва да представи подписана от съответното лице декларация, че е съгласен да участва в екипа и е запознат с условията на процедурата и изискванията за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1.В процедурата могат да участват лица, които за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на оферти, имат опит в изпълнението на договори за консултантски услуги с предмет и обем, сходен с предмета на поръчката Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбират дейности, свързани с консултантски услуги и/или изготвяне на проекти и/или управление на изпълнението: на инфраструктурни проекти в областта на туризма и/или културата . Участникът следва да е изпълнил най-малко два договора през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. 2.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството и да притежава сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, включващ предмета на поръчката, а именно – управление на проекти и/или консултантски дейности и/или анализи и оценки. 3.Всеки участник трябва да осигури екип от консултанти (специалисти) с опит и компетенции в съответната област. Екипът трябва да включва минимум следните експерти: 1) Ключов експерт 1 - Заместник - ръководител на ЗУП Квалификации и умения • Магистърска или бакалавърска степен в областта на историята, музеологията или друга еквивалентна. Общ професионален опит • Минимум 10 години професионален опит в голяма музейна институция или подобна; Специфичен професионален опит • Минимум 5 години опит в организацията на експозиции и работа с публиката и минимум 3 години професионален опит в областта на управление и/или изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/ или други източници; 2) Ключов експерт 2 - експерт „Финансово-икономическо управление” Квалификации и умения • Магистърска или бакалавърска степен в една от следните области: финанси, счетоводство или друга еквивалентна; Общ професионален опит • Най-малко 7 години професионален опит в областта; • Минимум 3 години професионален опит в областта на управление и/или изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/ или други източници. 3) Ключов експерт 3 Правен експерт – управление на договорите Квалификации и умения • Магистърска степен по право; Общ професионален опит • Минимум 7 години професионален опит в областта; • Минимум 3 години професионален опит в областта на управление и/или изпълнение на проекти/програми, финансирани със средства от ЕС и/ или други източници. 4) Експерт мониторинг адаптацията на Централна минерална баня за Музей на София Квалификации и умения Висше образование в областта на изкуствата, архитектурата, дизайна или друга еквивалентна специалност Общ професионален опит • Минимум 7 години професионален опит в областта; • Минимум 3 години професионален опит в мониторинг и/или контрол и/или оценка на проекти/програми/политики, финансирани със средства от ЕС и/ или други източници; Специфичен професионален опит • Участие в минимум 3 подобни проекта/поръчки. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изброените по – горе изисквания се отнасят за обединението/консорциума като цяло. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (П1) Техническо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с изискванията на Възложителя, при следните подпоказатели; тежест: 80
Показател: Подпоказател 1 на П1 - ПОЗНАВАНЕ НА ПРИЛОЖИМИТЕ НОРМАТИВНИ ИЗИСКВАНИЯ И ИНФОРМАЦИОННИ ИЗТОЧНИЦИ ЗА КАЧЕСТВЕНО ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА; тежест: 30
Показател: Подпоказател 2 на П1- ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ И ДОКУМЕНТИТЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА; тежест: 20
Показател: Подпоказател 3 на П1 - КАЧЕСТВО НА ПЛАНА ЗА ОРГАНИЗАЦИЯ НА ЕКИПА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА; тежест: 30
Показател: (П2) Предложена от участника цена в лева без ДДС; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 467394 от 06.02.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.10.2012 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.10.2012 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.10.2012 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово сведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко два дни преди тяхното отваряне. Участниците ще бъдат уведомени предварително и по посочения в офертата електронен адрес.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект „Адаптация на Централна минерална баня за музей на София с активно присъствие на минерална вода” по договор BG161PO001/3.1-03/2010/009, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1,т.2, т.3, ал.2, т.1, т.2, т.2а, т.3, т.4, т.5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.09.2012 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ